STP Timișoara Forum: Linia Expres 7 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 7 Evaluare topic: -----

#1281 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 aprilie 2017 - 21:01

Ca sa fiu obiectiv, cel putin din experienta personala pensionarii sunt cei mai constiinciosi "validatori" ca sa zicem asa. Chiar daca varsta si neputiintele fizice ii impiedica sa se miste "ca iepurasii" 99 la suta din ei se straduie ca dupa ce urca acel carucior sau plasa de cumparaturi in mtc sa si valideze...unii din ei de frica hotilor de buzunare nu mai scot cardul din geanta si apar atunci acele secvente de care amintea si un coleg de forum in care pun poseta sau plasa pe validator. Trebuie sa fim intelegatori..fac efortul sa se adapteze unei lumi mult mai tehnologizate decat au prins ei in anii tineretii lor...
Ba chiar am vazut si cazuri chiar frecvente in care validatorul dadea eroare si domnul/doamna insista de mai multe ori sa auda ca a validat..tot respectul..
Legat de problema biletelor..stiu ca trebuie sa existe si pe hartie..teoretic. Dar drumurile proaste..pornirile bruste si franele la fel..plus inghesuiala aferenta...fac de multe ori foarte dificila validarea lor. Cand tot mtc ul se smuceste si mai e si aglomeratie si trebuie sa te "intinzi" peste 2-3 persoane sa il introduci in validator pentru compostare..plus ca multi il mai tin in buzunar nu in portofel..se mai uda..se mai indoaie..se mai ..mototoleste..

Inca o data se confirma ca metodele "oldies but goldies" sunt eficiente. Va amintiti epoca dinainte de 89 cand desi se renuntase la taxatori erau acele compostoare din 2 in 2 rame de geamuri ? Reuseai mult mai usor in ciuda aglomeratiei sa iti validezi calatoria...desi acele bilete...kilometrice cu 10 calatorii erau cat un cearceaf...


Problema apare mai ales in cazul celor tineri care nu neaparat din rautate sau nesimtire..dar ...din nepasare si neatentie combinate..uita/neglijeaza validarea. Urca in grup..se iau cu povestile..si nu mai dau atentie la asta. In plus sunt curios daca va fi obligatoriu si pentru cei din clasele 1-4 validarea...cum se va proceda practic? mai punem un validator la o inaltime mai mica? Ii luam pe micuti in brate sa ajunga sa valideze cardul? Plus ca la acei ani fragezi inca descopera lumea..e o performanta sa nu isi uite pe undeva ghiozdanul...vor pierde cardurile una doua ...Nu toti micutii sunt insotiti de parinti/bunici in drum spre scoala... :pace:

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 aprilie 2017 - 21:01, a spus:

Mile, credeam ca am fost destul de clar in ce am scris... Daca tu crezi ca SAS ar fi mai eficient decat toate metodele folosite pana acum... E pararea ta. In plus, SAS nu a fost conceput pentru asa ceva, asa cum denota din denumirea sa. Ca la troleibuze s-a folosit candva si la asa ceva, era doar o chestie "chinuita", nenaturala, o utilizare a sistemului pentru ceva ce nu a fost conceput, facand niste "smecherii", asa cum suntem noi romanii obisnuiti.
Am convingerea ferma ca nicio metoda de anuntare, afisare, mediatizare, etc, nu va avea alte rezultate decat cele de pana acum. -_-

Si tare cred ca mare parte din acele "smecherii" tehnice au fost posibile prin munca, ore consumate, si efort din partea domnului Florin si a altor catorva persoane inimoase!
Legat de problema validarilor. DACA ar dori cu adevarat in primul rand primaria ca actionar in RATT si finantator...eu zic ca cea mai eficienta solutie..desigur ipotetic vorbind..dar hai sa visam ca suntem intre noi pe forum...in loc de studii de fezabilitate pentru toate tampeniile si vise sf ..pentru 6 luni de zile sa angajeze corp special de control ..300 de oameni care sa munceasca zi de zi alaturi de politia locala de cand iese mtc ul din depou pana cand se duce "la culcare"..asa cum sunt paznicii Scorseze in metroul din Bucuresti. 300 de oameni pe toate liniile..zi de zi ..la orice ora...7 zile din 7... ai bilet/abonament urci..nu...pleci pe jos pur si simplu. Sa vedeti atunci situatia REALA a numarului de calatori, a gradului de incarcare, utilizare pe ore....disparitia hotilor de buzunare...decontari clare cu primaria...si vandalizare aproape zero..mizerie redusa in tramvaie....
Decat sa aruncam euro pe "cea mai poli dintre poli" .si la ambitie electorala sa afirmam ca daca CJT face sala polivalenta in Giroc mai facem si noi una in oras..uite asa de-al naibii..in conditiile in care de 4-5 ani nu suntem in stare sa finalizam constructia actualei sali de sport ..din n spe mii de motive...dar finalizare...cand o vrea Domnul....experimental asa o masura...chiar ar lamuri MULTE lucruri...plus ca si sistemul SAS ar functiona..la capacitate maxima...
1

#1282 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 aprilie 2017 - 08:04

Eu parca tin minte ca recent am auzit mesaje legate de validare pe SAS. Era parca la o Armonie (3520 probabil, ca si la alea doar 1-2 mai au SAS functional :( )
0

#1283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2017 - 12:34

Nu am auzit de asa ceva si nu cred sa fie posibil (nu fara interventia fabricantului, adica a celor de la Radcom). Sistemul anunta automat numele statiei curente si a celei ce urmeaza, asta in functie de pozitia GPS a vehiculului. Posibil sa fi auzit un anunt al vatmanului, acesta avand la dispozitie un microfon cuplat la amplificatorul SAS-ului.

Pe troleibuze, din cate imi aduc aminte, au fost inlocuite unele mesaje de anuntare a statiilor cu mesajul primit de la politie, care era totusi cam lung, afectand anuntarea acolo unde statiile erau foarte apropiate.
0

#1284 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 aprilie 2017 - 19:03

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 aprilie 2017 - 21:01, a spus:

Mile, credeam ca am fost destul de clar in ce am scris... Daca tu crezi ca SAS ar fi mai eficient decat toate metodele folosite pana acum... E pararea ta. In plus, SAS nu a fost conceput pentru asa ceva, asa cum denota din denumirea sa. Ca la troleibuze s-a folosit candva si la asa ceva, era doar o chestie "chinuita", nenaturala, o utilizare a sistemului pentru ceva ce nu a fost conceput, facand niste "smecherii", asa cum suntem noi romanii obisnuiti.
Am convingerea ferma ca nicio metoda de anuntare, afisare, mediatizare, etc, nu va avea alte rezultate decat cele de pana acum. -_- (din contra, cu cat s-ar insista mai mult cu astfel de anunturi, ar creste iritarea si hotararea de a "sabota" aceste eforturi, exact ca in cazul soferilor pe care-i deranjeaza anuntarea si o "saboteaza" cum pot)




Postarea mea se adresa (in mintea mea) celor din conducerea RATT, respectiv celor care au puteri decizionale in cadrul RATT...

Da, sunt ferm convins ca anunturile repetate prin SAS ar fi mai eficiente in ai indemna pe unii sa-si valideze calatoriile iar pe altii i-ar face sa ia o oarecare atitudine, fie si din priviri, impotriva celor care nu valideaza...

Legat de partea tehnica, ma gandesc ca s-ar putea adauga cateva cuvinte astfel ca mesajele sa sune cam in felul urmator, cu repetare la fiecare plecare din statie:

>>Va rugam sa validati documentele de calatorie. Urmeaza statia ...X...<< sau in ordine inversa

>>Urmeaza statia ...X...Va rugam sa validati documentele de calatorie<< sau Nu uitati sa validati documentele de calatorie...


Astfel de masuri luate impreuna cu altele, respectiv niste emisiuni in mass-media locala si altele, ar duce cu siguranta la cresterea numarului validarilor...




Citeaza

...ar creste iritarea si hotararea de a "sabota" aceste eforturi, exact ca in cazul soferilor pe care-i deranjeaza anuntarea si o "saboteaza" cum pot


As pune invers problema si anume daca soferii RATT isi permit "sabotarea" propriei institutii, atunci de ce n-ar face acest lucru cu varf si indesat si calatorii?...

Si atunci, in acest context cu atat mai mult merita respect deplin acel sofer de pe Linia 40 din relatarea de ieri a lui Visor...Acel sofer nu face parte din "turma" si a aratat ca-i pasa de locul sau de munca chit ca poate a primit si injuraturi din partea altei "turme", chiar daca poate doar in gandul lor cetos...
0

#1285 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 aprilie 2017 - 19:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 aprilie 2017 - 21:01, a spus:

Mile, credeam ca am fost destul de clar in ce am scris... Daca tu crezi ca SAS ar fi mai eficient decat toate metodele folosite pana acum... E pararea ta. In plus, SAS nu a fost conceput pentru asa ceva, asa cum denota din denumirea sa. Ca la troleibuze s-a folosit candva si la asa ceva, era doar o chestie "chinuita", nenaturala, o utilizare a sistemului pentru ceva ce nu a fost conceput, facand niste "smecherii", asa cum suntem noi romanii obisnuiti.
Am convingerea ferma ca nicio metoda de anuntare, afisare, mediatizare, etc, nu va avea alte rezultate decat cele de pana acum. -_- (din contra, cu cat s-ar insista mai mult cu astfel de anunturi, ar creste iritarea si hotararea de a "sabota" aceste eforturi, exact ca in cazul soferilor pe care-i deranjeaza anuntarea si o "saboteaza" cum pot)

Ultima chestie de genul acesta, de care ne-am lovit, a fost limitarea sistemului de afisare a traseului din G-uri, sistem pe care noi il folosim pentru afisarea reclamelor. Sigur ca si acest sistem nu a fost gandit si construit pentru asa ceva, dovedindu-se ca spatiul de pe memoria sa interna (neaccesibila utilizatorilor) e unul limitat, utilizarea sa la maxim ducand la nefunctionarea sistemului. Desigur ca aceasta memorie ar fi arhisuficienta daca s-ar folosi doar la afisarea traseelor, a pozitiei vehiculului si a statiilor ce urmeaza, adica scopului pentru care a fost construit si instalat pe vehicul. (culmea, de niste elvetieni)


Nu stiu ce sa zic. Si asta deoarece aceeasi firma elvetiana, dar si alte firme, doteaza si Mercedes-urile si MAN-urile si etc. cu care circul zilnic, si care la randul lor afiseaza pe langa statii, si alte informatii utile, sau mai putin, precum si reclame. Desigur aici vorbim de o oarecare limita. Memoria aceea nu trebuie umpluta pana la refuz si punct. Iar legat de sistemul de SAS, tramvaiele Bombardier din '95, pe langa faptul ca ruleaza diferite mesaje, dar pot fi 'actionate' de la distanta, in unele cazuri chiar dispecerul vorbind in difuzoare. (accidente, evenimente, etc.)
Acuma cat de potente sunt intradevar sistemele cu 10-20 de ani mai noi.... nu ma pronunt. Una e clara, faptul ca sistemul poate, si faptul ca regia NU paote sa comande un sistem de care are defapt nevoie, sunt 2 chestii total diferite...
0

#1286 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2017 - 19:50

Cristi, sistemul ruleaza un XP Embedded de pe o memorie interna, nedetasabila. (are un Celeron si 1 GB RAM) Tot aici sunt inghesuite toate fisierele necesare rularii reclamelor (pentru asta, o echipa de la Gorba a venit la noi, cu ani in urma, pentru a testa si implementa softul necesar modificarii dorite de noi, dar fara a modifica nimic hardware), player, scripturi, fisiere media. La final avem la dispozitie pentru fisierele video, maxim 120MB. Playerul si partea de procesare accepta doar mpeg2 la o rezolutie maxima de 720x576/25 fps. (format 4:3) Incarcarea se face manual de pe un stick USB, la fiecare autobuz in parte. Te las pe tine sa decizi daca e ok pentru 2017.
Majoritatea clientilor trimit fisiere video full HD, trebuind sa le redimensionez ca sa le putem rula. Desigur se pierde mult din calitate, ce e scris cu fonturi mici fiind aproape ilizibil. Sigur ca poze la 1440x900 se pot pune foarte multe, dar nu la fel sta treaba si in cazul clipurilor, care au in medie 15 MB unul. (clip de 25-30 secunde) Mai apare si cererea ca acel clip al clientului sa ruleze o data la cinci minute, asta insemnand sa fie incarcat de doua ori (sistemul nu stie decat sa ruleze pe rand tot ce e in folderul dedicat media, in ordinea data de numele fisierului media).
Credeam ca am discutat asta deja si ca cel putin cei ce citesc forumul stiau de aceste limitari. E de fapt ca in cazul cand cineva a luat un Logan de 1.4, dar se hotareste brusc sa-i faca "tiuning", ca 75CP e cam putin. :D
0

#1287 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 aprilie 2017 - 20:13

Inainte chiar de-a incepe lucrarile la pasajul Michelangelo sustineam cu tarie ca am avea nevoie de acele "palnii" pe fir astfel ca noile firobuze sa-si ridice in mod automat troleele preum am vazut si in alte parti (pe YT)...

Ne spuneai Florine (pentru ca doar tu tineai legatura cu noi) ca aceste firobuze nu-si pot ridica troleele in mod automat si repetat pentru ca le lipseste o piesa, le pot doar cobora...
Apoi cand a inceput santierul iar liniile de firobuz din zona au fost afectate in modul cel mai serios, s-au construit acele "palnii", s-au montat pe linii iar soferii firobuzelor au fost scutiti sa tot coboare...Iar in mod miraculos troleele se ridicau si coborau...S-a achizitionat acea piesa sau n-a mai fost nevoie de ea?....

Iata, si acum in privinta SAS-ului eu cred ca se poate face ceva in sensul celor scrise de mine mai sus insa mai mereu se ia NU in brate si defilam cu el...

Spre aducere aminte...



0

#1288 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 aprilie 2017 - 20:14

Ca sa ne intelegem, scrisesem la finalul postarii, ca degeaba vrea regia ceva (reclame si etc) daca se zgarceste la bani, si comanda jucarii, care sunt OUT OF DATE dupa maxim 2 ani de zile.

Iar comparatia o facusem cu autobuze care sunt chiar mai vechi decat ale noastre (C-urile!!!!), adica 2002-2004. Deci tehnic este posibil. Ca nu si la noi, asta este deja alta treaba.
0

#1289 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2017 - 20:29

Vezi postareamile, la 12 aprilie 2017 - 20:13, a spus:

Iata, si acum in privinta SAS-ului eu cred ca se poate face ceva in sensul celor scrise de mine mai sus insa mai mereu se ia NU in brate si defilam cu el...

:Facepalm_emote_gif: Eram sigur ca daca insist in a explica ce limitari are sistemul asa va fi interpretat intr-un final, tot ce postez. Nu stiu daca mai are rost sa mentionez ca unitatea CU5 ce face afisarea si anuntarea statiilor are la dispozitie pentru toate traseele si toate MP3-urile o memorie flash interna de 4 (patru) MB, fabricantul considerand probabil pe buna dreptate, ca e suficienta pentru ce trebuie sa faca. Sa mai mentionez ca unitatile CU1 de pe C-uri, cele fara SAS folosesc inca pentru incarcarea datelor, un card special cu capacitatea de 2 (doi) MB? Si acesta este arhisuficient pentru ce a fost gandit sa faca, dar nu pentru altceva in plus.
Aici, din pacate, nu merge ca in cazul "palniilor", sa improvizam ceva, punem ceva mai gros, niste suruburi mai mari, legam cu sarma mai groasa, etc. -_-

Despre ridicarea troleelor spuneam ca nu se poate face controlat si cred ca iti aduci aminte cate "palnii" realizate din plastic gros de 10mm au fost sparte si chiar din cele de aluminiu au fost indoite de forta cu care se ridica troleele. Nu, nici acum nu exista o functie care sa permita ridicarea controlata a acestora, asa cum e coborarea. Baietii din depou stiu asta mai bine, din proprie experienta, urmele ramase de la trolee atunci cand uitau sa inchida poarta (tip rulou) si apasau din greseala butonul ce deblocheaza troleele, fiind vizibile si azi pe poarta depoului, poarta ce se afla exact deasupra troleelor atunci cand e deschisa :)

In prezent rulam pe display-uri citat din HCL unde se spune clar ca validarea e obligatorie, se face reclama portofelului electronic si de vreo saptamana am adaugat si imaginea de mai jos:

Imagine atasata: 004.jpg

In plus, ca tot vorbeam de mediatizare, 100 de panouri din oras afiseaza mesajul:

"Va rugam utilizati usa 1 pentru urcarea in autobuze si validati titlurile de calatorie !"
0

#1290 Useril este offline   xander89 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 16 decembrie 16

Postat 12 aprilie 2017 - 21:04

C-urile intai au nevoie de reconditionari serioase pana sa se puna si in ele afisaje electronice de genul, de la scaunele care arata mizerabil pana la ce tine de functionarea masinii, daca stai in partea din spate unde e motorul unele scot niste sunete mai rau ca vechile dac-uri/ikarusuri si trepideaza la fel de puternic. am observat ca si unii soferi cam forteaza cutia de viteze, urca prea repede intr-o treapta superioara cand pleaca de pe loc si tot autobuzul se zguduie pana prinde viteza...

legat de scaune nu pot sa-mi imaginez cati "golani cutitari" pot calatori zilnic cu RATT-ul de toate sunt taiate si scrijelite cu lama de cutit cel mai probabil...
0

#1291 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 aprilie 2017 - 21:26

Domnul Mile si stimati colegi de forum.. pe langa cei care nu valideaza din indiferenta..numarul relativ mare de "blatisti" cred in continuare ca isi are radacina in pomenile gratuite imprastiate cu darnicie...adica atunci cand singura categorie platitoare de calatorie e cea care are job...deja apare un fel de frustrare...in sensul ca se merge pe ideea "ai, deci esti vinovat"...asistatii sociali, pensionarii, copii, studentii, au gratis de la "imparatie"...boschetarii oricum merg gratis...si atunci omul care merge 8-10-12 ore la munca efectiv se simte ca ultimul fraier ca e bun de plata...plus ca de multe ori se intampla ca firmele sa nu plateasca salariile la timp...sa fie multe alte probleme...gen dureaza 2 zile pana intra salariul pe card...si acei 2 lei sa fie bani de paine pe o zi sau efectiv sa nu ii aiba...si cand se uita in jur ca restul merg oricum gratis bine mersi..dispare dorinta de a mai valida..
cumva off topic..dar totusi legat de gratuitati: mi se pare incorect ca din moment ce se ofera o reducere la abonament, sa nu poata fi cumulata cu alta reducere din cauza deciziei consiliului local. Concret: la abonamentul general se acorda 20 % reducere in baza buletinului. Legea locala spune ca se ofera reducere de 50 % in cazul in care esti donator de sange. DAR cele 2 reduceri nu se cumuleaza. Am fost in aceasta situatie, am donat sange ca sa ajut oameni in suferinta. NU e vorba de bani, e vorba de un principiu..Daca tot vrei sa oferi o facilitate fa-o pana la capat. Nu stau in cei 10 lei diferenta..dar mi se pare total aiurea sa spui ca dai...dar sa nu dai de fapt. Daca alegeam sa folosesc reducerea de la donarea de sange ...insemna ca nu mai sunt contribuabili si cetatean platitor de impozite al orasului??? Rational inteleg parsivenia politica...dar tot magarie e...de aceea la ultimele "ture"de donare nici nu am mai cerut adeverinta pentru RATT.. Daca nu vrei sa oferi nu oferi aceasta facilitate ...dar NU te preface...
3

#1292 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 aprilie 2017 - 21:58

Desi a fost control pe linia E2 pe forum nu s-a plans nimeni precum s-a facut in acest topic. Ma gandesc ca lumea stia deja despre ce e vorba, deci informarea actuala, asa cum e ea, a avut efect.
0

#1293 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2017 - 23:18

Lumea se plange deja de prea multa informare... , de cea de pe panouri, care duce la citirea greoaie a datelor privind circulatia. In cateva locatii, acolo unde s-a putut, am mutat informatia pe un rand separat de anunturi.
0

#1294 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 13 aprilie 2017 - 23:47

Dragi mei.De 2 saptamani sunt in uk.N are rost sa va zic ca toti urca prin fata,cu biletul in mana,nu e asa nebunie,dar tine de mentalitate.Soferul le vede si gata.Dar cu mentalitatea de a pacali Rattul si pe de alta parte,Ratul si Pmt sa mazileasca calatorii...de la conditii de transport( ca sardelele in 33)..la timpi imensi de stat in statie....30 minute
0

#1295 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 aprilie 2017 - 10:16

Poate ne spui si cat e biletul daca tot esti la fata locului... (nu intreb la misto', ci chiar as fi curios sa fac o comparatie)
0

#1296 Useril este offline   xander89 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 16 decembrie 16

Postat 14 aprilie 2017 - 19:53

intarzaierile din trafic nu mai depind atata de RATT cat de traficul in sine care e peste limita de aglomerat cam in tot orasul, dupamasa cand vin cu e8 spre sagului ma apuca groaza cand vad coada aia imensa pe parvan la intersectia cu mihai viteazu si podul spre catedrala...
0

#1297 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 aprilie 2017 - 20:06

Pai daca la pretul mic al unui bilet de la noi mai pui si faptul ca mai mult de jumate din calatori nu-l achita nici pe acesta, atunci ce rost mai are sa ne intrebam cat costa un bilet dincolo?...



Iata patania mea de ieri dupa masa...

La ora 15:55 ma aflam in statia de la Sinaia (Mocioni, Kuttle) cu gandul sa iau un 2 pantru capatul din Dambovita...Ma uit pe panoul de informare si citesc ca tramvaiul 2 vine peste...24 de minute...Nu-mi vine a crede ca voi sta 24 min sa astept acest tramvai...si asta la ora de varf...

Brusc imi aduc aminte ca am si E7 in apropiere si ca atare ma duc catre statia lui de pe 16 Decembrie...Il si zaresc ca vine si am fost nevoit, spre bucuria mea, sa si alerg cativa metri pentru a-l prinde. Ma indrept catre prima usa conform constiintei mele. In statie erau aproape 20 de persoane insa doar vreo 5 persoane am mers catre usa 1, restul s-au indreptat catre celelalte usi...Din cei 5 urcati la prima usa, doar eu si inca o persoana am validat la primul validator. Dupa validare vroiam sa inaintez "inainte" (catrea usa 2-3) insa mi-a fost imposibil deoarece un tip se tinea de bara validatorului de parca era lipit cu super-glue de ea. Nici macar la apostrofarile mele n-a cedat bara din mana. Pana la urma l-am strivit si am trecut de el insa ceilalti calatori au ramas acolo, in zona soferului si atunci, evident ca la urmatoarele statii cei putini care urcau la prima usa, nu mai aveau loc desi intentia lor era pozitiva in contextul la care ma refer...Per total, numarul bip-urilor de la validari a fost unul redus, poate 40 % din calatorii urcati...

La statia Iuliu Maniu desi a coborat un numar relativ insemnat de persoane (10-15), au urcat 20-25 de persoane. Din nou, numarul bip-urilor a fost insesizabil...

La statia Dambovita povestea se repeta trasa la indigo ca si la Iuliu Maniu, multi urca, aproape nimeni nu valideaza...

La statia Vaslui calatorul lipit de bara se dezlipeste si coboara...

La statia Pacii, dupa ce fac niste rocade cu doua doamne solide, cobor si eu usurat de 2,5 lei dar cu constiinta impacata...


Am impresia ca cele 4 randuri de scaune (din G-uri) mai mult incurca decat descurca....Foarte greu pot trece doua persoane una pe langa cealalta pe acel culoar ingust intre scaune...Sau trebuie trimise mai multe autobuze pe traseu astfel ca ele sa nu circule aglomerate nici macar la orele de varf. Lucru imposibil de facut!...
2

#1298 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 14 aprilie 2017 - 20:50

Vezi postareaxander89, la 14 aprilie 2017 - 19:53, a spus:

[...]ma apuca groaza cand vad coada aia imensa pe parvan la intersectia cu mihai viteazu[...]


Nu doar acolo, de cele mai multe ori este de-a dreptul horror si pe Vulcan si pe Pestalozzi - pe acelasi sens mentionat de tine. Si X minute dintr-un loc, cu X minute din alt loc...se aduna, si uite intarzierea / dereglarea.
Nu-ti recomand sa fii pe Vulcan dimineata pe la 8:30 - 9:00. In unele zile coada se intinde chiar de la Uzina pana pe Saguna. Dupa-amiaza, la orele de varf, din nou aceeasi coada - acelasi loc.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 14 aprilie 2017 - 20:52

2

#1299 Useril este offline   FxTm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 08 martie 17
  • Sexul:masculin

Postat 04 mai 2017 - 12:58

Deja ploua in autobuze? In E7 dintre Abator care pleaca la(aprox) 12:15 scaunele de la mijloc unde e articulat erau pline cu apa... Geamul nu era deschis , si nu parea sa se prelinga de la geam.....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20170504_122524.jpg

0

#1300 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2017 - 14:28

E posibil ca apa sa provina si de pe hainele sau umbrelele calatorilor.
0

Arata acest topic


  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi