
Despre troleibuze in general
#981
Postat 07 martie 2017 - 20:29

#982
Postat 21 martie 2017 - 20:05
1. In zona Electromotorului, pe sensul spre Maria firele atarnau foarte jos, daca trecea un tir pe acolo le freca. Nu se vedea nimica rupt/desprins.
2. In zona fostei bucle a lui 13 de la biserica, firul ce sustinea o consola sa rupt si firele atarna periculos de jos.
#983
Postat 21 martie 2017 - 20:45
L.E. Spunea dispecerul ca firul de la Electromotor e dilatat din cauza caldurii si urmeaza sa il intinda echipa de interventie (probabil nu azi)
La linia lui 13 ii va trimite acum seara.
Multumim ca ai sesizat.
#984
Postat 22 martie 2017 - 08:10
#985
Postat 22 martie 2017 - 10:11
#986
Postat 22 martie 2017 - 18:15
#988
Postat 23 martie 2017 - 18:02
#989
Postat 20 aprilie 2017 - 21:14
de Banat a spus:
De Banat
Daca ne luam dupa aceasi "gandire" ce rost mai au tramvaiele?

#990
Postat 20 aprilie 2017 - 21:24
#991
Postat 20 aprilie 2017 - 21:37
Aceasta postare a fost editata de brioti: 20 aprilie 2017 - 21:38
#992
Postat 20 aprilie 2017 - 22:00

#993
Postat 20 aprilie 2017 - 22:17


Deaceea lucreaza altii sa reintroduca acest mijloc de transport in alte tari, unde tramvaiul este nefezabil...
#994
Postat 20 aprilie 2017 - 22:21


ps: acele tramvaie reabilitate sunt o gluma buna, "un motiv sa inchida gura comentatorilor", sincer, ma simt mai in siguranta intr-un wegmann decat intr-o armonie.... csf, n-ai csf...

ps2: fazacu troleele mi se pare de prost gust, macar din punct de vedere istoric sa le pastram, si nici bine nu a inceput industria cu autobuze electrice ca domn`primar are idei, si nu ca-ar fi prima idee mai

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 20 aprilie 2017 - 22:27
#995
Postat 20 aprilie 2017 - 22:26
#996
Postat 21 aprilie 2017 - 08:32
brioti, la 20 aprilie 2017 - 21:37, a spus:
Rezultatul crearii unor noi benzi de circulatie, sau a unor drumuri mai late, nu face decat sa incurajeze si mai multi oameni sa isi cumpere masini, ca "e lejer traficul".
Practic, e o bucla infinita. Prin urmare, o tampenie sa scoti tramvaiul pe criteriile astea. Tocmai, ar trebui incurajati oamenii sa foloseasca tramvaiul ala, ca sa descongestioneze drumurile.
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 21 aprilie 2017 - 08:33
#997
Postat 21 aprilie 2017 - 09:14
brioti, la 20 aprilie 2017 - 21:37, a spus:
Deci sa inteleg ca ar fi mai ok transportul in comun daca pe Rebreanu s-ar scoate linia 9, care de bine de rau are traseul separat de cel al masinilor si in afara de semafoare (care s-ar putea sincroniza sa se faca verde doar cand vine tramvaiul), nu are alte blocaje si sa o inlocuim cu autobuze (pe motorina/electrice/pe hidrogen/pe ce vreti voi) care sa stea la cozi in trafic. Pentru ca marirea capacitatii unei strazi cu 50% (3 benzi in loc de 2) nu va face cozile sa dispara instant, ci dimpotriva, in 2-3 ani vor avea exact aceeasi lungime ca acum. Si linia 9 autobuz va fi mereu blocata in trafic (cum se si intampla cu alte linii de autobuz din oras, vezi E8, etc). Sau, desfiintam tramvaiul 9 si facem banda dedicata pentru "autobuzul 9" (ca asa e in tarile civilizate, transportul in comun are benzi dedicate) si obtinem exact 2 benzi pe sens pt trafic auto ca si acum. Rebreanu sa speram ca se va mai goli cand se va construi centura sud, iar daca vrei alternative pentru trafic auto, sunt si strazile Eneas si Glad/Cozia.
Cat despre B-dul Regele Carol, unde duce acest bulevard astfel incat traficul de pe el sa fie atat de mare (ca eu sincer nu prea am vazut aglomeratie pe R. Carol)? Ca la intersectia cu B-dul Iului Maniu (Resita) trebuie sa faci fie dreapta spre Str. Garii, fie stanga spre C. Sagului). Sunt 3 rute alternative cu cate 2 benzi pe sens (B-dul Republicii/Str. Garii, Splaiurile T. Vladimirescu/N. Titulescu si B-dul 16 Decembrie). Deci, in total ai 7 benzi pe sens. Adaugarea a unei benzi pe sens pe B-dul R. Carol ar creste capacitatea totala cu 14%, si asta doar pana la B-dul Iuliu Maniu, unde s-ar gatui inapoi totul.
Asa praf cum sunt, la ora actuala, tramvaiele sunt mijlocale de transport cel mai putin afectate de aglomeratia din trafic.
Scuze de


Aceasta postare a fost editata de Paul85: 21 aprilie 2017 - 09:20
#998
Postat 21 aprilie 2017 - 21:21
#999
Postat 22 aprilie 2017 - 02:58
Aceasta postare a fost editata de brioti: 22 aprilie 2017 - 03:04
#1000
Postat 22 aprilie 2017 - 14:41
asta e idee de soferi frustrati ca nu au voie sa se bage pe linia de tramvai pe unele strazi gen rebreanu si le e ciuda cand vad ca tramvaiul are liber pe langa ditamai coloana de masini, nu se rezolva absolut nimic nici cu o banda in plus in locul liniilor de tramvai, inlocuirea lor se va face cu autobuze/firobuze deci si mai multe masini in trafic care or sa umple la fel de repede si banda aia.
singura parte proasta legata de tramvaie e intr-adevar costul exagerat de mare al achizitionarii, iar in ziua de azi "plasticurile" astea chiar si de cea mai recenta generatie nu or sa reziste 50 de ani de exploatare cat au rezistat pana acum vagoanele hansa la noi sau tatra in celelalte orase.
Aceasta postare a fost editata de xander89: 22 aprilie 2017 - 14:43