STP Timișoara Forum: Wegmann GT4 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Wegmann GT4 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#141 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2009 - 21:16

Tot mai multe Wegmann-uri vad circuland fara remorca. Care o fi cauza?
0

#142 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 aprilie 2009 - 23:02

Am cerut la BSAG cateva lamuriri legate de tramvaiele Wegmann. Deoarece cred ca raspunsul este interesant pentru toti, iata traducerea:

Garniturile 501-522 pana la al doilea RK (1982-1984) erau dotate cu banchete captusite cu piele sintetica de culoare rosie, iar 523-561 de culoare maro. La 516 s-a incercat varianta portocalie. In cadrul celui de-al doilea RK au fost inlocuite cu cele cunoscute de noi. La acelasi RK a fost modificat si exteriorul.
3527 face parte dintr-o serie de 10 vagoane retrase in depou. Cinci sau eventual toate cele zece vagoane vor ajunge in cursul anului la Timisoara. E foarte probabil ca 3527 sa fie unul dintre acestea.

P.S.:Toate sunt GT4f (ultima generatie). Chiar daca in mail se vorbea despre "Triebwagen", presupun ca e totusi vorba de garnituri complete. Daca l-am primi si pe 3545+3754 am avea primul Wegmann cu afisaj electronic!

Cele 10 vagoane ar fi: 3525, 3526, 3527, 3529, 3531, 3532, 3536, 3542, 3543, 3545 si 3547.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 15 aprilie 2009 - 23:29

0

#143 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 16 aprilie 2009 - 00:29

Si celelante cu afisaj electronic nu le vand? si nici macar unul din cele doua dublu articulate? Ar fi super :coolspeak:
0

#144 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 16 aprilie 2009 - 01:52

Din Wegmanurile dublu articulate nu vor veni niciodata in timisoara 3560 nu mai exista a fost taiat, iar 3561 rar este folosit.
0

#145 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 aprilie 2009 - 02:00

Momentan mai circula 11 garnituri din care 6 cu afisaj electronic. Planul initial era ca toate sa fie scoase din circulatie pana la sfarsitul lunii si inlocuite cu GT8N. Nu stiu daca se va intampla asa repede, insa sper ca si restul Wegmann-urilor sa ajunga la Timisoara. Cu exceptia vagonului-scoala (3533) si probabil a unei garnituri pentru muzeu.

3561 e "Party-tram". Il poti inchiria pentru chefuri. Ala ramane in Bremen.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 aprilie 2009 - 02:07

0

#146 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 aprilie 2009 - 08:25

Vezi postareaWegmann, la 16 Apr 2009, 03:00, a spus:

Cu exceptia vagonului-scoala (3533)


Pai ce mai fac ei cu vagonul de scoala? GT8N nu mai este la fel ca Wgmann,este total diferit.
0

#147 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 aprilie 2009 - 15:34

Ai putea avea dreptate. Sincer, nu stiu ce planuri au cu 3533. Ma mira doar faptul ca inca e folosit in acest scop, chit ca "era Wegmann" se va sfarsi in curand la Bremen. Vestea buna e faptul ca Timisoara e singurul oras care le preia. Avem sanse sa le "mostenim" pe toate. Ar mai trebui doar sa si avem grija de ele.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 aprilie 2009 - 15:37

0

#148 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2009 - 19:30

Faci scoala pe Dacia 1300 si conduci un Bugatti. Asa si cu vagoanele-scoala Wegmann de acu' 3 decenii :(

In alta ordine de idei, faptul ca dispar din remorci ma face sa cred ca unele care "scartaiau" se transforma in donatoare, asta in perspectiva faptului ca vom primi altele. Sper sa fie doar o senzatie.
0

#149 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 16 aprilie 2009 - 23:34

Probabil din cauza ca daca sunt cu remorca nu mai trag asa bine, si patineaza rotile...
0

#150 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 17 aprilie 2009 - 00:03

Sau poate ca validatoarele is defecte,vandalizate si nu vor sa le puna in circulatie,
0

#151 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 aprilie 2009 - 15:40

La Bremen momentan sunt 14 remorci disponibile. Insa nu putem continua la nesfarsit cu mentalitatea "las ca trimite neamtu altele". Nici aia n-au stocuri inepuizabile. Deci ar fi cazul sa incepem sa le ingrijim macar pe cele nou-venite. Am avut norocul de a primi tramvaie relativ bune si ne-am cam batut joc de ele.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 17 aprilie 2009 - 15:43

0

#152 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 aprilie 2009 - 21:52

Ia hai sa numaram noi de cate ori s-a mai spus asta. Degeaba daca ne-am transformat dintr-o natie de producatori in una de consumatori cu nemiluita, asta se vede si la importuri si la uzura vehiculelor pe care le cumparam la mana a2a din tarile Europei de Vest.
0

#153 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 aprilie 2009 - 07:58

Pur-si -simplu multe au RK, iar intradevar, sunt vreo 2-3 care numai au putere si pentru un vagon.
0

#154 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2009 - 22:56

Nu e problema daca suntem mai mult consumatori, daca am ingriji produsele pe care le folosim :coolspeak:
0

#155 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 19 aprilie 2009 - 18:27

Pe un forum german am citit ca toate garniturile Wegmann vor fi retrase din circulatie pe data de 24.05.09. Sa vedem cate vor mai ajunge in Timisoara.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 19 aprilie 2009 - 18:28

0

#156 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 20 aprilie 2009 - 19:27

Vezi postareaVali, la 16 Apr 2009, 02:52, a spus:

3560 nu mai exista a fost taiat, iar 3561 rar este folosit.



De unde sti ca a fost "decapitat" 3560? :beer2:
3561 la ce este folosit totusi?
0

#157 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 20 aprilie 2009 - 23:01

E greu sa intrebi persoanele potrivite, sau sa te uiti pe alte forumuri. :mellow:
Originally 3560 and 3561 were 4axle Wegmann-cars as you know from Timisoara. In 1986 and 1989 the BSAG took the trailer (3)758 and enlarged the tramcars 3560 and 3561 to 6axle cars for trials due to the new low floor cars.
Until 2001 the 6axle cars 3560 and 3561 were in regular service, then they came to special services as a culture tram (3560 from 2002 to 2005) and a party tram (3561 from 2005).
In 2006 the car 3560 was scrapped. As 3561 is in severe use in Bremen I don't think that it will ever come to Timisoara.

I have no official informations, but in May 2009 there is a big event in Bremen and therefore a lot of Wegmann cars should be reactivated.

I think that before summer 2009 no further car will come to Timisoara, but then there should be the possibility for about further 20 Wegmann motor cars and 20 trailers if RATT would take over the costs for transport from Bremen to Timisoara.

De pe tramclub.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 20 aprilie 2009 - 23:02

0

#158 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 21 aprilie 2009 - 13:01

Deci, tinand cont de faptul ca in total mai au 21 de GT4f si 25 de GB4f (remorcile), ar insemna ca le-am cam mosteni pe toate cu exceptia poate a lui 3533. (Daca RATTplateste transportul). GT4d si GT4e le avem deja pe toate.

Citeaza

3561 la ce este folosit totusi?


Pe ala nu-l vom vedea. E modificat complet in interior cu mese, frigidere, statie de amplificare, bar - ma rog, tot ce-ti trebuie cand vrei sa faci chef in tramvai. Si toalete are.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 21 aprilie 2009 - 13:51

0

#159 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2009 - 16:12

Vezi postareaWegmann, la 21 Apr 2009, 14:01, a spus:

Pe ala nu-l vom vedea. E modificat complet in interior cu mese, frigidere, statie de amplificare, bar - ma rog, tot ce-ti trebuie cand vrei sa faci chef in tramvai. Si toalete are.


Poate il dau la McDonalds -_- :blush: <_<
0

#160 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2009 - 16:26

Vezi postareacseh_17, la 18 Apr 2009, 08:58, a spus:

sunt vreo 2-3 care numai au putere si pentru un vagon.

Si - n-ar cam trebui facut ceva in legatura cu asata? Caci la orele de varf nici sa respiri nu ai loc in tramvaie..
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi