Linia Expres 8
#461
Postat 27 noiembrie 2016 - 21:36
#463
Postat 29 noiembrie 2016 - 09:10
P.S.: am auzit asta de la un sofer. Daca nu-i pe bune, n-o fi...
#465
Postat 30 noiembrie 2016 - 15:18
#466
Postat 05 decembrie 2016 - 22:30
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 05 decembrie 2016 - 22:31
#467
Postat 05 decembrie 2016 - 22:46
Eu din cauza faptului ca nu se respecta orarul trebuie sa merg la servici pe jos sau cu masina ca sa fiu sigur ca nu intarzii. Este normal asa ceva?
Aceasta postare a fost editata de qew: 05 decembrie 2016 - 22:47
#468
Postat 06 decembrie 2016 - 10:44

Idem si cu orarele la autobuze. Daca se stie ca la ora de varf sunt ambuteiaje, mai bine se iau in calcul in cadrul graficului..
#469
Postat 20 decembrie 2016 - 17:50
astazi, 75(!!) de minute, nici urma de E8 pe sensul spre Sagului.
Mi s-a intamplat de multe ori sa astept 45-50 min. in weekend dupa un autobuz, ok, devenise o chestie obisnuita pentru mine, mai nou astept cam tot atat si peste saptamana in unele intervale, dar 75 ??? A plecat unul la 16:08 (Levantica) apoi pauza totala pana la 17:25. (aproximativ, pentru ca ceasul ratt-ului NICIODATA nu corespunde cu nici un alt ceas: de mana, telefon etc.)
Oh, iertati-ma, orele 16-17 nu sunt de varf (sau asa crede domn` primar care se lauda cu mega suplimentari).
Citisem recent niste comentarii la cateva stiri pe tema traficului din ultima vreme din Timisoara in ideea in care sunt foarte multe masini (poate din ce in ce mai multe) si daca stai putin in loc si urmaresti traficul, din 10 masini in cel putin 7 este doar soferul. Pai normal ca preferi masina atata timp cat astepti cu orele un autobuz. Ok, exceptand principiul acela cu "timpul costa bani"... pleci mai repede ca sa ajungi la timp, dar cu cat sa pleci?! 2 ore?!
L.E.: pentru cele 75 de minute de "pauza" nu vreti sa stiti ce era in statia Baba Dochia...
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 20 decembrie 2016 - 17:51
#470
Postat 20 decembrie 2016 - 18:18
Din pacate pe orice linie ai circula, tot cu intarzieri se circula.

Dar cum ai zis si tu, in mai toate masinile doar soferul era... Asta e mentalitatea romanului. Daca 20 de acesti soferi de autoturisme ar lasa dracului masina deoparte si si-ar misca dosul lenes pana in statia de autobuz, ar insemna 20 de calatori pentru RATT si 20 de masini in minus pe strada! Rezulta, incasari pentru RATT de la inca 20 de calatori si strada mai goala pentru autobuz. Rezulta incasari mai multe, marit salariu la soferi, pastrati soferi si angajati soferi de autobuze si posibilitatea introducerii a inca unui autobuz pentru calatorii noi-veniti care si-au mai lasat dracului masina in garaj. Pare un exemplu pueril, dar ganditi-va la chestia asta la o scara mai larga!
Tocmai mi-am amintit... cum sa umble fitzosii cu autobuzul?? Ar fi o mare rusine ca ei sa stea la comun cu alti oameni.


#472
Postat 20 decembrie 2016 - 20:19
#473
Postat 20 decembrie 2016 - 20:39
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 20 decembrie 2016 - 20:44
#474
Postat 20 decembrie 2016 - 20:40
Visor, la 20 decembrie 2016 - 18:18, a spus:
Dar cum ai zis si tu, in mai toate masinile doar soferul era... Asta e mentalitatea romanului ...
Tocmai mi-am amintit... cum sa umble fitzosii cu autobuzul?? Ar fi o mare rusine ca ei sa stea la comun cu alti oameni.

Acuma nah... e mai greu sa cari bradul de Craciun cu E8-ul.
In cazul meu, ca sa ajung la serviciu, pe langa faptul ca trebuie sa traversez TOT orasul, liniile RATT ma mai si duc in "turul orasului", traseul facand un "zig-zag" din zona de domiciliu pana in capatul celalalt, la serviciu.
Sunt adeptul utilizarii transportului public, dar cand timpii sunt de 3x sau 4x fata de cat fac cu masina... mai bine lasa.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 decembrie 2016 - 20:46
#475
Postat 20 decembrie 2016 - 20:55


L.E.: pe traseul E8 am vazut un lucru nou de cateva zile. Pentru a mai "recupera" cateva minute din cele multe de intarziere, pe Saguna (cand merge spre Vulcan) intra pe linia de tramvai ca sa nu mai prinda de X ori semaforul pentru masini.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 20 decembrie 2016 - 21:00
#476
Postat 20 decembrie 2016 - 21:14
#477
Postat 20 decembrie 2016 - 21:52
#478
Postat 20 decembrie 2016 - 22:08
1. Timpii extrem de lungi din punctul A in punctul B;
2. Traseele, in unele cazuri, complet anapoda (uneori acestea fiind si o cauza pentru punctul 1);
3. Aglomeratia din mijloacele de transport (de regula folosesc RATT la ore de varf);
4. Conditiile de calatorie, la tramvaie.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 decembrie 2016 - 22:09
#479
Postat 21 decembrie 2016 - 19:01
de ce in intervalul asta orar circula in asa hal de se aduna toate pe un singur sens de mers? nu e prima oara cand am mai stat atata dupa el intre orele astea.
#480
Postat 21 decembrie 2016 - 22:22


P.S.: am asteptat la Levantica - statie care e relativ aproape de capat.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 21 decembrie 2016 - 22:23