Calea Martirilor extinsa la 4 benzi (finalizat) constructor: superconstruct
#81
Postat 04 noiembrie 2016 - 16:56
#82
Postat 16 noiembrie 2016 - 16:03
#84
Postat 25 noiembrie 2016 - 00:28

#85
Postat 25 noiembrie 2016 - 11:00
Nu mai știu acum ce prevede proiectul, dar posibil să fie adaptat.
#87
Postat 25 noiembrie 2016 - 23:17

Daca la final ii vor lasa sa-si parcheze masinile in fata caselor, pe prima banda, (cum sigur se va intampla) toata lucrarea nu prea are rost.
#88
Postat 26 noiembrie 2016 - 00:19
#89
Postat 26 noiembrie 2016 - 00:49
Acum ca idee generala, eu zic ca cel ce a deschis topicul, l-a deschis tocmai pentru a discuta, pro si contra, nu doar pentru a "multumi din inima partidului" sau pentru a ne arata extazul in fata "maretelor realizari". Scriu asta pentru ca observ tot mai des tendinta (suparatoare deja) de a respinge din start orice pareri contra. Un proiect de genul asta, sigur va avea multe aspecte pozitive, poate majoritatea, ca de asta se face, dar sigur vor fi si aspecte negative si nu vad de ce nu le-am putea discuta, ca doar nu se va renunta la proiect pentru ca "ne critica cineva pe forum".
As accepta si varianta asta, dar atunci ar trebui ca cel ce deschide topicul sa scrie in sub-titlu: "Topic dedicat osanalelor. Rog nu postati critici la adresa acestui proiect"

#90
Postat 26 noiembrie 2016 - 21:30
Revenind la subiect, acolo exista un proiect la care au fost facute masuratori si care are o serie de avize si sunt 4 benzi!
ca sa te convingi tu ca vor fi 4 benzi trimtie-mi adesa ta de e-mail pe privat si luni iti voi trimite poiectul descarcat de pe www.e-licitatie.ro(pe care s-a licitat). poti sa-l si postezi pe forum! eu am incercat dar sunt fisiere prea mari!
#91
Postat 27 noiembrie 2016 - 00:28

#93
Postat 27 noiembrie 2016 - 21:09
E adevarat ca pe acea portiune oamenii vor fi "deranjati", insa aici vorbim despre clasica dilema NIMBY (Not in my back yard) a investitiilor in dezvoltare vs. populatia locala. Nimeni nu vrea sa fie personal deranjat, dar cand apare interesul publicului, interesul particular devine greu de aparat. In fond si la urma urmei nu vorbim despre o incalcare a dreptului la propietate, pentru ca investita este pe domeniul public, nefiind necesare demolari.
Si mai exista un aspect: localnicii de acolo n-au dus grozav nici pana acum, pentru ca traficul era deja infernal, cu viteze mari de circulatie si cozi tot mai frecventa. Dupa 1989 acest drum a incetat sa mai fie unul "linistit" si lucrurile nu aveau cum sa evolueze altfel. Pe acesti oameni nu-i ajuta cu nimic daca drumul ar fi ramas asa cum e, tot mai congestionat.
Amplasarea lor acolo nu este cea mai fericita - din punct de vedere al confortului si nici planificarea urbana din urma cu multe decenii n-a fost una cea mai inspirata, nefiind luata in calcul o dezvoltare. Insa dezvoltarea sudului orasului le-a adus si celor de pe calea girocului beneficii, cel putin in crsterea valorii proprietatilor, deci nu sunt in situatia in care ei au avut doar de pierdut in detrimentul celorlalti. Avem numeroase alte cazuri, chiar mai grave, in Timisoara - cei care stau pe Rebreanu fiind cel mai bun exemplu. Macar pe Timisoara - Giroc nu circula tir-urile...
Aceasta postare a fost editata de radutm: 27 noiembrie 2016 - 21:12
#95
Postat 15 ianuarie 2017 - 21:22

#96
Postat 16 ianuarie 2017 - 13:45
#98
Postat 22 martie 2017 - 12:52
#99
Postat 22 martie 2017 - 14:05
Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 22 martie 2017 - 14:05
#100
Postat 22 martie 2017 - 16:10
Doar toată lumea știe că firmele românești nu se prea încadrează în termen, în general acumulând întârzieri mari.
O stat șantierul acolo 3-4-5 luni, pe timpul iernii, fără să se facă nimic.
Din nou, ăștia din administrație, care iau decizii și dau ordine, n-au pic de minte!
Ar trebui ca startul unor astfel de lucrări să fie aprobat doar primăvara. Iar dacă firma prestatoare nu face nimic 2-3 luni, atunci să fie revocat ordinul, fără posibilitatea ca aceasta să înceapă vara târziu sau toamna, astfel încât riscul de a ne prinde iarna cu astfel de lucrări să fie redus spre minim.