Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#683
Postat 07 noiembrie 2016 - 19:20
McLane, la 24 octombrie 2016 - 21:30, a spus:
Robu a incercat sa obtina terenul unde se fac acum zidurile de sprijin pentru trotuar pe partea cu culeea care ramine, dar nu a reusit, pentru ca acel teren era in litigiu intre CFR si cei care au cumparat acel canton, asa ca a trebuit sa se multumeasca cu solutia actuala. S-ar fi putut face atunci pe acolo trotuarul care acum se inghesuie intre zidurile de beton.
mile, la 26 octombrie 2016 - 11:13, a spus:
Mereu m-am mirat cum de s-a ales aceasta solutie schioapa (asimetrica) in cazul acestui pasaj?...
Pe de alta parte nu inteleg ce litigiu poate fi in cazul mentionat mai sus intre CFR si "proprietarii" cantonului cand, banuiesc, acestia din urma l-au cumparat tocmai de la CFR. S-o fi razgandit vanzatorul si-l vrea inapoi?...
MNU, la 26 octombrie 2016 - 12:00, a spus:
Fiind in zona de protectie a liniei CF, nu cred ca terenul putea fi vandut. Daca persoana a cumparat cladirea iar cladirea era cumva legata de teren (in Cartea Funciara), probabil a reusit prin ceva artificiu sa faca transferul de proprietate la Cladire + Teren. De aici un posibil motiv de litigiu.
Daca sinteti asa curiosi, vedeti dosarul 20656/325/2015 de la judecatoria Timisoara.
Citeaza
S-a facut apel la tribunalul Timis dar a fost respins in 21 Iunie 2016.
Si tot pentru cei curiosi, vedeti CU 4169/10.10.2016 pentru STANCILA LIDIA-DOINA prin ARH. POPA EUGENIA ANA.
Citeaza
#684
Postat 07 noiembrie 2016 - 22:30
Luni 7 noiembrie:
#685
Postat 08 noiembrie 2016 - 10:29
McLane, la 07 noiembrie 2016 - 19:20, a spus:
S-a facut apel la tribunalul Timis dar a fost respins in 21 Iunie 2016.
Si tot pentru cei curiosi, vedeti CU 4169/10.10.2016 pentru STANCILA LIDIA-DOINA prin ARH. POPA EUGENIA ANA.
Si iata, in timp ce majoritatea cetatenilor fug de calea ferata in sensul ca nu le place sa locuiasca langa ea (?!), altii se lupta prin tribunale sa fie lipiti de ea...

#686
Postat 08 noiembrie 2016 - 11:10
#687
Postat 08 noiembrie 2016 - 11:18
Live Nicolae Tirziu:
#688
Postat 08 noiembrie 2016 - 12:47
#690
Postat 08 noiembrie 2016 - 19:46
Normal pentru Ordinul Prefectuluitrebuie sa fi fost proprietarul cladirii la momentul aparitiei Legi 18/1991.
Ciudat cum a dezmembrat CFR Terenul acolo si in alte parti dupa ce a vindut cladirile lasa oamenii fara carte funciara.
In alte locuri CFR s-a intabulat peste cartile funciare ale actualilor proprietari, cam cum a vrut mergind pe vechile carti funciare feroviare MAV de la Cluj Napoca, in care mai apoi a venit Statul Roman prin CFR, or terenurile CFR nu au fost confiscate niciodata, ca sa aiba motiv de retrocedare.
Interesanta speta de mai sus inca si mai interesant cum pentru dezvoltarea unui oras mare ca Timisoara nu s-a gasit nici o solutie pentru 2 metri de trotuar.
se vede pe geoportal forma in care e intabulat CFR si orasul dar si cantonul, toata lumea a venit pina in sosea, nu cred ca cineva s-a gindit ca ar fi nevoie cindva de largire acolo.Ramine un teren intre baza rambleului CF si intabularile facute pina la sosea, chiar si in zona unde se face curtea de conturi.
Pe de alta parte am circulat cu un tovaras zilele trecute prin raion si ne-am intrebat de ce daca au coborit atit de mult sub viaduct nu au continuat cu sapatura spre strada Jiul si sa iasa undeva la fosta 13 Decembrie(Pasmatex), iar bd. Republicii sa il urce putin si sa treca peste sapatura, urmind a face bretele de legatura.
#692
Postat 09 noiembrie 2016 - 13:47
#694
Postat 09 noiembrie 2016 - 16:45
#695
Postat 09 noiembrie 2016 - 23:15

#696
Postat 10 noiembrie 2016 - 06:28
#697
Postat 10 noiembrie 2016 - 08:04

Ca au făcut piciorul ala mare fix în mijloc și unii ziceau ca îl vor împinge sub
#698
Postat 10 noiembrie 2016 - 09:31
1. in chesonul construit din profile se va turna "offline" piesa sub forma de "U" intors pe care scrie C40/50.
2. Piesa va fi impinsa sub sine cu cilindri hidraulici
3. Cand va fi pe pozitia finala, "piesa" va deveni parte din culeea de pe partea estica a pasajului.

LE: la final, tot ce se afla la stanga "piesei" (privind dinspre Republicii catre Circumvalatiunii) se va demola si grinzile pasajului se vor inlocui cu unele mai lungi.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 10 noiembrie 2016 - 09:43
#699
Postat 10 noiembrie 2016 - 16:55
dar de ce "imping" piesa daca tot demoleaza si pun alte grinzi ?

#700
Postat 10 noiembrie 2016 - 16:58
Repet, asta am inteles eu din toate detaliile prezentate cu diverse ocazii.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 10 noiembrie 2016 - 16:59