Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#502
Postat 24 august 2016 - 07:56
Ma tot uit la cladirea asta, cat de frumos ar arata, daca ar fi restaurata si pusa in valoare. E o mare porcarie acel depozit construit in fata. Sunt sigur ca acea improvizatie nu are autorizatie de constructie, sau daca are probabil doar o autorizatie provizorie.
In locul primariei, as soma proprietarul sa darame acea improvizatie si sa restaureze cladirea. Parca d-na Grapini detine acel imobil, asa ca s-ar putea rezolva rapid la mica intelegere pe filiera de partid.
In locul primariei, as soma proprietarul sa darame acea improvizatie si sa restaureze cladirea. Parca d-na Grapini detine acel imobil, asa ca s-ar putea rezolva rapid la mica intelegere pe filiera de partid.


#503
Postat 24 august 2016 - 11:07
Din cate stiu acolo e fosta fabrica de gheata, unde la etajul I (sau parter inalt) avea loc procesul de fabricare (se vede dupa geamurile industriale), iar la etaj cred ca erau birouri (dupa geamurile clasice, ca de apartament). Ar fi minunata pentru un spatiu cultural.
#504
Postat 24 august 2016 - 11:34
Din partea mea poate sa fie si vila tiganeasca, doar sa se reabiliteze in conformitate cu normativele ce se aplica la cladirile istorice cu regim protejat.
#505
Postat 24 august 2016 - 23:48
Tin minte ca am vazut pe site-ul primariei autorizatia de construire pentru renovarea cladirii (str. Jiul nr. 4). Nu o mai gasesc... Parca am si postat informatia, cu poze google earth dar din nou nu gasesc pozele. 
Oricum acea improvizatie a fost facuta in epoca de aur cind cladirile istorice nu erau protejate.
24 august:

Oricum acea improvizatie a fost facuta in epoca de aur cind cladirile istorice nu erau protejate.
24 august:
#507
Postat 25 august 2016 - 23:45

Citeaza
OȚEL-BETON FASONAT Prelucrăm și distribuim armături din oțel-beton cu diametre curpinse între 6 și 40 mm, iar liniile automate de producție ne permit execuția unui numar nelimitat de forme geometrice, în funcție de specificul fiecărei comenzi. Fiecare pachet de bare este prevăzut cu o etichetă de identificare, pentru a facilita asamblarea rapidă în șantier. Sunt numeroase avantaje ale utilizării oțelului-beton fasonat într-o fabrică specializată, față de prelucrarea în șantier. Amintim doar cateva dintre cele mai importante aspecte ale procesării armăturilor într-un service center specializat:
...
Aprovizionare “Just-in-time”.
Având comanda exactă la timp, necesitatea de gestiune a stocurilor în șantier dispare, odată cu costurile aferente depozitării.
Soluționarea problemei spațiului în șantier.
Eliminarea necesității spațiului de stocare.
...
...
Aprovizionare “Just-in-time”.
Având comanda exactă la timp, necesitatea de gestiune a stocurilor în șantier dispare, odată cu costurile aferente depozitării.
Soluționarea problemei spațiului în șantier.
Eliminarea necesității spațiului de stocare.
...
Procema
Restul de poze:
#510
Postat 26 august 2016 - 18:41
Foarte interesante schitele, nu au evidentiat si adancimea partii carosabile existente versus propus, e probabil pe alta plansa. Interesant e ca culeele nu seamana deloc, pe o parte avem alee pietonala la o anumita inaltime si mai ingusta, pe cealalta parte aleea pietonala e separata de restul partii carosabile, mai joasa si binisor mai lata (3 m fata de 1 m). Adancimea maxima a pasajului va fi la iesirea din pasaj pe directia Republicii - Circumvalatiunii, diferenta fiind 30 cm (fata de intrarea dinspre Republicii.
#512
Postat 27 august 2016 - 14:49
McLane, la 26 august 2016 - 16:48, a spus:
Schita urmatoare am mai incarcat-o si anul trecut.

Se poate acum vedea care va fi gabaritul prin pasaj si cum se modifica el pe lungimea si latimea pasajului.
Daca as fi fost proiectant, in veci nu mi-as fi pus semnatura pe asa o lucrare...
Si asta deoarece vad o lucrare complet asimetrica in situatia in care acest lucru nu este necesar ci pur si simplu s-a apelat la aceasta varianta din motive financiare...
Pe langa faptul ca piciorul dinspre gara al pasajului ramane pe pozitie, el va fi latit (ingrosat) cu vreo 65 cm la care se adauga trotuarul de 1 m in care este inclusa si pista ciclista, si toate astea vor fi luate din carosabil...
Cu alte cuvinte, pe langa faptul ca axul central al drumului va fi mutat mult spre INCUBOXX pentru a face loc celor trei benzi pe jumatatea dinspre gara, se va lua cel putin 1,65 m in plus pentru "ingrosarea" acestei culei (stalp/picior)...
Deci, pe langa faptul ca vom avea un pasaj total asimetric, el va fi si total excentic fata de axul drumului...Un pasaj pe langa rolul functional, trebuie sa fie si placut ochiului, sa nu fie "stramb", sa nu fie deplasat intr-o parte decat daca situatia din teren o impune, sa nu fie asimetric daca nu este imperios necesar, etc.,...
Sunt curios cand va incepe demolarea noului zid contruit in urma cu un an-doi, zidul INCUBOXX-ului, care in mod cert se afla pe calea noului trotuar si poate si in calea noului carosabil...
Iata, o investitie importanta si binevenita insa gandita cu ... dosu, ca dealtfel multe alte proiecte si investitii recente....
O fi tare greu sa gandim normal si cu bataie lunga!...

#515
Postat 28 august 2016 - 17:21
Indicatoarele galbene, zici ca sunt din razboi...
Legat de strada Jiul, s-a vorbit aici despre motivele inchiderii ei. Nu stiu, ma gandeam, nu deoarece executa lucrari la sistemul de evacuare a apei din pasaj?
Legat de strada Jiul, s-a vorbit aici despre motivele inchiderii ei. Nu stiu, ma gandeam, nu deoarece executa lucrari la sistemul de evacuare a apei din pasaj?

#518
Postat 29 august 2016 - 10:15
In 5 august am facut pozele din Incubox si drumul nu mai exista de cateva zile. Parca din data de 2 august a fost inchis complet. (deci 27 de zile, nu 14, nu 21)
#520
Postat 29 august 2016 - 10:55
Anunțul oficial al PMT vorbește de MINIM
"
De la data de 1 august 2016, după cum a fost anunţat în prealabil, circulaţia rutieră prin pasajul Jiul se închide complet pentru o perioadă de timp de minim două săptămâni în vederea lucrărilor de modernizare...
"
http://www.primariat...epress_id=10680

"
De la data de 1 august 2016, după cum a fost anunţat în prealabil, circulaţia rutieră prin pasajul Jiul se închide complet pentru o perioadă de timp de minim două săptămâni în vederea lucrărilor de modernizare...
"
http://www.primariat...epress_id=10680