Pelbartus, la 09 iunie 2017 - 08:20, a spus:
Pornind de la aceasta afirmatie, am incercat sa fac niste comparatii intre pasajul suprateran din Calea Sagului, pasajul subteran LdV (Michelangelo) si locatia de la capatul Caii Bogdanestilor, respectiv locatia viitorului pasaj CF de la Solventu...
Daca pasajul suprateran din Calea Sagului are o lungime de 700 m iar pasajul subteran LdV are lungimea de circa 500 m cu plus, spatiul disponibil dintre strada Dunarea si strada Garii este de ... (maxim) 395 m desi ochiometric pare a fi mai mult...Cel putin asa aveam eu impresia...
Iata deci ca acest spatiu disponibil este substantial mai scurt decat celelalte doua locatii pomenite mai sus...Si daca punem la socoteala ca vom avea si o linie de tramvai care necesita o panta/rampa mai lina decat autovehiculele, atunci s-ar parea ca vom avea ceva probleme cu constructia acestui pasaj...Practic nu este lungime suficienta intre cele doua strazi pentru construirea lui...
De-a lugul timpului sustineam ca pasajul ar trebui sa fie suprateran si sa treaca inclusiv si peste strada Garii indreptandu-se la o oarecare inaltime (dedesupt s-ar putea amenaja locuri de parcare ale viitoarei zone rezidentiale sau ce seva construi pe acolo) pana la viitorul pod de peste Bega iar conexiunea cu strada Garii sa se faca prin bretele de coborare/urcare...Mai complicat ar fi pentru tramvai, respectiv conexiunile acestuia cu o eventuala linie de tramvai care sa vina de la Gara de Nord...
Am impresia ca inca nu sunt stabilite multe aspecte si detalii ale acestui pasaj, fie el si in varianta subterana...Si toate astea din cauza distantei mici dintre strada Dunarea si strada Garii...
