STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1781 Useril este offline   uNNNk 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 23 noiembrie 16

Postat 03 februarie 2017 - 21:54

Astazi in 3511 la ora ~21:50 . Afisarea statiilor era oprita. Tramvaiul are un scartait puternic in fata-dreapta , pe langa clasicul sunet ce se presupune ca vine de la nisipare. (Care este de asemenea prezent)

Aceasta postare a fost editata de uNNNk: 03 februarie 2017 - 21:54

1

#1782 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2017 - 13:44

Am calatorit si eu aseara cu 3511 intre orele 18 (aprox) si 18:22 intre cap 2 (Dambovita) si Catedrala...

Sistemul vocal de anuntare a statiilor lipsea cu desavarsire iar afisajul statiilor din interior functiona total deficitar si anume:

Daca statiile Iuliu Maniu si (Sfanta) Maria au fost afisate cu "Urmeaza statia...", la celelalte statii nu se afisa acest text ("Urmeaza statia...") ci direct numele statiei insa doar in momentul in care tramvaiul urma sa plece din statie, adica tardiv...Deci, cu alte cuvinte, sistemul era varza...


Apoi, in cabina erau doi vatmani, respectiv o vatmanita si un vatman...Vatmanita era cea cu experienta iar vatmanul era usor instruit de vatmanita...Nu ma deranjat deloc acest lucru, in mod cert vatmanul era proaspat scolit si era insotit pe traseu in primele curse cu calatori la bord...

M-a "deranjat" insa faptul ca vatmanita a trebuit sa se deplaseze de doua ori in spatele vagonului pentru a ajuta inchiderea usilor. Odata la ultima usa si o data la penultima usa si asta doar pe bucata de traseu pe care am descris-o mai sus, distanta doar de cateva statii...

Am mai vazut intr-o zi o alta Armonie (i-am uitat numarul) al carei capac de vizitare exterior situat pe partea stanga langa burduf statea cu un capat al lui "agatat" cu scotch lat de 50 mm in loc de balama, cealalta balama fiind pe pozitie...


Pana acum nu prea m-am bagat in discutiile despre calitatea acestor tramvaie insa dupa iata, niste luni bune de exploatare, se pot trage niste concluzii si anume ca sunt destul de multe probleme (poate minore) la ele, probleme de proiectare a unor "detalii", sau de materiale slabe, sau de executie precara...


Sustin in continuare ca hotararea de reabilitare a tramvaielor vechi este una buna si sanatoasa insa faptul ca industria noastra de profil a ramas sau este la un nivel scazut, este o alta discutie...Dar daca industria romaneasca constructoare de masini nu va avea comenzi, nici nu se va ridica la nivele mai superioare...Ar trebui ca urmatoarele tramvaie livrate sa fie mult imbunatatite din punctele de vedere semnalate si aici pe acest forum...

Iata inca o anomalie sesizata de mine (si) cu aceasta ocazie...Butonul interior de actionare a usilor este pus la un nivel atat de jos incat o persoana de 1,8 m trebuie sa se aplece serios ca sa junga la el, riscand sa dea cu capul in geamul usii...Se poate cobora si o treapta pentru a ajunge mai usor la buton insa tot acea persoana (mai inalta) are 42-44 la picior iar treapta are o latime mult mai mica pentru o astfel de talpa, latime suficienta cand urci in tramvai (pentru ca la urcare se calca mai mult pe varfuri) dar insuficienta la coborare (pentru ca centrul de greutate trebuie axat pe calcaie ca sa nu te duci in bot la vale)...Par lucruri minore si de nebagat in seama insa un proiectant veritabil trebuia sa le bage in seama...
7

#1783 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 februarie 2017 - 11:19

Ce s-a intamplat cu 3502? L-am vazut astazi si era indoit in spate :(
0

#1784 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 06 februarie 2017 - 16:01

De curiozitate, tramvaiele modernizate erau inainte functionale sau partial defrcte?
0

#1785 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 februarie 2017 - 17:00

Vezi postareamile, la 05 februarie 2017 - 13:44, a spus:

...

Sustin in continuare ca hotararea de reabilitare a tramvaielor vechi este una buna si sanatoasa insa faptul ca industria noastra de profil a ramas sau este la un nivel scazut, este o alta discutie...Dar daca industria romaneasca constructoare de masini nu va avea comenzi, nici nu se va ridica la nivele mai superioare...Ar trebui ca urmatoarele tramvaie livrate sa fie mult imbunatatite din punctele de vedere semnalate si aici pe acest forum...
...


sustinerea industriei se face (si) prin achizitionarea de tramvaie noi produse in Ro. Ceea ce spui tu ar fii correct, dar carpeala asta nu inseamna sustinerea industriei. Cand se termina tamvaiele vechi de la noi, industria asta moare. mai bine ceva nou ce se poate dezvolta ulterior decat carpeala.
2

#1786 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 februarie 2017 - 18:52

Vezi postareaBogdi94, la 06 februarie 2017 - 16:01, a spus:

De curiozitate, tramvaiele modernizate erau inainte functionale sau partial defrcte?

Si-si. Insa marea majoritate erau NEfuntionale.
0

#1787 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1447
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 februarie 2017 - 11:05

Vezi postareacseh_17, la 06 februarie 2017 - 18:52, a spus:

Si-si. Insa marea majoritate erau NEfuntionale.


oricum nu cred ca a conta, avand in vedere ca totul este nou
0

#1788 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 februarie 2017 - 11:16

In afara de 3509 si 3511, toate celelalte (3502, 3504, 3512, 3513, 3516, 3517, 3518, 3520, 3531, 3534, 3536 si 3539) erau trase pe dreapta si isi asteptau casarea. Unele dintre ele (3516 -> folosita la 3534 si accidentata din nou, 3520) aveau chiar fata complet distrusa in urma accidentelor.
0

#1789 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 februarie 2017 - 11:48

Vezi postareaioio_viola, la 06 februarie 2017 - 17:00, a spus:

sustinerea industriei se face (si) prin achizitionarea de tramvaie noi produse in Ro. Ceea ce spui tu ar fii correct, dar carpeala asta nu inseamna sustinerea industriei. Cand se termina tamvaiele vechi de la noi, industria asta moare. mai bine ceva nou ce se poate dezvolta ulterior decat carpeala.



Nu stiu unde-ai fost in urma cu doi-trei ani cand sustineam ca in cazul unei achizitii de tramvaie noi pentru Timisoara, acestea ar trebui achizitionate de la Arad (sau de la alt producator intern daca acesta exista) si nu din afara tarii...Eram cam (aproape) singur care sustineam un astfel de demers, cel putin 10 colegi sarindu-mi in cap cu argumente subiective sau obiective...

Pe de alta parte industria romaneasca de profil s-a autodistrus in asa masura incat si niste modernizari de tramvaie de asemenea anvergura o pot ajuta!...

Este vorba in cazul nostru de un contract de peste 15 milioane de euro, bani care cel putin teoretic raman in tara insa practic o parte din acesti bani merg tot afara pentru achizitia subansamblelor care nu se produc in tara...Dar cu mult mai putini decat in cazul unor achizitii de tramvaie noi aduse din afara tarii...
1

#1790 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2017 - 16:31

#3502 l-am surprins acum vreo două ore în trafic.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: forum.jpg

1

#1791 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 februarie 2017 - 16:49

Pupat de un alt tramvai in depou?
0

#1792 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 februarie 2017 - 17:00

Pfff, deci de unde sa incep?

1. Scrisul Armonia, este stramb
2. numarul de la primarie este aruncat in scarba
3. cum naiba sa scoti un tramvai 'NOU' in halul asta pe strada? :machine-gun: :Facepalm_emote_gif:
1

#1793 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 februarie 2017 - 13:22

Vezi postareamile, la 07 februarie 2017 - 11:48, a spus:

Nu stiu unde-ai fost in urma cu doi-trei ani cand sustineam ca in cazul unei achizitii de tramvaie noi pentru Timisoara, acestea ar trebui achizitionate de la Arad (sau de la alt producator intern daca acesta exista) si nu din afara tarii...Eram cam (aproape) singur care sustineam un astfel de demers, cel putin 10 colegi sarindu-mi in cap cu argumente subiective sau obiective...




nu am fost pe forum in perioada aia. probabil vine de la lipsa de incredere ca la noi in tara se poate face ceva de calitate. si daca preturile de achizitie erau apropiate atunci le-as cam da dreptate.
0

#1794 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 09 februarie 2017 - 14:13

Ce capacitate de pasageri are Armonia (sezut + in picioare)?
0

#1795 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2017 - 19:19

29 + 135 (conform etichetei din cupeu)
0

#1796 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 09 februarie 2017 - 20:16

Si ditamai swing-ul are 40 cu 130? Ceva nu pusca aici.
0

#1797 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2017 - 20:33

Ai nostri stau mai inghesuiti... :D
0

#1798 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 februarie 2017 - 20:39

Vezi postareath3lurker, la 09 februarie 2017 - 20:16, a spus:

Si ditamai swing-ul are 40 cu 130? Ceva nu pusca aici.


Pai normal ca nu pusca. Hai sa comparam cu capacitatea unui tramvai Wegmann. (deci pentru cei care nu stiu, tramvaiele din care sunt 'produse' Armoniile).

Citeaza

Diese Gelenkwagen der Firma Wegmann & Co sind 17,55 Meter lang, 2,30 Meter breit und 3,07 Meter hoch und bieten 138 Personen Platz (44 Sitz- und 94 Stehplätze)

Pe romaneste, 44 pe scaun si 94 in picioare.

Deci mirositi si voi? Cam pute a bullsh.... minciuna! :04:
Ah, ce n-as da sa aud scuz... pardon, explicatia data de radu! :so pe iei:
0

#1799 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2017 - 20:51

Ca sa nu avem discutii ulterioare, un crop chiar din o poza postata de radub:

Imagine atasata: IMG_4879.jpg
0

#1800 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 februarie 2017 - 20:54

In Armonia fata de Wegmann nu sunt doua randuri de scaune intr-o parte, de aici locuri mai multe in picioare si mai putine pe scaune fata de Wegmann.
1

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi