Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#541
Postat 03 septembrie 2016 - 20:42
#542
Postat 03 septembrie 2016 - 21:38
#543
Postat 03 septembrie 2016 - 23:00

#544
Postat 03 septembrie 2016 - 23:58
Probabil si acum temporizarea pentru cei care vin dinspre centru este tot 10 secunde. Probabil cu toata coada, din cauza acelui semafor, pentru cine merge pe Nemoianu dureaza mai mult sa ajunga la Gara decit pe Circumvalatiunii.
Personal imi convine situatia, la ducere spre sud merg pe Nemoianu, la intoarcere pe la Gara si apoi pe sub pasaj. Pentru ca asteptarea la semeforul de la podul de pe Dragalina ma enerveaza, prefer sa ma enervez mai putin in fata semaforului inutil de la Elba, verde la pietoni, rosu la masini, niciun tramvai care sa intersecteze soseaua... Dupa ce o sa il faca destept si o sa tina cont daca vin tramvaie, o sa se deschida strada prin curtea Elba spre Autogara si din nou o sa trebuiasca scolarizat semaforul.
#546
Postat 06 septembrie 2016 - 06:26

#548
Postat 06 septembrie 2016 - 16:08

#549
Postat 06 septembrie 2016 - 17:04

stiam de drona de pe canalul tau de youtube
#550
Postat 06 septembrie 2016 - 18:08
Dupa ce va fi terminata largirea la care tocmai se lucreaza, excentricitatea va fi si mai mare avand in vedere ca, carosabilul de langa pilonul din dreapta (cum privim in poza) va fi mutat cu 1,65 m mai la stanga prin ingrosarea pilonului (culeei) cu 65 cm si prin crearea trotuarului cu latime de 1 m pe langa pilon (culee)...
Deci, dintr-un spatiu generos pentru construirea unui pasaj simetric si concentric pe axa drumului, atat pe Calea Circumvalatiunii cat si in continuare urmarind axa centrala a strazii Jiul, s-a ales o varianta de tot rahatul...Si excentric, si asimetric...
#551
Postat 06 septembrie 2016 - 23:28
dan.s, la 06 septembrie 2016 - 16:08, a spus:

Am fost de mai multe ori, asa cum am trecut si pe str. Paris.
Clipul:
#552
Postat 07 septembrie 2016 - 06:44
#553
Postat 07 septembrie 2016 - 09:12

Aceasta postare a fost editata de sbogdan: 07 septembrie 2016 - 09:12
#555
Postat 07 septembrie 2016 - 13:47


pai ceva dreptate au. in ideea ca daca tot te-ai apucat de el fa-l calumea cap coada ca altcineva nu se va mai atinge de el inca 50 de ani.
#556
Postat 07 septembrie 2016 - 16:05
#557
Postat 07 septembrie 2016 - 19:33

Din pacate, nici virajul pe doua benzi nu pare sa fie permis si in plus ar urma sa dispara banda separata pentru virajul la drepta spre gara, astea conform proiectului prezentat in topic.
Sper ca la final sa se renunte la ideile astea.
#558
Postat 07 septembrie 2016 - 21:12
Doppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:
Ai fi surprins! Mai ales că informația asta trebuia făcută publică de PMT, încă din 2014, înainte de lansarea licitației de execuție...
Doppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:
Cred că suntem de acord că "poveștile", mai ales când privesc investițiile, e bine să fie însoțite de "documente"...
Doppler, la 07 septembrie 2016 - 16:05, a spus:
Dacă vrei proiectul mă poți contacta în privat sau pe FB... să poți face singur evaluarea!
Aceasta postare a fost editata de gmtro: 07 septembrie 2016 - 21:16
#559
Postat 08 septembrie 2016 - 10:16
Florin.B RATT, la 07 septembrie 2016 - 19:33, a spus:

Din pacate, nici virajul pe doua benzi nu pare sa fie permis si in plus ar urma sa dispara banda separata pentru virajul la drepta spre gara, astea conform proiectului prezentat in topic.
Sper ca la final sa se renunte la ideile astea.
imi amintesc asa :
- pe Republicii ramane o singura banda de facut stanga sub pasaj (cand vii dinspre gara), deci vom avea aceeasi situatie si bizonii vor proceda la fel
- benzile de acces raman spre si dinspre Circumvalatiunii - dar practic ele vor functiona pe cele 2 benzi noi (extinderea p-zisa) de sub pasaj, traficul perpendicular pe pasaj va functiona pe "benzile vechi"
#560
Postat 08 septembrie 2016 - 11:00
Elphax, la 08 septembrie 2016 - 10:16, a spus:
Nu cred sa lase asa ... si atunci care ar mai fi rostul si rolul investitiei in largirea pasajului?
Pe Republicii (cum vii de la gara) sunt convins ca vor face marcajele in felul urmator:
- banda 1: inainte (spre centru) si la dreapta (spre str. Jiul)
- banda 2: inainte si la stanga
- banda 3 (alveola): obligatoriu stanga (pe sub pasaj, spre Circumvalatiunii).
Asa ar fi logic.
Aceasta postare a fost editata de Ivan Kolovoz: 08 septembrie 2016 - 11:01