Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#521
Postat 29 august 2016 - 11:24
#522
Postat 29 august 2016 - 12:04

#523
Postat 29 august 2016 - 14:22
#526
Postat 30 august 2016 - 07:00
#527
Postat 30 august 2016 - 09:48

#528
Postat 30 august 2016 - 11:30
#529
Postat 30 august 2016 - 13:23
#530
Postat 30 august 2016 - 13:55
#531
Postat 30 august 2016 - 19:26
La Popa Sapca probabil ca apele meteorice vor fi evacuate direct in canalul colector nord. Orasul e strabatut de doua canale colectoare mari, construite in nordul si sudul orasului, de o parte si alta a Canalului Bega.
#532
Postat 30 august 2016 - 19:32
sbogdan, la 30 august 2016 - 07:00, a spus:
mile, la 30 august 2016 - 09:48, a spus:

Si foarte bine au facut, accesul prin pasaj fiind foarte greoi. Azi, pe la ora 13, coada se intindea pana in dreptul fostului (nu stiu daca mai au si acum birouri acolo) sediu al politiei rutiere. Vazand din timp asta, am evitat virand la stanga si dupa aceea la dreapta pe Nemoianu, unde a fost foarte ok.
#533
Postat 30 august 2016 - 23:04
#536
Postat 02 septembrie 2016 - 09:49
Vad ca utilajul acela de forat s-a mutat pe partea cealalta, se misca bine de tot PORR.
#538
Postat 03 septembrie 2016 - 09:37

#539
Postat 03 septembrie 2016 - 13:18
#540
Postat 03 septembrie 2016 - 20:04
Despre semafoarele de la CAP 2 (Dambovita) n-are rost sa-mi spui mie...Pe langa ca le "frecventez" din cand in cand cu masina, zilnic trec pe acolo cu autobuzul cand merg la lucru si cand ma intorc...Daca pe la orele 14-15:30 mai sunt cateodata masini si pietoni in intersectie, la ora 6 si la ora 23:30 autobuzul "meu" este singur in intersectie si sta soferul ca prostu sa treaca aerul prin fata lui...
Stiu ca fara semafor in acea intersectie se circula fara probleme nici pentru masini si nici pentru pietoni iar de cand functioneaza semafoarele, se fac cozi la masini, cate 4, 5, 6 masini...
Pana la urma, din toata smecheria asta cu semaforizarea excesiva, cel mai mult vor pierde pietonii pentru ca vor avea de asteptat mult si bine la multe semafoare unde pana acum erau doar zebre si traversau cum ajungeau la bordura drumului...
Pana si semafoarele cu butoane vor da verde pietonilor dupa ce se termina ciclul de unda verde acordat masinilor...Practic sistemul este gandit cu precadere in favoarea automobilistilor desi nici acestia nu vor avea numai unde verzi, cel mai putin la schimbari de directie...
Acea "unda verde" daca va exista, ea va trebui "platita" de cineva! Grosul "platitorilor" va fi format de pietoni...