STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#981 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 martie 2017 - 20:29

In loc de statia ILSA, vom avea statia RATT. Atat. :)
1

#982 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 21 martie 2017 - 20:05

Doua probleme de infrastructura de spus mai departe:
1. In zona Electromotorului, pe sensul spre Maria firele atarnau foarte jos, daca trecea un tir pe acolo le freca. Nu se vedea nimica rupt/desprins.
2. In zona fostei bucle a lui 13 de la biserica, firul ce sustinea o consola sa rupt si firele atarna periculos de jos.
2

#983 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2017 - 20:45

Transmit acum.

L.E. Spunea dispecerul ca firul de la Electromotor e dilatat din cauza caldurii si urmeaza sa il intinda echipa de interventie (probabil nu azi)
La linia lui 13 ii va trimite acum seara.
Multumim ca ai sesizat.
0

#984 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2017 - 08:10

Am fost anuntat ca ambele probleme au fost rezolvate azi noapte. Super prompti cei de la linia contact!
3

#985 Useril este offline   xander89 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 16 decembrie 16

Postat 22 martie 2017 - 10:11

s-a mai gasit vreun vehicul care sa fie folosit la ungerea retelei in locul celui care a luat foc?
0

#986 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2017 - 18:15

Vad ca fratele lui, cel folosit initial pentru scoala, e pregatit sau mai bine spus se lucreaza ceva la el...
1

#987 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 martie 2017 - 11:52

Se poate si o poza? :04:
0

#988 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 martie 2017 - 18:02

Nu m-am gandit sa fac. Daca il vad in acelasi loc, o sa-i fac o poza.
0

#989 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 20 aprilie 2017 - 21:14

de Banat a spus:

RATT avea planuri de extindere a unor linii de troleibuz, iar pentru anul 2017 ar fi fost urmat să fie prevăzute în bugetul local SF+PT+CF extindere rețea troleibuz Bd. Sudului – str. Podeanu – str. Negoiu – Aleea F.C. Ripensia – Bd. Michelangelo, cu suma de 482.380 de lei, sau extindere rețea troleibuz str. Lidia traseul 16, cu suma de 38.990 de lei. Banii au fost însă redistribuiți, pentru că, spune primarul Nicolae Robu, achiziționarea de troleibuze nu mai face parte din planurile municipalității timișorene. „S-a renunțat la finanțarea proiectelor de extindere a unor linii de troleibuz. Troleibuzul este, după părerea mea, un mijloc de transport în comun care nu va mai avea mulți ani de existență. Nu se mai justifică să creăm noi linii, întrucât autobuzul cu motor electric vine puternic din urmă, cu o autonomie de funcționare din ce în ce mai ridicată și cu prețuri din ce în ce mai accesibile. Deocamdată, troleibuzul este suficient de bun, avem destule linii, putem face prelungiri pe 100-150 metri, dar nu sunt oportune investițiile în realizarea de noi linii”, a explicat edilul. Robu spune totuși că transportul în comun rămâne una dintre prioritățile administrației sale. „Vom avea grijă să creștem numărul de mijloace de transport moderne, am semnat un nou contract subsecvent pentru tramvaie. Mai avem de primit minibuzele Mercedes și o să facem achiziții. Plata celor cumpărate de administrația precedentă se va încheia în scurt timp”, a completat primarul. În ultimul an și jumătate, PMT a extins, pe fonduri proprii și de la UE, traseele de troleibuz spre Dumbrăvița, respectiv Ghiroda. Sunt, dacă este să ne luăm după declarațiile lui Robu, ultimele astfel de investiții de anvergură pe care le mai are în vedere municipalitatea în ceea ce privește liniile de „firobuz”.

De Banat



Daca ne luam dupa aceasi "gandire" ce rost mai au tramvaiele? Imagine postata
0

#990 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 aprilie 2017 - 21:24

Pe moment (pana la dezvoltarea unor acumulatoare total diferite si mult mai performante decat ce avem acum), sa crezi ca autobuzul electric e solutia la ceva, orice ar fi acel ceva, imi pare o greseala. Sigur, e parerea mea...
0

#991 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 20 aprilie 2017 - 21:37

Si totusi sa nu uitam ca multe dintre strazi nu se pot folosi deloc sau la capacitate maxima din cauza tramvaielor.la cat e de gatuit orasul e inuman sa circuli pe Rebreanu doar pe 2 benzi....sau sai coada pe Sagului si pe Vladimirescu su nenorocitul ala de Regele Carol sa fie doar 1 banda.Scoti tramvaiul dar il suplinesti cum trebuie,ca la tramvaie trebuie sa admitem suntem praf.

Aceasta postare a fost editata de brioti: 20 aprilie 2017 - 21:38

-3

#992 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 aprilie 2017 - 22:00

Cum poti spune ca suntem praf, acum cand primaria iti va pune la dispozitie 14 tramvaie reabilitate... -_-
0

#993 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 aprilie 2017 - 22:17

Fault, cartonas rosu, si autogol! Bravo, Robu! :suicide: :Facepalm_emote_gif:
Deaceea lucreaza altii sa reintroduca acest mijloc de transport in alte tari, unde tramvaiul este nefezabil...
1

#994 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 20 aprilie 2017 - 22:21

Imagine postataSa fim sinceri, daca transportul in comun era cu adevarat eficient, majoritatea cetatenilor renuntau sa se mai deplaseze cu vehiculele personale in oras pe distante scurteImagine postata, Pana la urma traficul acesta infernal noi il facem si tot noua nu ne comvine, si vitorul in sensul acesta nu arata prea bine, o sa ajungem la bulevarde pe 6-8 benzi (daca mai au loc si alea) si sa nu fie destule nici acelea, ce sa mai zic de parcari... Transportul in comun ar trebui sa fie baza si in momentul de fata ar trebiu regandit de la 0 (zero), si regandit bine, nu aia ca schimbi intre ele 2 trasee sau prelungesti sau infintezi altele ca n-au nici-un efect (vezi 23 gol sau M22 unde intrebi soferul unde `mere).
ps: acele tramvaie reabilitate sunt o gluma buna, "un motiv sa inchida gura comentatorilor", sincer, ma simt mai in siguranta intr-un wegmann decat intr-o armonie.... csf, n-ai csf...Imagine postata Scuze de off.
ps2: fazacu troleele mi se pare de prost gust, macar din punct de vedere istoric sa le pastram, si nici bine nu a inceput industria cu autobuze electrice ca domn`primar are idei, si nu ca-ar fi prima idee mai Imagine postata, ca are multe la activ...

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 20 aprilie 2017 - 22:27

2

#995 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 aprilie 2017 - 22:26

Trust me! linia 23 va circula asa goala mult si bine... Si stii de ce? Pentru ca trebuie sa existe o linie care sa motiveze achizitia si introducerea acestor midibuze, dealtfel total inutile....
1

#996 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2017 - 08:32

Vezi postareabrioti, la 20 aprilie 2017 - 21:37, a spus:

Si totusi sa nu uitam ca multe dintre strazi nu se pot folosi deloc sau la capacitate maxima din cauza tramvaielor.la cat e de gatuit orasul e inuman sa circuli pe Rebreanu doar pe 2 benzi....sau sai coada pe Sagului si pe Vladimirescu su nenorocitul ala de Regele Carol sa fie doar 1 banda.Scoti tramvaiul dar il suplinesti cum trebuie,ca la tramvaie trebuie sa admitem suntem praf.

Rezultatul crearii unor noi benzi de circulatie, sau a unor drumuri mai late, nu face decat sa incurajeze si mai multi oameni sa isi cumpere masini, ca "e lejer traficul".

Practic, e o bucla infinita. Prin urmare, o tampenie sa scoti tramvaiul pe criteriile astea. Tocmai, ar trebui incurajati oamenii sa foloseasca tramvaiul ala, ca sa descongestioneze drumurile.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 21 aprilie 2017 - 08:33

5

#997 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2017 - 09:14

Vezi postareabrioti, la 20 aprilie 2017 - 21:37, a spus:

Si totusi sa nu uitam ca multe dintre strazi nu se pot folosi deloc sau la capacitate maxima din cauza tramvaielor.la cat e de gatuit orasul e inuman sa circuli pe Rebreanu doar pe 2 benzi....sau sai coada pe Sagului si pe Vladimirescu su nenorocitul ala de Regele Carol sa fie doar 1 banda.Scoti tramvaiul dar il suplinesti cum trebuie,ca la tramvaie trebuie sa admitem suntem praf.


Deci sa inteleg ca ar fi mai ok transportul in comun daca pe Rebreanu s-ar scoate linia 9, care de bine de rau are traseul separat de cel al masinilor si in afara de semafoare (care s-ar putea sincroniza sa se faca verde doar cand vine tramvaiul), nu are alte blocaje si sa o inlocuim cu autobuze (pe motorina/electrice/pe hidrogen/pe ce vreti voi) care sa stea la cozi in trafic. Pentru ca marirea capacitatii unei strazi cu 50% (3 benzi in loc de 2) nu va face cozile sa dispara instant, ci dimpotriva, in 2-3 ani vor avea exact aceeasi lungime ca acum. Si linia 9 autobuz va fi mereu blocata in trafic (cum se si intampla cu alte linii de autobuz din oras, vezi E8, etc). Sau, desfiintam tramvaiul 9 si facem banda dedicata pentru "autobuzul 9" (ca asa e in tarile civilizate, transportul in comun are benzi dedicate) si obtinem exact 2 benzi pe sens pt trafic auto ca si acum. Rebreanu sa speram ca se va mai goli cand se va construi centura sud, iar daca vrei alternative pentru trafic auto, sunt si strazile Eneas si Glad/Cozia.
Cat despre B-dul Regele Carol, unde duce acest bulevard astfel incat traficul de pe el sa fie atat de mare (ca eu sincer nu prea am vazut aglomeratie pe R. Carol)? Ca la intersectia cu B-dul Iului Maniu (Resita) trebuie sa faci fie dreapta spre Str. Garii, fie stanga spre C. Sagului). Sunt 3 rute alternative cu cate 2 benzi pe sens (B-dul Republicii/Str. Garii, Splaiurile T. Vladimirescu/N. Titulescu si B-dul 16 Decembrie). Deci, in total ai 7 benzi pe sens. Adaugarea a unei benzi pe sens pe B-dul R. Carol ar creste capacitatea totala cu 14%, si asta doar pana la B-dul Iuliu Maniu, unde s-ar gatui inapoi totul.
Asa praf cum sunt, la ora actuala, tramvaiele sunt mijlocale de transport cel mai putin afectate de aglomeratia din trafic.

Scuze de :offtopic: :oops:

Aceasta postare a fost editata de Paul85: 21 aprilie 2017 - 09:20

5

#998 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 aprilie 2017 - 21:21

Si cele mai folosite! Si daca o luam stric statistic, troleibuzele pe locul II (daca luam toate liniile de troleibuz, si cele mai folosite 8 de autobuz).
0

#999 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 22 aprilie 2017 - 02:58

Paul....Regele Carol duce in Sinaia...daca nu si ar fi batut joc cineva de el...si este paralela 16 Decembrie.Cat despre Rebreanu...da as prefera cum e strada Cluj...pe care se merge....pana la omv ok.V am mai spus...Faceti o vizita la Brasov,si alte orase.Da...daca tramvaiul e parte din bd e rezonabil dar avem strazi intregi unde din cauza lui nu se circula..si macar daca as vedea ca tramvaiul evolueaza...dar pe bune????sa dau atatia bani pentru ce ????Ca manger tre sa fac orasul cat mai bun ..in lipsa centurii.Nu sunt contra lui numai daca asta este in oras acumPai cum ar fi un tramvai pe Aradului? V ar place sau vi se pare k lipseste?Plus ca ma gandesc la viitor...linia cale mai trebuie si ea inlocuita,depoul modernizat,clima prin tramvaie si alte cele.Nu ma intelegeti gresit...dar Timisoara nu dispune de un bun mamager al transportului in comun.

Aceasta postare a fost editata de brioti: 22 aprilie 2017 - 03:04

-4

#1000 Useril este offline   xander89 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 16 decembrie 16

Postat 22 aprilie 2017 - 14:41

da, hai sa scoatem toate tramvaiele din orase ca nu sunt destule masini si autobuze/firobuze care se ingramadesc in intersectii si pierd o gramada de timp stand la semafoare...

asta e idee de soferi frustrati ca nu au voie sa se bage pe linia de tramvai pe unele strazi gen rebreanu si le e ciuda cand vad ca tramvaiul are liber pe langa ditamai coloana de masini, nu se rezolva absolut nimic nici cu o banda in plus in locul liniilor de tramvai, inlocuirea lor se va face cu autobuze/firobuze deci si mai multe masini in trafic care or sa umple la fel de repede si banda aia.

singura parte proasta legata de tramvaie e intr-adevar costul exagerat de mare al achizitionarii, iar in ziua de azi "plasticurile" astea chiar si de cea mai recenta generatie nu or sa reziste 50 de ani de exploatare cat au rezistat pana acum vagoanele hansa la noi sau tatra in celelalte orase.

Aceasta postare a fost editata de xander89: 22 aprilie 2017 - 14:43

3

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi