Chiar nu stiu, dar nu s-a facut vreo lege cu nivelul maxim de luxi admisi?
Masini pe alese
#961
Postat 06 ianuarie 2017 - 20:08
Chiar nu stiu, dar nu s-a facut vreo lege cu nivelul maxim de luxi admisi?
#962
Postat 06 ianuarie 2017 - 20:46
dan.s, la 06 ianuarie 2017 - 20:08, a spus:
Pai, cam asta ma intrebam si eu printre randuri... Daca astea sunt extrem de puternice, am vazut la cateva masini mai noi (cred ca pe VW) niste semnalizatoare de directie in partea din spate, de-a dreptul hilare la cat de mici sunt. Probabil pe ideea ca si asa nu prea mai semnalizeaza lumea.
De exemplu, cica regulile federale americane prevad ca orice semnalizator trebuie sa aiba cel putin 2200 mm². Ce am vazut eu aveau cam 60x20mm
Citeaza
Tot la ei, cica semnalizatoarele foarte "cool" de pe Lexus RX, nu ar fi legale:

Link sursa.
#963
Postat 07 ianuarie 2017 - 00:42
Un semnalizator de directie nu ar trebui sa ofere o schimbare cit mai rapida intre stins si aprins? Aprinderea progresiva chiar acest lucru nu il face si de la distanta nu se observa (bine) aprinderea si stingerea semnalizatoarelor.
Alt semnalizator ilegal (probabil nu numai dupa parerea mea) este a Passatului B6 la care se schimba doar culoarea si nu intensitatea luminoasa intre rosu si portocaliu. De la distanta nu se distinge aceasta schimbare de culoare si un sofer daltonist nici nu observa ca masina din fata semnalizeaza.
#964
Postat 07 ianuarie 2017 - 01:25
#965
Postat 07 ianuarie 2017 - 11:05
Doppler, la 07 ianuarie 2017 - 00:42, a spus:
Corect. Totusi, asta e de dimensiuni ceva mai mari, dar pe niste VW-uri noi am vazut un semnalizator (in spate) care se pierdea pur si simplu in imensitatea dispersorului, avand cam 50-60 mm lungime si cam 15 latime.
#966
Postat 07 ianuarie 2017 - 11:22
dupa o scurta google-uiala:
In cazul A7 lumina de zi nu se stinge si ma intreb cit de vizibila este semnalizarea:
#967
Postat 08 ianuarie 2017 - 12:54
#968
Postat 08 ianuarie 2017 - 13:30
#969
Postat 08 ianuarie 2017 - 15:52
Florin.B RATT, la 08 ianuarie 2017 - 12:54, a spus:
(off topic)Tare sunt curios cate taxe chiar vor fi anulate si nu vor fi regandite de baieti destepti. Un exemplu concret este legat de scoaterea taxei de pescuit. Inainte plateam 30 taxa si 50 asociatia, acuma nu platesc taxa, dar asociatia mareste pana la 150.
#970
Postat 08 ianuarie 2017 - 16:00
Raoul94, la 08 ianuarie 2017 - 13:30, a spus:
Exista o solutie: ITP pe bune, masina care trece ilegal de ITP sa duca la anularea autorizarii acelei statii ITP. Tocmai din cauza taxei de inmatriculare introdusa de Tariceanu rablele trec ilegal ITP pentru ca reparatia ar fi mai scumpa decit o rabla mai noua si mai buna adusa din vest.
Aceasta taxa considerata ilegala pune bete in roate chiar si inmatricularii de masini noi (dar ma rog, puternice).
Dintre aceste taxe foarte bine ca s-a scos taxa TV, nu era mare dar nu ma uit la TVR, in plus era aberant ca firmele sa plateasca taxa RTV pentru ca nu stiu cine plateste angajatii sa se uite la TV. Aberatia era si ca taximetristii s-au trezit cu somatii sa plateasca taxa TV la pret de firma, ca doar sint PFT-uri.
#971
Postat 08 ianuarie 2017 - 18:17
Raoul94, la 08 ianuarie 2017 - 13:30, a spus:
Pai, adevarul e ca accesul nu prea le era ingradit nici pana acum. Cu cat era cazanul mai vechi, cu atat era taxa mai mica, pe ideea idioata ca daca masina e mai noua, va polua mai multi ani decat una de 30 de ani adusa de la nemti. La o vechitura de 20 de ani, abia daca plateai 200-300 de euro.
#972
Postat 09 ianuarie 2017 - 01:48
Dap, la noi ITP-ul îl trece absolut oricine, am auzit N povești că s-au dus cu toate rupturile la ITP și totuși au trecut.
Mor când îs în trafic și prind în fața mea un bemveu aproape de epocă și scoate un fumălău dinăla de trebe să oprești ventilația/clima și să dai geamurile jos.
#973
Postat 09 ianuarie 2017 - 06:26
Raoul94, la 09 ianuarie 2017 - 01:48, a spus:
Mor când îs în trafic și prind în fața mea un bemveu aproape de epocă și scoate un fumălău dinăla de trebe să oprești ventilația/clima și să dai geamurile jos.
Vezi ca exista butonul de "recirculare"
E o practica deja generalizata, cu reclame in vazul lumii... EGR OFF, DPF OFF la motoarele diesel astea duc masina la EURO 2 sau mai rau. Daca iei in considerare ca toate sunt vechituri cu sute de mii de km, ai ca rezultat multimea de cazane de pe drumurile noastre. Mai o practica printre posesorii de diesel de generatie noua e "pacalirea" softului ca s-a alimentat AdBlue dar masina merge fara.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 09 ianuarie 2017 - 06:27
#974
Postat 09 ianuarie 2017 - 18:52
#975
Postat 09 ianuarie 2017 - 20:18
In Germania exista acea "placheta" de diverse culori: verde, portocaliu, rosu. Diesel-ul are galben pentru EURO 3, rosu pentru EURO 2, 1 si non-EURO in timp ce benzinarele au verde si pentru non-EURO... oare de ce?
#976
Postat 09 ianuarie 2017 - 22:08
Cel putin la RAR, unde se efectueaza prima inspectie in vederea inmatricularii, ar trebui sa se faca (poate chiar se face (nu am probe care sa dovedeasca contrariul)) o inspectie serioasa.
Ca vehiculul nu mai e intretinut corespunzator dupa aceea, asta e alta treaba deja.
#977
Postat 09 ianuarie 2017 - 22:56
Si, ca o paranteza referitor la "profesionalismul" celor din RAR... masina mea e cu tractiune integrala permanenta. Eh, din cauza asta nu au pus-o la test pentru sistemul de franare. Le-a fost frica sa o puna cu o singura punte pe tamburi... ca atat au, doar o pereche de tamburi. In schimb s-au compromis
#978
Postat 09 ianuarie 2017 - 22:56

Ajutor









