STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1701 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2016 - 09:19

Azi dimineata a mai ajuns unul de la Pascani.
0

#1702 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2016 - 10:12

Vezi postareaMNU, la 21 decembrie 2016 - 19:29, a spus:

Nu pot sa cred! Adica au conceput acel "pivot" ca piesa separata de caroserie? Poate e iluzie optica...


Revin cu o rectificare. Se pare ca si la vechile tramvaie "pivotul" e separat, doar ca suruburile nu sunt asa vizibile avand aceeasi culoare (vopsea, rugina sau murdarie) cu bratele si ranforsarile din jur.

Astept cu interes rezultatul investigatiei.

#1703 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 10:54

Cum spunea Visor, Mosu' a mai adus unul, chiar la timp :santa-dance:

Imagine atasata: 20161222_102418.jpg
2

#1704 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 decembrie 2016 - 11:25

Totusi, la un tramvai noi, o piesa cheie sa fie asa ruginita... :smilie_les_006:
0

#1705 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 decembrie 2016 - 11:35

La tramvaiele vechi n-a ruginit nici dupa 50 de ani. :lol:
2

#1706 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 22 decembrie 2016 - 15:02

Vezi postareaChagall, la 22 decembrie 2016 - 11:35, a spus:

La tramvaiele vechi n-a ruginit nici dupa 50 de ani. :lol:

Aia erau nemti...si le faceau cum trebuie..nu doar ca sa fie si sa ramana de unde sa dea parandaratul la partid...ca doar nu de buni ce au fost au castigat licitatia cu dedicatie...dar daca DNA sforaie..
1

#1707 Useril este offline   Mihnea-Victor Vulpe 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 02 iunie 15

Postat 22 decembrie 2016 - 17:31

Super! :clap:
0

#1708 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2016 - 20:06

Ceva de ascultat:

Viva Fm Iasi

PS: si nu, nu e cine credeti voi.

LE: Eu zic ca secretul anumitor frustrari, ale unui anumit fost membru au fost elucidate. ...sau ma rog, impunerii adevarului, mai adevarat decat adevarul si care nu are nici o picatura de subiectivism...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 decembrie 2016 - 20:15

0

#1709 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 20:51

Proiectul parca l-a facut VRG din Bistrita... Sa inteleg ca acest domn lucreaza acolo? A contribuit la proiectarea sau realizarea modelului Armonia (sau Revolut, cum ii spuneau pe atunci)? :intrebare:
0

#1710 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2016 - 21:12

Mai mult decat ceea ce se vorbeste nu stiu nici eu. In protofoliul dansului nu am gasit nimica legat de asta (pe unde am cautat eu nu am gasit, poate exista ceva undeva). Ideea pe care incercam sa o expun era: anturajul. Daca domnul spune ca a facut parte inca de la inceput din proiect, adica cel cu prototipul de la Iasi, inseamna ca asa este, doar nu vad de ce ar mintii la un post local de radio.

Se leaga oarecum pentru mine si anumite lucruri mai bine acuma in ceea ce priveste proiectarea acestor tramvaie. La Pascani nu cred ca au departament de "design", asa ca probabil au apelat la un colaborator apropiat (domnul din interviu), sa le gaseasca o forma mai speciala pentru ceea ce vroiau sa realizeze. Schita, apoi a ajuns la VRG care a adaptat proiectul pentru productie. Adica la sedinta (de obicei dimineata, cel putin unde lucru eu asa e cand apare un proiect mai important), se discuta ce si cum se imparte si se va produce. Ce tehnici de productie se vor folosii, ce materiale, unde se face rabat la calitate pentru a nu intra pe pierdere sau pe egal. Cel putin asta e explicatie care o gasesc pentru mine.

LE: o mica observatie ca se nu se mai confunde termenii:

-design: e cand faci doar forma produsului si cam atat. Conturul lui, silueta, si aspectul;
-design industrial: e cand faci forma, doar ca in prima faza o faci pentru aspect, iar apoi ii dai functionalitate, o adaptezi pentru a incorpora o componenta de exemplu;
-proiectare: aici cred ca e evident, e mai mult treaba unui inginer. Inseamna gasirea unei solutii tehnice fara a tine cont de aspect, se i-a in calcul doar buna functionare a componentelor din ansamblu, si e treaba designerului sa faca o forma care sa le incorporeze.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 decembrie 2016 - 21:16

1

#1711 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2016 - 22:31

Vezi postareaGygyman6, la 22 decembrie 2016 - 21:12, a spus:

Daca domnul spune ca a facut parte inca de la inceput din proiect, adica cel cu prototipul de la Iasi, inseamna ca asa este...

Nu a contestat nimeni asta, dar nu vad ce legatura e intre tramvaiul lor si proiectarea Armoniei, doar daca lucreaza pentru firma de care spuneam. Oricum, ma opresc aici, neavand nicio intentie sa mai bagam in discutie pe cineva pe care nu-l stim. Voiam doar sa inteleg ce contributie a avut la constructia Armoniei, dar mai bine renunt, decat sa-mi fie gresit inteleasa intentia, asa cum ne-am obisnuit deja.
0

#1712 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 23 decembrie 2016 - 18:18

Nu cumva de la Arad vine know-how-ul despre structura caroseriei (sursa, Siemens?) si de la Pascani vine cel legat de propulsie? Boghiul poate fi modernizat intr-un mod similar cu cel de la tramvaiul GT4 modernizat initial pt Iasi.

#1713 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 decembrie 2016 - 18:29

Posibil. Nu stiu cum se imparte contributia celor doua firme la realizarea proiectului.
0

#1714 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 23 decembrie 2016 - 20:07

3536:
1. anuntarea statiilor lipsa.
2. o problema care am mai intalnit-o si la un alt arad , sunetul de bormasina la demarare, accelerere si oprire. Sursa? Rezolvarea?
0

#1715 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 23 decembrie 2016 - 20:16

Daca tramvaiele au nevoie de omologarea AFER, atunci in cazul unor incidente de acest fel, AFER trebuie sa investigheze la fel ca la trenuri?

Stiti ca AFER prin AGIFER intocmeste un raport in cazul uno r evenimente feroviare.

http://afer.ro/documents/afer.html

http://www.agifer.ro...nts/agifer.html
1

#1716 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 25 decembrie 2016 - 09:01

Orice accident sau incident produs pe calea ferata este investigat de autoritatile respective. Cat despre cele produse pe reteaua RATT nu prea cred.
0

#1717 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 25 decembrie 2016 - 15:21

Am intrebat deoarece inainte de punerea lor in circulatie au fst discutii ca trebuie autorizate de AFER, iar mai tirziu au fost ceva discutii ca vin de la Arad se probeaza pe aici apoi se duc la Arad la cintarit si avizat de AFER.

Sint convins ca majoritatea incidentelor sau accidentelor in care sint implicate tramvaie sint cercetate de politie dupa codul rutier, insa daca au nevoie de aviz AFER, m-am gindit ca poate incidentele care implica parti componente ar putea fi cercetate de AFER.

Altfel la ce este nevoie de aviz AFER? ce verifica si ce avizeaza AFER daca dupa aceea nu mai are nici o competenta?

Cineva facea o comparatie cu cazul avioanelor unde un simplu bolt defect a condus la o tragedie, acuma nu trebuie sa vina AFER sa constate ca prinderea cu doua suruburi a unui cuplaj recuperat de un tramvai vechi poate duce la cedarea cuplajului in mers si astfel sa recomande verificari sau modificari la alte tramvaie aflate in circulatie in tara , bla, bla?
0

#1718 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 25 decembrie 2016 - 22:50

Eu sunt de parere ca treaba cu AFER a fost o fantezie marca Robu si probabil ca cei de la autoritate habar nu au de tramvaiele lu nea Nicu' care are bani de tot felu de prostii dar nu arunca niste sare pe drum sa nu violez bordurile.
1

#1719 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 26 decembrie 2016 - 13:09

Cred ca ai dreptate cu chestia cu AFERul.
Nu am gasit ca ar avea competente la tramvaie, cel mult acorda asistenta si efectueaza expertize.


http://www.afer.ro/d...sprenoi-ro.html
0

#1720 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 29 decembrie 2016 - 13:36

Nu are chiar nimeni noutati despre accidentul cu pivotul?!!!

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi