La intoarcere (dupa 10-15 minute) am prins acelasi autobuz iar cand am incercat sa validez calatoria (cu portofel electronic), apartul mi-a urat "calatorie placuta" cu mesajul ca validarea a fost efectuata...
Stau si ma intreb despre ce-o fi vorba cand eventualele incasari sunt lasate sa se strecoare printre degete?...
-despre nepasare/indiferenta crasa din partea conducerii RATT?...
-despre nepricepere in folosirea sistemului de ticheting?...
-sau despre chestiuni intentionate, facute cu un anumit scop?...
Este ca si cum te duci intr-o autoservire, iti iei niste produse iar la casa ti se spune ca le-ai platit deja si esti...liber sa pleci!...

Astfel de situatii impreuna cu situatiile in care pur si simplu nu functioneaza sistemul de ticheting (din varii motive relatate si pe forum) duc la pagube majore pentru regie. La aceste pagube daca adaugam si calatori fraudulosi care sunt in numar insemnat, iata, ajungem la o paguba de peste 50%...