STP Timișoara Forum: Linia Expres 7 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 7 Evaluare topic: -----

#1121 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 01 iulie 2016 - 13:00

Se poate sa aflu si eu ce s-a intimplat cu MTC-ul de la ora 10.45 statia Virgil Simionescu sensul Abator-Grigorescu deoarece a lipsit cu desavirsire ,iar problema a persistat si la intoarcere (acum 30 de minute).O fi ea vacanta dar unii dintre noi chiar trebuie sa ajunga la o anumita ora in oras si inapoi.
0

#1122 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2016 - 15:56

Ma uit mai spre seara cand ajung la un PC si iti scriu.
0

#1123 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 01 iulie 2016 - 19:16

L-au scos de la treaba... si probabil a fost cu o masina lipsa. :machine-gun:

Citeaza

Bărbatul de 59 de ani a fost depistat în zona fostei Fabrici de Zahăr, pe strada Polonă, în jurul orei 7.30. Polițiștii de la Rutieră au amplasat un filtru în zonă și i-au oprit pe toți șoferii care transportau persoane. L-au tras pe dreapta și pe angajatul RATT, care conducea un autobuz plin cu călători. Mirosea a alcool, iar oamenii legii l-au pus să sufle în etilotest. Rezultatul a fost de 0,25 miligrame de alcool pur per litru în aerul expirat.


sursa: http://www.tion.ro/s...alatori/1658949
2

#1124 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2016 - 21:49

Probleme nasoale! -_-
Trenul 4 a lipsit cu desavarsire pana pe la ora 14, iar trenul 1 a avut o problema (probabil exact cea de care spune Denisa), fiind inlocuit ulterior de alt vehicul, dar s-au pierdut doua ture:

Imagine atasata: Untitled-1.jpg
0

#1125 Useril este offline   MariusNichi 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 03 octombrie 13
  • Sexul:masculin

Postat 11 septembrie 2016 - 13:04

Poate să îmi atașeze cineva graficele E7 pe timp de școală ?
0

#1126 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 septembrie 2016 - 14:50

Vezi pe site-ul RATT - orare - E7.
1

#1127 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 septembrie 2016 - 15:12

Pe site sunt inca orarele de vacanta. Imagine postata
0

#1128 Useril este offline   MariusNichi 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 03 octombrie 13
  • Sexul:masculin

Postat 11 septembrie 2016 - 15:50

Vezi postareaemilut, la 11 septembrie 2016 - 14:50, a spus:

Vezi pe site-ul RATT - orare - E7.

Încă sunt cele de vacanță. Dacă erau cele de școală, nu mai întrebam
0

#1129 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 septembrie 2016 - 20:34

Spre seara voi verifica si voi pune pe site graficele de scoala.

L.E. Pe site acum.
1

#1130 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 septembrie 2016 - 20:48

Pe site: Abator - T.Grozavescu sunt graficele de scoala, dar T.Grozavescu-Abator a ramas in vacanta...Imagine postata
0

#1131 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 septembrie 2016 - 23:01

Denumirea originala a fisierului de pe server este: "Grozavescu - Abator ZL valabil 12.09.2016.pdf". Altul nu am de unde sa pun.
Oricum, am comparat graficul cu planificare pe maine si... asta e, dupa acesta se circula.

Daca chiar au gresit ai nostri ceva, probabil maine vor incarca alte grafice corectate.
0

#1132 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 16 septembrie 2016 - 08:00

Ca orice minune si asta atinut trei zile .Dupa ce marti ,miercuri si joi am avut G-uri pe traseu ,astazi la ora 07.28 sensul Abator-Grozavescu (statia V.Simionescu) A APARUT UN C .Nu cred ca vreti sa stiti ce inghesuiala a fost in el si cam cita carne a primit gratuit cel care a hotatit acest lucru .Dar cel mai deranjant fapt a fost ca la aceeasi ora in sens invers au trecut doua G-uri la distanta de 4 min. unul de celalalt si anume la 07.26 si 07.32 .Aceleasi doua G-uri le-am vazut si la statia Brancoveanu cind s-au intors spre Grozavescu la ora 07.52 si 07.56 ,ambele aproape goale.Deci dupa ce si anul trecut a fost aceeasi discutie pe forum si anume necesitea de a introduce G-uri dimineata intre orele 07.00 si 07.40 se repeta aceeasi situatie,Din pacate.
2

#1133 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 septembrie 2016 - 10:49

Ma bucur ca esti bataios pentru aceasta linie (E7) mai ales ca stau in Freidorf si sunt direct interesat chiar daca o folosesc relativ rar si mai mult in weekend...

Insa vreau sa te intreb ce ne poti spune despre validarea calatoriilor in ambele directii (catre oras-centru si dinspre oras-centru) atunci cand lumea poate ajunge la validatoare?...

Pentru ca sistemul de ticketing este atat de performant incat poate sti cat de incarcate sunt autobuzele la anumite ore din zile lucratoare sau libere, cu conditia ca toti calatorii sa-si valideze calatoriile, inclusiv si pensionarii care au gratuitate, sunt obligati sa detina un card pe care sa-l valideze...

Teoretic cel putin, dupa aceste date trebuie stabilit numarul si capacitatea autobuzelor care se trimit pe un anumit traseu la anumite ore...

In calatoriile mele cu E7 (in weekend-uri) mai mult de jumatate dintre calatori nu-si validau calatoria. Deci, nu numai ca nu intrau in baza de date pomenita mai sus, ci nu-si plateau calatoria...Doar fraierii si-o platesc...

In urma cu doua weekend-uri am mers din nou in zona centrala si am ramas blocat ca am avut control in autobuz. Nu stiu cum se face insa autobuzul s-a cam golit de cei fara validari in statia in care au urcat controlorii...Au fost prinse vreo doua-trei persoane fara sa-si fi platit calatoria si au fost coborate jos impreuna cu controlori si nu stiu ce s-a intamplat mai departe insa la cuvintele mele catre unul dintre controlori ca "ar trebui sa vina mai des pe traseu si sa-si faca treaba", omul a ramas masca, s-a blocat, n-a stiut cum s-o ieie, pana n-am repetat mai raspicat ca i-am zis si prima oara...Si spre stupoarea mea, ochii multor calatori s-au indreptat spre mine, masurandu-ma de su in jos si invers. De data asta am fost eu intr-o oarecare dificultate, nu-mi dadeam seama daca se uita aprobator sau dimpotriva, dezaprobator, dezamagitor...

Personal am avut o satisfactie indiferent de parerea celor din jur, mai ales ca la fiecare drum al meu mtc-urile RATT vad un numar impresionant al celor care nu-si valideaza calatoriile...

Deci, poti confirma sau infirma faptul ca sunt destui care nu-si valideaza calatoriile si in momentele in care se poate face acest lucru?...Cand autobuzul nu este arhiplin?...
3

#1134 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 16 septembrie 2016 - 14:03

Mile,nu stiu de ce ar fi problema mea de ce circula lumea fara sa plateasca calatoria ,dar stiu ca eu platesc in fiecare luna acest privilegiu si tot degeaba asa ca poate ca ar trebui sa renunt sa mai cumpar abonamwnt mai ales ca de atita timp nu se schimba nimic si mai ales ca la ora la care imi duc copilul la scoala oricum nu pot valida din cauza aglomeratiei.Cit despre control,daca tot esti din zona sti ca este foarte rar si doar pina la bv.Dimbovita unde se termina orasul si incepe satul Fraidorf :rad:
0

#1135 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 821
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 16 septembrie 2016 - 14:37

scuze dar nu ai raspuns intrebarii, deci noi ce sa intelegem de aici. eu inclin sa cred ca e adevarat ce zice Mile mai sus, de aici si decizia de a intoduce C-uri in loc de G-uri.
2

#1136 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 16 septembrie 2016 - 18:53

Problema ta ce ai inteles .Daca citeai cu atentie ce am scris vedeai ca eu am abonamrnt si il si validez cind e posibil.In rest nu e treaba mea sa judec sau sa verific pe cei care calatoresc fara ab.
0

#1137 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 septembrie 2016 - 19:18

Azi, din cele patru trenuri doar unul era C, adica scurt, nearticulat. La ora de varf s-a mai adaugat inca un articulat. Dupa ora 18, cand raman doar trei, configuratia e 2G+1C.
Nu cred ca dispecerul trimite intentionat autobuze a caror capacitate de transport e neadecvata conditiilor, ci mai degraba se adapteaza la ce are disponibil, adica soferi si vehicule.
0

#1138 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 16 septembrie 2016 - 21:32

Adică daca un sfert plătesc sa zicem mersi k ratt trimite atâtea mtc uri pe traseu.Băi băieti....E jale daca asa sta treaba.de aia nu clima in tramvaie si autobuze k nu isi fac toti bilet?.De aia circulam pe linia 9 ca sardinele....ca nu isi fac toti biet?.
-1

#1139 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 septembrie 2016 - 22:46

Da. E unul dintre motive.
0

#1140 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 septembrie 2016 - 12:07

Sa fim seriosi... Voi luati problema in brate doar dintr-o parte.
Pe calalta, daca urc intr-un autobuz arhiplin, unde mor de cald, si cu noroc mai trebuie sa am grija si de hotii de buzunare, cred ca e ultima mea grija validarea. SI mai treaca mearga, daca am card, poate ma mai inghesui, mai merg o statie, mai coboara lumea, ajung la validator. Dar cu bilet... puteti uita...

Deci pe acest principiu, cu cat scazi capacitatea de transport, cu atat mai putine validari ai avea.

Degeaba vrei sa oferi transport occidental, daca ai calatori estici. Este o procedura lunga si anevoiasa, si poate de suferinta comuna, idea pe care o voi expune, dar eu as incerca-o.
Daca spre exemplu, s-ar lua linie cu linie, si s-ar reorganza la sange, eu zic ca in 1-2 ani s-ar vedea si rezultatele. Vorbesc desigur de liniile principale (33, 40, E1, E2, E7, E8), nu cele de cartier (28,29,E4, E6).
Ideea este sa introduci pe o linie indeajuns de multe autobuze, incat sa elimini aglomeratia. In momentul in care 80% dintre calatorii tai vor avea un loc pe scaun, spre exemplu, acestia nu vor mai sarii sa se bata pe locuri, prin urmare vor avea o scuza mai putin sa nu valideze. Apoi, un autobuz care nu este supraincarcat, ofera conditii umane de transport, lumea simte ca se face ceva pentru calator, controlorii au loc mai lejer sa se miste, taiem sansele hotilor de buzunare, iar un autobuz care nu este supraincarcat, este un autobuz sanatos! Deci in loc de 4+1 pe E7, bagi 5+3.

Asta prima parte. Acuma daca vrei o reforma adevarata, introduci (alt proces dureros si indelungat) oprirea doar la solicitare, cu buton. Astfel vei castiga din nou o groaza de timp pe traseu, care il vei putea prierde 'mai usor' in blocaje, astfel si intarzierile acumulate vor fi mai mici. Bun clar, toate astea fara o revizuire categorica a graficelor nu ar merge.

Iar inainte sa imi sariti ca nu avem autobuze destule. EI, e clar ca ar fi necesara o angajare in masa, dar si o schimbare de mentalitate. La noi se merge pe principiul, un autobuz cu un sofer, poate deservi in principiu o singura linie. Si uite asa stau autobuzele cu minutele in sir, chiar si ore, la Bastion.. .E4, E4b 46, si mai eu stiu ce linii unde. De ce nu poate un autobuz spre exemplu sa faca 3 varfuri pe 3 linii diferite intr-o zi. De ce la altii se poate? Pe langa asta, incearca sa intocmesti un orar dupa care un autobuz sa deserveasca cel putin 2 linii. Si E4 si 46, sau E4b si 46. 21 cu 28 si etc.

Insa pentru toate astea ai nevoie de: curaj, de initiativa, si de perseverenta. Cam toate acestea lipses cu desavarsire atat la RATT in general, dar cel mai mult la conducere in frunte cu Goia.
4

Arata acest topic


  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi