Aceasta postare a fost editata de ttc: 02 octombrie 2016 - 22:50
Linia 7
				
						#221
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 22:47
				
						#222
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 05:02
				
						#223
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 11:14
Citeaza
Parca Ronatul e oaia neagra a orasului. Ajutati-ne cumva, va rugam frumos.
				
						#224
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 14:04
				
						#225
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 14:10
Nu a mai fost un metru de linie nou contruita din vremuri imemoriale, din contra, liniile risca dezafectarea (vezi cazul liniei 3)
				
						#226
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 17:42
				
						#227
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 18:36
ttc, la 02 octombrie 2016 - 22:47, a spus: 
Ar fi pacat sa te retragi cand tocmai ai revenit...Si daca ai experiente de prin alte parti, este bine sa le impartasesti si pe aici!...
Ceea ce spui despre Leipzig este incantator insa sa nu uitam ca acolo avem mentalitate germana (incepand de la idei, proiectanti, proiecte, avize, licitatii si nu in ultimul rand executia), net superioara celei romanesti sau balcanice...
Pai la noi atat Gara de Nord cat si Primaria sunt extrem de inghesuite ele din punct de vedere urbanistic, unde sa ma faci si un nod de transbordare gigantic...
In fata garii avem o intersectie in T unde abia incap acele doua linii de tramvai cu acea bucla care taie bulevardul de doua ori aiurea si cu peroane de un tramvai si acele cateva linii de firobuze care au peroane atat de scurte incat abia incap simultan doua vehicule nearticulate...Practic noi avem o tiganie gigantica la Hauptbahnhof....
La Piata 700 avem tot un nod de transbordare cu peroane extrem de inguste pentru numarul de calatori de acolo, deci o alta tiganie gigantica...
Insa se poate observa de pe harta atasata ca in zona ultracentrala a liniilor de tramvai din Leipzig exista strazi paralele cu trasee de tramvai, un soi de bucla mare, cam despre ce scriam mai sus ca Timisoara n-are aceasta oportunitate.....
Linia 14 tocmai isi are un capat in aceasta "bucla"!
				
						#228
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 19:40
Dau un singur exemplu, al meu personal, ultima dată cînd am folosit tramvaiul, iulie anul curent, trebuia să ajung de la Piața Crucii (unde am lăsat autoturismul la electrician) la UMT, tramvaiul 10 ajunge la UMT ca urmare am lăsat mașina și după 35 de minute de așteptare în stație vine tramvaiul. În 25 de minute ajunge la destinație. La întoarcere dacă iau tot 10-le trebuie să merg via Torontalului către Piața Crucii, zic pas durează prea mult mă grăbesc, mai am și alte lucruri de făcut în dimineața asta, iau un 2. L-am așteptat doar 15 minute și a venit, în cam 10 minute, poate un pic mai mult ajung în Piața Traian. Aici fiind vară 6-le nu circulă (nu știam, nu era afișat pe panou, mai mult el afișa că 6-le vine în 35 de minute), stau ca dobitocul 35 de minute, 40 de minute, 50 de minute, mă sună electricianul, totul e gata mă așteaptă. Întreb pe doamna de la bilete și voioasă îmi răspunde că vara nu circulă. Bine, iau un 4 atunci (tocmai venea în stație, era al treilea de cînd eram acolo). La Banatul stația nu mai este unde știam eu ci e dincolo de semaforul din fața parcului RATT. Semaforul evident e roșu, în stația de imediat de dincolo de semafor e un 8. Stă. Noi stăm și noi. Se face verde, ajunge 4-le în stație, 8-ul pleacă în trombă. Nici o șansă de transbordare. Înjur și aștept. Primul tramvai, după 15 minute, e un 4. Conform afișajului din stație la două minute după el vine 8-ul. Trec 5 minute și afișajul se schimbă, mai am 21 de minute până vine 8-ul. Înjur. Mă sună electricianul, lasă cheile la un vecin, el pleacă. Bine. Se vede în depărtare tramvaiul. După el cu o stație în urmă se vede un alt tramvai. OK, acum clar că unul trebuie să fie un 8. Nu era nici un 8, erau două tramvaie 4 unul după altul. Al doilea e cel cu care am venit. Înjur mai mult. Vine 8-ul pe partea cealaltă. Pe afișaj trec trei tramvaie 8 prin stație. În realitatea fizică nu vine nici unul. Înjur în gura mare, un cetățean în vîrstă, așteaptă și el cu stoicism tot 8-ul, mă aprobă zgomotos. Înjurăm amândoi. După mai bine de o oră și patru tramvaie 4 vine și 8-ul. Mă uit la ceas, e trecut de ora unu, am lăsat mașina la electrician la 9, poate 9 și ceva. În concluzie înjur și mai mult.
Aceasta postare a fost editata de ttc: 03 octombrie 2016 - 19:48
				
						#229
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 20:08
Configuratia statiilor din fata Cimitirului de pe Buziasului/Vidrighin, a fost schimbata cu mult timp in urma. (mai mult de un an)
				
						#230
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 20:16
Pana in 700 toate 3 au mers in tandem aproape. Primul tramvai ce mergea spre Torontal era un 4 cu m-am intalnit dupa Balta Verde...
				
						#231
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 20:42
ttc, la 02 octombrie 2016 - 22:47, a spus: 
E, intre timp au si carduri
In plus, as mai mentiona ca un bilet pentru o ora in zona 110 costa 2,60€, o mica-mare diferenta fata de 2 lei.
Pensionarii nu au gratuitate ci doar o reducere, adica platesc 58€ pe luna, un abonament general. Cred ca nimeni nu are gratuitate.
				
						#232
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 20:47
Florin.B RATT, la 03 octombrie 2016 - 20:08, a spus: 
Configuratia statiilor din fata Cimitirului de pe Buziasului/Vidrighin, a fost schimbata cu mult timp in urma. (mai mult de un an)
Ba să-mi fie cu iertare, așa afișa. Iar toate schimbările făcute nu se anunță pe o singură foicică A4, afișată probabil la avizierul de la sediu în curte. Nu era nici unde un afiș în stația din Traian cum că linia 6 se suspendă pe perioada verii. A trebuit să întreb.
				
						#233
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 20:48
Florin.B RATT, la 03 octombrie 2016 - 20:42, a spus: 
O victorie a triumfului Științei.
Trăiască lupta pentru Pace!
Iar la noi vreți a zice la așa tarife așa servicii? Păi, transportul urban nu e o afacere ci o utilitate publică într-un oraș mare, parte a civilizației urbane. Pe urmă la veniturile cetățeanului german 2 euro sunt 2 lei.
Până acuma n-am zis da' prea mă mănâncă...
Cratima de la petiția cetățeanului cu linia 7 prin Ronaț e genială.
Aceasta postare a fost editata de ttc: 03 octombrie 2016 - 21:14
				
						#234
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 21:11
ttc, la 03 octombrie 2016 - 20:48, a spus: 
Da. Asta vreau sa spun. Curentul, carburantul, vehiculele, infrastructura, costa aici ca in Germania, dar tu vrei totusi sa platesti ca in Romania si sa ai transport ca in Germania si asta nu se poate, zic eu.
ttc, la 03 octombrie 2016 - 20:48, a spus: 
...sunt petitii si mai agramate, asta e relativ ok.
				
						#235
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 21:28
Oricum discuția nu are sens, atâta timp cât discuțiile se poartă DUPĂ e tardiv.
Mi-a făcut plăcere, mult succes în continuare. La anul sau cine știe când voi circula din nou cu tramvaiul o să privesc toată tărășenia ca pe o aventură exotică fără să mai reproșez nimic nimănui.
Adieu et bonne chance!
Aceasta postare a fost editata de ttc: 03 octombrie 2016 - 21:33
				
						#236
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 21:33
L.E. Ok. Si eu zic ca discutia nu duce la niciun rezultat si suntem si cam off topic.
				
						#237
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 21:34
				
						#238
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 octombrie 2016 - 21:38

 Ajutor

			
		

















