Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1401
Postat 17 septembrie 2016 - 13:45
#1402
Postat 17 septembrie 2016 - 17:50
#1403
Postat 17 septembrie 2016 - 19:28
Un nou tramvai Armonia a ajuns la Timisoara!
#1404
Postat 18 septembrie 2016 - 10:37
Parerea mea este urmatoarea...
Avand in vedere ca Pascaniul este cu mult mai departe de Timisoara (fata de Arad) mi se pare o chestiune de bun simt in a acoperi tramvaiul pentru a-l ferii de intemperii care pot aparea pe drum si care pot lasa urme neplacute pe tramvai, mai ales ca este tramvai nou...sau chiar protejat de mainile unor vandali daca trailerul faca si opriri pe traseu...
Pana si un tramvai (nou fiind) trebuie sa arate ca scos din cutie cand ajunge "la tine acasa", livrat la domiciliu, precum un televizor, frigider, mobila, etc.,...deci produs ambalat...
Aradul fiind mult mai aproape, poate fi acceptabil sa vina fara prelata, vremea fiind aceeasi si la Arad, si la Timisoara, cu mici exceptii...

Insa repet, o firma care se respecta si te respecta ca si client, iti trimite produsul ambalat sau cel putin te poate intreba in ce fel doresti livrarea...Pacat insa ca sub prelata de la Pascani, produsul insusi lasa de dorit sub unele aspecte negative vizibile de finisaje...
#1405
Postat 18 septembrie 2016 - 10:49
#1406
Postat 18 septembrie 2016 - 11:23
#1407
Postat 18 septembrie 2016 - 11:35
#1408
Postat 18 septembrie 2016 - 17:37
Florin.B RATT, la 18 septembrie 2016 - 11:23, a spus:
Exact ceea ce am intilnit pe sosea in 2014: Pesa Swing pentru Sofia
#1409
Postat 19 septembrie 2016 - 12:16
mile, la 18 septembrie 2016 - 11:35, a spus:
Sa fim seriosi! Nu am inventat noi mersul pe jos...
O firma serioasa stie ce riscuri sa-si asume, si cum sa-si faca reclama. Altii....
#1410
Postat 19 septembrie 2016 - 17:30
#1411
Postat 19 septembrie 2016 - 18:57


In afara de faptul ca la achizitia unor astfel de vehicule se organizeaza licitatii, parametri constructivi ai acestora sunt analizati de specialisti in domeniu care pot lua decizii si nu de trecatori ocazionali de pe strada...
cseh_17, la 19 septembrie 2016 - 12:16, a spus:
O firma serioasa stie ce riscuri sa-si asume, si cum sa-si faca reclama. Altii....
Toti transportatorii au incheiate asigurari obligatorii iar in cazul transporturilor speciale, ocazionale, se incheie si asigurari speciale la tarife speciale iar in acele contracte de asigurare exista o sumedenie de clauze puse/acceptate de ambele parti, fiecare parte urmarindu-si interesul...
Daca una dintre clauze prevede ca tramvaiul sa mearga descoperit, va merge descoperit conform contractului, daca acest aspect este stipulat in document...
Nu este vorba de inventarea mersului pe jos...
#1412
Postat 19 septembrie 2016 - 19:46
#1413
Postat 19 septembrie 2016 - 19:55
Ce sens are sa pui prelata si sa ascunzi "bubele" doar pe timpul transportului ca apoi ele sa fie vazute de toata lumea?...
Nu vad logica intr-un astfel de demers...
Plus ca "bubele" fiind marunte ca dimensiuni, nici nu s-ar vedea in timpul transportului, in timpul miscarii trailerului...
Cand tramvaiul din Pascani va circula pe strada, oricine ii va putea fotografia "bubele" si iata, avem reclama proasta asigurata. Degeaba a venit acoperit daca pentru un astfel de motiv a fost acoperit...
Personal cred ca afost acoperit din motivele prezentate de mine in alte postari...
#1414
Postat 19 septembrie 2016 - 19:58
Daca primul tramvai nu era expus acele cateva zile, nu se faceau poze. Daca nu erau poze, nu erau discutiile de pe forum, iar daca cele din urma nu erau, nu era nici articolul din ziar. Deci se facea receptia (cel mai probabil) si cand publicul larg vedea tramvaiele, numai era nimic de facut.
Asa se poate pune o anumita presiune asupra celor sus pusi, si poate poate se va remedia ceva.
Iar daca acest aspect este unul ignorat, respectiv nu poate servi a logica... Imi pare rau! Sa nu uitam ca vorbim de o achizitie PUBLICA!
P.S. KVB (regia din Köln) isi modernizeaza singura tramvaiele. Fiecare sambata a lunii, puteai sa mergi in vizita organizata sa vezi stadiul tramvaiului pilot.
#1415
Postat 19 septembrie 2016 - 20:09
#1416
Postat 19 septembrie 2016 - 20:13
Tu daca faci renovari in casa, si vine unu' si iti spune ca pune faianta in 4 ore, si apoi dupa mai vina inca o saptamana sa ti-o puna calumea si sa repare greselile, iti convine?

#1417
Postat 19 septembrie 2016 - 20:16
#1418
Postat 19 septembrie 2016 - 20:27

#1419
Postat 19 septembrie 2016 - 20:51
cseh_17, la 19 septembrie 2016 - 19:58, a spus:
Daca primul tramvai nu era expus acele cateva zile, nu se faceau poze. Daca nu erau poze, nu erau discutiile de pe forum, iar daca cele din urma nu erau, nu era nici articolul din ziar. Deci se facea receptia (cel mai probabil) si cand publicul larg vedea tramvaiele, numai era nimic de facut.
Asa se poate pune o anumita presiune asupra celor sus pusi, si poate poate se va remedia ceva.
Iar daca acest aspect este unul ignorat, respectiv nu poate servi a logica... Imi pare rau! Sa nu uitam ca vorbim de o achizitie PUBLICA!
Nu intelegeam si nu pot fi deacord cu logica d-lui Florin, expusa mai sus, conform careia daca Ai ceva de ascuns, imperfectiuni, erori, finisaje slabute, acoperi cu o prelata sa nu vada lumea si sa comenteze...Pai la ce sa ascunzi imperfectiunile pe drum cand la destinatie tramvaiul va fi descoperit si vor fi vazute toate imperfectiunile, erorile si finisajele care lasa de dorit...Iar pe drumul dintre Pascani si Timisoara oare cati trecatori sunt in stare si interesati sa vada, sa studieze, de la oarece distanta si in miscare aceste defectiuni sau imperfectiuni...
Si sa nu uitam ca pozele cu imperfectiunile s-au facut in curtea depoului atat la primul tramvai cat si la al doi-lea (livrate de la Pascani) si NU in timpul transportului, ocazie cu care s-a creat acea presiune de care pomenesti...Repet, pozele au fost facute dupa ce tramvaiele au ajuns la destinatie, deci puteau veni ambalate pe drum si in lazi de lemn...
Am impresia ca nivelul discutiei a ajuns la unul extrem de copilaresc...si (incerc sa) ma retrag!...

#1420
Postat 19 septembrie 2016 - 21:14
mile, la 19 septembrie 2016 - 18:57, a spus:
Citeaza
Taman pe principiul asta s-a mers cu modernizarea. "Un trecator de pe strada" a mers in alte orase sa vada tramvaie noi, apoi a mers la Iasi si Pascani, ca mai apoi sa ne alegem cu ce ne-am ales...
Apropo, din cate tramvaie "aveam nevoie" (50), vad ca ne vom alege cu mult mai putin (14 parca vor fi in total modernizate)... chiar nu erau bani de 10 noi, macar asa pana i se facea cuiva mila sa mai cumpere cateva pe bani de la UE?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 26 septembrie 2016 - 10:25