STP Timișoara Forum: Linia Expres 7 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 7 Evaluare topic: -----

#1181 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2016 - 23:12

Nu cunosc foarte bine situatia din Germania si iti dau dreptate ca sunt organizate dpdv al transportului.Totusi te contrazic si nu sunt de acord ca in EST nu pot fi orase cu un transport eficient. Eu zic ca Wrcolaw are un sistem eficient. Am locuit 3 luni si am utilizat zilnic transportul in comun,deci nu am fost turist. Mi-am permis sa fac o naveta zilnica in oras dimineata si dupa-masa(deci rush-hours) de 3 km cu autobuzul,trecand si prin zone centrale. Daca doresti iti dau si numele statilor si al liniei de autobuz. Si nu intarziam unde aveam de mers, ca o comparatie in Timisoara nu ma pot risca sa fac acest lucru(3 km cu o linie de autobuz) fiindca cu siguranta in peste 50% as intarzia.

Si sa revin totusi la sistemul de ticketing, si daca nu avem benzi de autobuze, si nu se repsecta timpii si se creeaza blocaje in oras nu vad de ce nu ar trebui sa evoluam si sa fie bilete pe durata de timp. Daca vreau sa ajung din Soarelui in Piata Sinaia in nu mi se pare normal sa trebuiasca sa platesc minim 4 lei, iar de la Fabrica de Zahar in Piata Sinaia 2,5 lei. Think about it.
0

#1182 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1095
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 07 decembrie 2016 - 08:18

Acum o saptamana am fost la Viena, iar pe linia 2 (la tramvaie, nu autobuze!!!) veneau tramvaiele mai pline ca 33-ul la noi! Ce e drept veneau la 5 minute interval, si veneau ori cu remorca ori ULF-uri lungi, deci era pur si simplu aglomerat!
0

#1183 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 02 aprilie 2017 - 17:44

Poate ne explica cineva ce se intimpla pe E7 si de ce mai ales ca este singura linie care circula insotita de un controlor,asta din prisma unuia care plateste abonament si sta in fiecare statie pina controlorul <negociaza<cu fiecare calator urcarea in MTC aduninduse o gramada de minute de intirziere.
0

#1184 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 aprilie 2017 - 17:51

Daca doar asa poti sa-ti inveti calatorii... :Facepalm_emote_gif: Ne intoarcem la vremurile cu taxatori.
Dar aia care au card, macar sunt pusi sa valideze?
0

#1185 Useril este offline   FxTm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 08 martie 17
  • Sexul:masculin

Postat 02 aprilie 2017 - 18:51

HAHAHAHAHAHA, caterinca nu alta.... maine merg si eu sa testez minunea asta.
La toate autobuzele e asa sau doar la unele (sa stiu ce caut)?
La pranz mai tot timpul e FULL , cum reuseste sa urce si sa coboare lumea pe coridorul ala ingust pe care se afla si acest controlor? Deci asta chiar tre' sa vad. :rad_masa:
Mai bine ar fi control clasic in timpul mersului, nu cred ca ar deranja pe cineva (cu bilet sau ab :) )
0

#1186 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2017 - 20:28

Am auzit de ideea unui astfel de experiment pentru reducerea calatoriilor frauduloase... Probabil s-a decis sa se testeze asta. Daca aflu mai multe, va spun.
2

#1187 Useril este offline   ange 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 14 decembrie 12

Postat 02 aprilie 2017 - 21:57

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 20:28, a spus:

Am auzit de ideea unui astfel de experiment pentru reducerea calatoriilor frauduloase... Probabil s-a decis sa se testeze asta. Daca aflu mai multe, va spun.


Ce experiment ? Este o bătaie de joc la adresa călătorilor care circulă regulamentar! Poate unii se plimbă în week-end, dar mai sunt şi persoane care merg la serviciu. Sâmbătă dimineaţa E7 a întârziat nepermis de mult din cauză că autobuzul nu pleca de pe loc până nenii de la control nu validau cardurile şi biletele celor ce urcau. Iar azi, duminică seara, am aşteptat autobuzul în staţie, 45 de minute !!! Şi veneam de la serviciu. Cel care ar fi trebuit să vină la 20,17 la Pasajul Michelangelo a lipsit nemotivat. Cel de 20,49 a ajuns pe la 20,53... cu nenea de la control la bord, iar autobuzul stagna până termina de validat biletele celor ce urcau pe prima uşă. Îi cădea cumva blazonul dacă efectua controlul în timpul călătoriei ? Şi de ce acest experiment doar pe E7 ? După ce că era doar un autobuz pe traseu, mai venea şi cu întârziere. Din partea mea... numai gânduri "bune" pentru cine a gândit acest experiment ! :angry:
0

#1188 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 aprilie 2017 - 22:01

Lol, deci e pe bune... :lol: :lol:
Am zis ca e gluma... :baby:
0

#1189 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2017 - 22:03

Ciudat e ca orice masura s-ar lua contra celor fraudulosi, ii supara chiar pe cei ce platesc... :eusa_think:
3

#1190 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 aprilie 2017 - 22:04

Sa nu-mi spui ca solutia asta ti se pare cea mai fericita... Adica come on! Unde ai mai vazut una ca asta?
0

#1191 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2017 - 22:09

Nu am vazut-o pusa in practica si de asta nu ma pronunt, dar ceva trebuie facut, numarul calatorilor ce nu valideaza ajungand deja la niste procente iesite din comun (parca 80% sau mai mult).
Eu zic sa asteptam sa vedem ce se va intampla zilele urmatoare, inainte de a ne grabi cu injuraturile.
1

#1192 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 aprilie 2017 - 22:11

Eu n-am injurat pe nimeni.
Tot ce spun este ca, faptul ca nu ii lasi sa urce intr-un MTC daca nu au bilet, sau nu valideaza, nu te va ajuta cu nimic. Amendeaza-i cu 25 de lei, sau 10 lei. Sa vezi cum vor incepe sa valideze. Asta e frectie la piciorul de lemn. Va tine cat timp vor fi controlorii acolo.
0

#1193 Useril este offline   FxTm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 08 martie 17
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2017 - 00:19

Cea mai buna solutie, ever, e controlul clasic, in timpul deplasarii- 4 controlori + 2-3 "badboys" (pentru cei care se cred VanDamme) si... amenda MARE,cat mai MARE - macar 500 lei !!!
Pe roman nu-l civilizezi doar daca-l arzi acolo unde-l doare mai tare... adica la buzunare! Da, si "pe afara" sunt amenzi foarte mari , sa nu credeti ca neamtu' sau francezul s-a nascut civilizat din totdeauna!
0

#1194 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 03 aprilie 2017 - 02:38

Asa e in Anglia,ai gresit odata.....a doua oara nu iti mai permiti....
0

#1195 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 03 aprilie 2017 - 07:43

Cand am fost in Leipzig exact metoda asta se practica ce se vrea la noi, doar ca acolo calatorii din instinct (din bun simt, din civilizatie) urcau numai la usa 1, iar pe celelalte se cobora, exact cum se vrea si la noi. Numai ca la ei nu se pierdea timp in statii, pentru ca angajatul controlor nu trebuia sa indrume calatorii sa urce pe unde trebuie si niciun calator nu incerca sa fenteze sistemul. Autobuzele circulau la grafic, iar intervalele de circulatie se asemanau cu a noastre, linii cu 20 si cu 30 min. La noi sunt stickere in exterior la usi cu urcare/coborare, dar evident nu se respecta.
2

#1196 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 aprilie 2017 - 09:09

Astazi dimineata am vazut 3 autobuze E7 trecand prin Iuliu Maniu, intre 8:25 si 8:40, spre Freidorf. Inca nu inteleg cum Dumnezeu s-au adunat 3 .....

Iar in busul care mergea spre Grozavescu era control, exact cum au descris oamenii mai sus.
0

#1197 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 03 aprilie 2017 - 12:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 20:28, a spus:

Am auzit de ideea unui astfel de experiment pentru reducerea calatoriilor frauduloase... Probabil s-a decis sa se testeze asta. Daca aflu mai multe, va spun.

SIi s-au decis sa faca asta doar pe E7?Mie mi se pare ca se doreste fie un motiv de a se desfiinta linia fie vreun cap luminat considera ca sant prea multe MTC-uri si mai trebuie rarite.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 22:03, a spus:

Ciudat e ca orice masura s-ar lua contra celor fraudulosi, ii supara chiar pe cei ce platesc... :eusa_think:

Ma supara pentru catrebuie sa stau in statii sa pierd timp aiurea.Metoda clasica cu controlul in tinpul mersului era mai simpla dar probabil ca orice lucru romanesc,ineficienta pentru ca banii care trebuiau sa mearga in amenzi ajungeau la controlori in buzunare.Oare credeti ca acuma nu se va face la fel?Se va da la urcare 2-3 lei la controlor si se va circula la fel,iar banii vor fi inpartiti frateste cu soferul.Bataie de joc .

Si daca RATT are pretentia ca noi calatorii sa platim ,noi calatorii putem avea pretentia ca in loc sa circulam cu geamurile deschise la autobuze sa se dea drumul la aer conditionat sau avem pretentii prea mari.Si mai ceva ,pe ce te bazezi dl.Florin cind afirmi ca 80 la suta din calatori circula fraudulos fiindca eu personal nu am vazut date oficiale cu privire la numarul total de calatori si numarul celor fara abonamentsau bilet?
-2

#1198 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 aprilie 2017 - 18:32

Vezi postareabata, la 03 aprilie 2017 - 12:32, a spus:

...pe ce te bazezi dl.Florin cind afirmi ca 80 la suta din calatori circula fraudulos fiindca eu personal nu am vazut date oficiale cu privire la numarul total de calatori si numarul celor fara abonament sau bilet?

Pe date generate de sistem. -_- Fraudulos inseamna nevalidare, indiferent ca respectivul are sau nu abonament/bilet. Toate autobuzele articulate (pe langa celalalte vehicule, dar nu tot parcul) sunt prevazute cu numaratoare la toate usile, chiar daca nu au un afisaj in cupeu. Procentul celor care chiar nu au un abonament sau un bilet la urcarea in vehicul, e undeva intre 30 si 50%.

Vezi postareabata, la 03 aprilie 2017 - 12:18, a spus:

Si daca RATT are pretentia ca noi calatorii sa platim...

Acum sa nu zici ca suntem nesimtiti ca mai avem si pretentia ca lumea sa plateasca... :Facepalm_emote_gif: Sper ca ai scris asta la repezeala, suparat fiind pe masurile de care discutam. Parca e cam repede sa discutam la inceputul lui aprilie de clima, dar sunt convins ca daca temperaturile vor urca, vor da drumul si la clima. Se lucreaza deja de o luna la revizia AC-urilor. (ca sa evit o "alta intrebare", nu revizia nu se poate face in conditii de iarna)

Actiunea de acum are un caracter de preventie, nu neaparat unul punitiv. Daca se doar pedepsirea cu orice pret a celor fraudulosi, se faceau controale masive si gata, dar asa se incearca constientizarea calatorilor si implicarea civica al celor ce platesc. Controale masive si multe amenzi ar fi dus la incasari la bugetul local, nu la cel al RATT, asa cum s-ar intampla daca ar creste numarul validarilor.
Conform protocolului Primarie-RATT si elevii din ciclul primar vor trebui sa aiba card si sa valideze, chiar daca au dreptul de a circula gratuit, Cardurile se elibereaza pe baza certificatului de nastere si al carnetului de elev.
3

#1199 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 03 aprilie 2017 - 20:25

Vezi postareabata, la 03 aprilie 2017 - 12:18, a spus:

[...]pe ce te bazezi dl.Florin cind afirmi ca 80 la suta din calatori circula fraudulos fiindca eu personal nu am vazut date oficiale cu privire la numarul total de calatori si numarul celor fara abonamentsau bilet?


Nici nu trebuie sa vezi date oficiale. Este suficient sa te uiti intr-un mijloc de transport si sa numeri din toti calatorii care urca in acel mijloc de transport (autobuz, tramvai etc.), cati valideaza abonamentul / portofelul, sau cati composteaza bilet. E simplu. Eu am facut "experimentul" intr-un E8 cu care am mers 90% din traseu. Iti zic eu ca din multele statii pe care le are E8-ul si din cele zeci de persoane care au urcat, peste 50% NU au validat/compostat.
4

#1200 Useril este offline   FxTm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 08 martie 17
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2017 - 20:32

Cascadorii rasului, nu alta... :( Azi am vrut sa vad "minunea" deoarece chiar am crezut ca e o gluma de 1 aprilie prelungit ....
In multe statii se pierde minim 1-2 minute fata de cat se pierdea fara control.
Nu poti sa cobori din autobuz decat dupa ce urca toti, dabea atunci se deschid usile din spate :Facepalm_emote_gif:
In autobuzul in care am urcat eu erau 2 controlori , si culema amandoi stateau la usa din fata.... - unul tinea soferul de vorba, celalalt era langa validator.
Sunt mut de uimire ... nu stiu ce sa mai zic... Ciudat e ca toate experimentele astea se fac tot pe autobuzele care circula prin Freidorf, niciunul care circula prin renumitul "Ferentari" de Timisoara, sau poate ala cu ideile astea o fi de acolo?
0

Arata acest topic


  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi