Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1002
Postat 07 iunie 2017 - 16:24
#1006
Postat 08 iunie 2017 - 11:43
Deci vom avea 2 randuri de stalpi?
Sau cele verzi 'a la RATT vor disparea, caz in care ma intreb: WTF!? Pe Popa Sapca si Martirilor monteaza astia stalpi verzi RATT, unde probabil nu va circula troleibuz ever, iar in centru unde circula troleu, ii inlocuiesc cu altii?


#1008
Postat 08 iunie 2017 - 19:13
#1009
Postat 08 iunie 2017 - 19:19
Care-i rostul?...
gmtro, la 06 iunie 2017 - 15:41, a spus:
Dupa cum ai/am vazut, avem mari probleme cu desproprietariri....
Actuala varianta de largire a pasajului Jiul a avut de suferit din aceste motive si iata, ne-am ales cu un pasaj asimetric si excentric...In varianta aratata de tine, era necesara o suprafata si mai mare de teren desproprietarit...
Aceleasi motive stau si in calea realizarii unei cai de acces intre viitorul pasaj Solventu si viitorul pod Solventu prin curtea Solventu...
Pana nu se schimba legislatia din domeniu, vom avea mereu probleme...
Ne aducem aminte ca si constructia autostrazilor se impotmolea la refuzul si a unui singur proprietar de teren nemultumit de despagubirile oferite...
Odata cu schimabarea legislatiei, lucrurile s-au deblocat din acest punct de vedere. La fel trebuie procedat si in cazul infrastructurii de interes local sau regional...
Pana atunci ne-o facem singuri ... ca prostii
LE O mare schimbare de macaz facuta de Robu si total neinteleasa de mine, este renuntarea la varianta supraterana a pasajului CF Solventu in favoarea celei subterane, prima fiind mai ieftina si mai usor si rapid de realizat din punctul meu de vedere de nespecialist. Iar traficul feroviar ar fi avut mult mai putin de suferit...
#1010
Postat 09 iunie 2017 - 08:20
mile, la 08 iunie 2017 - 19:19, a spus:
Pentru ca ar iesi ceva in genul pasajului CF din Lugoj. Nu la fel de ingust, dar foarte asemanator.
Un eventual pasaj suprateran la Solventul ar trebui sa inceapa cam de la intersectia cu strada Dunarea. De acolo incepand ai pe o parte case, pe o parte blocuri. Cred ca e mult mai estetic un pasaj subteran.
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 09 iunie 2017 - 08:23
#1012
Postat 09 iunie 2017 - 16:46
foarte faine pozele !

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 09 iunie 2017 - 16:49
#1013
Postat 09 iunie 2017 - 16:55
Daca al treilea pod este deja instalat, ce poate sa mai dureze 3 luni pana la finalizare ?
Inteleg ca Robu o tot da inainte cu Septembrie, in conditiile in care autorizatia actuala este pana in 15 August.
#1014
Postat 09 iunie 2017 - 20:39
Atata timp cat barele sunt puse inapoi pe culeea veche, aceasta nu se poate demola! Ori dupa mine acesta ar fi pasul urmator: demolarea/demontarea/dezmembrarea culeii vechi, inutila din acest moment...
Peste 50 de ani cand se va face un tunel si pe partea dinspre gara si pasajul va deveni simetric, vom asista la schimbarea acestor poduri cu altele (si) mai lungi cu 3 metri....
Doppler, sper sa fi prezent (si) la acel eveniment!!!...

#1015
Postat 09 iunie 2017 - 20:51
Asta daca se vrea am uitat sa mentionez.
Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk
Aceasta postare a fost editata de udar: 09 iunie 2017 - 20:52
#1016
Postat 09 iunie 2017 - 21:46
Lupul, la 09 iunie 2017 - 16:55, a spus:
In plus insista si pe ideea ca daca e gata in septembrie ar fi cu sase luni in avans fata de grafic.


Meseriasul ala ce monta un izolator la linia contact, chiar sta in echilibru pe o scandura ingusta sprijinita pe balustrada turnului?


Daca-l vad in poze ai lui ce se ocupa cu protectia muncii, or sa faca apoplexie...
#1019
Postat 10 iunie 2017 - 14:50
Pelbartus, la 09 iunie 2017 - 08:20, a spus:
Un eventual pasaj suprateran la Solventul ar trebui sa inceapa cam de la intersectia cu strada Dunarea. De acolo incepand ai pe o parte case, pe o parte blocuri. Cred ca e mult mai estetic un pasaj subteran.
Nici nu trebuia sa "mergi" pana la Lugoj pentru a exemplifica. Avem ceva similar in Calea Sagului...Diferenta e ca "casele noastre" sunt mai mici si mai darapanate...



De multe ori se renunta la estetica din motive financiare si este pacat (si) din punctul meu de vedere...
Voi continua in topicul adecvat despre cele ce doresc sa afirm legat de pasajul CF Solventu ca sa nu poluez pe aici...
#1020
Postat 10 iunie 2017 - 15:14
Citeaza
TIMISOARA. Liber la circulat pe sub Pasajul Jiul din Timisoara. Acesta a fost inchis incepand cu data de 1 iunie si a fost redeschis cu cateva zile mai devreme decat a fost anuntat initial.
.......
http://www.opiniatim...oara/10/06/2017