Aceasta postare a fost editata de uNNNk: 03 februarie 2017 - 21:54
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1781
Postat 03 februarie 2017 - 21:54
#1782
Postat 05 februarie 2017 - 13:44
Sistemul vocal de anuntare a statiilor lipsea cu desavarsire iar afisajul statiilor din interior functiona total deficitar si anume:
Daca statiile Iuliu Maniu si (Sfanta) Maria au fost afisate cu "Urmeaza statia...", la celelalte statii nu se afisa acest text ("Urmeaza statia...") ci direct numele statiei insa doar in momentul in care tramvaiul urma sa plece din statie, adica tardiv...Deci, cu alte cuvinte, sistemul era varza...
Apoi, in cabina erau doi vatmani, respectiv o vatmanita si un vatman...Vatmanita era cea cu experienta iar vatmanul era usor instruit de vatmanita...Nu ma deranjat deloc acest lucru, in mod cert vatmanul era proaspat scolit si era insotit pe traseu in primele curse cu calatori la bord...
M-a "deranjat" insa faptul ca vatmanita a trebuit sa se deplaseze de doua ori in spatele vagonului pentru a ajuta inchiderea usilor. Odata la ultima usa si o data la penultima usa si asta doar pe bucata de traseu pe care am descris-o mai sus, distanta doar de cateva statii...
Am mai vazut intr-o zi o alta Armonie (i-am uitat numarul) al carei capac de vizitare exterior situat pe partea stanga langa burduf statea cu un capat al lui "agatat" cu scotch lat de 50 mm in loc de balama, cealalta balama fiind pe pozitie...
Pana acum nu prea m-am bagat in discutiile despre calitatea acestor tramvaie insa dupa iata, niste luni bune de exploatare, se pot trage niste concluzii si anume ca sunt destul de multe probleme (poate minore) la ele, probleme de proiectare a unor "detalii", sau de materiale slabe, sau de executie precara...
Sustin in continuare ca hotararea de reabilitare a tramvaielor vechi este una buna si sanatoasa insa faptul ca industria noastra de profil a ramas sau este la un nivel scazut, este o alta discutie...Dar daca industria romaneasca constructoare de masini nu va avea comenzi, nici nu se va ridica la nivele mai superioare...Ar trebui ca urmatoarele tramvaie livrate sa fie mult imbunatatite din punctele de vedere semnalate si aici pe acest forum...
Iata inca o anomalie sesizata de mine (si) cu aceasta ocazie...Butonul interior de actionare a usilor este pus la un nivel atat de jos incat o persoana de 1,8 m trebuie sa se aplece serios ca sa junga la el, riscand sa dea cu capul in geamul usii...Se poate cobora si o treapta pentru a ajunge mai usor la buton insa tot acea persoana (mai inalta) are 42-44 la picior iar treapta are o latime mult mai mica pentru o astfel de talpa, latime suficienta cand urci in tramvai (pentru ca la urcare se calca mai mult pe varfuri) dar insuficienta la coborare (pentru ca centrul de greutate trebuie axat pe calcaie ca sa nu te duci in bot la vale)...Par lucruri minore si de nebagat in seama insa un proiectant veritabil trebuia sa le bage in seama...
#1783
Postat 06 februarie 2017 - 11:19

#1784
Postat 06 februarie 2017 - 16:01
#1785
Postat 06 februarie 2017 - 17:00
mile, la 05 februarie 2017 - 13:44, a spus:
Sustin in continuare ca hotararea de reabilitare a tramvaielor vechi este una buna si sanatoasa insa faptul ca industria noastra de profil a ramas sau este la un nivel scazut, este o alta discutie...Dar daca industria romaneasca constructoare de masini nu va avea comenzi, nici nu se va ridica la nivele mai superioare...Ar trebui ca urmatoarele tramvaie livrate sa fie mult imbunatatite din punctele de vedere semnalate si aici pe acest forum...
...
sustinerea industriei se face (si) prin achizitionarea de tramvaie noi produse in Ro. Ceea ce spui tu ar fii correct, dar carpeala asta nu inseamna sustinerea industriei. Cand se termina tamvaiele vechi de la noi, industria asta moare. mai bine ceva nou ce se poate dezvolta ulterior decat carpeala.
#1788
Postat 07 februarie 2017 - 11:16
#1789
Postat 07 februarie 2017 - 11:48
ioio_viola, la 06 februarie 2017 - 17:00, a spus:
Nu stiu unde-ai fost in urma cu doi-trei ani cand sustineam ca in cazul unei achizitii de tramvaie noi pentru Timisoara, acestea ar trebui achizitionate de la Arad (sau de la alt producator intern daca acesta exista) si nu din afara tarii...Eram cam (aproape) singur care sustineam un astfel de demers, cel putin 10 colegi sarindu-mi in cap cu argumente subiective sau obiective...
Pe de alta parte industria romaneasca de profil s-a autodistrus in asa masura incat si niste modernizari de tramvaie de asemenea anvergura o pot ajuta!...
Este vorba in cazul nostru de un contract de peste 15 milioane de euro, bani care cel putin teoretic raman in tara insa practic o parte din acesti bani merg tot afara pentru achizitia subansamblelor care nu se produc in tara...Dar cu mult mai putini decat in cazul unor achizitii de tramvaie noi aduse din afara tarii...
#1792
Postat 08 februarie 2017 - 17:00
1. Scrisul Armonia, este stramb
2. numarul de la primarie este aruncat in scarba
3. cum naiba sa scoti un tramvai 'NOU' in halul asta pe strada?


#1793
Postat 09 februarie 2017 - 13:22
mile, la 07 februarie 2017 - 11:48, a spus:
nu am fost pe forum in perioada aia. probabil vine de la lipsa de incredere ca la noi in tara se poate face ceva de calitate. si daca preturile de achizitie erau apropiate atunci le-as cam da dreptate.
#1798
Postat 09 februarie 2017 - 20:39
th3lurker, la 09 februarie 2017 - 20:16, a spus:
Pai normal ca nu pusca. Hai sa comparam cu capacitatea unui tramvai Wegmann. (deci pentru cei care nu stiu, tramvaiele din care sunt 'produse' Armoniile).
Citeaza
Pe romaneste, 44 pe scaun si 94 in picioare.
Deci mirositi si voi? Cam pute a bullsh.... minciuna!

Ah, ce n-as da sa aud scuz... pardon, explicatia data de radu!

#1800
Postat 09 februarie 2017 - 20:54