STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#701 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2016 - 00:06

Stilpul central aparea in primele posturi, supozitii inainte sa existe proiectul.

10 noiembrie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.10 - 07.jpg

4

#702 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 noiembrie 2016 - 02:16

Eu sper ca pe betonul de pe margini o sa mai vina o masca ceva...
0

#703 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 noiembrie 2016 - 17:41

11 noiembrie:

Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 03.jpg
Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 04.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 05.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.11 - 06.jpg

13 noiembrie (duminica):

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.13 - 17.jpg

7

#704 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 noiembrie 2016 - 22:05

40 de zile pina la Craciun, nici nu mai sint asa sigur ca atunci o sa se faca intreruperea circulatiei trenurilor. Imagine postata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.15 - 06.jpg

4

#705 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 noiembrie 2016 - 19:08

Progres vizibil pe str. Jiul. Imagine postata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.11.17 - 08.jpg

5

#706 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 366
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 18 noiembrie 2016 - 14:45

O veste imbucuratoare daca ar fi asa.

http://www.opiniatim...ctia/18/11/2016
0

#707 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 noiembrie 2016 - 20:41

Oricat imi bat capul, nu inteleg unde va descarca traficul acest pod cu patru benzi si am mai scris asta. E o lucrare (daca se va construi vreodata asa ceva) fara logica.
1

#708 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 18 noiembrie 2016 - 21:45

Cu cativa ani in urma, cand se lauda Robu ca va construi 5 poduri noi... nici in visele mele cele mai urate nu m-am gandit ca, DACA va face vreunul, va fi chiar cel mai INUTIL dintre ele.

#709 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2016 - 01:43

Vii peste pod, dai în străduță cu 1 banda și apoi poți sa o iei spre Pârvan - acolo nu era voie sa faci stânga când veneai dinspre centru
Sau o iei spre Mocsoni mai repede
Dar dam e cam aiurea

Exista undeva poze reale cu proiectul de pod?
0

#710 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2016 - 06:56

Inca un loc unde sa se gatuie traficul sau sa se "bage" smecherii. In orasul asta ORIUNDE ai o banda libera langa una aglomerata, unii stau ca fraierii in rand si cativa se baga cu nesimtire.

#711 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 noiembrie 2016 - 10:23

Daca pe Jiul sau pe Girocului reusesc sa faca drum de 2x2 atunci nu vada de ce nu ar putea si pe Splaiul Tudor Vladimirescu, intre UMFT si spitalul CFR, sa faca drum 2x2. Asta consideranduse axa principala, face parte din inel 2. Apoi pe Miron Costin (drum 1x1) se poate face o legatura/continuare spre Doja (1x1). (Statia de tramvai mutata, ca este unde si sigur va incurca drumul pe acea directie)

Sincer nu vedeam asta ca prim pod construit (in functia prioritatilor) dar eu il consider util. E clar ca inele trebuie inchise, iar aceast pod ar scoate din traficul de la Catedrala, din zona centrala.

E clar ca orasul are nevoie de poduri, de inele complete si pana la urma oricare pod (Solventul, Jiul, Andrei Mocioni, Bobalna) construit e un plus.
1

#712 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2016 - 10:42

Da, dar daca s-ar inchide inelul IV si s-ar realiza mai multe conexiuni cu exteriorul si mai multe poduri/pasaje noi catre exteriorul orasului, s-ar relaxa usor presiunea ce se pune pe infrastructura din zona centrala.

Ex. Conexiunea Calea Mosnitei <> Drumul Boilor (DC???) ar reduce usor traficul prin sensul de la AEM. O legatura Mosnita <> noul pod peste Bega din Ghiroda, ar reduce indirect traficul pe Podul Uzinei (sau cum se cheama).

Militez pentru legaturi noi dar acolo unde ele lipsesc... nu langa unele care exista.

#713 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2016 - 11:48

Vezi postareacstm, la 20 noiembrie 2016 - 10:23, a spus:

Daca pe Jiul sau pe Girocului reusesc sa faca drum de 2x2 atunci nu vada de ce nu ar putea si pe Splaiul Tudor Vladimirescu...

Daca pe Girocului avem 16 metri intre proprietatile ce marginesc drumul (deja foarte putin, dupa parerea mea) si pe Jiul chiar 19, pe splai avem doar 9-10, deci o mica-mare diferenta. (masuratori efectuate cu Google Earth)
0

#714 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 noiembrie 2016 - 23:02

Si eu am fost total impotriva acestui pod insa am cautat sa-i descopar o (oarecare) utilitate si am gasit-o...
Nu spun prin asta ca ar fi cel mai necesar insa daca altele nu se pot face din diferite motive, atunci macar sa se faca acesta si tot va ajuta la ceva...
Ma gandesc cat de usor si chiar repede se va ajunge din Circumvalatiunii spre Parvan si spre Balcescu. Sau invers, dinspre acestea spre Circumvalatiunii - Ronat - Mehala...

Insa daca schita prezentata in OT este si reala, atunci apar niste probleme...


Personal eu vad altfel rezolvate lucrurile, respectiv banda I de pe pod din directia Circumvalatiunii sa mearga direct in Miron Costin spre Piata Sf Maria iar banda II sa vireze la stanga spre Parvan...

Invers, pot veni doua benzi dinspre Parvan (de fapt tot Tudor Vladimirescu este pana la Bul Mihai Viteazul) care ambele vor face dreapta spre/pe pod si apoi spre strada Jiul sau stanga-dreapta pe Titulescu...

Cu alte cuvinte, pe segmentul 16 decembrie 1989 si noul pod (respectiv intre UMF II si Spitalul CFR) vom avea 3 benzi care incap in mod cert (daca 4 nu incap?) si sunt suficiente...


Iata si cateva schite pe subiect...oarecum in spiritul celor expuse mai sus...


Imagine atasata: pod jiul 01.jpgImagine atasata: pod jiul 02.jpgImagine atasata: pod jiul 03.jpg
5

#715 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 20 noiembrie 2016 - 23:34

Imi place schitele lui mile, si este primul care vine cu argumente ca nu este inutil acel pod Imagine postata

Ca deobicei la Romanii daca se face ceva incepe barfa ... de ce se face acolo ca nu e bine si nu ajuta la nimic !!! daca nu se face 'Uite si primarul asta ca nu face nimic, numai vorba e de el .. nu o sa il mai votez" ... BLA BLA BLA ... CANCAN, CARCOTEALA. Imagine postata
-3

#716 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2016 - 00:00

Doamne cat de des aud replica asta, cum ca romanii comenteaza atunci cand se face ceva... :Facepalm_emote_gif: (de parca am fi toti niste taietori de frunze la caini, fara drept de a comenta cand cineva "face ceva") Cand se face ceva, prost, inutil, cu bani multi, o aberatie, etc, e normal ca lumea sa comenteze si asta se intampla oriunde, nu doar in Romania. Toti (sau aproape toti) muncim, "facem ceva"... Deci da-ne voie sa nu fim neaparat impresionati de orice realizare si sa o comentam, daca e cazul si acum pare sa fie. Cum am spus, comentam, nu am venit cu dinamita la capul podului.
5

#717 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 noiembrie 2016 - 01:07

Florin nu cred ca sunt doar 9-10 metri. Eu zic ca sunt minim 16 m intre propritati.

Imi place schita lui mile, asa ar trebui sa arate.
0

#718 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 07:46

Vezi postareamile, la 20 noiembrie 2016 - 23:02, a spus:

Si eu am fost total impotriva acestui pod insa am cautat sa-i descopar o (oarecare) utilitate si am gasit-o...
Nu spun prin asta ca ar fi cel mai necesar insa daca altele nu se pot face din diferite motive, atunci macar sa se faca acesta si tot va ajuta la ceva...
Ma gandesc cat de usor si chiar repede se va ajunge din Circumvalatiunii spre Parvan si spre Balcescu. Sau invers, dinspre acestea spre Circumvalatiunii - Ronat - Mehala...


Nu am nimic impotriva podului in sine, dar din toate podurile planificate, asta nu e cel mai prioritar si nici nu rezolva probleme. Va aduce mai mult trafic in intersectia Mihai Viteaza - Parvan. Noi avem nevoie de alternative care sa ocoleasca zona centrala nu sa duca mai mult trafic acolo.


Citeaza

Insa daca schita prezentata in OT este si reala, atunci apar niste probleme...


Sunt aproape sigur ca e schita din proiect


Citeaza

Personal eu vad altfel rezolvate lucrurile, respectiv banda I de pe pod din directia Circumvalatiunii sa mearga direct in Miron Costin spre Piata Sf Maria iar banda II sa vireze la stanga spre Parvan...

Invers, pot veni doua benzi dinspre Parvan (de fapt tot Tudor Vladimirescu este pana la Bul Mihai Viteazul) care ambele vor face dreapta spre/pe pod si apoi spre strada Jiul sau stanga-dreapta pe Titulescu...

Cu alte cuvinte, pe segmentul 16 decembrie 1989 si noul pod (respectiv intre UMF II si Spitalul CFR) vom avea 3 benzi care incap in mod cert (daca 4 nu incap?) si sunt suficiente...


Iata si cateva schite pe subiect...oarecum in spiritul celor expuse mai sus...



Mai pun o data schita din Opinia Timisoarei.

Imagine postata

Daca voi spuneti ca solutia este una OK pentru "inchiderea inelului II" si nu o solutie facuta in graba pe genunchi (motivul imi scapa) eu ma dau batut. Dar astept argumente de genul... "podul este foarte util si rezolva tranzitul N<>S pentru ca..." sau "fluxul pe inelul II se va desfasura fluent, din cauza ca... "

Am avut cateva schimburi de replici cu primarul pe tema largirii pasajului Jiul. In opinia mea, daca se prioritiza realizarea pasajului Solventul, Jiul nu mai trebuia largit. Primarul mi-a servit replica... "E scump domnule, la Jiul e mai ieftin". Iata ca largirea Jiul + pod, nu mai e asa de ieftin si nu rezolva transitul N<>S ci... ce sa vezi?... aduce mai mult trafic in intersectii deja blocate.

Podul aste, asa cum arata aceasta schita de proiect, e o fundatura si eu cred ca doar incearca sa faca utila largirea pasajului care, in opinia mea, a fost o greseala. Acum ca s-a inceput nu mai putem da inapoi, dar alta era ordinea prioritatilor.

Imagine atasata: schita-pod-jiul-4.jpg

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 21 noiembrie 2016 - 20:32
Motiv editare: Adaugat imagine imbunatatita


#719 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2016 - 08:19

Vezi postareacstm, la 21 noiembrie 2016 - 01:07, a spus:

Florin nu cred ca sunt doar 9-10 metri. Eu zic ca sunt minim 16 m intre proprietati...

Repet: am masurat cu Google Earth, (posibil sa nu fie cel mai exact instrument) in cel mai ingust loc, incepand de la trotuarul de pe partea cu cladiri istorice. Fara sa mai vorbim de dimensiuni exacte, putem spune ca spatiul e cu putin mai larg decat jumatatea celui de pe Girocului.
0

#720 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 08:44

Vezi postareacstm, la 21 noiembrie 2016 - 01:07, a spus:

Florin nu cred ca sunt doar 9-10 metri. Eu zic ca sunt minim 16 m intre propritati.

Imi place schita lui mile, asa ar trebui sa arate.

Proprietate = cladiri, teren, etc

Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 noiembrie 2016 - 08:45


Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi