A9 Autostrada Timisoara - Moravita 50km
#161
Postat 10 noiembrie 2016 - 15:55
"Sa va iasă din cap aceasta autostrada!"...asta a spus de fapt Ciolos însă fiind în campanie electorala, nu putea fi atât de direct...ha, ha, ha...
Si voi care credeați că se dorește si ajutarea Carasului cu traseul în sud?......
#162
Postat 10 noiembrie 2016 - 16:59
dar dupa anuntarea MPGT astia de la institutiile locale au inceput sa o dea iar cu autostrada, proiecte europene etc
#163
Postat 10 noiembrie 2016 - 17:05
#164
Postat 11 noiembrie 2016 - 16:55
Aceasta postare a fost editata de vldklm: 10 aprilie 2017 - 17:49
#165
Postat 11 noiembrie 2016 - 19:42
Un lucru vreau sa mai adaug la subiect. UE finanteaza un studiu de fezabilitate pentru aceasta autostrada. Pragmatismul UE nu plateste studii daca nu exista si o urmare concreta in urma acestui SF. Eu zic sa fim optimisti... s-ar putea sa vedem aceasta autostrada mai devreme decat unele care azi exista in Master-Plan. Se pare ca sarbii au un plan clar, si sunt decisi sa se tina de el.
#166
Postat 21 noiembrie 2016 - 00:04
Daca inainte de data de 10 noiembrie (intre 3 nov si 10 nov) s-au scris doua pagini, iata ca de 10 zile nici o postare noua...Pai daca nu se mai intampla nimic, despre ce sa scrieti?...
De la nivelul de "certitudine" inainte de 10 noiembrie s-a urcat la nivelul de "speranta" in ceea ce priveste constructia acestei autostrazi (TM - BG)...
@ MNU, BogdanTm si cseh_17
Sunteti suparati pe naivitatea voastra sau pe faptul ca ea a devenit mai evidenta?......
Astept cu nerabdare dis-like-urile...
#167
Postat 21 noiembrie 2016 - 08:05
Unul de la mine...
Mi se pare un comentariu rautacios. Nimeni nu era naiv sa creada ca erau sanse sa avem o autostrada pana de Craciun cum vrei tu sa insinuezi. Si daca mai citesti inca o data ultimele trei raspunsuri ale mele poate intelegi si tu ce s-a intamplat la intalnirea celor doi PM.
PS: nu prea te impaci cu ideea ca nu va fi prin Zrenjianin si Novi Sad si ca va fi prin Vrsac si Pancevo... nu?
Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 noiembrie 2016 - 08:09
#169
Postat 21 noiembrie 2016 - 13:47
#170
Postat 21 noiembrie 2016 - 19:38
Mai prioritara pentru Romania ar fi o autostrada Arad - Oradea.
#171
Postat 21 noiembrie 2016 - 20:03
Sunt diverse proiecte de autostrazi pe A3 si A10 la care s-a inceput constructia pe studii mai vechi de doi ani. E mai important sa se realizeze proiectarea intr-un interval rezonabil decat sa incepi imediat si constructia.
Mie imi este destul de clar ca, daca Serbia isi directioneaza fondurile de pre-aderare disponibile catre acest proiect, si daca UE aproba acest lucru, inseamna ca se doreste cu adevarat realizarea lui. Nu m-ar deranja nici macar un "polu-autoput"(semi-profil de autostrada) in partea sarbeasca de la Pancevo pana la Vrsac si abia mai tarziu sa se realizeze partea romaneasca a autostrazii dar important e sa se realizeze acest SF si sa putem realiza prioritar tronsonul A1 <> DN69 . Un termen rezonabil ar fi ca pana prin 2018 sa avem un traseu batut in cuie si prin 2020-2022 sa avem un macar acest tronson realizat de partea noastra.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 noiembrie 2016 - 20:08
#172
Postat 21 noiembrie 2016 - 21:45
#173
Postat 21 noiembrie 2016 - 21:57
LE: am studiat putin problema si lucrurile stau cam asa. Intr-adevar un SF are valabilitate limitata la diverse durate dar, dupa aceasta nu se impune refacerea studiului decat in cazuri extreme. In mod normal se cere doar actualizarea lui care e mai mult o formalitate in majoritatea cazurilor. Realizarea costa, actualizarea, costul consta mai mult in timpul pierdut. Unele organisme chiar accepta studii neactualizate pe raspunderea beneficiarului.
Acum ramane valabila problema moralitatii in comandarea si suportarea costurilor unui unui SF sau SPF pe un subiect care SIGUR nu va fi realizat in viitorul apropiat. Cred ca ala a fost subiectul materialului de la Digi.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 22 noiembrie 2016 - 06:15
#175
Postat 18 martie 2017 - 21:25
Citeaza
din Tion.
#177
Postat 19 martie 2017 - 11:04
#178
Postat 21 mai 2017 - 20:21
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 21 mai 2017 - 20:21
#179
Postat 21 mai 2017 - 21:27
Pe de alta parte proiectul de drum expres Novi Sad - Ruma merge in linie dreapta, tot mai des pomenindu-se de el in mass-media sarba de catre autoritatile centrale (belgradene)...
#180
Postat 22 mai 2017 - 12:26
Nu-i o veste deloc buna, dar nici nu inteleg de ce Guvernul ar renunta complet doar pentru ca partea sarba a renuntat. Nu se mai pot obtine bani europeni pe o axa de finantare, dar mai sunt si altele, plus bugetul national. Deci Romania daca vrea poate face autostrazi catre toate granitele, cu sau fara implicarea tarilor vecine.
Cam facila scuza: n-au vrut sarbii, deci renuntam. Dar daca Ungaria renunta la M43, Romania renunta la constructia A1? Ma asteptam la o argumentare mai serioasa.
Aceasta postare a fost editata de radutm: 22 mai 2017 - 12:26