Acuma ca linia 7 deserveste conectarea balc-toro, probabil linia 10 va fi cea modificata pt. mall. (Eu as propune Gara Est-700-maria-dambovita-mall sud
Linia 7
				
						#201
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 septembrie 2016 - 18:38
Acuma ca linia 7 deserveste conectarea balc-toro, probabil linia 10 va fi cea modificata pt. mall. (Eu as propune Gara Est-700-maria-dambovita-mall sud
				
						#202
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 septembrie 2016 - 19:18
dan.s, la 30 septembrie 2016 - 18:38, a spus: 
Pai asta nu este de fapt traseul liniei 2 minus partea pana la mall?
Toata prostia asta se rezolva cu devierea lui 10, foarte simplu Torontal-Maria-Dambovita-Veteranilor-Mall. 7 ramanea la fel, 10 nu avea nevoie de trenuri in plus, pentru ca traseul era direct si nu trebuiau nici conferinte de presa. Ideea este ca astia care au facut mall-ul vor tramvai acolo, nu cred ca le pasa care si cum, doar sa aiba lumea alternative, pentru ca e logic ca cu cat mai multe variante de transport cu atat mai multi potentiali clienti, care indiferent de unde stau, daca stiu ca au o varianta de transport directa pana acolo poate ar da o fuga sa vada cum sunt preturile si magazinele.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 30 septembrie 2016 - 19:44
				
						#203
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 septembrie 2016 - 19:22
Va urma si o schimbare majora ce va afecta doua linii de autobuz (speram ca impactul va fi pozitiv), dar deocamdata nu pot spune mai mult. Va tin la curent.
Pe site aveti si noile intervale de circulatie pentru tramvaie, cu linia 7 modificata.
				
						#204
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 septembrie 2016 - 20:44
				
						#207
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 octombrie 2016 - 14:51
Florin.B RATT, la 30 septembrie 2016 - 19:22, a spus: 
Va urma si o schimbare majora ce va afecta doua linii de autobuz (speram ca impactul va fi pozitiv), dar deocamdata nu pot spune mai mult. Va tin la curent.
Pe site aveti si noile intervale de circulatie pentru tramvaie, cu linia 7 modificata.
Sper ca nu e vorba sa intre si 33-ul la Mall...
				
						#208
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 octombrie 2016 - 16:36
				
						#210
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 octombrie 2016 - 20:24
				
						#211
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 octombrie 2016 - 20:35
				
						#212
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 09:21
				
						#213
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 09:45
				
						#214
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 13:49
Citeaza
Dar domnul Goia, directorul cel mare la RATT, are vreo dorinta sau sta acolo de decor (si yes-man)?...
Da cand ocupa fotoliul cel mare de la RATT (vreo 7 ani sa tot fie!), nu l-am vazut vreodata sa-si exprime public vreo dorinta legata de transportul in comun timisorean!...
O persoana tacuta care nu-si exprima gandurile, este mult mai periculoasa decat una care vorbeste intr-una, chiar daca spune adesea si prostii...
Vedeti voi, daca ne uitam pe postarile vechi de 2-3-4 si 5 ani, vom vedea ca cu totii ne doream schimbari de trasee, care mai de care fantaziste sau nu, care implicau si un numar mai mare de vehicule sau conducatori de vehicule...
Iata ca doar la o singura si prima schimbare majora a unei linii, deja apar si nemultumiti...Cu alte cuvinte "sa se schimbe, dar sa nu fiu si eu afectat"...Ca in piesele lui Caragiale...
Daca numarul calatorilor multumiti de aceasta schimbare va fi mai mare decat numarul celor nemultumiti, atunci aceasta masura este una sanatoasa...Acest lucru se va putea constata si prin validari daca calatorii vor fi corecti si vor valida...Mereu am sustinut ca ar trebui sa se difuzeze mesaje audio in MTC-uri prin care l=calatorii sa fie indemnati spre validare explicandu-li-se de ce este necesara validarea in afara de faptul ca trebuie platita calatoria de "fraierii platitori"...
Traseele mtc-urilor din Timisoara nu pot ramane neschimbate 100 de ani. Trebuie gasite trasee noi sau reconfigurate cele vechi pentru nevoile de azi ale timisorenilor...
				
						#215
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 15:43
mile, la 02 octombrie 2016 - 13:49, a spus: 
Cum bine spuneati acum ceva ani toti vroiam schimbari, dar totodata dupa schimbarile care au avut loc, fara explicatii, multi ne-am creat o frica. Cand s-a scos un sens de pe 6 si a intrat linia 5, nu a existat vreo explicatie despre de ce se face acel lucru, s-a mers pe ideea ca erau tramvaie putine si parcul nu mai facea fata. Pe urma celalt sens de pe 6 a fost schimbat ca sa fie in simetrie cu 5 pana la Balta verde si ca sa tina loc si fostei linii 10... Ambele schimbari facute din neajunsuri despre care nu s-a mai vorbit si despre care nu vedeam pe nimeni sa se zbada sa le rezolve.
Timpul a trecut si a venit ziua mult asteptatei reabilitari a liniei de pe Stefan cel Mare, modificare la care unii am vazut oportunitatarea de a reinstaora linia 6 asa cum era inainte. Reabilitarea a fost incheiata, am capat linia 6... dar cu consecinta ca am capat linia 10 in formatul actual, din nou fara explicatii. Totodata multi sustineau ca linia e utila (chit ca doar aduce oameni in Balcescu nu ii si duce inapoi in Torontal), dar nici una dintre acele persoane nu a sugerat vreodata, pana la modificarea lui 6, ca ar avea nevoie de o legatura Torontal-Balcescu. Pe mine lasandu-ma sa cred ca daca maine se creeaza un alt traseu, iar anumitor oportunisti cu gura cusuta le comvine, vor sarii imediat sa isi apare modificarea aparuta daca aceasta este pusa in primejdie, negandindu-se de 2 ori daca e utila sau nu in plan general.
Eu cred ca asta e in mare parte motivul de ce lumea nu mai vrea schimbari, pentru ca pentru fiecare pas inainte s-au facut mereu 2 inapoi, fara explicatii, fara socoteala si cu multa aroganta.
Cat despre longevitatea traseelor. Am spus acum mai multi ani, ca primaria ar trebuii sa aiba un interes major in a improspata zonele din jurul liniilor de transport, in special a celor de tramvai, in mare parte din motive economice. E mai util sa dai o autorizatie de constructie pentru un asamblu de cladiri care ar creea locuri de munca in incinta acestora, in imediata vecinatate a unei linii de transport, deoarece e mai usor pentru cei care lucreaza acolo sa ajunga la servici, asa fiind si mai usor sa indemni oamenii sa si foloseasca transportul public. Eu sunt de parere ca o linie poate supravietuii si peste 100 de ani, mai ales una care deserveste multe comunitati si cartiere, ma uit la metroul londonez, cel mai vechi din lume, care s-a tot extins, si unde s-au inchis foarte putini km de linie (tunele).
Cel putin asta e opinia mea, frica mea de ce schimbarea lui 7 imi ridica neliniste. Daca nimic rau nu se intampla, cred ca schimbarea e poate una binevenita dupa mult timp si cred ca logica modificarii ar trebuii sa fie practic extinderea, nu mai fidelizezi o linie respectiva doar unei comunitati, ci o prelungesti sa deserveasca mai multe. Ramane de vazut ce va urma, pentru ca potential ar fi, dar ma indoiesc ca cineva "acolo" sus il vede si are vreun plan care sa si pice bine la oameni.
				
						#216
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 18:32
Să recapitulăm 4, 5-ul (la un moment dat), 7-le (acum) 6-le (la un moment dat), 10-le toate au ajuns sau ajung pe Torontalului. E1, E6, 14, 17, 18 toate ating mai mult sau mai puțin zona. Să luăm Calea Șagului-Dâmbovița (cred că la fel de populată zona ca și Torontalului-Circumvalațiunii) avem E1, E7, E8, 33, 2-ul și 9-le.
Eu personal am renunțat de mult la serviciile RATT. În ciuda bulibășelii generale date de semafoare și șantiere haotice prefer automobilul deoarece tramvaiele (2-ul îmi trece prin fața casei) merg rar, în coloană (adică unul după altul urmate de pauze lungi), aglomerate. Vorbesc însă în numele părinților mei care de pe Aluniș aveau doar 7-le la dispoziție. Acum vor veni în Dîmbovița via Torontalului.
P.S. Nu mă provocați cu 3-ul, linia pe care RATT-ul și PrimariaTM au omorât-o definitiv.
Aceasta postare a fost editata de ttc: 02 octombrie 2016 - 19:17
				
						#217
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 19:37
Gygyman6, la 02 octombrie 2016 - 15:43, a spus: 
Nici n-am zis ca toate traseele trebuie schimbate. Este clar ca traseele unor linii trebuie si vor ramane neschimbate inca mult timp de-acum incolo, cum nici n-au fost schimbate de mult timp...Insa alte linii au fost infiintate conjunctural, cu trasee solicitate la un moment dat si poate ca pe acolo ar trebui umblat...
Stiti foarte bine ca liniile 4 si 5 aveau capat in Libertatii...Iata ca ele au fost prelungite (intai linia 4 si mult timp dupa, linia 5) cu multi ani in urma iar Linia 4 a devenit linia lider la tramvaiele din Timisoara...
Cat timp unele trasee sunt extrem de solicitate, nu-si are rostul nici o interventie asupra lor...
ttc, la 02 octombrie 2016 - 18:32, a spus: 
Pai si de ce nu via Fratelia?...
Problema orasului Timisoara legat de traseele liniilor de tramvai este urmatoarea: in zona centrala a orasului nu avem decat un singur traseu pe unde pot circula tramvaiele, iar mai toate liniile cam trec acum prin centru, respectiv prin zona centrala, prin cartierul istoric Cetate (in afara de liniile 8 si 9)...
Daca am avea inca un traseu prin centru paralel cu cel actual la oarece distanta (precum au multe alte orase), altfel ar sta lucrurile...
				
						#218
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 21:23
Din păcate Timișoara n-are cum să aibă metrou dar măcar un S-bahn poate să aibă. Da' nimeni nu zice nimic. Și aruncă bani pe vaporașe.
Aceasta postare a fost editata de ttc: 02 octombrie 2016 - 21:26
				
						#219
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 21:25
Vezi si situatia cu Piata Libertatii, tot s-au gasit o gramada sa comenteze ca e comunista, ca nu sunt pomi, ca nu e spatiu verde blabla. Pareri obiective mai rar, multa carcoteala si nemultumire.
				
						#220
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 octombrie 2016 - 21:27
Aceasta postare a fost editata de ttc: 02 octombrie 2016 - 21:33

 Ajutor

			
		


















