Linia Expres 7
#1181
Postat 06 decembrie 2016 - 23:12
Si sa revin totusi la sistemul de ticketing, si daca nu avem benzi de autobuze, si nu se repsecta timpii si se creeaza blocaje in oras nu vad de ce nu ar trebui sa evoluam si sa fie bilete pe durata de timp. Daca vreau sa ajung din Soarelui in Piata Sinaia in nu mi se pare normal sa trebuiasca sa platesc minim 4 lei, iar de la Fabrica de Zahar in Piata Sinaia 2,5 lei. Think about it.
#1182
Postat 07 decembrie 2016 - 08:18
#1183
Postat 02 aprilie 2017 - 17:44
#1184
Postat 02 aprilie 2017 - 17:51

Dar aia care au card, macar sunt pusi sa valideze?
#1185
Postat 02 aprilie 2017 - 18:51
La toate autobuzele e asa sau doar la unele (sa stiu ce caut)?
La pranz mai tot timpul e FULL , cum reuseste sa urce si sa coboare lumea pe coridorul ala ingust pe care se afla si acest controlor? Deci asta chiar tre' sa vad.

Mai bine ar fi control clasic in timpul mersului, nu cred ca ar deranja pe cineva (cu bilet sau ab

#1186
Postat 02 aprilie 2017 - 20:28
#1187
Postat 02 aprilie 2017 - 21:57
Florin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 20:28, a spus:
Ce experiment ? Este o bătaie de joc la adresa călătorilor care circulă regulamentar! Poate unii se plimbă în week-end, dar mai sunt şi persoane care merg la serviciu. Sâmbătă dimineaţa E7 a întârziat nepermis de mult din cauză că autobuzul nu pleca de pe loc până nenii de la control nu validau cardurile şi biletele celor ce urcau. Iar azi, duminică seara, am aşteptat autobuzul în staţie, 45 de minute !!! Şi veneam de la serviciu. Cel care ar fi trebuit să vină la 20,17 la Pasajul Michelangelo a lipsit nemotivat. Cel de 20,49 a ajuns pe la 20,53... cu nenea de la control la bord, iar autobuzul stagna până termina de validat biletele celor ce urcau pe prima uşă. Îi cădea cumva blazonul dacă efectua controlul în timpul călătoriei ? Şi de ce acest experiment doar pe E7 ? După ce că era doar un autobuz pe traseu, mai venea şi cu întârziere. Din partea mea... numai gânduri "bune" pentru cine a gândit acest experiment !

#1189
Postat 02 aprilie 2017 - 22:03

#1190
Postat 02 aprilie 2017 - 22:04
#1191
Postat 02 aprilie 2017 - 22:09
Eu zic sa asteptam sa vedem ce se va intampla zilele urmatoare, inainte de a ne grabi cu injuraturile.
#1192
Postat 02 aprilie 2017 - 22:11
Tot ce spun este ca, faptul ca nu ii lasi sa urce intr-un MTC daca nu au bilet, sau nu valideaza, nu te va ajuta cu nimic. Amendeaza-i cu 25 de lei, sau 10 lei. Sa vezi cum vor incepe sa valideze. Asta e frectie la piciorul de lemn. Va tine cat timp vor fi controlorii acolo.
#1193
Postat 03 aprilie 2017 - 00:19
Pe roman nu-l civilizezi doar daca-l arzi acolo unde-l doare mai tare... adica la buzunare! Da, si "pe afara" sunt amenzi foarte mari , sa nu credeti ca neamtu' sau francezul s-a nascut civilizat din totdeauna!
#1194
Postat 03 aprilie 2017 - 02:38
#1195
Postat 03 aprilie 2017 - 07:43
#1196
Postat 03 aprilie 2017 - 09:09
Iar in busul care mergea spre Grozavescu era control, exact cum au descris oamenii mai sus.
#1197
Postat 03 aprilie 2017 - 12:18
Florin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 20:28, a spus:
SIi s-au decis sa faca asta doar pe E7?Mie mi se pare ca se doreste fie un motiv de a se desfiinta linia fie vreun cap luminat considera ca sant prea multe MTC-uri si mai trebuie rarite.
Florin.B RATT, la 02 aprilie 2017 - 22:03, a spus:

Ma supara pentru catrebuie sa stau in statii sa pierd timp aiurea.Metoda clasica cu controlul in tinpul mersului era mai simpla dar probabil ca orice lucru romanesc,ineficienta pentru ca banii care trebuiau sa mearga in amenzi ajungeau la controlori in buzunare.Oare credeti ca acuma nu se va face la fel?Se va da la urcare 2-3 lei la controlor si se va circula la fel,iar banii vor fi inpartiti frateste cu soferul.Bataie de joc .
Si daca RATT are pretentia ca noi calatorii sa platim ,noi calatorii putem avea pretentia ca in loc sa circulam cu geamurile deschise la autobuze sa se dea drumul la aer conditionat sau avem pretentii prea mari.Si mai ceva ,pe ce te bazezi dl.Florin cind afirmi ca 80 la suta din calatori circula fraudulos fiindca eu personal nu am vazut date oficiale cu privire la numarul total de calatori si numarul celor fara abonamentsau bilet?
#1198
Postat 03 aprilie 2017 - 18:32
bata, la 03 aprilie 2017 - 12:32, a spus:
Pe date generate de sistem.

bata, la 03 aprilie 2017 - 12:18, a spus:
Acum sa nu zici ca suntem nesimtiti ca mai avem si pretentia ca lumea sa plateasca...

Actiunea de acum are un caracter de preventie, nu neaparat unul punitiv. Daca se doar pedepsirea cu orice pret a celor fraudulosi, se faceau controale masive si gata, dar asa se incearca constientizarea calatorilor si implicarea civica al celor ce platesc. Controale masive si multe amenzi ar fi dus la incasari la bugetul local, nu la cel al RATT, asa cum s-ar intampla daca ar creste numarul validarilor.
Conform protocolului Primarie-RATT si elevii din ciclul primar vor trebui sa aiba card si sa valideze, chiar daca au dreptul de a circula gratuit, Cardurile se elibereaza pe baza certificatului de nastere si al carnetului de elev.
#1199
Postat 03 aprilie 2017 - 20:25
bata, la 03 aprilie 2017 - 12:18, a spus:
Nici nu trebuie sa vezi date oficiale. Este suficient sa te uiti intr-un mijloc de transport si sa numeri din toti calatorii care urca in acel mijloc de transport (autobuz, tramvai etc.), cati valideaza abonamentul / portofelul, sau cati composteaza bilet. E simplu. Eu am facut "experimentul" intr-un E8 cu care am mers 90% din traseu. Iti zic eu ca din multele statii pe care le are E8-ul si din cele zeci de persoane care au urcat, peste 50% NU au validat/compostat.
#1200
Postat 03 aprilie 2017 - 20:32

In multe statii se pierde minim 1-2 minute fata de cat se pierdea fara control.
Nu poti sa cobori din autobuz decat dupa ce urca toti, dabea atunci se deschid usile din spate

In autobuzul in care am urcat eu erau 2 controlori , si culema amandoi stateau la usa din fata.... - unul tinea soferul de vorba, celalalt era langa validator.
Sunt mut de uimire ... nu stiu ce sa mai zic... Ciudat e ca toate experimentele astea se fac tot pe autobuzele care circula prin Freidorf, niciunul care circula prin renumitul "Ferentari" de Timisoara, sau poate ala cu ideile astea o fi de acolo?