STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1801 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 09 februarie 2017 - 20:58

Scuze am scris gresut. 40 cu 160 pe Swing
0

#1802 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2017 - 21:12

Si noile microbuze au un numar exagerat de locuri in picioare (30), dar daca fabricantul asa zice, o fi stiind el ce si cum.
0

#1803 Useril este offline   Illes Mihai 

  • Moderator: Restaurare Tramvaie
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 08 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:R.A.T.T. - Serviciul Tehnic

Postat 10 februarie 2017 - 13:10

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 09 februarie 2017 - 19:19, a spus:

29 + 135 (conform etichetei din cupeu)


Cât timp numărul de locuri pe scaune se poate număra, la numărul locurilor în picioare se jonglează frecvent, din motive (hai să zicem) comerciale ...
De fapt, nr.locuri în picioare este un parametru specific și se raportează la suprafață: unitatea de măsură este căl./mp (călători pe metru pătrat).
Astfel, pentru tramvaiele Armonia, conform specificației tehnice, avem:
* 28 + 1 scaune (călători + vatman)
* 65 locuri în picioare pentru 2 căl/mp
* 100 locuri în picioare ptr. 4 căl/mp
* 135 locuri în picioare ptr. 6 căl/mp
În tehnica transportului în comun, se consideră că încărcarea care se mai poate considera confortabilă, este de maxim 4 căl/mp.
10

#1804 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 februarie 2017 - 19:50

Vezi postareaIlles Mihai, la 10 februarie 2017 - 13:10, a spus:

În tehnica transportului în comun, se consideră că încărcarea care se mai poate considera confortabilă, este de maxim 4 căl/mp.

De unde si confirmarea ca datele prezentate pe eticheta din cupeu, sunt "umflate" cum suspectau autorii postarilor anterioare, desigur din motive... comerciale.
Pacat doar ca cei ce au luat decizia modernizarii in detrimentul unor vehicule noi, precis au avut doar date "comerciale". :(
1

#1805 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 februarie 2017 - 18:39

Eu, sincer sa fiu, suspectez ca acei 135 de calatori in picioare scrisi acolo au fost indesati ca in metrourile japoneze :D
1

#1806 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 11 februarie 2017 - 19:17

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 11 februarie 2017 - 18:39, a spus:

Eu, sincer sa fiu, suspectez ca acei 135 de calatori in picioare scrisi acolo au fost indesati ca in metrourile japoneze :D

Like
0

#1807 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 februarie 2017 - 19:29

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 11 februarie 2017 - 18:39, a spus:

Eu, sincer sa fiu, suspectez ca acei 135 de calatori in picioare scrisi acolo au fost indesati ca in metrourile japoneze :D


Imi aduc aminte cum se circula cu tramvaiele Timis 2 in anii '80, sardele + ciorchini pe scari (cu varianta ciorchine cu miscare de evitare a stilpilor). Oare in acea densitate citi calatori transporta un tramvai? Imagine postata
1

#1808 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 februarie 2017 - 20:21

Un Timis 2 cu remorca, probabil 300 sau mai mult. :04:
0

#1809 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 februarie 2017 - 21:41

Vezi postareaDoppler, la 11 februarie 2017 - 19:29, a spus:

Imi aduc aminte cum se circula cu tramvaiele Timis 2 in anii '80, sardele + ciorchini pe scari (cu varianta ciorchine cu miscare de evitare a stilpilor). Oare in acea densitate citi calatori transporta un tramvai? Imagine postata

Si sa nu uitam ca in acele vremuri tramvaiele aveau o frecventa excelenta..veneau la cateva minute..dar cand era schimb de tura pe platforma Buzias...numai din Tehnomet ieseau 10.000 de oameni..plus Solventul AEM si restul...si linia 4 traversa orasul pana in torontalului...tin minte cum mergeam la scoala (eh..generatia cu cheia de gat) si in troleibuzele DAC stateam doar cu varful degetelor de la picioare pe scari si ma tineam cu 3 degete de bara de urcare din mijloc...eram si la remorca ce pendula din cauza gropilor...Doamne cat de inconstienti eram...plus ca avand ghiozdanele in spate stergeam de praf toti pomii de pe marginea caii aradului...o craca mai uscata si putrezita i-a zburat unui coleg ochelarii de pe nas...bine ca nu i-a scos ochii sau nu l-a aruncat de pe scara...

si tot legat de acele vremuri...trenul de navetisti care ducea din gara de nord muncitorii in umt...la schimb...in uzina lucrand pe atunci per total cam 16ooo de oameni..bine..nu toti in schimburi..era format din 3 TREI calupuri de vagoane TE adica etajate import rdg...fiecare cu 4 vagoane..adica 12 vagoane arhipline in total...sa vedeti ce distractie era cand se intampla sa fie zi de salariu in umt..pt ca multi navetisti care ieseau din schimb deja erau "veseli" de la bere...trenul mergea oricum cu toate usile deschise...si cand se oprea la semenal ...bombardament cu sticle de bere goale din partea "glumetilor"...si pe atunci era standard sticla de "ulei si bere" de 0.5...nu pet de plastic...daca te nimerea...tot trenul fluiera admirativ..tu te alegeai cu capul spart...Asa o secventa s-a intamplat prin 1987 cand jucam fotbal pe terenul de sport de pe Lucaci unde acum sunt parcari..o minge prost tintita a nimerit in calatorii care isi savurau berea pe scarile vagonului etajat...eh..cum tremul statea la semnal ....cand sau sarit 30 de insi din tren dupa noi...am batut recordul olimpic la 50 m...si 2 luni cand auzeam numai fluierul locomotivei cu trenul de navetisti (deja stiam orele) toti dispaream ca zapada sub un soare de 30 de grade....
5

#1810 Useril este offline   iulik01 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 18 ianuarie 16

Postat 13 februarie 2017 - 20:28

Google-it putin sa caut cati oameni intra pe un metru patrat si am gasit asta>> http://www.gkstill.c...dDensity-1.html (sper ca am voie sa pun link extern)
0

#1811 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2017 - 20:52

Da si tot acolo scrie ca: "5 people per square metre (this should be the UPPER limit for standing...)" -_-
0

#1812 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2017 - 22:40

Ii doresc acestui individ sa calatoreasca toata viata lui la 8 calatori pe m²... Nimic mai mult, nimic mai putin. Adica normele spun ca se tinde spre o confortabila cifra de 4 calatori/m², dar lui ii pare ok ca niste ciudati au scris la plezneala intr-un caiet de sarcini ca ei inghesuie si 8/m². :crazy:
1

#1813 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 februarie 2017 - 22:41

Densitatea asta nu depinde si de tara (greutatea medie), anotimp (haine de iarna sau de vara)? Imagine postata

Acest personaj cu aroganta lui face contrareclama produsului, Imagine postata

Oricum cifra e abstracta si capacitatea reala poate sa fie mai mare: Imagine postata


2

#1814 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2017 - 23:03

Pentru a putea discuta linistiti si pentru a nu fi acuzati ca parerile noastre influenteaza o gramada de oameni ce citesc pe aici, propun ca experimental sa poata vedea acest sub-forum doar membri forumului. Sper ca astfel sa ne scapam de replicile acestui individ la orice cuvant postat aici.

Daca credeti ca nu e ok asa, scrieti asta fara ezitare, sau dati "-" acestei postari.

Ma gandesc chiar la varianta de a avea un sub-forum cu doar acest topic, cu acces doar pentru membri, restul discutiilor pe tema tramvaie ramanand vizibile.
4

#1815 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 februarie 2017 - 23:38

Secretizarea cred ca e inutila, ar putea sa citeasca topicul cu o clona si sa continue sa jigneasca pe cei care posteaza aici. Oricum el se autodiscrediteaza iar noi am putea pur si simplu sa nu citim eseurile genialitatii neintelese,

Prin limitarea accesului ar scadea audienta acestui topic, cred ca nu toti cei care doresc informatii despre Armonia ar fi dispusi sa se inscrie pe forum.
0

#1816 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2017 - 23:45

Clonei i-ar putea fi mai greu sa-si ascunda IP-ul. E clar ca numarul celor ce citesc s-ar reduce, dar poate merita, ca altfel vom ajunge sa renuntam in a mai posta ceva in topic, exact scopul acestui individ. Astept in continuare parerile voastre si in functie de asta, luam o decizie.
0

#1817 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 februarie 2017 - 01:04

Nu stiu, personal structura actuala, mi se pare exagerata, fortata, si total incomoda. Din cauza unui maimutoi, nu cred suntem obligati sa ne ascundem.
0

#1818 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 februarie 2017 - 09:56

Oricum, nu stiu cata audienta are individul acela pe forum acolo. Din ce am vazut, daca pe primele 2 pagini ale acelui topic (care are in total 3 pagini, ocupate in proportie de 90% de postarile lui) mai apareau din cand in cand si interlocutori, pe ultima pagina, cam de cand a inceput sa insulte membri acestui forum si RATT-ul, se pare ca acel topic a devenit in totalitate un monolog (pe care el il numeste "dialog-punte" pe care il face pentru ca noi suntem "un pericol pentru proiectul ala"). Cred ca prin faptul ca a fost postat un link aici catre acel forum i s-a facut mai multa reclama (de exemplu eu n-as fi intrat sa vad ce scrie el pe-acolo daca nu aparea link-ul).
0

#1819 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 februarie 2017 - 10:06

Ok. Atunci ar mai fi o varianta. Sa lasam in header actualul disclaimer, adica:

Citeaza

Contine parerile personale ale membrilor forumului despre vagoanele reabilitate. Nici una din postarile din sub-forum nu reprezinta parerea regiei, daca nu se specifica expres acest lucru. Postarile moderatorilor sau administratorilor forumului, reprezinta de asemenea doar parerea personala a acestora. Preluarea acestor texte si prezentarea lor ca fiind parerea unor specialisti ai RATT, reprezinta o dezinformare.


...si sa facem topicul vizibil din nou, pentru toata lumea, dar cu conditia sa nu se mai posteze link-uri (sau citate) spre blogul individului (ca ala nu e forum, pe un forum neputand jigni pe cineva in asemenea hal fara sa-ti iei vreo sanctiune))

Astept in continuare parerile voastre.
3

#1820 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 17 februarie 2017 - 11:08

Eu am pornit discutia asta pe tema capacitatii de pasageri dupa ce am mers cu 9-le acasa si am stat ca sardelele. Eram curios de un pret comparativ per pasager transportabil intre Armonia si Swing(ca altul nu stiu).
Ar fi ok sa se reabiliteze si vagoane. Ar fi mult mai ieftin si chiar e nevoie de ele. Trebuia din start sa fie in proiect, acum daca incep dureaza cativa ani. Nu pot sa imi inchipui de ce nu s-au gandit la asta....problemele potentiale erau mult mai putine....practic dublau capacitatea unui tramvai la probabil maxim inca 1/2 din costul unui tramvai.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi