Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#702
Postat 11 noiembrie 2016 - 02:16
#707
Postat 18 noiembrie 2016 - 20:41
#708
Postat 18 noiembrie 2016 - 21:45
#709
Postat 19 noiembrie 2016 - 01:43
Sau o iei spre Mocsoni mai repede
Dar dam e cam aiurea
Exista undeva poze reale cu proiectul de pod?
#710
Postat 19 noiembrie 2016 - 06:56
#711
Postat 20 noiembrie 2016 - 10:23
Sincer nu vedeam asta ca prim pod construit (in functia prioritatilor) dar eu il consider util. E clar ca inele trebuie inchise, iar aceast pod ar scoate din traficul de la Catedrala, din zona centrala.
E clar ca orasul are nevoie de poduri, de inele complete si pana la urma oricare pod (Solventul, Jiul, Andrei Mocioni, Bobalna) construit e un plus.
#712
Postat 20 noiembrie 2016 - 10:42
Ex. Conexiunea Calea Mosnitei <> Drumul Boilor (DC???) ar reduce usor traficul prin sensul de la AEM. O legatura Mosnita <> noul pod peste Bega din Ghiroda, ar reduce indirect traficul pe Podul Uzinei (sau cum se cheama).
Militez pentru legaturi noi dar acolo unde ele lipsesc... nu langa unele care exista.
#713
Postat 20 noiembrie 2016 - 11:48
cstm, la 20 noiembrie 2016 - 10:23, a spus:
Daca pe Girocului avem 16 metri intre proprietatile ce marginesc drumul (deja foarte putin, dupa parerea mea) si pe Jiul chiar 19, pe splai avem doar 9-10, deci o mica-mare diferenta. (masuratori efectuate cu Google Earth)
#714
Postat 20 noiembrie 2016 - 23:02
Nu spun prin asta ca ar fi cel mai necesar insa daca altele nu se pot face din diferite motive, atunci macar sa se faca acesta si tot va ajuta la ceva...
Ma gandesc cat de usor si chiar repede se va ajunge din Circumvalatiunii spre Parvan si spre Balcescu. Sau invers, dinspre acestea spre Circumvalatiunii - Ronat - Mehala...
Insa daca schita prezentata in OT este si reala, atunci apar niste probleme...
Personal eu vad altfel rezolvate lucrurile, respectiv banda I de pe pod din directia Circumvalatiunii sa mearga direct in Miron Costin spre Piata Sf Maria iar banda II sa vireze la stanga spre Parvan...
Invers, pot veni doua benzi dinspre Parvan (de fapt tot Tudor Vladimirescu este pana la Bul Mihai Viteazul) care ambele vor face dreapta spre/pe pod si apoi spre strada Jiul sau stanga-dreapta pe Titulescu...
Cu alte cuvinte, pe segmentul 16 decembrie 1989 si noul pod (respectiv intre UMF II si Spitalul CFR) vom avea 3 benzi care incap in mod cert (daca 4 nu incap?) si sunt suficiente...
Iata si cateva schite pe subiect...oarecum in spiritul celor expuse mai sus...



#715
Postat 20 noiembrie 2016 - 23:34

Ca deobicei la Romanii daca se face ceva incepe barfa ... de ce se face acolo ca nu e bine si nu ajuta la nimic !!! daca nu se face 'Uite si primarul asta ca nu face nimic, numai vorba e de el .. nu o sa il mai votez" ... BLA BLA BLA ... CANCAN, CARCOTEALA.

#716
Postat 21 noiembrie 2016 - 00:00

#717
Postat 21 noiembrie 2016 - 01:07
Imi place schita lui mile, asa ar trebui sa arate.
#718
Postat 21 noiembrie 2016 - 07:46
mile, la 20 noiembrie 2016 - 23:02, a spus:
Nu spun prin asta ca ar fi cel mai necesar insa daca altele nu se pot face din diferite motive, atunci macar sa se faca acesta si tot va ajuta la ceva...
Ma gandesc cat de usor si chiar repede se va ajunge din Circumvalatiunii spre Parvan si spre Balcescu. Sau invers, dinspre acestea spre Circumvalatiunii - Ronat - Mehala...
Nu am nimic impotriva podului in sine, dar din toate podurile planificate, asta nu e cel mai prioritar si nici nu rezolva probleme. Va aduce mai mult trafic in intersectia Mihai Viteaza - Parvan. Noi avem nevoie de alternative care sa ocoleasca zona centrala nu sa duca mai mult trafic acolo.
Citeaza
Sunt aproape sigur ca e schita din proiect
Citeaza
Invers, pot veni doua benzi dinspre Parvan (de fapt tot Tudor Vladimirescu este pana la Bul Mihai Viteazul) care ambele vor face dreapta spre/pe pod si apoi spre strada Jiul sau stanga-dreapta pe Titulescu...
Cu alte cuvinte, pe segmentul 16 decembrie 1989 si noul pod (respectiv intre UMF II si Spitalul CFR) vom avea 3 benzi care incap in mod cert (daca 4 nu incap?) si sunt suficiente...
Iata si cateva schite pe subiect...oarecum in spiritul celor expuse mai sus...
Mai pun o data schita din Opinia Timisoarei.

Daca voi spuneti ca solutia este una OK pentru "inchiderea inelului II" si nu o solutie facuta in graba pe genunchi (motivul imi scapa) eu ma dau batut. Dar astept argumente de genul... "podul este foarte util si rezolva tranzitul N<>S pentru ca..." sau "fluxul pe inelul II se va desfasura fluent, din cauza ca... "
Am avut cateva schimburi de replici cu primarul pe tema largirii pasajului Jiul. In opinia mea, daca se prioritiza realizarea pasajului Solventul, Jiul nu mai trebuia largit. Primarul mi-a servit replica... "E scump domnule, la Jiul e mai ieftin". Iata ca largirea Jiul + pod, nu mai e asa de ieftin si nu rezolva transitul N<>S ci... ce sa vezi?... aduce mai mult trafic in intersectii deja blocate.
Podul aste, asa cum arata aceasta schita de proiect, e o fundatura si eu cred ca doar incearca sa faca utila largirea pasajului care, in opinia mea, a fost o greseala. Acum ca s-a inceput nu mai putem da inapoi, dar alta era ordinea prioritatilor.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 21 noiembrie 2016 - 20:32
Motiv editare: Adaugat imagine imbunatatita
#719
Postat 21 noiembrie 2016 - 08:19
cstm, la 21 noiembrie 2016 - 01:07, a spus:
Repet: am masurat cu Google Earth, (posibil sa nu fie cel mai exact instrument) in cel mai ingust loc, incepand de la trotuarul de pe partea cu cladiri istorice. Fara sa mai vorbim de dimensiuni exacte, putem spune ca spatiul e cu putin mai larg decat jumatatea celui de pe Girocului.