
✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#521
Postat 07 iunie 2017 - 08:18

#522
Postat 07 iunie 2017 - 10:21
Condiții excelente la bord, ținând cont că zborul a fost unul de tip lung curier, iar de preț nici nu mai vorbesc.
- la Lufthansa, prețul a fost de 900 € ptr TSR - MUC - Hanovra și retur
- la Qatar, prețul a fost de 650 € ptr OTP - DOH - Singapore și retur
Nu am avut bilet business class, dar am rămas profund impresionat de locurile respective:
#523
Postat 07 iunie 2017 - 10:33
http://newsroom.luft...-now-fixed.html
#524
Postat 07 iunie 2017 - 23:40

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 07 iunie 2017 - 23:42
#525
Postat 07 iunie 2017 - 23:48
In zona Karlsruhe-Mannheim, avem una dintre cele mai vechi si mai numeroase comunitati romanesti din Germania, mai ales din zona Banatului. De asemenea, aeroportul este foarte aproape de Stuttgart si sudul land-ului Baden-Württemberg, unde in ultimii ani numarul de romani efectiv a explodat. Destul de aproape de aeroport este Metzingen, o zona cu numeroase outlet-uri si preturi foarte bune, deci poate deveni inclusiv o destinatie de city break (KA + Stuttgart) + shopping. Tot din punct de vedere turistic, pana-n Strassbourg si zona Alsacia din Franta, sunt doar vreo 50 km. Nu stiu ce analize si studii se fac, dar eu vad doar o multime de avantaje, repet, nefiind un specialist in acest domeniu.
#526
Postat 08 iunie 2017 - 00:13
P.S. Frankfurt-Hahn merge foarte bine pentru ambele companii (Wizz Air, Ryanair), au zborurile pline. Poate acum să-i afecteze că vine LH deși ei au altă țintă.
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 08 iunie 2017 - 00:19
#527
Postat 16 iunie 2017 - 11:15
TSR - CND este 2/7 (Vineri și Duminică) iar pe cursa de azi sunt cam 110 pasageri din 120 posibili. Deci lucrurile merg bine.
TSR - OTP este 1/7 Joi seară se poate zbura de la Otopeni spre Timisoara, iar vineri seară de la Timișoara spre București.
TSR - PMI este tot 1/7 o destinatie tip charter nouă. (se poate cumpăra doar de la agențiile de turism)
Anul acesta în ziua de vineri Blue Air este o prezență puternică. Are 5 zboruri de pe TSR către Iasi/Cluj, Constanța, București, Palma de Mallorca si Heraklion. Se tot aruncă zvonuri despre o bază, poate o vedem în vara anului viitor în fapt.
P.S Azi de pe TSR decolează 24 de curse și aterizează alte 23. În total vorbim despre 47 de curse și aproape 7,100 de locuri oferite într-o singură zi. Iată cât de mult s-a dezvoltat industria aeronautică în Romania. Din păcate nu și infrastructura aeroportului care trebuie pusă la punct
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 16 iunie 2017 - 13:33
#528
Postat 16 iunie 2017 - 13:51

#529
Postat 16 iunie 2017 - 22:33
funky, la 16 iunie 2017 - 13:51, a spus:

Până ieri aș fi zis că probabil destul de curând, acum nu mai sunt atât sigur. Finanțarea pentru noul terminal al aeroportului venea de la guvern. Dar având în vedere situația lui Grindeanu sunt sceptic în privința banilor primiți de Timiș în viitor...
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 16 iunie 2017 - 22:34
#530
Postat 16 iunie 2017 - 23:49
alex_19, la 16 iunie 2017 - 22:33, a spus:
Nu cred ca astea au legatura parca erau in buget prinse. Centura nu era acolo prob e posibil sa se anuleze.
#531
Postat 17 iunie 2017 - 08:26
#532
Postat 17 iunie 2017 - 10:12
alex_19, la 16 iunie 2017 - 11:15, a spus:
Ca tot se discuta de Blue Air.
Bloomberg scrie ca sunt in discutii sa cumpere Boeing 737 MAX, cel putin 20, dar cel mai probabil vor cumpara 50 bucati.
Probabil vom afla cum sta treaba saptamana viitoare la Paris Air Show.
https://www.bloomber...37-max-aircraft
#533
Postat 19 iunie 2017 - 13:52
DanielT, la 17 iunie 2017 - 08:26, a spus:
Bun, sa zicem ca nu mai dureaza mult cu banca. Constructor are? Sau mai trebuie facuta licitatie, contestatii, etc?
#534
Postat 19 iunie 2017 - 15:40
sigur se poate optimiza mai bine ce exista acum
#535
Postat 19 iunie 2017 - 19:24

#536
Postat 19 iunie 2017 - 23:53
DanielT, la 17 iunie 2017 - 08:26, a spus:
La ultimul interviu acordat la emisiunea penibilului de Dragos Bota (Pressalert Live) a spus ca terminalul s-a trasnferat pe bani de la bugetul de stat.
Aeroportul de Cluj e cam 3 ori mai mare decat cel de la noi. Mici exemple: are 30 de ghisee de check-in, 3 benzi de bagaje sosiri. Si ca suprafata este sigur mult mai mare
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 19 iunie 2017 - 23:59
#537
Postat 20 iunie 2017 - 08:20
@alex_19, am ascultat emisiunea si in nici-un caz nu spune ca trece pe finantare de la bugetul de stat, din contra, specifica de credit ca e aprobat si ca nu-s bani publici.
#538
Postat 20 iunie 2017 - 18:23
#539
Postat 04 iulie 2017 - 08:03
Considerati oportuna largirea la 4 benzi a drumului pana la aeroport? Stiu ca e inca la stadiul de proiect. Mie mi se pare o prostie, mai ales pe tronsonul de dupa intersectia cu centura. Nu e trafic si e clar ca va ajunge banda de parcare pentru cei care nu vor sa plateasca parcarea la aeroport. Acum macar trebuie sa parcheze in noroi. Nici intre Calea Lugojului si centura nu cred ca justifica traficul o largire.
#540
Postat 04 iulie 2017 - 08:44
Nu zic ca trebuie gindite lucrurile in perspectiva exceptiilor, dar ...