
Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#741
Postat 03 iulie 2016 - 20:27

#742
Postat 03 iulie 2016 - 20:51
Din cate stiu are 2 zile de cand functioneaza ?
#744
Postat 03 iulie 2016 - 23:10
Studiind filmul postat de către Doppler, văd că deocamdată radarul detectează și afișează viteza vehiculelor de pe toate benzile.
De asta a văzut Florin 16 Km/h, respectiva fiind viteza altui vehicul.
#745
Postat 04 iulie 2016 - 09:53
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 04 iulie 2016 - 09:53
#746
Postat 04 iulie 2016 - 09:57
#747
Postat 04 iulie 2016 - 11:02
Echipamentele nefiind ale poliției, pentru operarea de amenzi, trebuie semnat protocol cu poliția rutieră.
#748
Postat 04 iulie 2016 - 11:19
Lasand gluma, nu cred ca am ajuns noi la nivelul civilizatiei radarelor fixe. O sa se contesteze la greu...

#749
Postat 04 iulie 2016 - 11:29
Altfel, inutilă mi se pare ființa asta (Roxana Deaconescu): Radarele de la Semaforisoara sunt degeaba
*****
Atentie, soferi! Pornesc semafoarele din giratorii!
#750
Postat 04 iulie 2016 - 18:49
cseh_17, la 04 iulie 2016 - 11:19, a spus:

Pai, vor trebui sa aiba dovezi beton ca sa te poata amenda, ca daca in poza apar mai multe vehicule, (acolo unde le-au pus fiind mai multe benzi) dovada e fix-pix din start, mai ales daca mai vi si cu un filmulet unde se vede ca panoul afiseaza viteza vantului, atunci cand nu e nici tipenie de vehicul prin zona.

#751
Postat 04 iulie 2016 - 19:40
MHN, la 04 iulie 2016 - 11:29, a spus:
60 km/h ar fi ideal. Tinand cont si de toleranta de +10 km/h pe care o avem in legislatie, soferii ar putea merge in realitate cu 70 km/h fara riscul de a lua amenda.
#752
Postat 04 iulie 2016 - 23:57
Florin.B RATT, la 04 iulie 2016 - 18:49, a spus:

Probabil va fi cum e la momentul actual in Ungaria pe autostrada.
#753
Postat 05 iulie 2016 - 11:26
#754
Postat 05 iulie 2016 - 18:38
#755
Postat 05 iulie 2016 - 18:43
E ziceam ca alinuxsh stie ceva despre cum se pot masura vitezele a doua vehicule ce se deplaseaza in paralel, pe benzi diferite si asta cu un singur aparat radar.
#756
Postat 06 iulie 2016 - 11:36
#757
Postat 06 iulie 2016 - 18:49
Atentie la minutul 2:
Si intersectia de la politie:
Dupa semaforizare, semnul de pe Dimitrie Gusti obligatoriu la dreapta nu isi mai are rostul:
#758
Postat 06 iulie 2016 - 18:57
Doppler, la 06 iulie 2016 - 18:49, a spus:
Asa ziceam si eu despre intersectia de la Mirton (Samuil Micu), de exemplu, dar au aparut marcaje proaspete care indica obligativitatea de a vira dreapta, deci se pare ca semafoarele au fost puse strict pentru a opri la trecerile de pietoni, circulatia vehiculelor ramanand sa se desfasoare dupa aceleasi restrictii ca pana acum.
La minutul indicat de tine, "pietoanta" mai si admonesta soferul ca a avut tupeul sa treaca pe verde, fara sa-i dea ei prioritate, ea calare pe zebra fiind. Cred ca vor fi si accidente si desigur, se vor monta calmatoare de trafic ca sa incetineasca soferii, chiar daca au verde.

In clipul doi, se observa ca din cauza masinilor politailor (banuiesc ca doar ei au tupeul sa parcheze acolo) parcate ilegal, verdele intermitent pentru virajul la dreapta e degeaba.

Tot acolo: cu cat tupeu trec pietonii pe rosu, soferii ce vin de pe D.Gusti chiar dandu-le prioritate la cat de hotarati ii vad ca trec, siguri pe ei si pe prioritatea ce o au inscrisa in ADN deja.

#759
Postat 07 iulie 2016 - 11:57




Aceasta postare a fost editata de michidutza: 07 iulie 2016 - 11:57
#760
Postat 07 iulie 2016 - 13:12
Florin.B RATT, la 05 iulie 2016 - 18:43, a spus:
Cam toata Germania este dotata pe AS cu astfel de aparate radar, care masoara pentru 3 benzi. Clar punctul de detectie, respectiv de fotografiere difera, si este decalat, insa nu este mare filosofie.
Pe langa asta, toleranza in DE este tot 0. 1km peste, si iei amenda. Singura 'portita' este marja de erroare de 4-5 km/h a aparatelor radar fixe, care este scazuta din serva.