VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#381
Postat 29 octombrie 2016 - 15:12
Idea cu Autostrada si centura de vest pare a fi cum a fost facut la Sibiu unde autostrada joaca si rol de centura. Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile.
#382
Postat 29 octombrie 2016 - 15:47
#383
Postat 29 octombrie 2016 - 16:21

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 29 octombrie 2016 - 16:30
#384
Postat 29 octombrie 2016 - 16:31
#385
Postat 29 octombrie 2016 - 17:38

@MNU: n-am vazut harta cu autostrada TM-Belgrad, dar cred ca urmeaza traseul centurii de vest
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 29 octombrie 2016 - 17:40
#386
Postat 29 octombrie 2016 - 18:02
#387
Postat 29 octombrie 2016 - 20:46
MNU, la 29 octombrie 2016 - 16:31, a spus:
Eu cred ca e mai ieftin sa lungești traseul cu 500m decât sa faci un racord nou pt ca presupune supratraversare. În plus cred ca exista niște reguli și nu poți sa pui foarte aproape ieșirile de autostrada
#388
Postat 29 octombrie 2016 - 21:10
La fel a fost si la centura de sud... proiectul mergea pana in Freidorf dar prin 2011, au "scurtat-o" pana la DN59 ca sa aiba mai mari sanse sa se realizeze repede. Azi, suntem in situatia ca nu o avem nici asa "ciuntita".
In concluzie, avand in vedere ca tot ies la pensie pana vad un obiectiv din asta finalizat pe langa Timisoara, din partea mea pot sa o faca mai scumpa decat "centura de diamant" a lui Boc. Asa e la noi... scump, prost si intotdeauna tarziu.
#389
Postat 29 octombrie 2016 - 21:32
Citeaza
Nu stiu ce au visat unii si altii insa stiu sigur ca eu am "visat" asa ceva si nu pentru ca as fi un clarvazator ci pentru ca este normal si logic sa se intample asa intr-o tara normala. Cum la noi dictau diferite interese de grup, deciziile luate la anumite momente date erau total anormale si atunci in loc sa fim multumiti, deveneam nemultumiti sau multumiti pe jumatate...
Iata, cand se ia o decizie corecta, nu ne vine sa credem ca-i reala, desi personal inca am motive ca se va intampla si concret ceva, desi Robu se bucura ca un copil la o jucarie noua...Ii apreciez optimismul insa daca acesta este excesiv, totul se va intoarce impotriva lui...
De-a lungul celor 26 de ani de dupa 1989 au fost anuntate atatea si atatea promisiuni in campanii electorale ca apoi sa se uite de ele complet sau sa fie amante pana la urmatoarea campanie electorala si tot asa...
Personal am scris pe acest forum cu ani in urma, fara sa vad PMUD, despre necesitatea creerii unei iesiri din oras de pe strada Garii, in zona Solventu...Numai ca si acolo este necesar un pasaj peste linia CF care merge catre podul Modos iar din acest motiv sunt ingrijorat daca la proiectarea pasajului subteran Calea Bogdanestilor - Strada garii s-a tinut cont si de un viitor pasaj de iesire din oras peste/sub linia CF pomenita mai sus...
Ideea este ca se puteau cauta si gasi solutii deosebite pentru rezolvarea acestui viitor nod deosebit din oras unde se vor intersecta doua cai importante si unde vor fi si doua pasaje. Si tot aici vor ajunge si tramvaiele care vor avea o intersectare sub forma literei T si poate si o linie de firobuze (cap de linie)...
"Visez" de foarte mult timp ca acest nod sa fie unul exemplar...
Plus ca aceasta iesire pe langa faptul ca ar duce la Centura de Vest, ea ar putea duce catre granita, de-a lungul Begai pana la Zrenjanin > Novi Sad > Ruma la jonctiunea cu autostrada Belgrad - Zagreb. Traseul Timisoara - Novi Sad in aceasta forma a fost pomenit zilele trecute de un reprezentant UE intr-o vizita la Novi Sad....
Interesant este faptul ca in decurs de mai putin de o luna ne fac "curte" doua personaje importante de la Bucuresti. Intai Catalin Drula, candidat la deputati din partea unei formatiuni politice din Timis si mai nou Catalin Homor, directorul CNAIR...O fi de bine, n-o fi de bine, vom vedea...
Dar in timp ce unii dintre colegi se multumesc cu Centura de Sud cu o singura banda pe sens, "numai sa fie si asta", iata ca Catalin Drula pomeneste de doua benzi pe sens cu un oarecare amendament...
Citeaza
Sursa
Pai fara studii de trafic ma pot pronunta ca e nevoie de doua benzi pe sens. Daca participantii din trafic observa ca se circula usor, pe 4 benzi, pe centura, aceasta va fi cautata si de masini mici care n-au treaba in oras, chiar daca traseul pe centura ar fi mai lung in kilometri decat traseul prin oras...
Invers, daca centura va fi cu doua benzi in total, ea va fi evitata de masini mici si astfel orasul va ramane mai aglomerat...Chestiune de logica!...
Apoi, cum va arata orasul din acest punct de vedere cand la vest va/vom avea centura in regim de autostrada iar la sud sa fie centura cu o banda pe sens...Si in acest caz probabil ca unii vor evita centura de sud (cu o banda pe sens) chiar daca au treaba in est (spre Lugoj) ci vor prefera autostrada de vest si apoi cea de nord spre lugoj...Si vice-versa!...
Ce probleme imense are Bucurestiul cu centura pe o banda! Acelasi lucru ne paste si pe noi daca se va decide constructia centurii de sud pe cate o banda...
Nu stiu cati dintre voi ati auzit cu urechile voastre cuvintele rostite de Basescu in Timisoara prin '98-99 (era Ministrul Transporturilor in guvernul Ciorbea sau Radu Vasile) cand se lucra la modernizarea drumului national Timisoara - Arad, la conferinta de presa, ca "trebuie sa le iasa din cap romanilor autostrazile, ca noi (ca tara) n-avem trafic de autostrazi". Iata ca la scurt timp a fost contrazis de realitate...Deci, un politician ce n-avea ce cauta la acel minister...

La fel se va intampla si cu centura de sud daca se va face cu o banda pe sens! Va deveni la scurt timp aglomerata iar de unii evitata!...
#390
Postat 29 octombrie 2016 - 22:52
Imi amintesc declaratia lui Basescu foarte bine. Daca la momentul ala, pornea constructia unor semi-profile de autostrada pe traseele viitoarelor autostrazi, azi eram in alta situatie. IPTANA deja avea realizate studii la cateva sute de km de autostrazi si nu trebuia decat sa faci jumatate de profil daca traficul nu cerea profil intreg... cat sa nu mai ai localitati pe traseu, intersectii la nivel si serpentine.
LE: M-am uitat pe poza machetei din '86 si nu e. Cred ca in PUG-ul din '92 apare intrarea aia prin strada Garii.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 30 octombrie 2016 - 09:53
#391
Postat 30 octombrie 2016 - 09:17
Elphax, la 29 octombrie 2016 - 16:21, a spus:

Pai daca e asa nici nu mai trebuie alt drum, e suficient sa se largeasca drumul de la autoctrada (nodul Gearmata) pana la cetura la 4 benzi si gata.
Vrei sa le faci economii la CNADR? Normal ca trebuie alt nod, in functie de zona unde vrei sa ajungi in Tm ai avea 3 posibilitati de coborare
#392
Postat 30 octombrie 2016 - 10:14
Imi place tare mult varianta asta pentru ca este mai functionala si va produce dezvoltare in zonele cel mai putin dezvoltate din cauza lipsei infrastructurii
In concluzie varianta Vest la profil de autostrada plus descarcarea si lagatura cu autostrada catre Belgrad este solutia completa si cea mai buna pentru Timisoara.
Aceasta postare a fost editata de corco: 30 octombrie 2016 - 10:17
#393
Postat 30 octombrie 2016 - 12:46
Asa cum spuneam, DACA se materializeaza Centura Timisoara Sud si noua descarcare ca parte a A9, AR FI SUPER!!! Despre continuarea inelului spre Vest, nici nu stiu daca avem vreun SPF.
#394
Postat 30 octombrie 2016 - 22:44
Tot am incercat sa ma gandesc care sunt explicatiile pentru care traficul a explodat asa dintr-o data, mai ales traficul de camioane, dar mi-e destul de greu sa-nteleg! E adevarat ca s-au deschis multe companii si se vor mai deschide, e adevarat ca sunt si oameni din oras care aleg centura si prefera sa ocoleasca decat sa traverseze Dumbravita, s-au mai construit case in zona, dar tot nu cred ca asta este explicatia.
#395
Postat 05 noiembrie 2016 - 10:33
http://www.tion.ro/c...gorghiu/1726828
#396
Postat 05 noiembrie 2016 - 10:48
#397
Postat 05 noiembrie 2016 - 10:55
nabucodonosor19, la 05 noiembrie 2016 - 10:48, a spus:
La aquapark nu pare a fi nimic asumat de cineva... o stire de presa fara inceput si fara sfarsit. Dar la centura eu pentru prima data vad ca primarul Timisoarei se intalneste cu min.transporturilor cu seful CNADR si cu un presedinte de partid important care intamplator va fi si senator de Timis.
#398
Postat 05 noiembrie 2016 - 11:05
Da ciudat centura va fi gata in 2 ani si inelul patru va fi gata in 2030, mama lor de mitici is mai eficienti decat banatenii nostrii...
#399
Postat 05 noiembrie 2016 - 11:23
#400
Postat 05 noiembrie 2016 - 11:42
MNU, la 05 noiembrie 2016 - 11:23, a spus:
Din ce stiu eu guvernul Ponta a mers pe varianta cu cele 3: Iasi, Cluj si Craiova, dar am vazut ca Ciolos a mers pe ideea de 6 (sau 8 nu mai stiu) unde era si Timisoara inclusa. Sper sa aibe continuitate ideea extinsa.