
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1323
Postat 13 iunie 2016 - 17:28
#1324
Postat 16 iunie 2016 - 20:32
Cel ce a fost implicat intr-un accident ( si are geamul din stanga cabinei vatmanului fisurat) - are probleme cu LCD-ul din fata, - imaginea este decolorata si peste ea in partea dreapta se aprind randuri random - simptom specific LCD-urilor deteriorate - in cel mai bun caz aici e un contact imperfect iar in cel mai rau integritatea panelului e compromisa.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 16 iunie 2016 - 20:33
#1327
Postat 22 iunie 2016 - 18:03
#1328
Postat 22 iunie 2016 - 19:46
#1329
Postat 24 iunie 2016 - 10:27


Presupun ca putem sa cadem de acrod, ca solutia actuala este pe cat se poate de penibila. Sa ai un tramvai 'ultimul racnet' dar sa nu il poti folosii la capacitate maxima, pentru ca fimra XY nu s-a gandit si la retragere in depou, spre exemplu, iar nimeni din regie, nu le-a atras atentia asupra acestui aspect.
#1330
Postat 24 iunie 2016 - 19:42
#1331
Postat 27 iunie 2016 - 19:16
#1332
Postat 27 iulie 2016 - 21:43
Afisajele electronice erau stinse iar linia era "afisata" cu o foi A4 laminate - una in parbriz si una in spate....

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 27 iulie 2016 - 21:44
#1333
Postat 08 august 2016 - 19:13
#1335
Postat 22 august 2016 - 15:23

#1336
Postat 22 august 2016 - 17:34

#1338
Postat 01 septembrie 2016 - 23:01

#1339
Postat 01 septembrie 2016 - 23:05
Florin.B RATT, la 27 iunie 2016 - 19:16, a spus:
De acu` doua luni s-a mai facut unul.


LE:

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 01 septembrie 2016 - 23:37
#1340
Postat 02 septembrie 2016 - 00:22
Iar timpul asta ar trebuii comparat cu timpul scurs de la plecarea urmatoarelor vagoane pentru modernizare.
Modernizarea asta dureaza prea mult in opinia mea. Ori echipa ce se ocupa de modernizare e mica ori firma reparatoare nu si-a procurat din timp materialele necesare modernizari sau ambele.