STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1781 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 februarie 2017 - 12:16

Vezi postareacseh_17, la 12 februarie 2017 - 15:24, a spus:

Restul este gargara...



Daca te-ai gandi mai profund, ti-ai da seama usor ca intregul forum este defapt o gargara. Si acesta, si mai toate celelalte...


Si apoi daca japonezii s-au gandit la aceste aspecte, inseamna ca au si studiat problema si nu au facut doar asa din prea mult timp liber...


Prima data cand am vazut scaune de tren care isi schimbau sensul a fost in 1990 cand am mers de doua ori de la Jimbolia la Kikinda cu trenuri (vagoane motoare) sarbesti de productie elvetiana (asa cel putin am inteles la acea vreme) si la care balansai spatarul si astfel schimbai "directia de mers...Deci, se intampla acest lucru in Europa (rasariteana) in anul 1990...Si fac mentiunea ca acele vagoane motoare nu erau noi ci aveau deja o oarecare vechime...
Peste ani si ani de zile, am vazut asemenea vagoane si in gara Timisoara Nord...Nu stiu la ce erau folosite...


Si apoi care-i explicatia cu cele 6 masute de pick-nick arondate celor 24 de locuri din totalul de 80?... Care este logica lor in contextul descris de mine?...
2

#1782 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2017 - 19:47

Masutele "e" pentru cei ce vor sa "serveasca" clisă (slanina) cu branza si ceapa. :rad_masa:
0

#1783 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 februarie 2017 - 20:23

Vezi postareamile, la 13 februarie 2017 - 12:16, a spus:

Daca te-ai gandi mai profund, ti-ai da seama usor ca intregul forum este defapt o gargara. Si acesta, si mai toate celelalte...


Si apoi daca japonezii s-au gandit la aceste aspecte, inseamna ca au si studiat problema si nu au facut doar asa din prea mult timp liber...


Prima data cand am vazut scaune de tren care isi schimbau sensul a fost in 1990 cand am mers de doua ori de la Jimbolia la Kikinda cu trenuri (vagoane motoare) sarbesti de productie elvetiana (asa cel putin am inteles la acea vreme) si la care balansai spatarul si astfel schimbai "directia de mers...Deci, se intampla acest lucru in Europa (rasariteana) in anul 1990...Si fac mentiunea ca acele vagoane motoare nu erau noi ci aveau deja o oarecare vechime...
Peste ani si ani de zile, am vazut asemenea vagoane si in gara Timisoara Nord...Nu stiu la ce erau folosite...


Si apoi care-i explicatia cu cele 6 masute de pick-nick arondate celor 24 de locuri din totalul de 80?... Care este logica lor in contextul descris de mine?...

uff..daca o luam cu teoria campurilor si a relativitatii..intreaga existenta e o gargara....simplu fapt ca ni se permite sa carcotim contra oranduirii sociale e o gargara..pentru ca in esenta piramida nevoilor la ce se refera? hrana si siguranta....pentru restul exista Master Card...Japoonezii s-au gandit la acest aspect DUPA ce au rezolvat TOATE celelalte probleme ...dar daaaa..nu au mult timp liber ci doar sunt eficienti...cat timp la un tren de rang intercity cu pret de bilet pe masura in secunda 2 de cand am plecat din Bucuresti Nord wc urile fiind cu supapa..nu traditionala gaura pe unde numeri sinele....pluteau umplute la maxim cu excretii umane...ca sa ma exprim decent...inseamna ca daaa...avem o problema serioasa. Ca sa nu mai zic ca vagoanele alocate acelui intercity faceau de obicei tura bucuresti nord iasi..si pe display se afisa acea ruta nu cea in care circulau la acel moment...explicatia nashului...nu stie baietii cum sa puna ruta...incheiat citatul...bine..asa e si cu afisajele din tramvaie...senzatie de deja vu? parca ne-am mai lovit de fenomen...ca sa nu mai zic ca din spusele nashului..si nu am de ce sa nu il cred...vin calupuri de cate 4 vagoane chiar daca sunt vandute bilete doar pentru 2 vagoane pentru ca nu stiu cum sa seteze clima si iluminatul daca recompun garnitura.....asa ca...statul are bani..si le plimbam...SINCER si pe bune..exact asta lipseste cfr ului...cand se misca cu 30 km pe ora? sa puna scaunele dupa ceasul solar?
3

#1784 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 13 februarie 2017 - 22:02

Motoarele sirbesti de la Kikinda nu cumva erau LVT-uri? deci nu erau elvetiene.

Sistemul lor de schimbare a pozitiei spatarului nu era ca la japonezi sa intorci scaunul ci un fel de pirghii.
Ultima data in Kikinda aveau scaune cu spatare fixe.

Asta cu mersul cu trenul cu spatele sau cu fata in directia de mers cred ca e mai mult un fel de obsesie dusa la extrem acuma de cind e mania de a compara totul cu ce fac japonezii.
0

#1785 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2017 - 22:29

Vezi postareatimis2, la 13 februarie 2017 - 22:02, a spus:

Asta cu mersul cu trenul cu spatele sau cu fata in directia de mers cred ca e mai mult un fel de obsesie ...

Obsesie sau nu, am un prieten care cand e el in pozitia de sofer, nu are nicio problema, in schimb, daca sta in dreapta, i se face rau, la fel daca vrea sa joace un joc first person, sau simulator auto. :D Nu stiu cum s-ar descurca sa mearga cu spatele, in autobuz sau tren... :popa: :rad:
0

#1786 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 februarie 2017 - 22:52

Vezi postareatimis2, la 13 februarie 2017 - 22:02, a spus:

Motoarele sirbesti de la Kikinda nu cumva erau LVT-uri? deci nu erau elvetiene.



Sunt LVT-uri (Ferkeltaxe)...

Poza de mai jos e facuta in Jimbolia - compunerea e vagon motor (180 CP/132kw) + remorca cu post de conducere. Mai mute detali despre ele aici (wikipedia)

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 14 februarie 2017 - 00:08

4

#1787 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2017 - 23:47

Tramvai diesel. :)
3

#1788 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 februarie 2017 - 11:33

Microbuz pe sine.
0

#1789 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 februarie 2017 - 02:41

(2) Trenuri in gara Timiseni (Sag):


4

#1790 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 februarie 2017 - 10:06

Citeaza

Surpriza din podeaua trenului! Ce-au descoperit politistii de la Transporturi Timisoara
Traficantii, plini de idei! In incercarea de a insela vigilenta politistilor, acestia cauta tot felul de metode pentru a introduce in tara marfa de contrabanda.
Uneori reusesc, alteori nu. Ultima oara, in urma unor informatii, politistii de la Sectia Regionala Transporturi Timisoara au facut o descoperire importanta in trenul automotor pe relatia Varset – Timisoara.
Noaptea trecuta, in podeaua garniturii, oamenii legii au gasit un adevarat depozit de tigari. Nu mai putin de 2.800 de tigarete de contrabanda erau ascunse intr-un locas special.
Intreaga cantitate de tigari a fost reidicata de politisti. Acestia incearca acum sa stabileasca in ce fel au ajuns tigarile acolo si cine se afla in spatele transportului din trenul de calatori.


Link sursa OT
0

#1791 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 februarie 2017 - 09:54

Trenul Timisoara - Stamora Moravita merge pina la Vrsac?


0

#1792 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 27 februarie 2017 - 14:03

Doar doua merg la Virset.

7686 pleaca din Timisoara Nord la 07.49 fiind legatura de la 1695 de la Bucuresti Nord.
la intors soseste in Timisoara Nord la 13.22 fiind legatura la 73-2 pentru Bucuresti Nord

7688 pleaca din Timisoara Nord la 16.38 si la intors soseste la 21.30 cu legatura la 1696 spre Bucuresti Nord.
2

#1793 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 martie 2017 - 22:03

Constanta - Bucuresti - Brasov - un clip de 4+ ore pe cele mai rapide linii ale CFR. (V.max 160km/h).

Din nou un clip excelent al userului Dragos de pe YT. Vizionare placuta.


2

#1794 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 16 martie 2017 - 20:26

Al catelea incendiu esteImagine postata? Al treilea, al patrulea? O alta intrebare ar fi de ce pastreaza ruginiturile acelea in loc sa le caseze?
Coloana uriasa de fum peste Timisoara! Incendiu in Gara de Nord. VIDEO!
Imagine postata

2

#1795 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 martie 2017 - 23:46

Nu cred ca e mare filizofie de ghicit. Cauza este cel mai probabil, ca si in celelate cazuri, vre-un om al strazii, care locuieste in vagoanele astea dezafectate.
1

#1796 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2017 - 22:17

Un videoclip destul de interesant care cred va lamurii eterna intrebare a profitului la transportul public. Stiu ca videoclipul este despre trenuri mai mult dar cam aceleasi principii sunt si la celalte mijloace de transport terestre.


1

#1797 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 aprilie 2017 - 05:17

Exact la acest videoclip ma uitam cu cateva minute inainte sa il postezi tu! :coolspeak: Mi-ai luat-o inainte cu postarea...vezi ca tot de acelasi autor mai e un videoclip in care explica si cum unele companii low cost aeriene au preturile mici..fata de companiile aeriene clasice
0

#1798 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 aprilie 2017 - 14:10

Imagine postata Sint abonat la canalul lui dar mi-a fost sugerat si la TV care nu are contul meu yt conectat.

In revista Casa da vacanta este un articol despre calea ferata Oravita Anina:

Imagine atasata: Oravita - Anina 0M.jpg Imagine atasata: Oravita - Anina 6M.jpg

(acest preview sper sa nu lezeze copyrightul revistei, mai ales ca le fac reclama gratuita).
1

#1799 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 aprilie 2017 - 20:29

Poza cu Viaductul Schlucht de pe linia Oravita - Anina realizata din drona e bestiala. Daca aparea in poza si trenul ce circula pe ruta asta era de pus in rama.


Accident feroviar astazi in judetul Hunedoara - un tren de marfa ar operatorului privat Unicom Tranzit a deraiat între staţiile Baniţa şi Merişor. Accidentul feroviar s-a produs în zona unui viaduct, iar şase vagoane (din 16 cate avea garnitura) şi locomotiva trenului au căzut într-o râpă adanca de 10 m.
In urma accidentului mecanicul trenului in varsta de 67 ani si ajutorul acestuia de 51 si-au pierdut viata.

Mai multe detali + poze aici: http://adevarul.ro/l...47a6/index.html
2

#1800 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2017 - 22:18

Traficul feroviar a fost redeschis in 14.04 intre Baniţa şi Merişor conform ziarului GDS.ro:

"Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a redeschis circulaţia feroviară între stațiile Băniţa – Merişor la ora 11.25, pe firul I. Trenurile vor circula pe acest interval cu restricţie de viteză de 30 km/h. Echipele feroviare au finalizat prima etapă a operaţiunilor de intervenţie între staţiile Băniţa şi Merişor prin ridicarea locomotivei şi a vagoanelor răsturnate, refacerea în totalitate a liniei de cale ferată, a liniei de contact şi a suprastructurii podului. În paralel cu reluarea traficului feroviar pe un fir, se vor desfăşura în continuare lucrările de reparaţii la linia de cale ferată şi la suprastructura podului şi pe firul II. Primul tren înscris în circulaţie care va tranzita zona Băniţa – Merişor este R 2704 care circulă pe relaţia Simeria – Petroşani, cu plecare din staţia Merişor la ora 12.24. În toată această perioadă, peste 100 de feroviari din cadrul diviziilor linii, electrificare şi intervenţii Timişoara, Craiova şi Braşov au lucrat în ture, 24h din 24h, pentru restabilirea traficului pe acest interval, iar pentru asigurarea continuităţii transportului feroviar pe Valea Jiului, CFR SA a pus la dispoziţia călătorilor mijloace auto între stațiile Petroșani – Pui."

Sursa: www.gds.ro

Locomotiva implicata in accident (EA 759). Poze Adrian78 (forumtrenuri.com)

Imagine postata

Imagine postata
3

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi