STP Timișoara Forum: Linia Expres 7 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 7 Evaluare topic: -----

#1261 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2017 - 13:59

Mai duminica trecuta se plangea cineva ca pe 21 a fost pus un microbuz si era inghesuiala dimineata... de aia se valideaza, pentru a se stii cate persoane urca in mijlocul de transport, a se tine o evidenta cat de populata e o linie si la ce ore este nevoie de capacitate sporita de transport. Ca exista discrepante si directorul doarme un somn lung si nu asista problemele la timp, asta nu inseamna ca validarea este o prostie.
1

#1262 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2017 - 15:24

Vezi postareatimis2, la 10 aprilie 2017 - 13:37, a spus:

ASta cu validatul daca ai abonament e o prostie, de fapt ce vrea RATT sa ne numere?
Ianinte primeai abonament un carton mic pe care stampilau numarul liniei si gata nu mai murea nimeni.


Ai ratat discutia cu minim 8 ani. S-a purtat la introducerea sistemului de ticketing. Un inceput ar fi acest topic.

Ideea este ca datele din ticketing iti pot arata clar si lamurit chestii pe care un simplu abonament pe carton nu ti le poate spune : CE linii sunt folosite, si CAND.

Nu ca nu s-ar vedea si "ochiometric". Evident ca daca scoti cativa observatori prin orase, poti sa-ti dai si singur seama ca "holy shit, lumea calatoreste in jurul orei 8-9 dimineata". Dar pe langa asta, poti vedea diverse spike-uri care altfel ar ramane invizibile, spre exemplu grupuri de elevi care ies de la scoala in jurul pranzului (era fain intr-o vreme sa mergi cu 33u prin Sinaia la ora 12), grupuri de batranei care merg la piata, imi mai imaginezi si tu exemple.

Daca tot vrem sa fim "nemti", atunci hai sa fim nemti, si sa stim niste date concrete pe care discutam.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 10 aprilie 2017 - 15:34

5

#1263 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2017 - 19:06

Din pacate toata minunea a tinut cat era si controlorul. De astazi s-a revenit la vechile metehne, chiar daca in statie asteptau doar 3-4 persoane.
Nu stiu de cand sunt, dar astazi am observat ca exista niste stickere cu urcare si coborare langa usile corespunzatoare. Cam mici si nu prea iasa in evidenta cu backgroundul si fontul respectiv, parerea mea. Ar trebui ceva mare, cu un contrast puternic, lipit pe usa sa se vada atat din exterior cat si din interior.
0

#1264 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2017 - 19:29

Dl. director (de la transport auto) imi spunea azi ca lumea de pe E2 s-a reorientat, doar ca sa nu fie nevoiti sa-si cumpere bilet (ca doar nu erau sa-si faca acum abonamente)... E si asta un punct castigat pentru cei corecti: se circula mai lejer, nu e asa aglomerat. :)
3

#1265 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 10 aprilie 2017 - 19:37

E problema cea mai mare a regiei ca lumea nu valideaza. Ca altfel cica nu se cunoaste numarul de calatori. Stiu ca unele vehicule aveau aparat care numara cate persoane urca, dar acolo era putina programare si aflai fara problema la final de tura cate persoane au fost. O problema pentru care lumea nu valideaza e ca e incomod ( mai demult se putea cu bucata de carton). Mie personal mi s-ar parea logic doar cei care au calatorii pe abonament sa valideze. In Berlin pentru metrou daca ai abonament nu validezi nimic iar bilet validezi in statie . In interiorul metroului nu se afla aparat de compostat/ validat.
0

#1266 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2017 - 19:40

Vezi postareaBogdi94, la 10 aprilie 2017 - 19:37, a spus:

Ca altfel cica nu se cunoaste numarul de calatori.

... nu doar asta ci doar dupa numarul acestor validari (in cazul gratuitatilor sau reducerilor) plateste primaria banii cuveniti regiei. La metrou situatia nu se compara... Acolo frauda e aproape zero.
0

#1267 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 10 aprilie 2017 - 19:43

Vezi postareaRB93, la 10 aprilie 2017 - 19:06, a spus:

Din pacate toata minunea a tinut cat era si controlorul. De astazi s-a revenit la vechile metehne, chiar daca in statie asteptau doar 3-4 persoane.
Nu stiu de cand sunt, dar astazi am observat ca exista niste stickere cu urcare si coborare langa usile corespunzatoare. Cam mici si nu prea iasa in evidenta cu backgroundul si fontul respectiv, parerea mea. Ar trebui ceva mare, cu un contrast puternic, lipit pe usa sa se vada atat din exterior cat si din interior.


Exista de mult, insa sunt mai greu observabile. Si mi-e mi-a spus Florin de existenta lor acum cateva luni, desi cu siguranta erau de muuult lipite.
Pe unele trolee sunt maaaari, chiar pe usi lipite, dar ce folos!? Oricum se coboara si urca pe toate usile.
1

#1268 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 10 aprilie 2017 - 19:47

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 aprilie 2017 - 19:29, a spus:

Dl. director (de la transport auto) imi spunea azi ca lumea de pe E2 s-a reorientat, [...]


Si pe E2 a fost experimentul cu controlorul?
0

#1269 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 aprilie 2017 - 19:52

E toata saptamana asta.
2

#1270 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 aprilie 2017 - 20:27

Vezi postareatimis2, la 10 aprilie 2017 - 13:37, a spus:

ASta cu validatul daca ai abonament e o prostie, de fapt ce vrea RATT sa ne numere?
Ianinte primeai abonament un carton mic pe care stampilau numarul liniei si gata nu mai murea nimeni.
Acuma toti mosii si babele ridica sacosele sa valideze gratuitatea apoi si abonatii si incurca lumea la urcare in loc sa fie foarte clar ca cei cu bilet urca direct in fata la compostor, ceilalti pe celelalte usi, iar la mijloc sa mai fie un validator pentru cei care platesc cu cardul.

Abia ce se obisnuise lumea ca autobuzele alea lungi au compostor la usa a II-a ca mai nou le-au scos. Vine expresul la gara, buluc lumea la mijloc si incepe o foiala sa mearga in fata sa composteze, aia din fata dau sa avanseze spre mijloc si gata, ajunge expresul in Iosefin si cu putin noroc cobori fara sa compostezi.


Te-ai trezit si tu vorbind...
Cum sa spui ca validarea e inutila!? S-a explicat mai sus, fara validari nu ai idee cine si unde circula. Culmea ca la altii nimeni nu comenteaza, doar la noi sunt probleme de genul...
Eu as face urmatoarea faza. O saptamana as pune exact atatea MTC-uri pe toate liniile, cata lume valideaza. Sa vedem ce iese? (pe langa scandal)
De bine de rau 'mosii si babele' valideaza, pentru ca PRICEP... Al naibii astia mai tineri, care cica se considera inteligenti, nu pricep... :Facepalm_emote_gif:
5

#1271 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2017 - 20:30

#nuvalidez :D
0

#1272 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 10 aprilie 2017 - 21:06

Vezi postareaVisor, la 10 aprilie 2017 - 19:52, a spus:

E toata saptamana asta.


Astept sa ajunga si pe E8 :naughty1: :naughty1:
1

#1273 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 aprilie 2017 - 21:20

Vezi postareaBogdanTm, la 09 aprilie 2017 - 21:34, a spus:

Si...din pacate...again...paguba pentru regie...toata linia e7..urmatoarea saptamana nu va mai valida nimeni...




Ce urmatoarea saptamana?...De ieri nu se mai valida!... :crazy:


Aseara m-am intors din centru in Freidorf cu autobuzul de 18:45 din statia (pod) Mihai Viteazul (a intarziat vreo 2 minute maxim). Pana sa cobor, au urcat vreo 20 de persoane, vreo 6- 7 doar la colt cu bv. Dambovita, insa doar vreo 7-8 persoane au validat maxim din cele 20. Din cele 6-7 urcate la Dambovita, doar doua au validat, restul si-au rotit ochii prin autobuz si s-au asezat repede ca niste "vite" obosite...Sa ma ierte vitele reale!...

Despre urcare la prima usa nici nu se pune problema. Doar vreo 5-6 persoane au folosit aceasta usa fara sa ma includ si pe mine cu sotia...Si nu erau aglomerate nici statiile si nici autobuzul...


Am impresia ca ar fi necesara reintroducerea taxatorilor vreo 10 ani de zile si abia apoi eventual sa trecem din nou pe autotaxare... :Facepalm_emote_gif: Nu stiu daca economic se justifica insa nici paguba mare nu cred ca s-ar face avand in vedere actuala frauda insemnata...
4

#1274 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2017 - 22:15

Introducerea taxatorilor ar creea doar o ura mai mare, s-a vazut la scara mica pe E7, ce sa mai zic de restul sistemului. Problema este ca lumea nu e informata, nu a fost vreodata informata de ce si cum functioneaza. Debea acuma cand paharul este plin se dau crampee de informatii despre ce si cum. Daca intarzie tramvaiul sau autobuzul, a pai acuma poate sa apara pe panou "din cauza traficului, din cauza unui ambuteaj", dar acum cativa ani nu se putea...? si sa fim seriosi, acuma mesajele astea sunt frectie la piceor de lemn, stim toti ca nu sunt oameni si de aia lipsesc trenuri pe trasee. Totul este un cerc vicios, infara de noi cei de aici care palavragim, restul habar nu au cata importanta are o validare, fie si gratuita, si daca ii explici unui "gagiu" despre asta, se uita la tine ca la un extraterestru si te si contrazice. Problema si mai mare este ca insasi conducerea regiei, am sentimentul, ca se uita si ea la sine in acelasi fel si probabil considera ca "ce rost are sa explic, si asa nu ar intelege". Am spus mai demult, ca omul trebuie bombardat cu informatie intruuna, clipuri, reclame, spoturi, pliante, orice numai sa i se infiripe informatia in minte, sa nu poata scapa de ea. Probabil cand vom vorbii la trecut de Goia end compay, atunci va fi mai ok, dar pana atunci putem doar sa stam si sa ne uitam la acest cerc vicios...
0

#1275 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 aprilie 2017 - 10:44

Nu zic ca informarea nu e utila, dar de ce trebuie neaparat calatorul sa stie exact ce si cum face regia cu validarile. Trebuie sa valideze pentru ca asa impune operatorul de transport (asta e regula). De exemplu, comisia de circulatie din Primarie nu vine sa imi spuna mie sau lu vecinu de ce strada x are prioritate si strada y are cedeaza in intersectia z. A pus acolo semnele si eu ca sofer trebuie sa le respect ca asa e regula. Nu spun ca nu am dreptul sa pun sub semnul intrebarii anumite decizii/reguli (evident, pe cai legale), dar daca de exemplu eu ca sofer as refuza sa respect un semn de cedeaza pentru ca mie nu-mi convine ca trebuie sa acord prioritate nu cred ca as avea castig de cauza, indiferent ca am fost informat sau nu de ce e cedeaza acolo.
4

#1276 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 aprilie 2017 - 11:25

Vezi postareaPaul85, la 11 aprilie 2017 - 10:44, a spus:

Nu zic ca informarea nu e utila, dar de ce trebuie neaparat calatorul sa stie exact ce si cum face regia cu validarile. Trebuie sa valideze pentru ca asa impune operatorul de transport (asta e regula). De exemplu, comisia de circulatie din Primarie nu vine sa imi spuna mie sau lu vecinu de ce strada x are prioritate si strada y are cedeaza in intersectia z. A pus acolo semnele si eu ca sofer trebuie sa le respect ca asa e regula. Nu spun ca nu am dreptul sa pun sub semnul intrebarii anumite decizii/reguli (evident, pe cai legale), dar daca de exemplu eu ca sofer as refuza sa respect un semn de cedeaza pentru ca mie nu-mi convine ca trebuie sa acord prioritate nu cred ca as avea castig de cauza, indiferent ca am fost informat sau nu de ce e cedeaza acolo.


Nu spui, dar tot spui :rad_masa: . Validarea nu e acelasi lucru cu sensul obligatoriu pe o strada, sens care si cu semn de interzis tot nu se respecta de unii "cascadori". Pe langa asta tu te bazezi pe bunul simt, bun simt... care sa fim seriosi, lumea se pune in fata ta cand stai la rand la casa de la profi. In concluzie, desi pare absurd, da trebuie informata lumea prin orice mijloc posibil, pentru a nu exista scuze. Totodata, sistemul de ticketing e o inevstitie publica, trebe sa stiu si eu la ce foloseste si cum se foloseste.
1

#1277 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 aprilie 2017 - 17:23

O regula e o regula si e suficienta informare (numai eu am facut la afise, autocolante si reclame pentru afisajele din autobuze de m-am plictisit, pe langa mesajele de validare tiparite pe nu mai putin de 100.000 de carduri in 2015 ( modelul redesenat de mine, cel printat si pe spate).
Nu respecti regula, la detaliu, esti ars! Uite un exemplu simplu: biletul electronic de la wizz air trebuie tiparit de acasa pe un A4. Fiica mea a tiparit de pe site o confirmare, dar nu era ce trebuia tiparit. Nicio problema! Cei de la wizz de pe BUD (Budapesta) i-au printat ei foaia respectiva, pentru "doar" 15 euro. De ce trebuie foaia cand oricum esti in sistem, sau de ce nu o tiparesc chiar ei acolo? Nu conteaza. Regula spune ca trebuie sa o ai si gata, iar daca nu o ai, platesti.
5

#1278 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 aprilie 2017 - 20:07

Prea putina lume mai citeste si urmareste afisele...
Lumea a progresat si avem solutii moderne de transmitere a unor mesaje iar unul la indemana celor de la RATT este tocmai sistemul de anuntare a statiilor care poate fi folosit si in acest scop...
Ori, cum soferii nostri (romani sau timisoreni in special) sunt deranjati tocmai de acest sistem, n-au decat sa traga ponoasele...n-au decat sa se vaite de salarii mici, de calatori necivilizati, de mizeria facuta de acestia in mtc-uri, de injuraturile primite cel mai adesea in mod gratuit si mai ales de la neica-nimeni, etc.,...

Ani de zile sustineam ca lipseste un "dialog" intre RATT si calatori, dialog neonorat de-a lungul anilor de conducerea RATT-ului, in mod deosebit de cand a venit dl. Goia in post de director...



Iata, din acest motiv am apreciat in mod deosebit soferul din relatarea lui Visor de azi dimineata, care indemna calatorii din autobuz sa-si valideze calatoriile iar reactia unora a fost pozitiva, lucru deasemenea de apreciat...Acei calatori si-au dat seama ca cineva si-a manifestat interesul ca ei sa valideze si au procedat intocmai...Poate ca unii au facut acest gest si de frica unui inopinat control...Nici nu conteaza acest aspect, el fiind secundar, cel principal ramane ca ei au reactionat pozitiv...

Daca prin SAS s-ar face si indemnuri la validare (cu explicatiile necesare chiar), sunt absolut sigur ca numarul validarilor ar creste destul de spectaculos...

Dar la RATT n-are cine sa se ocupe de aceste aspecte, preferandu-se afisele ca in urma cu 50 de ani... :Facepalm_emote_gif:
1

#1279 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 aprilie 2017 - 20:44

Scuze dl Mile ! Minusul a aparut din greseala mea...eram pe telefon... :oops: :oops: :uimit2: :pinochio: :intrebare:

Perfect de acord cu tot ce ati scris in postarea dumneavoastra. E drept ca sunt salarii mici si conditii grele de munca la RATT, dar neindeplinirea sarcinilor de serviciu..e sanctionata si in Codul Muncii. Plus ca e vorba doar de a apasa pe cateva butoane la capat de linie..nu de a spala si matura mtc ul dupa fiecare tura...cum spuneati si dumneavoastra nu exista bunavointa si atat timp cat conducerea tolereaza...atitudinea..se perpetueaza. Facem ce vrem...ca asa avem noi chef...din pacate...
1

#1280 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 aprilie 2017 - 21:01

Mile, credeam ca am fost destul de clar in ce am scris... Daca tu crezi ca SAS ar fi mai eficient decat toate metodele folosite pana acum... E pararea ta. In plus, SAS nu a fost conceput pentru asa ceva, asa cum denota din denumirea sa. Ca la troleibuze s-a folosit candva si la asa ceva, era doar o chestie "chinuita", nenaturala, o utilizare a sistemului pentru ceva ce nu a fost conceput, facand niste "smecherii", asa cum suntem noi romanii obisnuiti.
Am convingerea ferma ca nicio metoda de anuntare, afisare, mediatizare, etc, nu va avea alte rezultate decat cele de pana acum. -_- (din contra, cu cat s-ar insista mai mult cu astfel de anunturi, ar creste iritarea si hotararea de a "sabota" aceste eforturi, exact ca in cazul soferilor pe care-i deranjeaza anuntarea si o "saboteaza" cum pot)

Ultima chestie de genul acesta, de care ne-am lovit, a fost limitarea sistemului de afisare a traseului din G-uri, sistem pe care noi il folosim pentru afisarea reclamelor. Sigur ca si acest sistem nu a fost gandit si construit pentru asa ceva, dovedindu-se ca spatiul de pe memoria sa interna (neaccesibila utilizatorilor) e unul limitat, utilizarea sa la maxim ducand la nefunctionarea sistemului. Desigur ca aceasta memorie ar fi arhisuficienta daca s-ar folosi doar la afisarea traseelor, a pozitiei vehiculului si a statiilor ce urmeaza, adica scopului pentru care a fost construit si instalat pe vehicul. (culmea, de niste elvetieni)
0

Arata acest topic


  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi