Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1081
Postat 17 noiembrie 2016 - 20:09
#1082
Postat 18 noiembrie 2016 - 09:14
Aplauze!
Aplauze va rog!
#1083
Postat 18 noiembrie 2016 - 10:14

Observati bordurile...


Si, o diferenta mare fata de ce gasim pe la noi...

#1084
Postat 18 noiembrie 2016 - 10:20
#1085
Postat 18 noiembrie 2016 - 10:44
Specific, la Marasti, s-ar putea crea o banda prin spatele statiei RATT special pentru cei care vin dinspre "Piata 700" si vor NUMAI catre "Punctele Cardinale". Daca o sa am timp o sa desenez la ce m-am gandit eu.
#1088
Postat 18 noiembrie 2016 - 22:27
#1089
Postat 18 noiembrie 2016 - 22:48
#1090
Postat 19 noiembrie 2016 - 00:36

Daca inainte ne plingeam de Rosign, firma locala, de la Swarco putem sa avem pretentii, nu putem accepta sa tot experimenteze pe nervii si banii nostri pina o sa mearga.
#1091
Postat 19 noiembrie 2016 - 01:40

#1092
Postat 19 noiembrie 2016 - 11:26

#1093
Postat 19 noiembrie 2016 - 11:53
Nici explicatia lui Robu nu ma multumeste. Cum vine asta... "se aplica modificari 《empiric》"? In epoca algoritmilor si prelucrarii digitale de date... ei modifica "la mana" timpi de reactie?... ca eu asta inteleg.
Eu eram pentru un sistem inteligent, si inca sunt, dar daca il aplica dupa gandirea ineptului din primarie, eu nu mai vreau. Nu mai vreau sa stau la rosu de pomana si sa nu treaca NIMENI pe celelalte fluxuri!!! Ce dracu' e asa de greu sa inteleaga developeru' lu' peste prajit ce a nasit algoritmul?
#1094
Postat 19 noiembrie 2016 - 12:00

#1095
Postat 21 noiembrie 2016 - 09:21
#1097
Postat 21 noiembrie 2016 - 10:02
Florin.B RATT, la 19 noiembrie 2016 - 12:00, a spus:

Pe Take Ionescu butoanele pentru pietoni nu au niciun efect, daca sistemul ar tine cont de ele, ar intrerupe unda verde a masinilor. Dupa magia lui Lorenzo m-a prins redeschiderea circulatiei in fata sediului Ratt si am apasat butonul de la semafor ca sa traversez strada, am asteptat 3-5 minute, evident cit dura temporizarea indiferent daca pietonii existau sau nu.
MNU, la 21 noiembrie 2016 - 09:51, a spus:
Dupa ce se finalizeaza largirea strazii.

#1098
Postat 21 noiembrie 2016 - 10:08
Se defineste un "interval" dictat de unda verde la vehicule. DACA exista o "solicitare" de verde pt pietoni (apasare buton), se pune rosu la masini in "intervalul" urmator, DACA NU... nu se pune rosu la masini si ramane pe verde pana la primul "interval" CU "solicitare".
#1099
Postat 21 noiembrie 2016 - 16:35
MNU, la 21 noiembrie 2016 - 10:08, a spus:
Se defineste un "interval" dictat de unda verde la vehicule. DACA exista o "solicitare" de verde pt pietoni (apasare buton), se pune rosu la masini in "intervalul" urmator, DACA NU... nu se pune rosu la masini si ramane pe verde pana la primul "interval" CU "solicitare".
As ar fi trebuit implementat de la inceput.
#1100
Postat 21 noiembrie 2016 - 19:16
MNU, la 21 noiembrie 2016 - 10:08, a spus:
Strazile adiacente (Samuil Micu, Renasterii, etc) avand in tot acest timp verde intermitent, ca si asa esti obligat sa virezi dreapta, fara nicio alta optiune, nici macar cand e verde plin (o alta tampenie monumentala)