Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#581
Postat 12 septembrie 2016 - 10:27
nici nu stiam ca sunt 3 linii sus, credeam ca e una singura
in alta ordine de idei, oare vor deschide strada Jiul inainte sa fie terminat pasajul? macar partial ?
#582
Postat 12 septembrie 2016 - 19:11

#583
Postat 12 septembrie 2016 - 23:08
#584
Postat 13 septembrie 2016 - 09:05
Elphax, la 12 septembrie 2016 - 10:27, a spus:
Florin.B RATT, la 12 septembrie 2016 - 19:11, a spus:

In momentul in care s-ar deschide circulatia pe Jiul, in mod automat ar trebui modificata semaforizarea in intersectie, respectiv s-ar scurta timpii pe relatia gara de nord < > Circumvalatiunii, ceea ce ar duce la cozi si blocaje pe aceasta relatie. Asa, de bine de rau traficul in zona este unul acceptabil iar la toamna si la iarna ar putea deveni mai aglomerat si fara a se fi dat drumul pe Jiul, datorita conditiilor meteo defavorabile, ploi, lapovita, ninsori, etc.,...
Deci, din punctul meu de vedere este bine asa cum este, fara Jiul in "functiune"...Abia spre finalul lucrarilor la pasaj se poate opta si spre deschiderea traficului pe Jiul...
#586
Postat 13 septembrie 2016 - 16:07
mile, la 13 septembrie 2016 - 09:05, a spus:
Daca ar deschide doar pe un sens (Circumvalatiunii>Splai) nu ar trebui modificata semaforizarea!
#588
Postat 15 septembrie 2016 - 13:20
Baietii de la CFR au tot lucrat la acel stalp, dar vad ca tot in drum este. Deci totusi care e treba cu el? Presupun ca acolo nu poate sa ramana.
#589
Postat 15 septembrie 2016 - 14:04
#592
Postat 20 septembrie 2016 - 20:27
dan.s, la 11 septembrie 2016 - 18:41, a spus:

Vad ca nimeni nu-si mai da cu parerea vis-a-vis de ceea ce vedem la fata locului sau in poza-schita edificatoare realizata de dan.s...
Poate spun o prostie, poate nu, insa am impresia ca vom avea un podet care va culisa transversal fata de directia caii ferate in asa fel incat la trecerea unor trenuri, podetul va fi tras pentru "a intregi" linia ferata, inlesnind trecerea trenului/trenurilor iar dupa trecerea acestuia/acestora, podetul va fi retras si se va lucra in continuare la fundatia noului pilon (noua culee)...
Dau cu presupusul...

#593
Postat 20 septembrie 2016 - 20:36
#594
Postat 20 septembrie 2016 - 22:07
Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 20 septembrie 2016 - 22:08
#595
Postat 20 septembrie 2016 - 22:37
Timisoara se vede foarte bine in Google Earth, cele 2 fire ramase sunt "vitale" pentru infrastructura CFR:
Linia centrala e cea mai folosita, practic pe aici se intra in Timisoara Nord dinpre Lugoj, toate trenurile care nu au parcurs la linia 1 si 2 Peron
Celalalt fir (1) deserveste revizia de vagoane (in multe poze se vad locomotivele de manevra la lucru) + pe aici se face accesul la linia 1 si 2 Peron.
Cateva zile s-ar putea scoate ambele linii cu devierea traficului prin Buzias ( +tractiune Diesel) .... si cred ca aici se va ajunge cand partile metalice ale podului vor fi inlocuite cu altele potrivite cu noua lungime.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 septembrie 2016 - 22:38
#597
Postat 21 septembrie 2016 - 00:17
#598
Postat 21 septembrie 2016 - 07:26
Oare nu e nicaieri postat proiectul ca sa vedem cum se va construi? personal nu cred ca se va intrerupe circulatia atita vreme cit se pot executa 3 viaducte separate.
#599
Postat 21 septembrie 2016 - 10:40