Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1381
Postat 08 mai 2017 - 10:03
Ce simplu ar fi daca Primaria ar avea un numar de telefon pentru sesizari audio (robot pentru siguranta operatorului uman) si mai ales WhatsApp, pentru a putea trimite poze cu capace de canal disparute, semne de circulatie acoperite de crengi etc.
In Munchen am vazut ca fiecare semafor avea un numar unic pe el (semafoarele dintr-o intersectie aveau numere diferite) si sint sigur ca acest lucru ii ajuta in cazul unor sesizari de la cetateni.
#1382
Postat 09 mai 2017 - 12:57
#1383
Postat 09 mai 2017 - 13:06
#1384
Postat 09 mai 2017 - 13:24
Citeaza
Sursa: Opinia Timisoarei
#1385
Postat 09 mai 2017 - 14:10
#1386
Postat 09 mai 2017 - 14:14
Pe de altă parte, am trecut deja de 3 ori prin Piața I.C. Brătianu (Punctele Cardinale) de când au fost puse semafoarele pe intermitent, iar senzația mea nu a fost tocmai plăcută, fiindcă am venit pe Hector dinspre BNR și am așteptat destul de mult la cedează trecerea, de 2 ori la întâlnirea cu cele 2 sensuri spre și dinspre B-dul Take Ionescu.
Poate că cei care vin dinspre Piața Mărăști spre Punctele Cardinale sunt avantajați, neavând nicio cedare de trecere, trecând ca prin brânză spre B-dul Take Ionescu.
Una peste alta, pe direcția mea, eu mă simt dezavantajat în acestă periodă de blocare a străzii Popa Șapcă.
#1387
Postat 09 mai 2017 - 14:23
Eu as incerca sa adun suport sa faca o demonstratie direct din centrul de comanda. Vreau sa vad ca sistemul merge adaptiv intr-o intersectie, nu imi pasa care. Vreau sa vad ca stie sa numere masinile, ca stie sa dea verde unde trebuie. Vreau sa mi se explice cat s-a platit pe solutia software, si de ce nu e in stare sa schimbe timpii fazelor in functie de ora/zi a saptamanii. Vreau sa stiu de ce la putinele semafoare pietonale la care are efect butonul trebuie sa astept 35 de secunde pana se face verde, si daca masinile au avut 5 minute de verde inainte. Vreau sa stiu de ce trebuie sa astept 35 de secunde si daca nu vin masini.
Inteleg partea ca semaforizarea de tip unda verde nu poate merge concomitent cu cea adaptiva, desi poate fi usor adaptiva, adica sa treaca pe rosu dupa ce trece ultima masina. Vreau sa stiu de ce nu poate fi unda verde catre oras dimineata si dinspre oras seara, pe marile penetratii.
As fi de acord sa se mai dea niste bani in plus, sa cumpere software calumea, daca cel actual nu e in stare. Dar asta inseamna sa isi recunoasca eventuala greseala si sa suporte consecintele.
Eu sunt 100% deja banat pe pagina de facebook al primarului. Dar presiunea se poate face cumva, probabil prin presa locala.
Si mi-e o ciuda cum nu va inchipuiti pentru ca desi eram convins ca sistemul nu va merge(da, am fost intotdeauna pesimist in privinta semaforizarii), nu m-am pus sa fac filmari cu traficul inainte si dupa implementare. Mi-am propus de multe ori, si nu am facut-o. Si acum, nu avem dovezi clare ca sistemul este o catastrofa. Degeaba 95% zic ca e o catastrofa daca nu putem dovedi.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 09 mai 2017 - 14:28
#1388
Postat 09 mai 2017 - 14:45
De la Continental Anvelope si pana la Baba Dochia se opreste traficul pentru tramvaie desi nu e nici un tramvai. timpi pierduti aiurea!!!
#1389
Postat 09 mai 2017 - 14:52
EDIT:
ioio_viola, la 09 mai 2017 - 14:45, a spus:
De la Continental Anvelope si pana la Baba Dochia se opreste traficul pentru tramvaie desi nu e nici un tramvai. timpi pierduti aiurea!!!
Corect, de problema asta am uitat. La fel e si pe Liviu Rebreanu. Probabil si in alte parti, dar de asta stiu eu.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 09 mai 2017 - 14:58
#1390
Postat 09 mai 2017 - 15:42

http://www.tion.ro/p...curesti/1829230
...
Riscăm să pierdem banii europeni?
Primarul Timișoarei mai spune că este necesară și obligatorie colaborarea și sprijinul Poliției Rutiere, în acest sens fiind emis și un acord favorabil.
„În cazul în care instituția noastră nu atinge indicatorii propuși și aprobați prin proiect este în pericol de a pierde finanțarea. ...
#1391
Postat 09 mai 2017 - 18:46
th3lurker, la 09 mai 2017 - 14:23, a spus:
Nu suntem deloc off topic, acesta fiind un topic in care se discuta si despre managementul traficului.
L.E. Sa fim seriosi! Povestea cu cele 50.000 de treceri pe rosu in doua saptamani (deci 100.000 pe luna!


#1393
Postat 09 mai 2017 - 22:35
A da, mi-am mai amintit o doleanta sau doua. Inteleg ca se monteaza calmatoare de trafic, dar de ce imi pui limita 30 si montezi un calmator care imi rupe masina daca trec cu mai mult de 5 la ora peste el? Exista unele mult mai line.
De ce pui limita de 30 la ora pe Aradului la Argonomie pentru pietoni care trec foarte rar cand ai zeci de semafoare care stau degeaba si poti sa muti unul care sa fie activat de la buton? Si troleul care intoarce acolo poate avea o bucla inductiva care sa actioneze semaforul.
Exista undeva caietul de sarcini pentru sistemul de management al traficului?
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 09 mai 2017 - 23:05
#1394
Postat 10 mai 2017 - 10:28
#1395
Postat 11 mai 2017 - 07:18
ioio_viola, la 09 mai 2017 - 15:42, a spus:

http://www.tion.ro/p...curesti/1829230
...
Riscăm să pierdem banii europeni?
Primarul Timișoarei mai spune că este necesară și obligatorie colaborarea și sprijinul Poliției Rutiere, în acest sens fiind emis și un acord favorabil.
„În cazul în care instituția noastră nu atinge indicatorii propuși și aprobați prin proiect este în pericol de a pierde finanțarea. ...
Incepe sa aibe sens, pe langa faptul ca e egomaniac si paranoic stim noi cine, suntem pe punctul de a pierde milioane de euro pentru ca sistemul nu merge in parametrii. Si de aia neaga vehement si devine violent verbal de fiecare data cand cineva zice ca nu merge. E prost proiectat, e prost implementat, e prost manage-uit si e foarte posibil sa se piarda finantarea, care nu e nesemnificativa. Ar fi cinstit sa pierdem banii, sa se invete minte.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 11 mai 2017 - 07:25
#1396
Postat 11 mai 2017 - 07:50
th3lurker, la 11 mai 2017 - 07:18, a spus:
Pai si daca ii pierdem..noi ca si contribuabili ii vom plati...nu CAP Bocsig si restul gastii.. Functionarul public nu are responsabilitate...ei doar iau parandaratul...Asa putem pierde si finantarea de la reabilitarea malurilor canlului Bega..si multe alte proiecte facute cu partea pe care sta mai mult pe scaun ore intregi pe banii nostri. Dar...de vina e Universul..hateri din PSD, incalzirea globala, fanul, cosasii, alinierea planetelor..orice si oricine altcineva. Poate nepotii nostri vor apuca ziua cand o astfel de persoana va deschide gura sa recunoasca "EU am gresit". Ce sa facem...csf ncsf vorba pustilor din ziua de azi...Setea de putere, autosuficienta si incompetenta imbinate....statul sunt eu spunea Ludovic al XIV lea....cand toata viata esti in functii cu "yes-men" in jur..care indraznesc sa spuna doar.."sa traiti tovarase secretar general"..rezultatele le simtim...pe nervii si buzunarul nostru. Oare cati alti astfel de nicolae vor mai teroriza viata generatiilor urmatoare?
#1397
Postat 11 mai 2017 - 08:04
Pe mihai Viteazul sunt 3 camere si toate supravegheaza directii unde poti face dreapta pe intermitent.
#1398
Postat 11 mai 2017 - 08:15
-Calea Șagului cu bulevardul Liviu Rebreanu (patru camere) - 1 directie cu dreapta intermintent - dinspre centru
-Hotelu Continental (bd. Brătianu – Bd. Revoluției – str. Hector) (două camere) - 0 directii cu dreapta intermintent
-Sensul giratoriu de la Punctele Cardinale (opt camere) - 0 directii cu dreapta intermintent
-Bd. Republicii cu str. Jiul (o cameră) - depinde unde e camera, ai dreapta interminent dinspre gara pe strada Jiul
-Gheorghe Lazăr și Circumvalațiunii (Billa – Kaufland) (patru camere) - 4 directii cu dreapta intermintent
M-am oprit din treaba asta...mai sunt cateva intersectii....as fi curios sa ne spuna cum sunt ditribuite aceste treceri pe rosu si daca se face filmare sau doar fotografie.
#1400
Postat 27 iunie 2017 - 10:52
Astazi in drum spre Selgros am intilnit semafoarele puse pe galben intermitent. Care este cauza? Defectiune la dispecerat? Sau se asteapta producerea de accidente pentru a fi dovedita utilitatea semafoarelor? Semafoarele care nu functioneaza erau oricum instalate de muuuuuulti ani.