Doppler, chiar asteptam cumva cu nerabdare pozele de mai sus, fiind sigur ca nu vei pierde un astfel de moment...Felicitari! Ai surprins momentul din absolut toate unghiurile, foarte multe dintre ele imposibile pentru fotografii de rand...
Pe de alta parte, convingerea mea ca vom avea o lucrare proasta din punct de vedere estetic este tot mai mare...
Ma voi folosi de doua fotografii de deasupra pentru a scoate in evidenta, daca mai era cazul, doua-trei aspecte negative...
Asta pe langa faptul ca tunelul pietonal este pozitionat la un nivel extrem de jos si probabil ca vom avea trepte pentru coborare/urcare in/din tunel sau panta/rampa care iarna se va transforma in topogan...
Daca in trecut acest pasaj era excentric dar simetric in urma cu vreo zece-cinspe ani in urma, acum, cu cheltuirea catorva milioane de euro, a devenit si mai excentric dar si total asimetric...
Un alt aspect negativ, pe care l-am semnalat inainte de inceperea lucrarilor, este zidul de la INCUBOXX care a fost ridicat in urma cu doar doi-trei ani si care acum provoaca probleme in calea realizarii unui trotuar rectiliniu...Se poate observa din poza aereana ca ori trotuarul va fi gatui, ori carosabilul va fi deviat in dreptul locului unde se intalnesc cele doua ziduri...
Apoi, zidul nou care merge catre tunel da in gaura tunelului cu aproape jumate de metru ( in loc sa dea exact in zidul lateral al tunelului) obturand iesirea din tunel, ceea ce ii penibil la o asemenea constructie de importanta deosebita...
O alta chestiune care m-a pus pe ganduri este cum de s-a intamplat ca chiar in preajma dublarii liniei de cale ferata sa vina din partea CFR-ului avizele necesare lucrarilor de largire a pasajelor Jiul si Popa Sapca desi se vorbea despre largiri de un sfert de secol...
Am impresia ca CFR-ul a dat unda verde acum ca sa scape ei de niste probleme in plus cand vor dubla linia lor...