STP Timișoara Forum: Autentic GT4 by Astra - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autentic GT4 by Astra Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#121 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 noiembrie 2016 - 12:39

Eu spre exemplu nici n-am trecut :) Cand a "saltat" pretul, si de ce?
0

#122 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 12:55

Vezi postareacseh_17, la 06 noiembrie 2016 - 12:33, a spus:

:blink: :blink:
Daca nu as stii, as spune ca nu ati mai trecut de luni bune pe aici...
Pai care 500.000? S-a vehiculat si prin presa si pe forum, faptul ca, costurile au crescut pana la 750.000-800.000€ bucata. Chiar eram revoltati pe forum de acest aspect... Iar de aici, si pana la 1.000.000 sau 1,2mil, numai e cale lunga.



Da-mi un link! Acum!...
0

#123 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 noiembrie 2016 - 12:56

Pentru ca s-a mintit la inceput. Pretul finla de productie a fost de la inceput in jurul sumei de 700.000€, si nicidecum 500k. Apoi diversele probleme aparute cu primele, a mai saltat pretul cu 50k. Deci un pret exact nu se stie nici pana azi, daca citesti in presa, fiecare scrie ce il taie capul. In orice caz suma cea mai ridicata vehiculata a fost cea de 750k.
0

#124 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 13:10

Sa inteleg ca n-ai nici o dovada?...Doar vorbe?...





Citat din presa:

Citeaza

Contractul încheiat de primărie cu cele două firme prevede modernizarea a 30 de tramvaie ale RATT, în decurs de 4 ani. Deocamdată, timișorenii se pot plimba doar cu două Armonii, așa cum au fost numite tramvaiele reabilitate ale Timișoarei, care au stat un an în lucrări și au costat 500.000 de euro bucata. Noile mijloace de transport pe șine au totul recondiționat, mai puțin șasiul, au încălzire în scaune, climatizare, supraveghere video cu nouă camere, dar și internet wireless.

0

#125 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2016 - 13:30

Eu auzisem ceva de 600.000 - 650.000, dar nu pot cita sursa si nici nu pot verifica daca informatia e 100% corecta, deci nu bagati in seama ce am scris. :)
0

#126 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 noiembrie 2016 - 13:38

Chiar nu aveam chef de cautat, dar m-am silit sa o fac:

OT:
Despre ambele tramvaie:

Citeaza

Au costat peste 1 milion de euro, asa ca sunt numai bune de iesit pe strazi


Robu, in acelasi articol:

Citeaza

Sunt foarte frumoase si cu toate elementele de confort, la 480.000 de euro… Un astfel de tramvai, cu incalzire la scaune, cu internet, cu supraveghere video… costa cam la 2 milioane de euro.


Cam mai apoi tot in acelasi articol, tot el:

Citeaza

Reabilitarea unui singur tramvai a costat 595.000 de euro, cu tot cu TVA, astfel ca cele doua tramvaie articulate au costat bugetul orasului suma de 1,1 milioane de euro.



Aste era prin iunie anul trecut.
Prin august:

eu:

Citeaza

Tu ai citit cat a costat aceasta modernizare? Intre 700 si 800k... Nici macar 2 nu cumparai.


radu:

Citeaza

Daca au costat mai mult de 500 de mii e pentru ca a vrut caposul ala de Blidar de la Astra sa-si puna ***** LUI de caroserie lf peste sasiul ala de tramvai cu podea inalta. Daca ar fi lasat caroseria care exista in pace, asa cum a vrut Pascaniul, costurile ramaneau mici si nici nu dadeati cu capul de tavan.



Deci nu cred ca e chiar din burta :sleeping:
0

#127 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 13:48

Vad ca-mi citezi niste comentarii de la articole...sau vorbe si pareri de pe forumuri...

Da-mi link-ul articolelor, nu comentarii ale unuia si altuia...

Nu contest ca pretul real al modernizarilor poate fi mai mare decat 500 000 de euro insa cert este ca licitatia s-a facut la pretul de sub 500 000...

La fel, nu stiu daca conform contractului se poate umbla la pret unilateral...

Este posibil ca la urmatoarele contracte secventiere sa fie modificat pretul din contractul initial, daca acest lucru este prevazut in contractul cadru...



cseh_17

Deci astept in continuare link-uri pentru cele sustinute mai sus...
0

#128 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 06 noiembrie 2016 - 14:04

Vezi postareamile, la 06 noiembrie 2016 - 12:16, a spus:

Inainte de achizitia celor doua tramvaie de la Arad se vorbea de un pret de 1,7 milione de euro garnituar ca doua articulatii insa in acelasi timp se vorbea de o reducere pentru Arad fara a se specifica cuatumul reducerii sau pretul "special" pentru Arad...Banuiala mea este ca s-a coborat pe la 1,5 milioane...In consecinta nu cred ca pentru toti potentialii cumparatori ai tramvaielor aradene pretul va fi de 1,5 milionane de euro...

Legat de capacitate, sunt curios cate locuri (scaune + locuri in picioare) are o Armonia si cate are un Autentic cu o singura articulatie, respectiv cel care a fost in Timisoara. S-ar putea ca diferenta sa nu fie atat de mare incat sa fie bagata in seama?...




@Florin


Le raspundeam celor care "preaslavesc" Autentic-ul uitand ca acesta costa cu 1 milion in plus fata de Armonia...Si daca diferenta ar fi de 500 000 de euro, tot iti iei doua Armonii pe banii de un Autentic, adica pe aceeasi bani iti poti lua 50 de Armonii in loc de 25 de Autentici... :naughty1: ...Insa important este si faptul ca si calitatea lucrarii sa fie similara!...


Insisti sa compari mere cu pere. "Autentic-ul" are o singura articulatie si nu e Siemens la origini deci nu are cum sa coste cat un "Imperio".

Pe de alta parte, un "Imperio Eco" (cu doua articulatii) are capacitate cat doua "Armonii". Daca pun la socoteala ca e 100% nou, baza e de la SIEMENS, e LF si NU e o struto-camila la care te trezesti ca-ti da faliment furnizorul de geamuri de la un exemplar la altul... clar, prefer "Imperio" sau chiar un "Autentic" la un pret proportio al cu capacitatea si brand-ul.

#129 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 noiembrie 2016 - 14:32

:up: :up: -_-
Primele 3 comentarii erau dintr-un articol OT.

Opnia Timisoarei

BONUS:
OpiniaTimisoarei

In fine, din partea mea, disctia se termina aici!
0

#130 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 14:33

:up_arow: :up_arow: Vad ca-ti place sa dialoghezi cu mine...:D...

Citeaza

Insisti sa compari mere cu pere. "Autentic-ul" are o singura articulatie si nu e Siemens la origini deci nu are cum sa coste cat un "Imperio".


Da, am facut o oarecare confuzie (din viteza) dar nu cred sa fie diferente foarte mari daca ne-am referi la aceeasi capacitate, deci ambele cu acelasi numar de articulatii...


Sincer, n-am mers nici cu unul si nici cu celalalt...Treaba cu articulatiile am specificat-o in sensul ca ceream o comparatie intre o Armonia si un Autentic (cu o singura articulatie) in ideea ca poate vedem intr-o zi si vreun Autentic cu doua articulatii...

Din punctul meu de vedere, imi seamana Imperio cu Autentic (in afara de numarul de articulatii) iar daca un Autentic este cu mult mai ieftin decat un Imperio ("calculat" la o singura articulatie), atunci inseamna ca si componentele folosite sunt mult mai ieftine, ori nu prea cred acest lucru. I-ar scadea si calitatea...

In fine...

Vezi postareacseh_17, la 06 noiembrie 2016 - 14:32, a spus:

:up: :up: -_-
Primele 3 comentarii erau dintr-un articol OT.

Opnia Timisoarei

BONUS:




Citat din OT...

Citeaza

„Sunt foarte frumoase si cu toate elementele de confort, la 480.000 de euro… Un astfel de tramvai, cu incalzire la scaune, cu internet, cu supraveghere video… costa cam la 2 milioane de euro. Acum trebuie sa facem niste teste, sa le vedem si in exploatare. Apoi imediat dam drumul urmatoarelor”, a completat primarul, afirmand ca urmatoarele 2 mijloace de transport vor fi trimise in curand la reabilitat.

Reabilitarea unui singur tramvai a costat 595.000 de euro, cu tot cu TVA, astfel ca cele doua tramvaie articulate au costat bugetul orasului suma de 1,1 milioane de euro.



Da, de-alungul timpului s-a vehiculat cifra de 480 - 500 000 de euro/buc fara sa se mentioneze daca-i inclus sau nu TVA-ul...Iata ca TVA-ul nu este inclus iar cand se adauga si acesta (20 % contributie la bugetul de stat) se ajunge la 595 000 de euro...
Daca nu erau ziaristi de doi bani, specificau acest lucru cu fiecare ocazie, tot de atatea ori de cate ori au scris si pretul de 480 - 500 000 de euro repetat cu fiecare ocazie cand pomeneau de Armonii...






Dar iata ce scrie in "bonus"...


Citeaza

Intre 600.000 si 800.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai!

Un simplu calcul ne arata ca pentru un singur tramvai s-ar cheltui 600.000 de euro. Dupa calculele directorului RATT, estimarile facute de specialistii timisoreni arata ca 700.000 – 800.000 de euro costa reabilitarea unei garnituri.


Cu TVA, fara TVA? :up_arow: ... :naughty1:
0

#131 Useril este offline   OLECO MOTORS 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 2877
  • Inregistrat: 13 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Romania - Bucuresti - Titan
  • Interese:colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1:43

Postat 16 iunie 2017 - 11:20

Vezi postareadan.s, la 01 noiembrie 2016 - 18:38, a spus:

Cand am trecut azi pe langa depou, baietii scoteau Autenticul la o plimbare:
...

Sincer, acest model (sau varianta facelift) imi place foarte mult. Mi-ar fi placut mai mult daca parbrizul era curbat pe ambele directii ci nu drept (sus/jos). Mai avem mult pana sa rivalizam cu francezii sau polonezii, dar sa nu uitam ca nu este un proiect romanesc ci o varianta Siemens adaptata la nevoiele ci cerintele pietii din Romania.

Aceasta postare a fost editata de OLECO: 16 iunie 2017 - 11:20

0

#132 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 iunie 2017 - 18:52

La momentul respectiv, parbrizul era realizat din plexiglas, deci nu cred ca-l puteau curba chiar asa usor, mai ales pe ambele directii.
0

#133 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 august 2017 - 22:48

Autentic it`s here! Chiar ma gandeam sa intreb: L-au construit pentru ce? pentru sa-l tina intr-un depozit, ca pentru reclama nu era destul niste randari / desene? Daca tot l-au adus (a `enşpea oara) sa-l puna si la testul suprem, cel cu calatori pe unul din traseeImagine postata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20170811_191859.jpg
  • Imagine atasata: 20170811_191902.jpg
  • Imagine atasata: 20170811_191919.jpg
  • Imagine atasata: 20170811_191931.jpg
  • Imagine atasata: 20170811_191941.jpg
  • Imagine atasata: 20170811_192022.jpg

4

#134 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 august 2017 - 03:51

Nu ma pricep la procedura de autorizare a vehiculelor de catre AFER, dar daca tin bine minte citisem ca atunci cand este un model nou, prototip in genul acestui vehicul (asadar nu modernizat ca ale noastre) trebuie sa faca un anumit numar de km fara pasageri inainte de a primi "verde". In plus cei de la Astra sunt mai seriosi ca unii dezvoltatori imobiliari care au tot "macanit" ca vor construi mall-uri si alte ctitorii si au aratat la nesfarsit planse si randari sperand ca cineva va sari cu pre-contracte de inchiriere..
Ca sa vinzi un vehicul e indicat sa si vada potentialul client cam despre ce e vorba, nu doar un desen frumos in AutoCad ... :intrebare:
0

#135 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 august 2017 - 12:03

Ce nu inteleg eu, de ce are validatoare instalate?
0

#136 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 august 2017 - 17:28

Asta nu pricep nici eu si le are de mult.
0

#137 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 12 august 2017 - 18:06

Probabil dupa perioada prevazuta de teste si probe fara calatori, va veni si un test cu calatori, pentru a se vedea comportarea cu tot cu validatoare si transferul validarilor wireless. Ar fi fain.
0

#138 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 12 august 2017 - 19:08

Probabil o sa dureze ceva, de exemplu primul Bucur LF a fost fabricat in 2007 și a ieșit cu călători in mod regulat in anul 2009.
0

#139 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 august 2017 - 07:42

Imagine atasata: 20819162_1536035186417839_3154068013822352483_o.jpg Imagine atasata: 20861909_1536035129751178_5582888124253076186_o.jpg Imagine atasata: 20934718_1536035163084508_1409830414366712292_o.jpg
Sursa: Facebook - Orasul Timisoara
9

#140 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 august 2017 - 10:18

Da, ieri era pe traseul liniei 9, in probe desigur (sa nu se inteleaga ca era planificat pe linia 9)
0

Arata acest topic


  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi