STP Timișoara Forum: Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras

#1021 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 noiembrie 2016 - 19:00

Pe ceata in afara localitatilor viteza legala este 50km/h dar unii au fost grabiti si rezultatul s-a vazut pe autostrada soarelui, accident cu 29 de masini, 3 morti (pina acum).

Daca ai curajul sa circuli cu o viteza mai mica de 87km/h, te depasesc camioanele.

Inainte sa opresti la culoarea galbena, trebuie sa ai reflexul sa te uiti in oglinda, sa nu fie unul care nu este prieten cu pedala de frina.

In SUA educatia s-a facut cu amenda care este cunoscuta de asiguratori, indisciplina face ca asigurarea sa fie un lux.

Referitor la semaforul care arata simulta verde pentru pietoni si masini, ce personal are dispeceratul de circulatie SF? Are o calificare? Cum au fost angajati? Nu am vazut niciun anunt, sint angajati pe pile? Persoana care s-a jucat cu semafoarele din acea intersectie trebuie sa fie putin concediat si cercetat pentru fapta sa.

Ca sa fiu ontopic, de ce mai exista trecerea de pietoni de pe Calea Aradului dintre cea de la cimitir si cea de la BCR? Aceasta trecere fara semafor a existat inainte ca str. Timis - Mitropolit Dr. Vasile Lazarescu sa fie instalate semafoare, Desfiintarea acestei treceri pentru pietoni ar creste securitatea rutiera si fluidizarea circulatei.

Imagine atasata: Calea Aradului - 2016.11.05 - 01.jpg Imagine atasata: Calea Aradului - 2016.11.05 - 02.jpg Imagine atasata: Calea Aradului - 2016.11.05 - 03.jpg Imagine atasata: Calea Aradului - 2016.11.05 - 04.jpg
3

#1022 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 05 noiembrie 2016 - 19:07

Este una dintre cele mai periculoase treceri de pietoni din Timisoara
1

#1023 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 noiembrie 2016 - 19:12

Deoarece onor comisia de circulatie observa pe unde trec pietonii si repede-repede le traseaza o trecere pe acolo, in loc sa le impuna pe unde sa treaca. Asa au facut de curand pe Dambovita, trasand o trecere in dreptul strazii Dreptatea, dar nu numai acolo.
0

#1024 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 05 noiembrie 2016 - 20:29

Celor care circula pe strada Apostoli Petru si Pavel... s-a schimbat preselectarea la intersectia cu Calea Sever Bocu (Lipovei). S-a revenit la situatia de acum cca 4 ani. Din nou, banda din dreapta e rezervata exclusiv virajului la dreapta, banda din mijloc e pentru inainte si la stanga, banda din stanga doar pentru stanga.

#1025 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 noiembrie 2016 - 00:09

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 noiembrie 2016 - 19:12, a spus:

Deoarece onor comisia de circulatie observa pe unde trec pietonii si repede-repede le traseaza o trecere pe acolo, in loc sa le impuna pe unde sa treaca. Asa au facut de curand pe Dambovita, trasand o trecere in dreptul strazii Dreptatea, dar nu numai acolo.


Pai la alte chestiuni, de exemplu parcuri si spatiu verde in general, chiar asta e si logica: prima data stai sa vezi pe unde merge lumea, apoi trasezi aleile. Ca altfel s-ar putea ca socoteala inginerilor sa nu "puste" cu cea a celor care folosesc locul respectiv.

Altminteri se ajunge la situatia ca oamenii isi fac singuri drumuri, a se vedea situatia din Parcul Botanic dinainte de facerea portilor auxiliare; tot timpul refacea cineva gaura din gard, cat sa poata iesi pe aleea de langa liniile CFR si sa mearga spre Consiliul Europei. Sau, de un alt exemplu, sa ne amintim aleile batatorite de ani intregi de studenti, pe langa facultatea de chimie (link).

Nu tin neaparat sa spun ca fiecare trecere de pietoni e necesara. Dar e foarte natural sa se creeze treceri noi din cand in cand. Daca oamenii trec foarte des pe acolo inseamna *ca au nevoie*, iar o adminstratie are a reactiona la nevoile localnicilor. Preferabil, nu prin a le spune "de fapt nu aveti nevoie".

Desigur, n-ar strica nici desfiintarea altor treceri de pietoni care raman mai putin utilizate de-a lungul timpului.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 06 noiembrie 2016 - 00:11

7

#1026 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2016 - 00:55

... sau mutarea unora cu macar cinci metri mai departe de coltul strazii, cum ar fi cazul celei de pe strada Cluj. Dar cum spuneam, exista o teama de a impune niste reguli, care probabil nu ar deranja prea tare pe nimeni. Cate despre poteci, carari sau trasarea unor treceri aiurea: suntem totusi in mijlocul unui oras, nu in padure si cei ce le folosesc sunt inteligenti, nu sunt animale care isi urmeaza doar instinctul. -_-
Am si un exemplu de la mine din zona: initial la intersectia Barnutiu cu Renasterii era doar o trecere si se trecea aiurea si pe la 10 metri mai incolo. Desigur, comisia s-a grabit sa mai traseze inca o trecere, la 10 metri de cealalta. Totul bine si frumos, doar ca acum trece lumea si prin dreptul BRD, deci cu 20-25 de metri mai incolo... Ce ar fi de facut acum? Declaram Barnutiu zona pietonala? Mai trasam o trecere? In ultimele zile vad ca politia ii vaneaza in locatie pe cei ce traverseaza aiurea, dar sunt sigur ca se va mai face inca o trecere de pietoni, care va bulversa semaforizarea "inteligenta" abia montata.

Da, sigur, faci ce poti pentru "nevoile localnicilor", dar pana la o limita, cand incepi sa le impui si niste reguli, altfel ajungem ca in... padure.
...si ma opresc aici, punctul meu de vedere fiind deja destul de clar exprimat, zic eu.
2

#1027 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 06 noiembrie 2016 - 09:35

Bine punctat domnul Florin.Oare numai noi vedem asa??
1

#1028 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2016 - 11:17

Clar ca nu. Sunt doua tabere, una pro-semaforizare si alta contra. Depinde de cat de vocale sunt fiecare... :)
P.S. Culmea e ca tocmai cei ce sustin "mobilitatea urbana" (a se intelege mersul pe jos) ar vrea treceri de pietoni din 10 in 10 metri, sa nu faca cumva cativa pasi in plus.
-1

#1029 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2016 - 21:40

Iata ca si cineva venit de afara, adica din Germania, e uimit de haosul din Piata Traian

Citeaza

Rund um den Piata Trajan war ein totales Verkehrschaos
RO: In jurul Pietei Traian e un haos total in trafic.

Si aici il citez pe membrul nostru Tram enthusiast from Munich ce activeaza in sectiunea germana a forumului si care ne-a facut zilele trecute o scurta vizita.
0

#1030 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 noiembrie 2016 - 10:02

In Piata Traian s-a gresit enorm cu ridicarea interdictiei de a circula pe liniile de tramvai, dupa ce s-a terminat pasajul de pe Parvan. Pe langa faptul ca drumul e foarte prost din cauza pavajului care deja cedeaza, au mai instalat si semafoare. Mai tot timpul e full de masini pe Dacilor care se misca extrem de incet. Eu folosesc intotdeauna varianta veche si am observat ca aproape nimeni nu mai trece pe acolo.
4

#1031 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 noiembrie 2016 - 12:03

In Piata Traian se aglomereaza extrem de tare in preajma unor sarbatori (in cazul actual, ziua mortilor: a fost extrem de aglomerat luni si marti, de miercuri n-a mai fost asa rau). De fapt aglomeratia isi are originea in Badea Cartan, unde toti merg ca melcul in speranta ca prind un loc de parcare, sau unii ies din parcare, altii intra. Acum, cu semafoarele de pe podul Dacilor e si mai rau. Dar fenomenul aparea si inainte de semaforizare, tot timpul inainte de sarbatori, cand toti se imbulzesc cu masina spre Badea Cartan si apoi dau ture pe acolo pana gasesc loc de parcare.
1

#1032 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 noiembrie 2016 - 12:31

In Piata Traian ar trebui sa puna iarasi bariere ... era trafic enervant si pe cand eram eu la liceu (adica acum ~10 ani), nu vreau sa imi inchipui cum e acuma.
2

#1033 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2016 - 12:59

Barierele alea oricum erau de decor de muuulti ani.

Asa ceva ne-ar trebui...


#1034 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2016 - 14:38

Nu vad de ce ar trebui sa fie interzis traficul pe linga Piata Traian din moment ce Piata Victoriei are pe margini 2 strazi tranzitate zilnic de zeci de mii de masini.
0

#1035 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2016 - 15:04

De ex ca sa nu mai blocheze tramvaiele cum o face azi?

#1036 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 noiembrie 2016 - 15:19

Nu am zis ca ar trebui interzis pentru totdeauna traficul din Traian, dar in conditiile actuale ar trebui restrictionat. Pavajul acela e intr-o stare deplorabila, masinile sunt parcate aiurea pe margine, etc. In momentul de fata este haos.

Eu de mult timp am o idee de cum s-ar putea organiza traficul in zona, folosindu-se o fosta strada ce a disparut la inceputul secolului trecut. Respectiva strada facea legatura intre piata unde este Biserica Millenium si actuala zona Ciclop.

Am colorat un sens cu rosu, celalalt cu galben.

Nu mai zic ca in felul acesta s-ar readuce la viata zona delimitata de strazile Episcop Lonovici, Caragiale, 3 August si Piata Romanilor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: circulatie_fabric_est_vest.jpg
  • Imagine atasata: circulatie_fabric_nord_sud.jpg

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 07 noiembrie 2016 - 15:22

1

#1037 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2016 - 20:35

Ce parere aveti despre temporizarea diferentiata pentru tramvaie in situatia cand tramvaiul NU are cale separata?

Ex: Calea Dorobanti la Podul Uzinei... se pierd secunde bune desi doar in 1 din 5 perioade de verde exista un tramvai sau si mai rar acesta se si gaseste ca prim vehicul la semafor. In rest, pe verdele de tramvai la semafor NU TRECE NIMENI.

#1038 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 noiembrie 2016 - 20:47

O tampenie, desigur. Nici eu nu-i inteleg rostul.

Azi ma vazut o chestie ciudata: cu toate ca in fata la Electro erau o gramada de masini (cam pana la biblioteca UVT), semaforul a stat pe verde (vreo doua cicluri) doar vreo 10 secunde (practic pana s-au trezit ametitii sa demareze, abia au trecut 3-4 masini). Dupa aceea si-a revenit la "normal", scriu intre ghilimele deoarece 20 de secunde imi pare foarte putin la volumul de trafic de acolo. O fi un prim semn de viata a sistemului, bine, unul idiot, dar totusi ceva diferit. Daca tinea verdele cu 10 secunde in plus, chiar il consideram un prim semn de inteligenta... -_-
2

#1039 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 noiembrie 2016 - 20:59

Imagine postata Daca vi dinspre Balcesu, la semaforul din Maria e acelasi lucru, bine ca acolo nu e asa trafic, fiind zona cu restrictii.

Apropo de semne de "viata a inteligentei", acum cateva zile la o trecere pe Take tocmai ce am pierdut verdele, am vrut sa ma indrept spre buton, dar tocmai cand am vrut sa-l apas am auzit clopotelul cum batea de verde. S-a facut verde la nici 5 sec de cel de dinainte, nu erau masini, dar nici asa multa lume ce vroia sa treaca (3-4 pers).
4

#1040 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 07 noiembrie 2016 - 21:42

Am facut azi pe ruta calea lugojului calea dorobantilor badea cartan parcul copiilor hotel continental,catedrala sinaia sectia 3 calea sagului,SCT,zona steaua....18 minute la ora 19.E bun nu??am avut 13 semafoare dintre care 7 le am prins verde.

Aceasta postare a fost editata de brioti: 07 noiembrie 2016 - 21:43

1

Arata acest topic


  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi