Calea Martirilor extinsa la 4 benzi (finalizat) constructor: superconstruct
#61
Postat 19 septembrie 2016 - 09:27
#62
Postat 19 septembrie 2016 - 09:46

#63
Postat 19 septembrie 2016 - 12:23

#64
Postat 19 septembrie 2016 - 12:53

#66
Postat 19 septembrie 2016 - 20:21

Si una peste alta, la Arad se poate, de ce sa nu se poata si aici?
#67
Postat 19 septembrie 2016 - 20:23
#68
Postat 19 septembrie 2016 - 21:01

cseh_17, la 19 septembrie 2016 - 20:21, a spus:

Si una peste alta, la Arad se poate, de ce sa nu se poata si aici?
Nu este electrificata insa nu vad o aprobare de la CFR ca niste linii (fire) electrice de firobuz sa treaca peste o linie importanta a CFR-ului...Cred ca exista reglementari clare in acest sens...
Iar daca se pune problema electrificarii liniei CF, atunci in mod cert nu vom vedea firobuz in Giroc, cu alimentare electrica aereana....
Nu cunosc situatia din Arad la care faci referire...
#69
Postat 19 septembrie 2016 - 21:11
#71
Postat 19 septembrie 2016 - 23:09
#72
Postat 20 septembrie 2016 - 06:24
#73
Postat 20 septembrie 2016 - 20:00
Magistrala Arad-Deva este 200 nu 400. 400 este la Deda.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 20 septembrie 2016 - 20:02
#75
Postat 30 octombrie 2016 - 21:12
#76
Postat 04 noiembrie 2016 - 01:29
Asa se poate rezuma experienta mea de pe santier, toti riveranii pe care i-am intilnit, cind m-au vazut cu un aparat foto urias in mina, au sperat ca sint ziarist si s-au plins ca au ramas prizonieri in curti, nu mai pot sa mearga la serviciu sau cumparaturi. Ar fi trebuit gasita o solutie, sa se faca poduri din dulapi pentru ca macar pietonii sa circule fara cizme de pescar. O doamna spunea ca sotul ei a si cazut in santurile pentru canalizare. Nu stiu care este viteza cu care evolueaza santierul dar sper ca acei riverani sa poata cit mai repede sa circule normal pe trotuare.
Strazile de pe variantele de ocolire nu au fundatia adecvata tonajului traficului de tranzit si au inceput sa cedeze.
3 noiembrie:
#77
Postat 04 noiembrie 2016 - 10:18

#78
Postat 04 noiembrie 2016 - 15:29
Din moment ce avem o singura linie momentan prin aceasta zona, se presupune ca linia 15 va fi prelungita pana la Giroc. In acest caz, bucla actuala isi pierde utilitatea si renovarea ei este in prisos.

#79
Postat 04 noiembrie 2016 - 15:39
#80
Postat 04 noiembrie 2016 - 16:30

In acest caz avem nevoie de bucla, ca sa nu se repete cazul de pe Lipovei unde 14 se intoarce si nu exista bucla