Cit despre muzica, nu stiu cum de nu a aflat inca UCMR-ADA ca sa va taxeze cu cine stie cite mii de euro drepturile de autor ale lui peste, de parca calatorii care merg pe gratis platesc ca sa asculte muzica.
Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#461
Postat 16 iunie 2016 - 22:56
Cit despre muzica, nu stiu cum de nu a aflat inca UCMR-ADA ca sa va taxeze cu cine stie cite mii de euro drepturile de autor ale lui peste, de parca calatorii care merg pe gratis platesc ca sa asculte muzica.
#462
Postat 16 iunie 2016 - 23:12
#463
Postat 17 iunie 2016 - 02:54
In cazul nostru tarifele ar fi:
Autobuze, troleibuze, tramvaie................................................................25 lei / luna
Ambarcatiuni de agrement / transport pasageri pe lacuri / rauri..................60 lei / luna
Nu stiu cum e daca postul radio (care oricum le plateste) transmite in regie proprie intr-o anumita locatie (exista o chichita legala acolo). Sumele nu-s mari insa daca te prind te pot obliga sa platesti retroactiv pentru intreaga flota.
#465
Postat 17 iunie 2016 - 15:02
#466
Postat 17 iunie 2016 - 15:32
Doppler, la 16 iunie 2016 - 22:56, a spus:
Dar daca erau electrice conform dorintei proprietarului BBT...
In mod normal orice ambarcatiune motorizata trebuie sa fie dotata cu "goarna" precum locomotivele...De mult vroiam sa pun in discutie acest lucru si sa intreb daca aceste hidrobuze sunt dotate cu goarne sau nu?...Exista un fel de difuzor pe punte sub acoperis insa nu stiu care este menirea acestuia. Desi am mers de 4 ori cu aceste "vaporase", n-am auzit niciodata ca timonierul sa dea din goarna desi au fost situatii cand se apropia sau depasea caiace sau hidrobiciclete...
Iar dacaceilalti "navigatori" au dopuri in urechi sau casti, este ca si cand pietonii cu casti in urechi traverseaza soselele sau calea ferata...Am avut numeroase astfel de accidente...
PS Azi dimineata am vazut si eu descarcarea celui de-al cinci-lea hidrobuz insa pana am ajuns in fata comp-ului, "stirea" era data deja de .... Florin....
#467
Postat 17 iunie 2016 - 17:56
Se aude bine, tare si e de efect.
#468
Postat 18 iunie 2016 - 17:55
#469
Postat 18 iunie 2016 - 20:05
Vorbeam cu ceva timp in urma cu domnul care e proprietarul hidro-bicicletelor si spunea ca asteapta sa vada daca-l vor mai lasa sa functioneze atunci cand se va da drumul la curse regulate.
#470
Postat 19 iunie 2016 - 09:57
e ca si cum vapoarele mici n-ar avea voie sa circule din cauza celor mari, sau bicicletele din cauza TIR-urilor.
Navigatia este reglementata la fel ca celelalte dipuri de deplasare.
#471
Postat 19 iunie 2016 - 10:19
Cu o masinuta de plastic antrenata cu pedale (lata de vreun metru jumate), ai voie pe drumurile publice?
P.S. A nu se intelege de aici ca sunt contra hidro-bicicletelor (chiar daca nu ma tenteaza deloc sa ma plimb cu asa ceva)
#472
Postat 19 iunie 2016 - 11:46
Exista intr-adevar niste reglementari de navigatie deosebite, cum spune si Florin, si de la care nu te poti abate iar in cazul unor evenimente deosebite, consecintele asupra celor raspunzatori cu navigatia pe Bega vor fi deosebite, dure...
Exemplul dat de Florin cu circulatia pe drumurile publice a unor categorii de vehicule interzise este elocvent...Avem aceeasi situatie si pe Bega...
Hidrobicicletele sunt bine venite pe lacuri, balti, etc.,...In lipsa ambarcatiunilor si navigatiei pe canal, ele au fost acceptate pe Bega...
Pe vremuri, pana la reabilitarea Parcului Copiilor exista un mic "lac" (bazin) in parc pe care erau vreo 6 hidrobicilete de dimensiuni mai mici...Iata, cu ocazia reabilitarii parcului, se putea amenaja un bazin mai intins, chiar pe toata lungimea parcului chiar cu insulite cu pomi, pe care se puteau pune atat hidrobiciclete cat si barcute cu vasle...Aprovizionarea cu apa a bazinului se putea face cu pompe direct din Bega din zona pasarelei (indragostitilor) iar evacuarea surplusului in zona podului Michelangelo printr-un ministavilar sau printr-un "prea plin"...
In schimb s-a facut acel traseu de canoe care nu poate functiona decat daca sunt ocupate toate "barcutele" (vreo 7-8 la numar) sau daca cele neocupate sunt scoase de pe canal, lucru incomod...Si asta daca vrei sa faci cateva ture...Practic ideea cu canoe-le in Parcul Copiilor a fost una extrem de proasta...
Pe un bazin se pot accesa hidrobicicletele sau barcutele in mod individual si nu intreg sistemul ca in cazul canoe-lor...
Iata, aceasta ar fi fost solutia ideala pentru hidrobiciclete si nu cu ele pe Bega printre ambarcatiuni motorizate si mai ales de transport in comun regulat...
In mod cert proprietarul hidrobicicletelor de pe Bega cunoaste regulamentele de pe canalele navigabile si se va supune deciziilor care se vor lua in urmatoarea perioada...fara sa se lamenteze...
LE Iata santul de canoe care nu poate fi folosit in mod individual si nici n-am vazut vreodata sa functioneze aceste canoe decat la deschidere...
#476
Postat 28 iunie 2016 - 14:14
#477
Postat 28 iunie 2016 - 19:06
#478
Postat 28 iunie 2016 - 19:18
On topic: vapoarele isi schimba numele la schimbarea proprietarilor si nu vad de ce nu ar fi posibila redenumirea oricind.
#479
Postat 29 iunie 2016 - 14:51
#480
Postat 29 iunie 2016 - 16:14

Ajutor
















