Wegmann GT4
#141
Postat 15 aprilie 2009 - 21:16
#142
Postat 15 aprilie 2009 - 23:02
Garniturile 501-522 pana la al doilea RK (1982-1984) erau dotate cu banchete captusite cu piele sintetica de culoare rosie, iar 523-561 de culoare maro. La 516 s-a incercat varianta portocalie. In cadrul celui de-al doilea RK au fost inlocuite cu cele cunoscute de noi. La acelasi RK a fost modificat si exteriorul.
3527 face parte dintr-o serie de 10 vagoane retrase in depou. Cinci sau eventual toate cele zece vagoane vor ajunge in cursul anului la Timisoara. E foarte probabil ca 3527 sa fie unul dintre acestea.
P.S.:Toate sunt GT4f (ultima generatie). Chiar daca in mail se vorbea despre "Triebwagen", presupun ca e totusi vorba de garnituri complete. Daca l-am primi si pe 3545+3754 am avea primul Wegmann cu afisaj electronic!
Cele 10 vagoane ar fi: 3525, 3526, 3527, 3529, 3531, 3532, 3536, 3542, 3543, 3545 si 3547.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 15 aprilie 2009 - 23:29
#143
Postat 16 aprilie 2009 - 00:29

#144
Postat 16 aprilie 2009 - 01:52
#145
Postat 16 aprilie 2009 - 02:00
3561 e "Party-tram". Il poti inchiria pentru chefuri. Ala ramane in Bremen.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 aprilie 2009 - 02:07
#147
Postat 16 aprilie 2009 - 15:34
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 aprilie 2009 - 15:37
#148
Postat 16 aprilie 2009 - 19:30

In alta ordine de idei, faptul ca dispar din remorci ma face sa cred ca unele care "scartaiau" se transforma in donatoare, asta in perspectiva faptului ca vom primi altele. Sper sa fie doar o senzatie.
#149
Postat 16 aprilie 2009 - 23:34
#150
Postat 17 aprilie 2009 - 00:03
#151
Postat 17 aprilie 2009 - 15:40
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 17 aprilie 2009 - 15:43
#152
Postat 17 aprilie 2009 - 21:52
#153
Postat 18 aprilie 2009 - 07:58
#154
Postat 18 aprilie 2009 - 22:56

#155
Postat 19 aprilie 2009 - 18:27
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 19 aprilie 2009 - 18:28
#157
Postat 20 aprilie 2009 - 23:01

Originally 3560 and 3561 were 4axle Wegmann-cars as you know from Timisoara. In 1986 and 1989 the BSAG took the trailer (3)758 and enlarged the tramcars 3560 and 3561 to 6axle cars for trials due to the new low floor cars.
Until 2001 the 6axle cars 3560 and 3561 were in regular service, then they came to special services as a culture tram (3560 from 2002 to 2005) and a party tram (3561 from 2005).
In 2006 the car 3560 was scrapped. As 3561 is in severe use in Bremen I don't think that it will ever come to Timisoara.
I have no official informations, but in May 2009 there is a big event in Bremen and therefore a lot of Wegmann cars should be reactivated.
I think that before summer 2009 no further car will come to Timisoara, but then there should be the possibility for about further 20 Wegmann motor cars and 20 trailers if RATT would take over the costs for transport from Bremen to Timisoara.
De pe tramclub.
Aceasta postare a fost editata de Vali: 20 aprilie 2009 - 23:02
#158
Postat 21 aprilie 2009 - 13:01
Citeaza
Pe ala nu-l vom vedea. E modificat complet in interior cu mese, frigidere, statie de amplificare, bar - ma rog, tot ce-ti trebuie cand vrei sa faci chef in tramvai. Si toalete are.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 21 aprilie 2009 - 13:51