Infrastructura CF urbana si diverse proiecte de CF urban Complexul feroviar Timisoara
#361
Postat 10 mai 2017 - 07:22
#362
Postat 10 mai 2017 - 08:04
#363
Postat 10 mai 2017 - 08:15
Eu tind sa cred ca da, sigur s-au gandit la treaba asta. In plus in simulare se poate observa inca un picior de suport pentru inca o linie.
Daca trebuie refacut proiectul am incurcat-o.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 10 mai 2017 - 08:15
#364
Postat 10 mai 2017 - 12:32
pasajul din 700 (Brediceanu) practic permite triplara liniei, avind 2 culei folosite si inca una libera.
My link
si Popa Sapca este pentru linie dubla.Toate pasajele sint pentru linie dubla.
My link
In fapt ideea unei linii duble nu e noua, pregatirile pe 310 spe Arad au inceput cu multi ani inainte,probabil chiar inainte de 1990, se vad in teren la semnalele de iesire unde sint unele din abatere care au deja inscriptionari de linie directa.
#365
Postat 10 mai 2017 - 14:52
BogdanTm, la 10 mai 2017 - 06:36, a spus:
Intrebarea de 100 de puncte e cum vrea de fapt sa realizeze concret dublarea liniei CFR ul..adica: se va intrerupe traficul intre gara de est si gara de nord pe perioada lucrarilor, urmand ca trenurile sa opreasca in Timisoara Est cele dinspre Bucuresti si sa plece din Timisoara Nord cele spre vest si restul tarii...sau...se va alege solutia sa se faca fundatie de beton..sa se ridice zidurile..si dupa ce se ridica "gramada de pamant" sa se construiasca linia noua dublata in timp ce traficul curge pe linia veche...
Daca vor alege varianata fara intreruperea traficului intre est si nord ..ne alegem cu zidurile...si un zid "santos" din beton care va fi dificil de inlaturat in urmatorii zeci de ani...daca se alege varianta intreruperii traficului feroviar pe parcursul orasului sunt optiuni cu estacada sau alte variante...dar care implica costuri substantiale...care ar trebui suportate din bugetul local...din pacate colaboarea centru-local..e cam zero...si politic si practic... just asking...
Costurile mari invocate in varianta estacadei probabil provin si din asigurarea unei rute alternative la tranzitul prin oras. Varianta estacadei da dureri de cap CFR-lui si ai inteleg ca vor sa urmeze calea mai usoara, dar nu inteleg de ce nu se urmareste cea mai buna varianta pentru proiect si oras.
Traficul intre Gara de Nord si Gara de Est se poate astfel opri. Acum influenta pot avea si autoritatile locale sa vina cu temele facute, respectiv o propunere pentru constructia unei centuri feroviare pe traseul scos din uz de la Remetea, pe ruta Aeroport - Giarmata -Sanandrei, este suficient o linie simpla electrificata pentru inceput.
Rezulta astfel o centura feroviara pentru tranzitul de Marfa,se deschide oportunitatea introducerii transportul urban pe estacada in viitorul speram apropiat, apare statia Aeroport si dezvoltarea intermodalului de transport si aduce intermodalul de la Remetea la stadiul de semnatura din pix pentru aprobarea investitiei.
Aceasta postare a fost editata de corco: 10 mai 2017 - 14:53
#366
Postat 11 mai 2017 - 06:18
timis2, la 10 mai 2017 - 12:32, a spus:
pasajul din 700 (Brediceanu) practic permite triplara liniei, avind 2 culei folosite si inca una libera.
My link
si Popa Sapca este pentru linie dubla.Toate pasajele sint pentru linie dubla.
My link
In fapt ideea unei linii duble nu e noua, pregatirile pe 310 spe Arad au inceput cu multi ani inainte,probabil chiar inainte de 1990, se vad in teren la semnalele de iesire unde sint unele din abatere care au deja inscriptionari de linie directa.
O filmare interesanta si care merita studiata in perspectiva urmatoarelor lucrari...
1.36 popa sapca
2.04 circumvalatiunii
2.36 gh lazar
2.56 brediceanu
3.52 jiul
Sincer, ca si nespecialist popa sapca circumvalatiunii si gh lazar nu imi par pregatite pentru linie dubla. E adevarat ca acea culee e mai lata intr-o parte..posibil sa suporte inca o linie. Dar nefiind inginer, si fara tangenta cu domeniul constructiilor feroviare..o fi cum ziceti voi...
Partea cu intentia de dublare nu o neg..dar sa tot intentionezi de 30 de ani ...fara realizare..e si asta o realizare..in sens negativ. Ar fi bine sa se foloseasca panouri fono absorbante..doar sa nu aiba si ele soarta panourilor reflectorizante de pe autostrazi..la cati "magneti" sunt in urbea noastra...
Domnul Mile...e un vis frumos sa foloseasca CFR material rulant silentios..de cati ani CFR nu a mai cumparat nici macar un vagon nou? nu mai vorbim de locomotive...abia au bani sa mai reabiliteze cateva vagoane vechi pe an. Pana si vagoanele de dormit Astra Arad au fost cumparate de DB...CFR preferand sa ceara in continuare 60-70 euro pentru un drum de 11 ore Timisoara Bucuresti in vagoane dormitor din anii 1970...putin modernizate.
off topic: low -cost in partea de aviatie clar le taie craca de sub picioare..prefer sa indur si o ora in "cotetele" cum le ziceti dumneavoastra din aeroport si sa ajung dupa 45 de minute de zbor in Bucuresti cu 10 euro la RyanAir...decat sa dau 100 de euro cfr ului si sa ajung dupa 15 ore cu tot cu intarzieri nervi si disconfort pentru o distanta amarata de 533 km pe cale ferata care in tarile civilizate se parcurge in maxim 2 ore..si la alt grad de confort.
Si cand nu exista varianta low cost daca aveai treaba la ora fixa in Bucuresti si nu doreai sa ajungi stors obosit transpirat si mult prea tarziu...mai bine dadeai 100 euro TAROM decat aproape aceiasi suma CFR....dar asta e problema companiei de stat careia nu ii pasa de cuvantul "rentabilitate"...
#367
Postat 11 mai 2017 - 08:05
si peste inca 5 ani o sa vina altii cu proiect de estacada sau de scos linia din oras
#368
Postat 14 mai 2017 - 15:32
BogdanTm, la 11 mai 2017 - 06:18, a spus:
Si cand nu exista varianta low cost daca aveai treaba la ora fixa in Bucuresti si nu doreai sa ajungi stors obosit transpirat si mult prea tarziu...mai bine dadeai 100 euro TAROM decat aproape aceiasi suma CFR....dar asta e problema companiei de stat careia nu ii pasa de cuvantul "rentabilitate"...
Hai sa nu facem un ghiveci...si sa nu comparam merele cu perele...
Cand o para va avea gust de mar, ea nu va mai fi para ci va fi mar...si invers...
Hai sa comparam merele noastre cu merele altora. La fel sa comparam perele noastre cu perele altora...
Deci, sa comparam cotetele de la aeroportul TV Timisoara cu aeroportul din Cluj...
Sa comparam gara (de nord) din Timisoara cu gara din Arad...
Dar sa comparam o calatorie law-cost (si nu numai) cu avionul cu una cu trenul, respectiv cu CFR-ul, este o comparatie neavenita...
Orice copil mai istet ar alege varianta cu avionul in conditiile noastre...
#369
Postat 19 mai 2017 - 22:24
„Va fi construit un pasaj superior la doua benzi pe sens pe Torontalului, spre Cenad. Al doilea pasaj va fi construit in zona serelor, spre Ronat. Acesta va avea doua benzi pe sens. Al treilea pasaj va fi construit in zona Baader. Aici in discutiile cu primaria au fost doua solutii: sa facem un pasaj subteran sau unul superior. Prima varianta nu este fezabila, astfel ca cea de-a doua este mult mai convenabila. Aici se va face conexiunea la strazile Baader – Demetriade – Divizia 9 Cavalerie. Pasajul, care va avea doua benzi pe sens, va fi destul de lung, pana la sensul de la Dedeman. Aceasta este o propunere. Cel de-al patrulea pasaj superior se va realiza in zona Continental si va avea 450 metri lungime„, a declarat Dragos Titea, secretar de stat in Ministerul Transporturilor.
http://www.opiniatim...017#OptmGallery[591f52b4f0138]/3/
#370
Postat 19 mai 2017 - 23:21
#371
Postat 20 mai 2017 - 08:11
#372
Postat 20 mai 2017 - 12:47
Era un moment importnat tinand cont de participanti sa se discute si alte probleme stringemte gen gara de nord. Cred ca avem o presa locala toatal incompetenta. Multi utilizatori de pe acest forum cred ca ar fi mult mai utili si ar fi stiut mult mai bine ce intrebari sa adreseze celor 5.
Mai jos cateva din stirile de presa dupa intalnire:
http://www.tion.ro/c...ne-euro/1835561
http://www.opiniatim...foto/20/05/2017
http://www.opiniatim...oara/19/05/2017
http://www.ziuadeves...tare-la-bariera
Legat de proiectul CFR, o stire spune despre 4 noi pasaje (OT):
„Va fi construit un pasaj superior la doua benzi pe sens pe Torontalului, spre Cenad. Al doilea pasaj va fi construit in zona serelor, spre Ronat. Acesta va avea doua benzi pe sens. Al treilea pasaj va fi construit in zona Baader. Aici in discutiile cu primaria au fost doua solutii: sa facem un pasaj subteran sau unul superior. Prima varianta nu este fezabila, astfel ca cea de-a doua este mult mai convenabila. Aici se va face conexiunea la strazile Baader – Demetriade – Divizia 9 Cavalerie. Pasajul, care va avea doua benzi pe sens, va fi destul de lung, pana la sensul de la Dedeman. Aceasta este o propunere. Cel de-al patrulea pasaj superior se va realiza in zona Continental si va avea 450 metri lungime„, a declarat Dragos Titea, secretar de stat in Ministerul Transporturilor.
O alta stire (ZV) spune de 6 noi pasaje:
"Conform directorului CFR Timișoara Ioan Simu, pe raza municipiului Timișoara, de la Calea Torontalului, va fi primul pasaj superior, cu două benzi pe sens, al doilea pasaj va fi în zona Serelor, în zona Ronaț, un pasaj superior cu două benzi pe sens. Al treilea pasaj va fi în zona Baader. Acesta se întinde până la sensul giratoriu de pe Divizia 9 Cavalerie. Al patrulea pasaj superior se va realiza în zona Contiental-UMT, două benzi pe sens de circulație, unul dintre cele mai lungi pasaje – 450 de metri. Va mai fi un pasaj la ștrandul UMT, iar următorul la trecerea de la aeroport."
#373
Postat 20 mai 2017 - 14:17
In Washington in schimb mi-a placut ca tot ce inseamna transport pe sine era subteran in oras, singurele locuri unde iesea la suprafata pe estacade era in zone nepopulate (sau foarte putin). Ma uit la un moment dat pe geam si eram in mijlocul padurii, apoi iarasi in oras
Aceasta postare a fost editata de RB93: 20 mai 2017 - 14:22
#374
Postat 21 mai 2017 - 19:35
Citeaza
De Adrian Panduru la 20. mai 2017 10:27
În Timișoara se vorbește din nou de ridicarea liniilor ferate pe estacadă. Reprezentanții Ministerului Transporturilor au în vedere un proiect prin care liniile de cale ferată vor tranzita Timișoara „pe sus”, pe o distanță de 11 kilometri.
tion
Estacada este solutia optima...Practic n-ar mai fi nevoie de nici un pasaj, s-ar putea traversa pe oriunde in interiorul orasului...
#375
Postat 26 mai 2017 - 08:23
#377
Postat 14 iunie 2017 - 09:20
La un tunel de metrou/cale ferata etc. din cate am vazut in documentare la TV, sunt prevazute o serie de cai de evacuare pentru pasageri in caz de incidente. Asta presupune realizarea suplimentara a cel putin un tunel pietonal in paralel cu tunelul propus. Sistemele de ventilatie, nu sunt nici ele de neglijat ca si cost, ca sa nu mai vorbim de costurile de intretinere si mentenanta ulterioare.
Dupa parerea mea, singurele variante fezabile sunt ridicarea CF pe estacada, ce nu genereaza costuri de intretinere mari, sau scoaterea liniilor din oras prin realizarea unei centuri feroviare prin sudul orasului.
#378
Postat 19 iunie 2017 - 16:30
Deci sa ne obisnuim ca vom avea un zid ce va desparte orasul in doua. Sper ca macar trecerile sa fie facute cu cap si pentru extinderi viitoare de drumuri.
#379
Postat 19 iunie 2017 - 16:46
Inteleg ca e scump sa bagi CF sub pamant sau s-o ridici pe estacada. Dar nu inteleg de ce nu se face centura feroviara, totusi suntem in campie, nu cred ca-i cu mult mai scump, plus ca lucrarile nu vor fi afectate de circulatie. Cfr-ul va elibera mult teren, pe care il poate vinde, reducand din costuri. Si la reabilitarea actuala pe culoarul 4 s-au facut ajustari de traseu.