STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#541 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 septembrie 2016 - 20:42

Sincer si fara vreo incercare de denigrare, eu am impresia ca buclele inductive nu sunt legate la nimic, in majoritatea locatiilor. Daca ar fi, am observa o minima "inteligenta" a sistemului, nu "prostia" crasa de care da dovada acum. Exemplul cel mai bun e Take Ionescu, unde dupa "raschetarea" buclelor nu se observa absolut nicio modificare in comportamentul sistemului.
0

#542 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 03 septembrie 2016 - 21:38

Si totusi on topic..Nu inteleg de ce daca este varianta brediceanu toti se înghesuie pe la viaduct ...unde e si mai rau si mai aglomerat....Dar na....baftă mea am fost singurul din 10 care a facut stanga de pe Circumvalațiunii si dupa dreapta pe Nemoianu.....liber.Ca place sa va inghesuiti pe o banda!!!!
0

#543 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 septembrie 2016 - 23:00

Nu mai zi nimic. Lasa oamenii sa mearga pe acolo daca asa vor... ;)
1

#544 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 septembrie 2016 - 23:58

Inainte de santier cei care veneau dinspre centru aveau verde vreo 10 secunde, dupa care urma verde 30 secunde pentru cei de pe Circumvalatiunii si 45 secunde pentru cei dinspre gara.

Probabil si acum temporizarea pentru cei care vin dinspre centru este tot 10 secunde. Probabil cu toata coada, din cauza acelui semafor, pentru cine merge pe Nemoianu dureaza mai mult sa ajunga la Gara decit pe Circumvalatiunii.

Personal imi convine situatia, la ducere spre sud merg pe Nemoianu, la intoarcere pe la Gara si apoi pe sub pasaj. Pentru ca asteptarea la semeforul de la podul de pe Dragalina ma enerveaza, prefer sa ma enervez mai putin in fata semaforului inutil de la Elba, verde la pietoni, rosu la masini, niciun tramvai care sa intersecteze soseaua... Dupa ce o sa il faca destept si o sa tina cont daca vin tramvaie, o sa se deschida strada prin curtea Elba spre Autogara si din nou o sa trebuiasca scolarizat semaforul.
4

#545 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 septembrie 2016 - 21:15

In plus, de multe ori pe cel de la Elba il prind pe verde, spre deosebire de cel de la podul de pe Dragalina care este desincronizat si il prind de fiecare data pe rosu. :Facepalm_emote_gif:

Astazi a plouat bine si... pasajul nu a fost inundat cu toate ca nu mai exista canalizarea. :coolspeak:

5 septembrie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.05 - 22.jpg

6

#546 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 06 septembrie 2016 - 06:26

Posibil sa fie si din cauza ca a plouat incet, fara averse cu multi litri pe mp in scurt timp si nemaifiind asfaltata decat o banda pamantul ramas liber si deja afanat de utilaje sa imbibe mult mai bine si eficient apa.. :eusa_think:
2

#547 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 septembrie 2016 - 15:44

Probabil au tot o pompa de santier, cum au avut la ultima inundatie a pasajului, la putin timp dupa ce au turnat betonul.

6 septembrie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 25.jpg

6

#548 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 06 septembrie 2016 - 16:08

Am trecut azi pe langa tine, dar nu-mi amintesc sa te fi vazut avand o... drona ???Imagine postata
1

#549 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 septembrie 2016 - 17:04

era si timpul sa scoti jucaria la aer! :coolpics:
stiam de drona de pe canalul tau de youtube
2

#550 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 septembrie 2016 - 18:08

Se poate vedea ca pasajul in varianta actuala este usor excentric fata de strada Jiul, nu are continuitate liniara...
Dupa ce va fi terminata largirea la care tocmai se lucreaza, excentricitatea va fi si mai mare avand in vedere ca, carosabilul de langa pilonul din dreapta (cum privim in poza) va fi mutat cu 1,65 m mai la stanga prin ingrosarea pilonului (culeei) cu 65 cm si prin crearea trotuarului cu latime de 1 m pe langa pilon (culee)...

Deci, dintr-un spatiu generos pentru construirea unui pasaj simetric si concentric pe axa drumului, atat pe Calea Circumvalatiunii cat si in continuare urmarind axa centrala a strazii Jiul, s-a ales o varianta de tot rahatul...Si excentric, si asimetric...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.06 - 23.jpg

4

#551 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 septembrie 2016 - 23:28

Am discutat pe forum ca solutia de largire din epoca socialista aplicata la alte pasaje (Calea Aradului) ar fi fost mai ieftina si suficienta (4 benzi in loc de 5) dar ma rog, s-a ales aceasta solutie... Bine macar ca pasajul a fost adincit si acum incap autocare cu etaj si de ce nu, camioane de aprovizionare, nu mai vorbesc de cei rataciti de gps-ul de autoturism sau indicatoarele inexistente sau ascunse de pomi.

Vezi postareadan.s, la 06 septembrie 2016 - 16:08, a spus:

Am trecut azi pe langa tine, dar nu-mi amintesc sa te fi vazut avand o... drona ???Imagine postata


Am fost de mai multe ori, asa cum am trecut si pe str. Paris.

Clipul:


4

#552 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 07 septembrie 2016 - 06:44

Pe filmare se vede cum o multime dubleaza virajul stanga vening dinspre gara. Asta desi coada nu este semnificativa. Ma intreb daca apuc ziua in care Politia isi va face treaba astfel incat sa traim intr-o societate in care regulile sunt respectate.
4

#553 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 07 septembrie 2016 - 09:12

Mi se pare mie sau cei de pe grupul de facebook "Robu trebuie sa plece" sunt extrem de cârcotași ?

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de sbogdan: 07 septembrie 2016 - 09:12

1

#554 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 septembrie 2016 - 12:37

Vezi postareaDoppler, la 06 septembrie 2016 - 23:28, a spus:



Am fost de mai multe ori, asa cum am trecut si pe str. Paris.



Ne poti da te rog cateva detalii? Model, timp de zbor, camera? Poate cateva poze :04: :suporter viola:
0

#555 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 septembrie 2016 - 13:47

:up_arow: :up_arow:

pai ceva dreptate au. in ideea ca daca tot te-ai apucat de el fa-l calumea cap coada ca altcineva nu se va mai atinge de el inca 50 de ani.
0

#556 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 septembrie 2016 - 16:05

Nu stiu ce valoare contractuala are un proiect postat pe internet. Un inginer Porr cu care am avut o scurta discutie mi-a spus ca inaltimea o sa creasca cu 1.5 metri pentru ca sa incapa pe sub viaduct autocare cu etaj si camioane. Dupa cum vad situatia actuala, gabaritul e mai mare cu aproape 2 metri decit initial si oricit ar avea asfaltul de fundatie si cel de uzura, tot o sa fie inaltime suficienta pentru ca sa aiba loc camioanele. Pentru trecerea unui camion inainte de modernziare nu lipsea mult, mai ales ca portile de gabarit erau montate intr.-un mod demolator cu 20 de centimetri mai jos decit podurile. Camioanele nu ar fi incaput aproape doar din cauza pantei de intrare - iesire.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2016.09.07 - 08.jpg

5

#557 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2016 - 19:33

Prioritar ar fi sa scoatem camioanele din oras, nu sa le facem un pasaj prin centru. -_- Ideea principala, dupa parerea mea, e ca masinile ce vin dinspre gara sa poata vira de pe doua benzi pe sub pasaj, la fel si cele ce vin de pe Jiul, sa poata circula pe doua benzi pe sub pasaj. Daca asta se rezolva, lucrarea are un rost. In plus, trebuie sa ramana o banda separata pentru virajul la dreapta spre gara, pe sub pasaj.
Din pacate, nici virajul pe doua benzi nu pare sa fie permis si in plus ar urma sa dispara banda separata pentru virajul la drepta spre gara, astea conform proiectului prezentat in topic.
Sper ca la final sa se renunte la ideile astea.
1

#558 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 07 septembrie 2016 - 21:12

Vezi postareaDoppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:

Nu stiu ce valoare contractuala are un proiect postat pe internet.

Ai fi surprins! Mai ales că informația asta trebuia făcută publică de PMT, încă din 2014, înainte de lansarea licitației de execuție...

Vezi postareaDoppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:

Un inginer Porr cu care am avut o scurta discutie mi-a spus ca inaltimea o sa creasca cu 1.5 metri pentru ca sa incapa pe sub viaduct autocare cu etaj si camioane.

Cred că suntem de acord că "poveștile", mai ales când privesc investițiile, e bine să fie însoțite de "documente"...

Vezi postareaDoppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:

Dupa cum vad situatia actuala, gabaritul e mai mare cu aproape 2 metri decit initial si oricit ar avea asfaltul de fundatie si cel de uzura, tot o sa fie inaltime suficienta pentru ca sa aiba loc camioanele. Pentru trecerea unui camion inainte de modernziare nu lipsea mult, mai ales ca portile de gabarit erau montate intr.-un mod demolator cu 20 de centimetri mai jos decit podurile. Camioanele nu ar fi incaput aproape doar din cauza pantei de intrare - iesire.

Dacă vrei proiectul mă poți contacta în privat sau pe FB... să poți face singur evaluarea!

Aceasta postare a fost editata de gmtro: 07 septembrie 2016 - 21:16

0

#559 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 septembrie 2016 - 10:16

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 septembrie 2016 - 19:33, a spus:

Prioritar ar fi sa scoatem camioanele din oras, nu sa le facem un pasaj prin centru. -_- Ideea principala, dupa parerea mea, e ca masinile ce vin dinspre gara sa poata vira de pe doua benzi pe sub pasaj, la fel si cele ce vin de pe Jiul, sa poata circula pe doua benzi pe sub pasaj. Daca asta se rezolva, lucrarea are un rost. In plus, trebuie sa ramana o banda separata pentru virajul la dreapta spre gara, pe sub pasaj.
Din pacate, nici virajul pe doua benzi nu pare sa fie permis si in plus ar urma sa dispara banda separata pentru virajul la drepta spre gara, astea conform proiectului prezentat in topic.
Sper ca la final sa se renunte la ideile astea.


imi amintesc asa :
- pe Republicii ramane o singura banda de facut stanga sub pasaj (cand vii dinspre gara), deci vom avea aceeasi situatie si bizonii vor proceda la fel
- benzile de acces raman spre si dinspre Circumvalatiunii - dar practic ele vor functiona pe cele 2 benzi noi (extinderea p-zisa) de sub pasaj, traficul perpendicular pe pasaj va functiona pe "benzile vechi"
2

#560 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 08 septembrie 2016 - 11:00

Vezi postareaElphax, la 08 septembrie 2016 - 10:16, a spus:

- pe Republicii ramane o singura banda de facut stanga sub pasaj (cand vii dinspre gara), deci vom avea aceeasi situatie si bizonii vor proceda la fel


Nu cred sa lase asa ... si atunci care ar mai fi rostul si rolul investitiei in largirea pasajului?

Pe Republicii (cum vii de la gara) sunt convins ca vor face marcajele in felul urmator:
- banda 1: inainte (spre centru) si la dreapta (spre str. Jiul)
- banda 2: inainte si la stanga
- banda 3 (alveola): obligatoriu stanga (pe sub pasaj, spre Circumvalatiunii).

Asa ar fi logic.

Aceasta postare a fost editata de Ivan Kolovoz: 08 septembrie 2016 - 11:01

1

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi