P.S. Nu uita ca noi vorbim aici de Porr Construct Romania SRL, (filiala din Timisoara Str. Simion Barnutiu, Nr.42, Et.5) nu de intreg holdingul Porr A.G.
Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#441
Postat 12 august 2016 - 23:50
P.S. Nu uita ca noi vorbim aici de Porr Construct Romania SRL, (filiala din Timisoara Str. Simion Barnutiu, Nr.42, Et.5) nu de intreg holdingul Porr A.G.
#442
Postat 13 august 2016 - 10:11
#443
Postat 13 august 2016 - 10:14
#444
Postat 13 august 2016 - 17:49
colinb73, la 13 august 2016 - 10:11, a spus:
Daca portiunea lor se afla dincolo de Brad, catre Oradea, atunci pot spune nu numai ca a fost facuta in grafic (conform spuselor tale) ci ca a fost facuta exemplar...Este acolo vorba de vreo 15 - 20 km de drum facut si marcat exemplar...Am avut impresia ca sunt in alta tara...Apoi am intrat din nou in RO...Drum dezastruos, aflat in reparatii intre Deva si Oradea de niste ani (mai putin portiunea terminata de care aminteam) conform buruienilor crescute pe movilele de pietris aduse candva pentru noua fundatie a drumului...
Aproape 200 km aflati in lucru...De neimaginat asa ceva...
Am mers pe acest traseu in urma cu circa o luna de zile pentru ca ... n-am avut de lucru...
#445
Postat 13 august 2016 - 20:22
Nu am legatura cu constructiile nu ii laud interesat dar si aici la pasaj eu zic ca au pornit destul de ok.
Si referitor la teoria ca vii cu 100 oameni si termini tot in cateva luni sunt de acord, cred ca se face prin China, dar acolo cred ca firmele nu se impiedica de mediu, expropieri, etc. In UE nu se face asa ceva pt ca nu e rentabil ca firma. Daca nu mai prinzi contracte tre sa dai afara, etc.
#448
Postat 14 august 2016 - 09:07
BogdanTm, la 09 august 2016 - 06:10, a spus:
Domnul Mile inteleg ca e fan al primarului..desi tocmai in cartierul lui merge cu autobuzul pentru ca linia PROMISA acum 4 ani a fi reabilitata nu doar ca a fost desfiintata dar si urma ei a fost stearsa....Sunt curios (nu ii doresc..Doamne fereste!) cum s-ar simti daca s-ar intoarce la sfarsitul lunii cu salariul in buzunar si cand ajunge acasa portofelul cu munca lui de o luna si toate actele a coborat cu 2 statii inainte..iar primarul i-ar spune plin de compasiune ca doar se stie ca in tramvaie se mai si fura...nimic nou sub soare...
Iata prima definitie ce apare cand cauti in DEX cuvantul fobie
Citeaza
Imediat de dupa alegerile din 2012 ai avut, Bogdane, repulsie fata de "pletele" lui Robu. Apoi de vopsitul lor...Apoi, de-a lungul timpului ai cautat si desigur ai si gasit tot mai multe motive sa-l urasti...motive si obiective insa cele mai multe subiective...Practic ai plecat din start pe "contra" cand nici macar nu s-a apucat de "lucru"...N-ai asteptat nici un an, nici jumate de an dupa alegeri ci de-a doua zi ai fost contra...
Despre realizarile in viteza din perioada comunista nu trebuie sa-mi povestesti mie pentru ca eu eram de fata, eram martor la ele si nu le stiu din povesti...Tocmai si eu am relatat despre unele din aceste realizari...Insa comparatia pe care o faci este una deplasata...Cand totul era in mana statului iar ordinele de sus trebuiau respectate intocmai, in aceste conditii nici nu este greu sa ai viteza la realizarea unor proiecte insemnate, de dimensiuni insemnate...Daca in acea perioada Robu era prim-secretar judetean sau municipal, "facea" poate si mai repede lucrarile decat cei enumerati mai sus de tine....
Cum spunea un coleg ieri ca nu putem compara exemple de lucrari de infrastructura executate rapid in China cu cele din Romania, mai ales acele lucrari legate de aprobari din partea mediului si de exproprieri (exproprieri daca e cazul cumva in China)...
Iata, avem exemplul cu tramvaiul in Calea Sagului unde un "cotet" de la mediu refuza sa plece de aproape un an de zile...
In perioada comunista nici nu se punea problema de asa ceva...
Deci, nu sunt FAN al lui Robu ci sunt fanul tuturor celor care muncesc...
Sunt fanul "tiganilor" de la Retim si mai ales cand sunt acele campanii de curatenie de primavara si toamna cand acesti cativa oameni aduna cu furci sau cu mainile goale cateva sute de tone de gunoaie aruncate de "domni" si fac asta pe vant, pe ploaie, pe vreme capricioasa in general...pe acelasi salar lunar mizer...
Sunt fanul celor de la vidanjare care suporta imagini si mirosuri total respingatoare...si tot pe un salar mizer...
In aceste conditii sunt fanul intreprinzatorului Robu, care a avut curajul sa demareze niste proiecte aducatoare de tone de injuraturi la adresa lui...De largirea acestor pasaje se vorbeste de dinainte de '89 si iata ca pana la Robu nimeni nu s-a apucat de ele, doar erau pomenite in campaniile electorale de dupa 1990 si atat...Si atunci cum sa-l injur pe acest om cand tocmai sub mandatul lui au demarat aceste lucrari intarziate de 30-40 de ani?...
Evident, ca orice persoana iesita din comun are si defecte, multe-putine, mari-mici, defecte pe care daca le pun in balanta, vor fi mai grele aspectele pozitive decat cele negative...
Personal am si eu multe a-i reprosa si am si facat in mod direct acest lucru, de unele chiar a tinut cont de ele (sau asa s-a nimerit)...Dar in viata nu le poti avea pe toate asa cum ti le doresti...
Citeaza
Linia 3 a fost desfiintata in primavara anului 2009 si nu-ti face tu griji pentru mine...Cum am avut rabdare 40 de ani pentru "Michelangelo" si tot atatia ani pentru Piata Iosefin (desfiintarea ei de pe strada) si pentru subtrecerea pietonala si de biciclisti de langa "vaporu" (pe sub pod), tot asa am rabdare si pentru reinfiintarea Liniei 3...
#449
Postat 14 august 2016 - 10:16
Florin.B RATT, la 12 august 2016 - 20:20, a spus:
Probabil printrea atatea postari laudative la adresa Porr si a primarului, intrebarea mea a ramas neobservata, sau nu are nimeni un raspuns la ea...
#450
Postat 14 august 2016 - 10:52
Daca pe terenul IRA, acela este teren privat si n-au cum sa se pozitioneze acolo...
Pana la urma ei stiu cat teren le trebuie, locatia cea mai buna din terenul public si daca primaria a fost convinsa de ei in acest sens si a fost de acord, asta e, constructorul este in legalitate...
Pe de alta parte, daca ar fost terminata cu prioritate strada Jiul, in ideea unei circulatii rutiere mai satisfacatoare, s-ar putea ca lucrurile sa nu fie asa ci invers, pentru ca astfel ar fi intreruperi (prin semaforizare sau indicatoare rutiere) pe relatia gara - Circumvalatiunii si Circumvalatiunii - gara, traseu prioritar in contextul santierului de la pasaj...
E simplu!
#451
Postat 14 august 2016 - 11:13
Asadar prefer sa nu pun benzina pe foc si sa continui la nesfarsit o discutie practic fara
nici o finalitate..doar "incordari" verbale reciproce.
Daca atat s-a putut sau mai exact s-a vrut sa se inteleaga..fiecare e liber sa isi pastreze
punctul de vedere. Nimeni nu detine adevarul absolut..sunt simple opinii. Care opinii se pare
ca unora le starnesc frisoane..si ofense de les majestate..
Dex ul contine si alte definitii interesante cum ar fi:
SERVILÍSM s. n. Caracter servil, atitudine servilă; slugărnicie.
Sursa: DLRLC (1955-1957)
Transmitem întreg mesajul primarului Timișoarei:
„CÂT DE MIZERABILI POT FI UNII SEMENI!
Subtitlu: CÂINII LATRĂ, CARAVANA TRECE!
Niște lichele incapabile să facă un lucru oricât de mic la polul binelui – cârtitori de meserie, putem spune –, după ce pe tot parcursul lucrărilor la Pasajul Michelangelo, la Centrul Istoric, la Malurile Begăi, în fapt, la toate, absolut toate sutele de proiecte pe care eu m-am încumetat să le pun în practică de când sunt Primar, asumând să înfrunt toate greutățile și, reușind cu toate, dovedind știința și forța de a face așa ceva – de fapt, confirmând la scară mult mai mare, ceea ce era deja dovedit de la Politehnică, din postura de Rector! –, împroașcă, acum, cu noroi, proiectele Pasajul Jiul, Pasajul Popa Șapcă, Bulevardele Simion Bărnuțiu și Take Ionescu, respectiv Semaforizarea Computerizată, pentru că… acestea sunt la rând! Nu există zi în care, acești mizerabili, în lichelismul lor, să nu prezinte negativ aceste proiecte care, adăugate celor deja finalizate, vor duce la noi cote schimbarea radicală în bine – în mai modern, mai funcțional și mai frumos –, a Timișoarei!
Ce le transmit acestor abjecți și grupurilor de interese murdare care-i susțin este că nu mă vor clinti, că Timișoara va merge înainte pe drumul vrut de mine și de majoritatea timișorenilor, drum pentru care aceasta a optat odată cu realegerea mea ca Primar în 5 iunie cu un scor cu peste 30% mai mare decât scorul celui mai bine clasat contracandidat și cu mai mult de 3% mai mare decât cel de la prima învestitură – dovadă a mulțumirii de prestația mea din primul mandat.
Și le reamintesc cele două vorbe înțelepte, generate special pentru personaje ca ei:
1. CÂINII LATRĂ, CARAVANA TRECE!
2. NU VEI AJUNGE NICIODATĂ LA DESTINAȚIE DACĂ TE VEI OPRI SĂ ARUNCI CU PIETRE ÎN FIECARE CÂINE CARE LATRĂ LA TINE!”.
sursa : facebook.com
Asta e postarea PUBLICA a unui primar de municipiu in anul 2016 in Europa. cuvintele spun tot.
Asadar nu ma voi cobora la nivelul suburban al parerilor unui om care descalifica insasi
notiunea de cadru universitar si de profesor (dar pesemne ca si in epoca ceausescu se faceau
profesori universitari la apelul bocancilor..si cine a avut limba mai lunga si mai adanc
infipta a ajuns si rector si academician..si desigur om politic).
Oricum e ultimul meu cuvant pe aceasta tema. chiar nu merita sa imi consum neuronii pe asa
ceva.
Celor care se tem ca nu pot dormi de grija lor ii asigur ca nu ma caracterizeaza pe niciunde acest aspect.
Din punctul meu de vedere calul moare de drum lung si prostul de grija altuia.
As avea rugamintea sa imi fie schimbat statusul din dreptul nick ului de pe forum cu
expresia sus mentionata "lichea abjecta si cartitor de meserie incapabil de a face un lucru
oricat de mic la polul binelui." Asta pentru ca cel care a enuntat-o detine dreptatea suprema
si oricum nu suporta contraziceri. Asa cum cei din Piata Universitatii purtau cu mandrie
in piept biletelul pe care scria GOLAN..tot asa ma onoreaza si pe mine acest calificativ dat
de personajul sus mentionat. Punct.
#452
Postat 14 august 2016 - 11:26
mile, la 14 august 2016 - 10:52, a spus:
Daca pe terenul IRA, acela este teren privat si n-au cum sa se pozitioneze acolo...
Pe amplasamentul fostei statii de benzina si pe terenurile lasate parloaga, chiar daca pentru asta se platea o chirie, sa zicem. (ca de construit, sigur nu se va construi nimic pana la inchiderea santierului) Primarul putea spune ca nu le da amenda pentru terenurile lasate de izbeliste, daca ii permite sa amplaseze organizarea de santier acolo.
@BogdanTm
Nu am citit asta, neavand cont pe facebook, dar ce scrie acolo imi pare extrem si sa te adresezi astfel concetatenilor, chiar daca sunt cei cam 75% ce nu te-au votat, e prea mult. Sper ca nu sunt cuvintele lui si ca altcineva a scris ce a scris acolo (eu il stiu mult mai calm), altfel...
P.S. Parca semaforizarea si pasajul Michelangelo erau proiectele lui Ciuhandu...
#453
Postat 14 august 2016 - 13:11
Florin.B RATT, la 14 august 2016 - 11:26, a spus:
P.S. Parca semaforizarea si pasajul Michelangelo erau proiectele lui Ciuhandu...
Legat de terenurile private, n-are ce sa se bage primaria in astfel de negocieri. Automat ar fi suspectata de alte chestii...Daca ai cultura de buruieni pe terenu-ti, esti bun de plata si gata!... Daca Politia Locala este la datorie...
Si terenul benzinariei are un stapan...
Legat de semafoare si daca te referi la postarea mea precedenta in care pomeneam de ele, ei bine, pomeneam de semafoare doar in intersectia Republicii-Circumvalatiunii, in urma sugestiei tale cu deschiderea cat mai rapida a traficului pe Jiul. Intr-un astfel de moment, cu trafic pe doua (trei) relatii, este nevoie de o semaforizare, provizorie in acest caz, pentru a opri o relatie de trafic in favoarea celeilalte si apoi invers. Si atunci s-ar pierde niste timpi esentiali care ar duce la aglomerari, in situatia in care se va circula pe o singura banda pe sens...
Deci, ce am pomenit eu de semafoare nu are nici o legatura cu marea semaforizare...
@BogdanTM
Pai si tu intelegi doar ce vrei din postarile mele sau ale altora, adica exact ce spui despre altii faci si tu...
#454
Postat 14 august 2016 - 14:08
#455
Postat 14 august 2016 - 17:32
#456
Postat 14 august 2016 - 21:37
Sunt convins ca primaru vrea sa faca ceva dar la randul lui probabil e prins si in alte interese de partid, mai il faulteaza si altii de prin primarie, bucuresti, etc. (autorizatii, licitatii, etc.) Personal cred ca referitor la pasaje se puteau face lucrurile mult mai repede chiar in primul mandat.
Dar asa daca crede cineva ca undeva in tara exista un primar care face tot mult mai repede si mult mai calitativ si cantitativ as vrea sa stiu si eu unde e acel primar.
#458
Postat 15 august 2016 - 12:18
#459
Postat 15 august 2016 - 16:45
Bolojan (Oradea) - a facut centru si cetatea tot ca si Robu cu fonduri europene, a facut pasaje peste centura din fonduri dar ATENTIE centura a fost facuta de CNADNR (aici multi spun ca a facut centura tot pe fonduri).
Deci nu cred ca cineva a facut mult mai mult ca Robu in vreun oras, toti sunt mediocrii.
#460
Postat 15 august 2016 - 18:05

Ajutor











