Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1901
Postat 05 mai 2017 - 10:34
Daca se poate rog drept de administrare si pe topicul [miniWiki] Wegmann GT4.
#1903
Postat 05 mai 2017 - 12:38
dAImon, la 29 aprilie 2017 - 20:43, a spus:
E 3539 (sa o taie cineva pana nu ne facem de ras...). Tot in acest vagon am remarcat si articulatia ce parea a fi de o calitate mai superioara decat celelalte, intarita la cusaturi cu margini de metal mai groase si nitate. Ce e mai trist e felul in care sunt curatate vagoanele, adica se vede cum o femeie de servici mai plictisita da de doua ori cu mopul si atat, praful de pe spatarele scaunelor, marginile geamurilor si alte elemente se tot aduna, deja e gros cat o foaie + o bucata de pita verzuie, la usa 2, uscata si prafuita, se vedea ca nimeni n-a bagat-o-n seama.
Acuma un plus la aceste vagoane made in Pascani: Nu e musai sa apesi pe buton cand e fix in statie, poti sa o faci si mai devreme, acest sistem lipsea complet la primele vagoane, mai ales la Aradene.
Si totusi cum sa nu existe minusuri: un scartait strident se auzea din spate la incadrarea in curbe.
Un lucru general (mai la toate vagoanele) este sistemul de franare, care franeaza treptat si frumos pana undeva la ~4-3 km/h dupa care frana brusca. Di ce?

LE: @Raoul94, in prima postare, primul vagon a ajuns in Tm in mai-iunie 2015 (prezentate publicului in 8 iulie), nu 2016

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 05 mai 2017 - 13:03
#1905
Postat 05 mai 2017 - 17:31
#1906
Postat 05 mai 2017 - 17:38
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
#1908
Postat 05 mai 2017 - 17:47

#1909
Postat 05 mai 2017 - 17:54
#1910
Postat 05 mai 2017 - 17:58

#1911
Postat 05 mai 2017 - 18:02

#1913
Postat 05 mai 2017 - 18:23
Astea au fost discutii la nivel de RATT, nu stiu ce capabilitati are sistemul si ce se va putea implementa sau nu din aceste idei. Vom vedea...
#1915
Postat 06 mai 2017 - 20:58

Azi, trecand pe langa depou am vazut 4 Aradence trese pe linie moarta, unul in spatele altuia (nu ca-s face apropo la ceva). Insa unul dintre ele mi-a atras atentia deoarece nu era asa utilizat, adica pantographul lucea, nu era negru de ulei, din pacate n-avea afisat nr. de parc, ci doar cel al primariei - 00462.
LE: Parca pe undeva aveam o lista cu convertor nr.primarie - nr.parc...
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 06 mai 2017 - 22:38
#1917
Postat 06 mai 2017 - 23:17

#1918
Postat 08 mai 2017 - 09:56
3509 nu l-am vazut pe traseu deloc de cand a venit, probabil de aia are pantograful lucios.
#1919
Postat 25 mai 2017 - 12:33