Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1802
Postat 09 februarie 2017 - 21:12
#1803
Postat 10 februarie 2017 - 13:10
Florin.B RATT, la 09 februarie 2017 - 19:19, a spus:
Cât timp numărul de locuri pe scaune se poate număra, la numărul locurilor în picioare se jonglează frecvent, din motive (hai să zicem) comerciale ...
De fapt, nr.locuri în picioare este un parametru specific și se raportează la suprafață: unitatea de măsură este căl./mp (călători pe metru pătrat).
Astfel, pentru tramvaiele Armonia, conform specificației tehnice, avem:
* 28 + 1 scaune (călători + vatman)
* 65 locuri în picioare pentru 2 căl/mp
* 100 locuri în picioare ptr. 4 căl/mp
* 135 locuri în picioare ptr. 6 căl/mp
În tehnica transportului în comun, se consideră că încărcarea care se mai poate considera confortabilă, este de maxim 4 căl/mp.
#1804
Postat 10 februarie 2017 - 19:50
Illes Mihai, la 10 februarie 2017 - 13:10, a spus:
De unde si confirmarea ca datele prezentate pe eticheta din cupeu, sunt "umflate" cum suspectau autorii postarilor anterioare, desigur din motive... comerciale.
Pacat doar ca cei ce au luat decizia modernizarii in detrimentul unor vehicule noi, precis au avut doar date "comerciale".

#1805
Postat 11 februarie 2017 - 18:39

#1807
Postat 11 februarie 2017 - 19:29
Fantoma Tramvaiului 3, la 11 februarie 2017 - 18:39, a spus:

Imi aduc aminte cum se circula cu tramvaiele Timis 2 in anii '80, sardele + ciorchini pe scari (cu varianta ciorchine cu miscare de evitare a stilpilor). Oare in acea densitate citi calatori transporta un tramvai?

#1809
Postat 11 februarie 2017 - 21:41
Doppler, la 11 februarie 2017 - 19:29, a spus:

Si sa nu uitam ca in acele vremuri tramvaiele aveau o frecventa excelenta..veneau la cateva minute..dar cand era schimb de tura pe platforma Buzias...numai din Tehnomet ieseau 10.000 de oameni..plus Solventul AEM si restul...si linia 4 traversa orasul pana in torontalului...tin minte cum mergeam la scoala (eh..generatia cu cheia de gat) si in troleibuzele DAC stateam doar cu varful degetelor de la picioare pe scari si ma tineam cu 3 degete de bara de urcare din mijloc...eram si la remorca ce pendula din cauza gropilor...Doamne cat de inconstienti eram...plus ca avand ghiozdanele in spate stergeam de praf toti pomii de pe marginea caii aradului...o craca mai uscata si putrezita i-a zburat unui coleg ochelarii de pe nas...bine ca nu i-a scos ochii sau nu l-a aruncat de pe scara...
si tot legat de acele vremuri...trenul de navetisti care ducea din gara de nord muncitorii in umt...la schimb...in uzina lucrand pe atunci per total cam 16ooo de oameni..bine..nu toti in schimburi..era format din 3 TREI calupuri de vagoane TE adica etajate import rdg...fiecare cu 4 vagoane..adica 12 vagoane arhipline in total...sa vedeti ce distractie era cand se intampla sa fie zi de salariu in umt..pt ca multi navetisti care ieseau din schimb deja erau "veseli" de la bere...trenul mergea oricum cu toate usile deschise...si cand se oprea la semenal ...bombardament cu sticle de bere goale din partea "glumetilor"...si pe atunci era standard sticla de "ulei si bere" de 0.5...nu pet de plastic...daca te nimerea...tot trenul fluiera admirativ..tu te alegeai cu capul spart...Asa o secventa s-a intamplat prin 1987 cand jucam fotbal pe terenul de sport de pe Lucaci unde acum sunt parcari..o minge prost tintita a nimerit in calatorii care isi savurau berea pe scarile vagonului etajat...eh..cum tremul statea la semnal ....cand sau sarit 30 de insi din tren dupa noi...am batut recordul olimpic la 50 m...si 2 luni cand auzeam numai fluierul locomotivei cu trenul de navetisti (deja stiam orele) toti dispaream ca zapada sub un soare de 30 de grade....
#1810
Postat 13 februarie 2017 - 20:28
#1811
Postat 13 februarie 2017 - 20:52

#1812
Postat 16 februarie 2017 - 22:40

#1813
Postat 16 februarie 2017 - 22:41

Acest personaj cu aroganta lui face contrareclama produsului,

Oricum cifra e abstracta si capacitatea reala poate sa fie mai mare:

#1814
Postat 16 februarie 2017 - 23:03
Daca credeti ca nu e ok asa, scrieti asta fara ezitare, sau dati "-" acestei postari.
Ma gandesc chiar la varianta de a avea un sub-forum cu doar acest topic, cu acces doar pentru membri, restul discutiilor pe tema tramvaie ramanand vizibile.
#1815
Postat 16 februarie 2017 - 23:38
Prin limitarea accesului ar scadea audienta acestui topic, cred ca nu toti cei care doresc informatii despre Armonia ar fi dispusi sa se inscrie pe forum.
#1816
Postat 16 februarie 2017 - 23:45
#1817
Postat 17 februarie 2017 - 01:04
#1818
Postat 17 februarie 2017 - 09:56
#1819
Postat 17 februarie 2017 - 10:06
Citeaza
...si sa facem topicul vizibil din nou, pentru toata lumea, dar cu conditia sa nu se mai posteze link-uri (sau citate) spre blogul individului (ca ala nu e forum, pe un forum neputand jigni pe cineva in asemenea hal fara sa-ti iei vreo sanctiune))
Astept in continuare parerile voastre.
#1820
Postat 17 februarie 2017 - 11:08
Ar fi ok sa se reabiliteze si vagoane. Ar fi mult mai ieftin si chiar e nevoie de ele. Trebuia din start sa fie in proiect, acum daca incep dureaza cativa ani. Nu pot sa imi inchipui de ce nu s-au gandit la asta....problemele potentiale erau mult mai putine....practic dublau capacitatea unui tramvai la probabil maxim inca 1/2 din costul unui tramvai.