
Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1041
Postat 07 noiembrie 2016 - 21:55

#1042
Postat 07 noiembrie 2016 - 22:22

#1043
Postat 07 noiembrie 2016 - 22:40
Inainte de montare.../Dupa montare...; Dupa parerea mea inainte de montare ar fi trebuit facute inteligente cele existente, ca mai apoi sa se constate daca exista locuri unde trebuie introduse sau scoase ca-s inutile. Sistemul actual a fost gandit cu presupusul, iar managementul traficului nu se face cu presupusul! Nici cei mai buni nu pot calcula unde/cand va fi trafic; O rezolvare a problemei este foarte simpla: Observarea, ca doar de aceia au fost montate camere. timp de cateva zile sa se ia notite unde este trafic mai intens/ mai redus ca mai apoi semafoarele sa fie programate in functie de aceste obs., ca omul sa intervina cat mai putin la faza cu "schimbam culoarea din birou cand chiar nu se mai poate" (uneori nici atunci...).
#1044
Postat 08 noiembrie 2016 - 12:13
O alta chestie ce am observato si se poate aplica in Timisoara e circulatia autobuzelor pe linile de tramvai (care in mare parte sunt separate de traficul auto in Bruxelle). Exemple: Rebreanu, Stefan cel Mare, Bv Revolutiei, Bv. 3 August, ...
Eu iar nu am inteles niciodata, de ce autobusele nu folosesc statile tramvaielor in zone cu statii apropiate cum ar fi in Printul Turcesc, in special ca sunt separate, majoritatea, de trafic cele de tramvai si nici nu e nevoie ca pasageri sa fuga zeci de metri de la o statie la alta daca vor sa schimbe mtc.
Traficul e infernal in Bruxelle si in jurul lui, dar mtc circula decent si chiar isi respecta programul de circulatie (chiar daca e super aglomerat sau trafic lejer)
#1045
Postat 08 noiembrie 2016 - 12:45
Citeaza
Eu iar nu am inteles niciodata, de ce autobusele nu folosesc statile tramvaielor in zone cu statii apropiate cum ar fi in Printul Turcesc, in special ca sunt separate, majoritatea, de trafic cele de tramvai si nici nu e nevoie ca pasageri sa fuga zeci de metri de la o statie la alta daca vor sa schimbe mtc.
De ani de zile sustin (si eu) aceste lucruri insa mereu se gasesc "scuze" invocandu-se cel mai adesea cadrul legislativ...
Dar am avut cu ceva timp in urma o asemenea situatie cand E7 intorcea in Piata Regina Maria, cu ocazia lucrarilor de la pasajul Michelangelo (LdV) iar in statia de la Catedrala pe sensul catre Piata Regina Maria oprea exact in statia de tramvai...M-am simtit ciudat pozitiv cand am coborat din autobuz in statia de tramvai putand astepta pe acelasi peron un tramvai care sa ma duca in alta directie dorita de mine...
Pana la urma a fost si un incident cand un autobuz s-a frecat de un tramvai in curba...Se grabeau amandoi conducatori de vehicule...
Dar in timp ce asteptam sa se intample niste chestiuni logice, tocmai am avut parte de decizii proaste cu niste ani in urma prin modificarile facute in Piata Maria, la Banatu, etc.,...cand peroanele comune catre aceeasi directie au fost desfiintate punand calatorii sa alerge dintr-o parte in alta catre peronul primului tramvai sosit in intersectie....

#1047
Postat 10 noiembrie 2016 - 13:02
Wtf happened?
#1048
Postat 10 noiembrie 2016 - 13:31
Luni, marti si miercuri am facut minim 40 minute din Giroc pana pe Demetriade din cauza aglomeratiei.
Azi am facut 20 minute din Giroc pana la bariera la Baader, bucurandu-ma ce liber e orasul si... surpriza : am stat 15 minute la bariera !!! INUMAN !!!!

#1049
Postat 10 noiembrie 2016 - 13:36
Pe 16 Decembrie -> Centru -> 700 a fost ca de obicei, adica vag aglomerat. Si cozile tipice de masini care ajungeau de la Catedrala pana spre pod in Maria.
#1050
Postat 10 noiembrie 2016 - 14:24
Apoi de la Parcul Copiilor până în Dacia a fost extrem de liber.
Poate azi nu s-o dus lumea la școală/lucru din cauza întâlnirii premierului nostru cu cel al sârbilor...

#1052
Postat 10 noiembrie 2016 - 19:44
#1053
Postat 10 noiembrie 2016 - 20:32
Florin.B RATT, la 10 noiembrie 2016 - 10:51, a spus:


Fara exagerare, cam 5 minute am pierdut doar ca sa pot vira stanga in sensul dinainte de pod.
Eu nu inteleg de fapt ce se intampla acolo. Chiar si cu semafoarele in functiune, cei care trec podul au fie verde intermitent spre dreapta, spre Parvan, fie verde plin, cu exceptia catorva secunde cat e verde la pietoni. Din ce cauza se formeaza coada? Singura explicatie ar fi ca unii care vor sa treaca drept ii blocheaza pe cei care ar avea verde intermitent, desi este loc de 2 masini acolo.
#1054
Postat 11 noiembrie 2016 - 00:10


Din Modern si pana la Auchan Sud, am facut azi in jurul orei 18, 45 de minute, drum pe care-l parcurgeam inainte in 25, maxim 30 de minute.
Paul85, la 10 noiembrie 2016 - 20:32, a spus:
Vin extrem de multe masini dinspre politie si cei ce vin dinspre prefectura si merg spre pod, trebuie sa le acorde prioritate. Practic sunt doua fluxuri majore ce se unesc pentru a traversa podul.
#1055
Postat 11 noiembrie 2016 - 01:38



Astazi am circulat prin oras inainte de prinz si traficul a parut relaxat, putine masini. Am plecat cu masina dupa ora 16 si a fost aglomerat.
#1056
Postat 11 noiembrie 2016 - 09:14
Paul85, la 10 noiembrie 2016 - 20:32, a spus:
Acolo e un viraj de > 90 grade si trebuie sa incetinesti foarte mult pt a face dreapta. Cand vin multe masini dinspre sensul giratoriu imediat se formeaza coada, e si normal in astfel de conditii.
Nu are legatura sensul giratoriu de dinainte cu aglomerarea de la pod. Pe podul Decebal se forma coada incepand de la Palatul Copiilor si inainte de a se instala semafoarele. Reconfigurarea sensului giratoriu de pe Coposu-Pestalozzi a dat peste cap traficul din zona. Plus prostia unor soferi de a inainta in sens si a-l bloca cand vad clar ca nu au unde sa mearga.
#1057
Postat 11 noiembrie 2016 - 12:52
#1058
Postat 11 noiembrie 2016 - 23:59
Pelbartus, la 11 noiembrie 2016 - 09:14, a spus:
Exact asta e si parerea mea (scriam mai sus), dar vad ca doar noi ne dam seama de asta, pe cand "specialistii" platiti pentru asta, nu se prind...

Azi dimineata ies din pasaj asteptandu-ma sa vad capatul coloanei de la semaforul cu Mihai Viteazul, dar surpriza! Nicio masina! Imi zic in gand: "mai, sa vezi ca semafoarele au devenit brusc inteligente". Si chiar asa era! Erau oprite si de asta se circula perfect.

#1060
Postat 12 noiembrie 2016 - 09:45