STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#921 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1440
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 aprilie 2017 - 21:00

:up_arow: :up_arow:
Probabil ca populatia tarii se va reduce in intervalul mentionat (20-25 ani) dar in acelasi timp cred ca se va produce si o depopulare accentuata in anumite zone (sud si est) si o crestere a populatiei in zona catorva orase mari: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi si posibil Oradea, Sibiu... Un anumit nivel de migratie a populatiei exista si acum in mod special din CS, HD, MH, GJ si (mai putin) AR, BH sau AB...

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 27 aprilie 2017 - 21:01

0

#922 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2017 - 21:22

Clar! Orasul va fi tot mai aglomerat, indiferent de trendul sporului natural.
0

#923 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 27 aprilie 2017 - 21:41

Avem cateva trasee clasice in oras la nivelul anilor 90 cand existau cateva masini si alea cu benzina la ratie. Daca se investea timid dar an de an in alternative nu ajungeam aici. Inelul II care se face acum la Jiul inclusiv podul trebuiau facute de mult, nu avem alternative, simplu de tot.
In Nord lipsa legaturii dintre centura si DN6 este demna de nivelul nostru de reactie chiar si media, ori nu intelegem realitatea, ori nu stim ce vrem la nivel administrativ . CJ Timis putea face o legatura simpla pe un drum si mai scurt cu DN 6 si devia tot traficul greu si de tranzit de pe Aradului. Nu am vazut nici o presiune si nici mediatizare.
Inelul IV doarme pe el, am spus tot.

Aceasta postare a fost editata de corco: 27 aprilie 2017 - 21:43

5

#924 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 27 aprilie 2017 - 21:52

Vezi postareasbogdan, la 27 aprilie 2017 - 19:40, a spus:

Sporul natural e negativ, se estimează că în 20-25 ani populația României va ajunge la 15-16 milioane locuitori.
Sunt curios cum va arată populația Timișoarei peste 20 ani dar sunt șanse să fie identică dacă nu chiar mai mică decât azi.


Eu as zice ca ar fi identica si ca localitatiile din jur vor continua sa creasca , per ansamblu orasul va fi tot asa pe la 310 000 si zona metropolitana zic ca va creste cu vreo 10000 -30000 in functie de dinamica ( parerea mea)
0

#925 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1451
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 aprilie 2017 - 12:46

as estima ca anual avem 10K de "cetateni" noi , si in acelasi timp 5-10K se muta in zona metropolitana, de fapt acolo va fi cresterea in viitor
joburi sunt cateva mii anual, studenti sunt, locuinte se contruiesc in ritm accelerat, in schimb infrastructura nu tine ritmul

scuze ca am continuat semi-offtopic
1

#926 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1534
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 28 aprilie 2017 - 12:48

A zis Robu azi ca saptamana viitoare s-ar face gaura pe sub calea ferata, de urmarit.
Sursa, ultimele 3 minute din filmarea de mai jos, pt cine are facebook:
https://www.facebook..._video_guests=0
1

#927 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 aprilie 2017 - 14:36

Impingerea/lansarea culeei (cum vrei sa ii spuneti) se va face fara inchiderea circulatiei auto si mai ales fara intreruperea circulatiei trenurilor, doar o limitare de viteza, sa spunem preventiva. Daca impartim distanta la durata operatiunii nici macar nu o sa observam aceasta miscare (cu ochiul liber).

Operatiunea care va implica intrerupea circulatiei auto si CFR, demontarea tablierelor vechi si montarea celor noi, o sa fie mai tirziu, evident.

O sa putem urmari live operatiunea pe canalul youtube: http://youtube.com/nicktirziu
1

#928 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 aprilie 2017 - 15:42

Vezi postarearadutm, la 27 aprilie 2017 - 16:45, a spus:

acel pod e aur curat in traficul actual. nu contesta nimeni ca sunt si alte necesitati, dar ca sa spui ca nu aduce imbunatatiri trebuie sa ai o doza mare de subiectivism. acel articol de pe radio timisora e foarte subiectiv, nu e o analiza specializata. nu se face nicio referire la capacitatea de trafic unde lucrurile sunt matematic in favoarea oricarui pod nou peste bega. nici argumentele de oportunitate nu prea stau in picioare. in zonele aglomerate, orice infrastructura noua aduce imbunatatiri, iar ideea ca doar zona solventul este o solutie este eronata, pentru ca cele doua nu se exclud reciproc si nici nu inseamna ca automat solventul rezolva problema traficului prin zona jiul. asta ca sa nu intram in detalii de gen efect multiplicator in trafic, impactul asupra rutelor folosite de soferi, proiectiile de dezvoltare in acea zona in urmatorii 10-20 de ani etc etc...

traficul nu se va mai fluidiza in Timisoara, asa cum ne imaginam noi, probabil niciodata. pentru ca, in actualul ritm de crestere, toate investitiile in infrastructura noua vor fi depasite intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp. este o axioma faptul ca odata cu sporirea capacitatii infrastructura creste si intensitatea traficului.

mai pe scurt, intr-un scenariu ideal, in care in urmatorii 5 ani s-ar face si centura sud, si podul de la solventul si inchiderea completa a inelelor, intr-o perioada de 5-10-15 ani, s-ar reveni probabil la acelasi grad de congestionare, daca economia orasului isi mentine trendul actual.




Corecta argumentatia (sunt de aceeasi parere)! :up_arow: ...


Vezi postareaBogdi94, la 27 aprilie 2017 - 21:52, a spus:

Eu as zice ca ar fi identica si ca localitatiile din jur vor continua sa creasca , per ansamblu orasul va fi tot asa pe la 310 000 si zona metropolitana zic ca va creste cu vreo 10000 -30000 in functie de dinamica ( parerea mea)



As spune doar ca cei 10000-30000 noi rezidenti din zona metropolitana tot in oras vor veni zilnic, fie la servici, fie la diferite servicii publice sau private. Am in vedere scolile-facultatile, servicii din domeniul sanitar, cultural, evenimente de tot felul, etc.,...practic infrastructura orasului se va aglomera in continuare...chiar daca populatia orasului ramane relativ constanta (310 000 loc).




Citate de pe Radio Timisoara


Citeaza

Traficul în pasajul Jiul din Timişoara se va închide săptămâna viitoare. Primarul Nicolae Robu a anunţat în emisiunea Bună dimineața, Vest de la Radio Timişoara, că începe cea mai amplă operaţiune din cadrul proiectului, respectiv introducerea culeei sub calea ferată, prin dislocarea pământului din perimetrul respectiv. Primarul Timișoarei estimează că întreaga lucrare din zona pasajului Jiul va fi finalizată în luna septembrie.



Citeaza

Primarul Nicolae Robu a mai precizat că din 9 mai vor fi reluate lucrările pe strada Popa Şapcă. În acest sens, există posibilitatea închiderii traficului pe străzile Popa Șapcă și Aristide Demetriade.



Citeaza

Primarul Nicolae Robu a mai subliniat că a discutat cu reprezentanţii CFR despre un proiect ce vizează extinderea cu încă o linie a sistemului feroviar care traversează oraşul.



La ultimul citat apare o idee noua! Se pare ca s-a renuntat la metrou si se doreste dublarea liniei existente...Practic s-a renuntat si la scoaterea liniei de tren din oras...Interesanta schimbare de macaz!
Personal sunt deacord cu aceasta schimbare, mai ales ca am fost mereu impotriva scoaterii caii ferate din oras, la fel cum am fost si impotriva "ingroparii" ei in subteran...

Nu stiu ce (cine) l-a facut pe primar sa-si schimbe macazul, insa bine a facut!...
2

#929 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 28 aprilie 2017 - 18:06

Linia e cuprinsa in planul de modernizare (dublare Arad-Caransebes), probabil si-a dat seama ca nu are cum sa se opuna unei investitii cum este aceea de pe culoarul IV de la Arad-Sighisoara.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 28 aprilie 2017 - 18:11

1

#930 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 aprilie 2017 - 21:19

Vezi postareamile, la 28 aprilie 2017 - 15:42, a spus:


As spune doar ca cei 10000-30000 noi rezidenti din zona metropolitana tot in oras vor veni zilnic, fie la servici, fie la diferite servicii publice sau private. Am in vedere scolile-facultatile, servicii din domeniul sanitar, cultural, evenimente de tot felul, etc.,...practic infrastructura orasului se va aglomera in continuare...chiar daca populatia orasului ramane relativ constanta (310 000 loc).



Exact de aceea ar fi ideal implementarea unui sistem de tren suburban, care sa aduna aceste persoane, si sa le aduca in oras. Daca s-ar creea conexiuni regulate, ar fi o alternativa populara.

Vorba aceea, daca tot ne-am `pricopsit` cu CF in mijlocul orasului, construirea de statii pentru acest tren suburban ar fi floare de ureche. CF trece prin cele mai importante zone ale orasului.
4

#931 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 29 aprilie 2017 - 08:12

Vezi postareamile, la 28 aprilie 2017 - 15:42, a spus:


La ultimul citat apare o idee noua! Se pare ca s-a renuntat la metrou si se doreste dublarea liniei existente...Practic s-a renuntat si la scoaterea liniei de tren din oras...Interesanta schimbare de macaz!
Personal sunt deacord cu aceasta schimbare, mai ales ca am fost mereu impotriva scoaterii caii ferate din oras, la fel cum am fost si impotriva "ingroparii" ei in subteran...

Nu stiu ce (cine) l-a facut pe primar sa-si schimbe macazul, insa bine a facut!...


De accord, daca s-a schimbat strategia si culoarul european intra in modernizare, dl. Robu trebuie sa se grabeasca sa puna pe masa un SF si PT pentru ridicarea pe estacada si dublarea liniei in oras.
Avem sansa asta si trebuie sa ne agatam de ea. Castigul pentru oras este complet, atat estetic cat si eficient pentru ca permie subtraversari pe oriunde pe parcursul estacadei plus se poate face si Bulevardul propus initial daca se elimina malurile de pamant.
Eu sunt 100% pentru estacada mai ales acum cand sunt banii pe masa si putem promova proiectul si la primul ministru.

Aceasta postare a fost editata de corco: 29 aprilie 2017 - 08:12

3

#932 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2017 - 09:20

Absolut! Ar fi grozav sa scapam de movila ce desparte orasul in doua, dar nu stiu daca CFR-ul ar putea sustine o astfel de investitie, care oricum, chiar presupunand ca ar fi bani, nu cred ca va fi finalizata in cursul vietii noastre. (poate doar a celor ce au maxim 18 ani) :(
1

#933 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 aprilie 2017 - 16:06

Vezi postareacseh_17, la 28 aprilie 2017 - 21:19, a spus:

Exact de aceea ar fi ideal implementarea unui sistem de tren suburban, care sa aduna aceste persoane, si sa le aduca in oras. Daca s-ar creea conexiuni regulate, ar fi o alternativa populara.




Tocmai in acest sens ma gandeam si eu de-a lungul timpului insa odata cu ultima mea vizita la Barcelona din luna martie si dupa ce am vazut ca sistemul de transport in comun (inclusiv trenurile suburbane) functioneaza impecabil acolo, sunt ferm convins ca linii ferate suburbane ne lipsesc si noua...
Si abia atunci trebuie regandit in noile conditii si restul liniilor de transport din oras, care ar urma sa se intersecteze cu linia ferata urbana in mod perpendicular sau cu capete de linie la CF...

Deci, odata cu schimbarea "macazului" de catre Robu, imi creste speranta ca lucrurile se vor indrepta in directia descrisa mai sus...
0

#934 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 aprilie 2017 - 17:02

Ma indoiesc ca CFR SA va pune liniile pe estacada, mai degraba cred ca s-ar putea profita pentru a se face mai multe strapungeri asa cum a facut Aradul in intervalul in care s-a lucrat la podul peste Mures.(au trecut chiar si cu liniile de tramvai pe sub rambleu)
2

#935 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 aprilie 2017 - 13:05

din articol nu e clar, dar eu presimt ca nu va iesi ceea ce ne dorim:

http://www.tion.ro/i...ile-cfr/1824055

„Nu știu exact de unde va începe, dar în orice caz va fi dublată pe toată porțiunea de traversare a Timișoarei. Așa cum am spus de la bun început, introducerea în subteran a liniilor de cale ferată este un proiect de perspectivă. Dublarea liniei se va face în perioada următoare, CFR vizează pe reorientarea unor fonduri europene, care erau destinate pentru ceva și nu pot fi folosite, înspre proiectul lor. Cei de la CFR au spus că au certitudinea unei finanțări europene de un anumit nivel. CFR nu poate să stea pe loc. Eu am spus de la bun început că într-o bună zi, nu știu când, nu primăria, dar cineva va duce liniile în subteran. Ei au aprobat studiul de prefezabilitate, nu am mai discutat acum pentru că nu au bani suficienți să facă așa ceva. Sumele pe care le au le permit să facă dublarea liniei, le permit să facă anumite treceri la intersecția cu străzile importante ale Timișoarei și atât”, a precizat primarul.

Municipalitatea va investi bani frumoși în acest proiect, la pasajele peste sau pe sub calea ferată, cum ar fi Solventul.

„Unele pasaje o să le facem noi. O să vedem, din estimările de cost ale proiectanților CFR, cu ocazia elaborării studiului de fezabilitate, pe care pasaje sau «subpasaje» le face CFR în cadrul acestui proiect și pe care le vom face noi. Cele pe care le avem rămân așa cum sunt, dar noi vom face Solventul, este un lucru stabilit, mergem mai departe cu proiectul. Ei sunt în faza finală a studiului de fezabilitate, noi ne-am întrunit de fapt în Comisia de Circulație, să analizăm, din punct de vedere al traficului din Timișoara, ce impact are proiectul lor și să le dăm în final avizul”, a conchis Robu.
0

#936 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 aprilie 2017 - 13:34

Sunt cateva lucruri care nu pusca deloc...


Daca CFR-ul urmeaza sa dubleze linia pe teritoriul orasului in urmatorii ani, cum poate sustine cineva (Robu in speta) ca in perspectiva liniile de cale ferata vor fi introduse in subteran iar deasupra se va deschide un bulevard mare care ce?...se va intersecta cu toate strazile si bulevardele perpendiculare...


Daca tocmai acum se largeste pasajul Jiul si urmeaza in curand sa se largeasca si pasajul Popa Sapca, ce se va intampla cu aceste pasaje la introducerea liniei in subteran? Vor fi sparte cu pickamere?...

Daca tocmai se discuta despre construirea unui pasaj auto subteran la Solventu, ce se va intampla cu acesta cand se vor introduce liniile in subteran? Va fi dinamitat?...


Deci "perspectiva" lui Robu de care tot pomeneste poate insemna 150-200 de ani. Nicidecum mai putin...



In schimb daca se dubleaza linia supraterana in urmatoarea perioada de timp, avem sanse sa se puna de un tren suburban de la aeroport (sau dincolo de el) pana la Sanmihai (sau dincolo de el) sau Sag, Giroc, etc.,...tren care sa apartina tot CFR-ului daca altfel nu se poate...
1

#937 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1291
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 aprilie 2017 - 14:14

nu are nicio logica robu asta, si nici UE nu e batuta in cap sa dea bani pe ceva ce se va demola dupa cativa ani.Nici dublarea asta nu e 100% batuta in cuie. La cum merg lucrurile in tara asta, eu zic sa nu va faceti sperante in legatura cu metrou sau estacada. Mai bine ne spunea daca a primit aviz pt pasajul de la Popa Sapca.
2

#938 Useril este offline   dylan75 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05 februarie 14

Postat 30 aprilie 2017 - 14:19

Vezi postareamile, la 29 aprilie 2017 - 16:06, a spus:

Tocmai in acest sens ma gandeam si eu de-a lungul timpului insa odata cu ultima mea vizita la Barcelona din luna martie si dupa ce am vazut ca sistemul de transport in comun (inclusiv trenurile suburbane) functioneaza impecabil acolo, sunt ferm convins ca linii ferate suburbane ne lipsesc si noua...
Si abia atunci trebuie regandit in noile conditii si restul liniilor de transport din oras, care ar urma sa se intersecteze cu linia ferata urbana in mod perpendicular sau cu capete de linie la CF...

Deci, odata cu schimbarea "macazului" de catre Robu, imi creste speranta ca lucrurile se vor indrepta in directia descrisa mai sus...




Care ar putea fi solutia cea mai ieftina, care s-ar putea alege pentru implementarea celei de-a doua linii, ma gandesc ca n-o sa se recurga in secolul asta la ajustarea cu pamant a rambleului deja existent.Cred ca pe fonduri europene se face ceva calitativ si nu se urmareste doar cheltuirea lor.
0

#939 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 mai 2017 - 08:36

Si eu ma intrebam acelasi lucru :up_arow: ...
In trecut, de cele mai multe ori o buna parte din pamant era adunata de langa traseul caii ferate...Iar acum acest lucru este imposibil, deci ar trebui carat mult pamant de o anume calitate din alte parti insa aspectul final ar fi unul in continuare inestetic...
O varianta nu neaparat frumoasa insa cumva mai estetica si care ar face posibila ingrijirea rambleului mai eficienta ar fi ridicarea unor ziduri betonate de circa 2 m inaltime de-a lungul rambleului si apoi adusa umplutura necesara tot cu vagoane CFR, inclusiv si piatra sparta, traversele si sinele...

Ridicarea pe estacada se poate face si pe segmente scurte si nu neaparat pe intregul tronson cum ar fi ideal...

In acest context ma gandeam ca daca s-ar ridica calea ferata pe estacada si in estul orasului, n-am mai avea nevoie de pasaje supraterane in zona UMT-ului iar la Gara de EST prin ridicarea caii ferate am obtine desfiintarea barierei de pe Baader si un alt lucru mare, o legatura stradala (pe 4 benzi fara probleme) intre Kogalniceanu si Demetriade, respectiv Divizia 9 Cavalerie (fosta Ialomitei)...s-ar elimina si pasarela de peste CF...





Vezi postareaThe Mechanic, la 30 aprilie 2017 - 14:14, a spus:

nu are nicio logica robu asta, si nici UE nu e batuta in cap sa dea bani pe ceva ce se va demola dupa cativa ani.Nici dublarea asta nu e 100% batuta in cuie. La cum merg lucrurile in tara asta, eu zic sa nu va faceti sperante in legatura cu metrou sau estacada. Mai bine ne spunea daca a primit aviz pt pasajul de la Popa Sapca.



Ai dreptate insa am vrut sa gandesc pozitiv, cu speranta in viitorul apropiat... :naughty1:
2

#940 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1534
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 02 mai 2017 - 10:30

La 12 jumate incepe, comutati pe youtube: https://www.youtube....h?v=wesmyLzR5nc :clap: Daca mergeti nu o sa aveti loc de Robu cu toata presa dupa ele :04:

P.S.: Ca tot s-a scris aici de proiectul cu dublarea caii ferate, zice nea' Robu ca la intersectia dintre Bader, Divizia 9 Cavalerie si noul tronson de pe inelul 2 de pe terenul Timcon o sa faca CFR-ul un sens giratoriu la 10 m inaltime :uimit: Sigur o sa apara in presa articole mai detaliate legat de asta mai pe dupa-masa.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 02 mai 2017 - 10:46

0

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi