
Autentic GT4 by Astra
#121
Postat 06 noiembrie 2016 - 12:39

#122
Postat 06 noiembrie 2016 - 12:55
cseh_17, la 06 noiembrie 2016 - 12:33, a spus:


Daca nu as stii, as spune ca nu ati mai trecut de luni bune pe aici...
Pai care 500.000? S-a vehiculat si prin presa si pe forum, faptul ca, costurile au crescut pana la 750.000-800.000€ bucata. Chiar eram revoltati pe forum de acest aspect... Iar de aici, si pana la 1.000.000 sau 1,2mil, numai e cale lunga.
Da-mi un link! Acum!...
#123
Postat 06 noiembrie 2016 - 12:56
#124
Postat 06 noiembrie 2016 - 13:10
Citat din presa:
Citeaza
#125
Postat 06 noiembrie 2016 - 13:30

#126
Postat 06 noiembrie 2016 - 13:38
OT:
Despre ambele tramvaie:
Citeaza
Robu, in acelasi articol:
Citeaza
Cam mai apoi tot in acelasi articol, tot el:
Citeaza
Aste era prin iunie anul trecut.
Prin august:
eu:
Citeaza
radu:
Citeaza
Deci nu cred ca e chiar din burta

#127
Postat 06 noiembrie 2016 - 13:48
Da-mi link-ul articolelor, nu comentarii ale unuia si altuia...
Nu contest ca pretul real al modernizarilor poate fi mai mare decat 500 000 de euro insa cert este ca licitatia s-a facut la pretul de sub 500 000...
La fel, nu stiu daca conform contractului se poate umbla la pret unilateral...
Este posibil ca la urmatoarele contracte secventiere sa fie modificat pretul din contractul initial, daca acest lucru este prevazut in contractul cadru...
cseh_17
Deci astept in continuare link-uri pentru cele sustinute mai sus...
#128
Postat 06 noiembrie 2016 - 14:04
mile, la 06 noiembrie 2016 - 12:16, a spus:
Legat de capacitate, sunt curios cate locuri (scaune + locuri in picioare) are o Armonia si cate are un Autentic cu o singura articulatie, respectiv cel care a fost in Timisoara. S-ar putea ca diferenta sa nu fie atat de mare incat sa fie bagata in seama?...
@Florin
Le raspundeam celor care "preaslavesc" Autentic-ul uitand ca acesta costa cu 1 milion in plus fata de Armonia...Si daca diferenta ar fi de 500 000 de euro, tot iti iei doua Armonii pe banii de un Autentic, adica pe aceeasi bani iti poti lua 50 de Armonii in loc de 25 de Autentici...

Insisti sa compari mere cu pere. "Autentic-ul" are o singura articulatie si nu e Siemens la origini deci nu are cum sa coste cat un "Imperio".
Pe de alta parte, un "Imperio Eco" (cu doua articulatii) are capacitate cat doua "Armonii". Daca pun la socoteala ca e 100% nou, baza e de la SIEMENS, e LF si NU e o struto-camila la care te trezesti ca-ti da faliment furnizorul de geamuri de la un exemplar la altul... clar, prefer "Imperio" sau chiar un "Autentic" la un pret proportio al cu capacitatea si brand-ul.
#129
Postat 06 noiembrie 2016 - 14:32



Primele 3 comentarii erau dintr-un articol OT.
Opnia Timisoarei
BONUS:
OpiniaTimisoarei
In fine, din partea mea, disctia se termina aici!
#130
Postat 06 noiembrie 2016 - 14:33



Citeaza
Da, am facut o oarecare confuzie (din viteza) dar nu cred sa fie diferente foarte mari daca ne-am referi la aceeasi capacitate, deci ambele cu acelasi numar de articulatii...
Sincer, n-am mers nici cu unul si nici cu celalalt...Treaba cu articulatiile am specificat-o in sensul ca ceream o comparatie intre o Armonia si un Autentic (cu o singura articulatie) in ideea ca poate vedem intr-o zi si vreun Autentic cu doua articulatii...
Din punctul meu de vedere, imi seamana Imperio cu Autentic (in afara de numarul de articulatii) iar daca un Autentic este cu mult mai ieftin decat un Imperio ("calculat" la o singura articulatie), atunci inseamna ca si componentele folosite sunt mult mai ieftine, ori nu prea cred acest lucru. I-ar scadea si calitatea...
In fine...
cseh_17, la 06 noiembrie 2016 - 14:32, a spus:
Citat din OT...
Citeaza
Reabilitarea unui singur tramvai a costat 595.000 de euro, cu tot cu TVA, astfel ca cele doua tramvaie articulate au costat bugetul orasului suma de 1,1 milioane de euro.
Da, de-alungul timpului s-a vehiculat cifra de 480 - 500 000 de euro/buc fara sa se mentioneze daca-i inclus sau nu TVA-ul...Iata ca TVA-ul nu este inclus iar cand se adauga si acesta (20 % contributie la bugetul de stat) se ajunge la 595 000 de euro...
Daca nu erau ziaristi de doi bani, specificau acest lucru cu fiecare ocazie, tot de atatea ori de cate ori au scris si pretul de 480 - 500 000 de euro repetat cu fiecare ocazie cand pomeneau de Armonii...
Dar iata ce scrie in "bonus"...
Citeaza
Un simplu calcul ne arata ca pentru un singur tramvai s-ar cheltui 600.000 de euro. Dupa calculele directorului RATT, estimarile facute de specialistii timisoreni arata ca 700.000 – 800.000 de euro costa reabilitarea unei garnituri.
Cu TVA, fara TVA?


#131
Postat 16 iunie 2017 - 11:20
dan.s, la 01 noiembrie 2016 - 18:38, a spus:
...
Sincer, acest model (sau varianta facelift) imi place foarte mult. Mi-ar fi placut mai mult daca parbrizul era curbat pe ambele directii ci nu drept (sus/jos). Mai avem mult pana sa rivalizam cu francezii sau polonezii, dar sa nu uitam ca nu este un proiect romanesc ci o varianta Siemens adaptata la nevoiele ci cerintele pietii din Romania.
Aceasta postare a fost editata de OLECO: 16 iunie 2017 - 11:20
#132
Postat 16 iunie 2017 - 18:52
#134
Postat 12 august 2017 - 03:51
Ca sa vinzi un vehicul e indicat sa si vada potentialul client cam despre ce e vorba, nu doar un desen frumos in AutoCad ...

#137
Postat 12 august 2017 - 18:06
#138
Postat 12 august 2017 - 19:08
#140
Postat 18 august 2017 - 10:18