Indicatorul de statie va fi luminat (am vazut ca are un fir care deocamdata nu e conectat niciunde)
Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#422
Postat 01 iunie 2016 - 20:10
alex_19, la 01 iunie 2016 - 18:59, a spus:
Corecte observatiile tale si la care ader!
Legat atat de greseala ciudata cu Gheorghe Coposu (este vorba de o minima cultura generala de adulti), mai avem si alte lucruri ciudate in denumirea statiilor...Ce cauta de exemplu Constantin Brancoveanu in insiruirea statiilor? Acest lucru va crea doar confuzii in mintea multora...
Apoi Statia Tudor Vladimirescu!... Splaiul Tudor Vladimirescu se intinde de la bulevardul Mihai Viteazul pana aproape de golful din zona Solventu...Avem pe acest splai 3 statii si anume Catedrala Mitropolitana, Sfanta Maria, Stefan cel Mare iar a patra statie din aceasta insiruire este denumita Statia Tudor Vladimirescu, statie care se afla deja pe Splaiul Sofocle, in dreptul strazii Vulturilor...Deci, cel mai corect ar fi fost ca statia in discutie sa poarte numele de Vulturilor pentru o localizare corecta si nicidecum Tudor Vladimirescu, lucru ce iarasi ar duce la confuzii in randul timisorenilor...
Podul Stefan cel Mare si-a schimbat si el numele in Dragalina, conform cu numele bulevardului care-l traverseaza. Deci numele dat statiei este iarasi aiurea, necorelat cu realitatea, chiar daca aceasta "realitate" este dora de cateva zile sau urmeaza a deveni peste cateva zile...
Si toate aceste aberatii se intampla tocmai in momentul in care numele unor poduri puse de-a lungul timpurilor total aiurea s-au schimbat sau sunt in curs de schimbare...Oare persoanele din cadrul RATT care se ocupa cu aceste numiri de statii nu urmaresc ce se intampla in acest oras la nivel administrativ?...
Am consumat multa cerneala pe tema numelelor atribuite statiilor de mtc-uri in Timisoara, nume atribuite aiurea, fara o logica elementara...Iata ca aceste principii ciudate pentru mine se aplica in continuare...Chiar lipseste un cap limpede la nivel decizional?
In acest context ma bucur mult de declaratia primarului in care sustine si el ca sunt numeroase nereguli si ca le va stopa, respectiv le va indrepta...Sper sa si reuseasca in demersul lui!...
Citeaza
„Nu am văzut cum se numesc stațiile, nu mi-au fost prezentate. Dar asta nu înseamnă că nu putem să le schimbăm, dacă trebuie. Nu putem să lăsăm aiureli. Avem o tradiție noi în a da denumiri aberante. Abia am corectat denumirile podurilor și acum se pare că unii vin în compensație cu bazaconii. O să mă ocup personal de denumiri, pentru că, după părerea mea, denumirile trebuie să localizeze, oamenii să știe ușor despre ce este vorba. Vă asigur că toate prostiile astea vor dispărea. Vom înlătura toate bazaconiile”, a conchis Robu.
In alta ordine de idei, astazi am fost "copil" si am mai facut o tura, cu Decebal de data asta...Dar tot spre vest (Iosefin) am mers...Dar in fata se afla Burebista care nu avea calatori insa mergea in fata lui Decebal cu un scop stiut doar de "marinari"...Comunicau echipajele intre ele prin statie si nu foloseau vorbe goale...Cu alte cuvinte, eram in convoi...
Decebal a facut manevra de intoarcere in golful Salvo fara sa intre in el iar Burebista s-a intors pe la IMAIA...La acostarea dupa intoarcere, am coborat cu totii iar nava Decebal s-a retras langa Traian care stationa iar Burebista a preluat calatorii care asteptau in statia Catedrala Mitropolitana si a plecat cu ei spre EST (Badea Cartan, Uzina Electrica)...
#423
Postat 01 iunie 2016 - 20:19
#424
Postat 01 iunie 2016 - 20:26
Nu stiu nici daca si primarul are solutii cele mai corecte...
#425
Postat 02 iunie 2016 - 11:07
alex_19, la 01 iunie 2016 - 18:59, a spus:
Lăsând totuși la o parte greșeala, am remarcat o tirada vădită, a presei naționale, împotriva Timișoarei, în contradicție cu promovarea excesivă a Clujului. Sunt tactici asumate de cei din presă și comandate de interese pe care, e drept, nu le cunsosc dar de care sunt sigur. Spun asta, pentru că există și în Cluj scandaluri pe tema tăierii copacilor/lărgirea străzilor/asfaltul prost etc. care însa nu răzbesc în presă decât marginal. Spre exemplu acum două-trei săpt. s-au tait vreo 20 de castani din Piața "Avram Iancu" iar reprezentanți ai ONG-urilor ecologiste au venit cu lumânări și mesaje funerare la trunchiurile cioprâțite. Nimic din toate astea nu a fost publicat/dezbătut în media românească dar când s-a întamplat același lucru în Timișoara vuia toată țara, de la Iași la Constanța și de la Suceava la Giurgiu. Exemple de genul mai consc destule.
Formatorii de opinie și inițiatorii unor tiruri din aceste triade sunt de cele mai multe ori chiar angajați din presa timișoreană, aservită sau fană a celeilalte tabere: pressalert (care se știe de către cine-i finanțat) și pentrutimișoara
#427
Postat 04 iunie 2016 - 12:31
Gasesc ca este o tampenie punerea acelor folii oglindate. Dinafara nu vezi absolut nimic inauntru, respectiv daca sunt sau nu calatori in ambarcatiune, sau cati sunt, cat de plin sau cat de gol este hidrobuzul?...
In al doilea rand este tot o tampenie pentru ca dinauntru privelistea (imaginea) exterioara este mai intunecata, bate intr-o nuanta de albastru intunecat iar acest lucru iti da senzatia de vreme innourata chiar daca este senin si insorit...
Deci, cel cu aceasta idee a gafat, din punctul meu de vedere...
#428
Postat 04 iunie 2016 - 21:44
Părerea mea.
Mă mir că au botezat unul dintre vaporașe: Traian.
Alții au scos acest nume până și din imnul național.
#431
Postat 05 iunie 2016 - 11:11
Si iata de ce? Statia Mihai Viteazul care este langa fostul pod numit (pana curand) aiurea Mihai Viteazul, prin schimbarea recenta a numelui podului in Andrei Saguna (o corectie binevenita), numele statiei este dat conform vechii denumiri a podului. Adica, se repara o greseala veche de ani de zile dar se face alta in momentul urmator!...
In mai toata presa locala au fost anuntate aceste schimbari de denumiri de poduri, doar la Ratt nu s-a auzit de ele...
Iata articolul din Renasterea...
Renasterea Banateana
Citeaza
Apoi, statia Dacia de langa podul cu fosta denumire Dacilor in noua conjunctura cu redenumirea podului cu numele de Decebal se leaga si nu prea. Denumirea cea mai binevenita pentru aceasta statie ar fi Statia Badea Cartan, fiind aproape lipita de marea piata agroalimentara cu acelasi nume...
Citeaza
Denumirea statiei Constantin Brancoveanu de langa podul cu fosta denumire de Decebal/cu nume nou de Traian, este total pusa aiurea, ca sa ameteasca lumea si mai mult, multi se vor intreba daca merge vaporul pe Fasia Gaza ca sa mearga la cumparaturi la bazar...Chiar n-am inteles nicicum atribuirea acestui nume unei statii de pe Bega...La fel cum n-am inteles pe deplin nici motivul mutarii lui "Decebal" la Piata Badea Cartan si a lui "Traian" in locul lui "Decebal"...
Citeaza
Statia Corneliu Coposu este aleasa corespunzator, aflandu-se in apropierea bulevardului cu acelasi nume. Daca aceasta statie s-ar fi numit Michelangelo, cum de altfel ar fi fost corect intr-o oarecare masura mergand pe un principiu comun, am fi avut o inflatie de Michelangelo. Si anume strada Michelangelo, podul Michelangelo, pasajul subteran Michelangelo si mai nou si Piata Leonardo da Vinci se numeste Piata Michelangelo (a fost rebotezata odata cu podurile despre care tocmai vorbesc). Deci, daca si statia s-ar fi numit tot Michelangelo, ar fi fost deja prea mult pentru orice om normal...
Numele statiei Catedrala Mitropolitana este nenimerit din punctul meu de vedere. Nimerit ar fi fost Mihai Viteazul deoarece se afla la un capat al bulevardului Mihai Viteazul iar mai nou si podul de langa se numeste oficial Mihai Viteazul, conform reparatiei recente din CL...
Citeaza
Pentru cine nu este clar cum au stat lucrurile pana acum legat de numele a doua poduri, repet:
Podul din dreptul bul M. Viteazul se numea A. Saguna iar podul din dreptul strazii A. Saguna din Fabric se numea Mihai Viteazul...Parerea mea este ca cineva si-a batut joc de acest oras in mod intentionat cu niste multi ani in urma iar acum cand se incearca repararea acestor lucruri, vine altcineva si-si bate joc in continuare de acest oras prin atribuire ciudata a unor nume de statii de pe Bega. Ar trebui identificata aceasta persoana si aratata cu degetul ca sa fie cunoscuta de cei carora le pasa de aceste lucruri. N-au picat aceste denumiri din neant ci au fost rostite de gura cuiva, gura unei minti ori bolnave, ori smechere...
Despre statia Tudor Vladimirescu am mai pomenit cate ceva, dar revin cu alte argumente in defavoarea acestei denumiri...
Avem de-a lungul Begai un splai cu numele de T. Vladimirescu. Acest splai are lungimea de 2,3 km si se intinde de la bulevardul Mihai Viteazul pana in Iosefin in dreptul strazii Vulturilor. Avem pe acest splai 3 statii iar a patra statie de pe el si aflata exact la capatul lui poarta chiar numele splaiului pe care se afla. Atunci de ce celelalte trei statii au alt nume si nu au tot Tudor Vladimirescu, sau pentru a se deosebi intre ele sa fie si numerotate, adica Tudor Vladimirescu 1, T V 2, T V 3 si T V 4...
Deci, tot varza avem in aceste denumiri de statii...
emilut, la 04 iunie 2016 - 21:44, a spus:
Părerea mea.
Si eu de ani de zile spun ca nu prea avem ce vedea de pe Bega decat in putine locuri, Dar avand in vedere ca s-au plantat pomi pe maluri si pe trei randuri, in mod cert vom vedea si mai putin peste cativa ani!...
Numai in mintea unora va inflori turismul de agrement pe Bega in aceste conditii.
#433
Postat 05 iunie 2016 - 11:39
Iar la incriminarea RATT-ului, n-a venit nici o dezmintire dinspre acesta. In mod normal cand esti acuzat de niste lucruri, incerci ca te aperi cand acuzatiile sunt nereale, false...
Ori in lipsa unei reactii din partea RATT deduc ca acuzatiile sunt reale si ca la RATT s-a decis numele statiilor mai ales ca intr-o postare de-a ta ai spus ca se poarta discutii la nivelul conducerii RATT despre denumirile statiilor. Ma gandesc ca despre statia "Gheorghe Coposu" nu se prea putea discuta nimic decat sa se indrepte gafa facuta...
Ma gandesc ca si muncitorii care au montat panoul cu gafa stiu sa citeasca si puteau lua decizia de a nu-l monta pana nu anuntau vreun sef si abia apoi la ordinul expres al acestuia in cunostinta de cauza sa-l monteze...Si atunci aveam macar un prim vinovat al gafei...
#434
Postat 05 iunie 2016 - 12:52
#435
Postat 05 iunie 2016 - 17:36
Eu ma gandesc ca cineva a spus: "Coposu sa se numeasca statia" si mai departe cineva a adaugat din greseala Gheorghe.
#436
Postat 05 iunie 2016 - 18:07
#437
Postat 05 iunie 2016 - 21:23
Intoarcerea s-a facut dincolo de Pasarela Gelu...S-a mers cu o viteza superioara celor cu care am mai navigat, astfel ca am facut pana la locul de intoarcere circa 13-14 minute iar pana la punctul de plecare circa 27-28 minute...
Iata si trei filmulete de astazi insa datorita ploii si a geamurilor aburite si infoliate, nu se vede mare lucru din interior desi era doar ora 15 si cateva minute...
Pe de alta parte, am stat in spate in ultimul rand, deasupra elicii, si pot spune ca prezenta zgomotului era mai mare fata de ocuparea locurilor in partea din fata a salonului, dincolo de usile de acces...
Deasemenea, zgomotul produs de motoare si elici era usor mai mare mergand in amonte decat in aval, lucru pe care nu l-am sesizat cand stateam pe locurile din fata ambarcatiunii...
Plecarea catre Iosefin...prin ape involburate...
Si intoarcerea...prin aceleasi ape...
Si o constatare...La prima navigare imi spunea pilotul ca peste 3-4 luni in urma unor navigari regulate si permanente a 3-4 vaporase pe Bega, toata vegetatia de la malul apei, cea crescuta printre bolovani, va disparea. Iata ca astazi am vazut portiuni mici si scurte de vegetatie ca si secerata, in urma trecerii hidrobuzului, respectiv in urma valurilor create de hidrobuze...Acest lucru ma bucura si iata ca se adeveresc banuielile ca asa se va intampla daca se va naviga pe Bega. Pana si PET-urile agatate prin aceasta vegetatie si printre bolovani sunt ridicate de valuri si incet-incet se duc la vale, adunandu-se pe la ecluze de unde s-ar putea scoate mult mai usor din apa...
#438
Postat 05 iunie 2016 - 21:39
Am vazut astazi dimineata acest reportaj. Fara nici un partizanat sau incrancenare politica...e bine sa vedem cu totii ce inseamna CU ADEVARAT sa administrezi un oras o metropola...si ce inseamna sa ai viziune....Ei deja planifica anul 2040...si imaginile care arata cum se prezinta orasul ASTAZI...si sunt reale va asigur pentru ca l-am vazut cu ochii mei in urma cu scurt timp....ma face SA PLANG din tristete si amaraciune...cum vrei sa fi capitala europeana a culturii cand...pfff......ce e acolo si ce e aici? cat de drag ne-ar fi tuturor sa fim zi de zi in acel paradis gandit rational..in care fiecare vehicul are locul lui..cel mai marunt aspect e gandit aproape de perfectiune...si nici un "senior" nu lesina cand atatea vehicule pe 2 roti merg in toate partile.Uimitor si bebelusii lor ajung bine sanatosi la varsta scolara si nu sunt mutilati de perversii pe 2 roti care penetreaza spatiile pietonale...In acel oras si in acea tara se gaseste o rezolvare cu maxima bunavointa chiar si pentru incidente nedorite. Concret trenul cu care urma sa plec si-a schimbat linia la care trebuia sa ajunga...el fiind in tranzit prin Amsterdarm. A fost anuntat la megafon..dar cum putini din noi stim limba olandeza...la fiecare iesire din subteran spre peron era un angajat al cailor ferate in uniforma care te indruma cu bunavointa spre peronul unde va ajunge acel tren...si din nou mi-am amintit de palmisoara nord....unde nici macar un panou mare si decent nu ai sa vezi ce pleaca si ce vine in gara.... De semaforizare ce sa mai zic..sau de pistele de biciclete in ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI...e cutremurator faptul ca desi ne despart cateva mii de km de orasul acesta superb..de fapt intre noi e o LUME. dureros spus..dar civilizatia si lumea barbara..face to face....
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 05 iunie 2016 - 21:51
#439
Postat 06 iunie 2016 - 00:19
Exista in opinia mea 2 posibilitati pentru denumirile statiilor:
- denumiri fara nici o legatura cu locul cu numele unor personalitati/eroi/etc. - complet nerecomandat in opinia mea
- denumiri geografice pe doua directii din care se alege una pentru coerenta:
* legate de podul unde e statia
* legate de zona/strada/bulevardul de proximitate
Ca de obicei noi le-am combinat pe toate 3..
P.S. Denumirea de statie "Dacia" mi se pare la fel de idioata ca "Brancoveanu" atata timp cat ai o zona din oras care se numeste asa si care bineinteles e fix in partea ailalta a orasului ..
Aceasta postare a fost editata de minny: 06 iunie 2016 - 00:21
#440
Postat 07 iunie 2016 - 11:59
minny, la 06 iunie 2016 - 00:19, a spus:
Ai dreptate. Insa am abandonat in mod intentionat "principiul" in acest caz pur si simplu ca nu vreau sa-mi inchipui ce va fi in capul timisorenilor la denumirea statiei din Badea Cartan cu numele de DECEBAL cand acest nume este incetatenit la Baile Neptun...
Iar "Catedrala Mitropolitana" este binevenita la statia lui 33...
Citeaza
Pai daca ai fi urmarit forumul in mod regulat, ai fi vazut ce "lupte" am dus cu colegii cu un an si ceva in urma sustinand exact ceea ce spui si tu legat de statiile din jurul pasajului Michelangelo care pasaj se afla in Piata Leonardo da Vinci dar iata ca acum pana si numele pietei s-a schimbat in Piata Michelangelo pentru ca sub acest nume s-a incetatenit numele pasajului si ca atare sa fie corespondenta in denumiri...Deci, sa revin la statii, sustineam si eu ca toate statiile din acelasi perimetru sa poarte acelasi nume, putand fi diferentiate doar prin adaugarea de sufixe...Insa nu prea am fost inteles si iata ca acum mai primesc si lectii pe tema asta...
Citeaza
- denumiri fara nici o legatura cu locul cu numele unor personalitati/eroi/etc. - complet nerecomandat in opinia mea
Corect!...
Citeaza
P.S. Denumirea de statie "Dacia" mi se pare la fel de idioata ca "Brancoveanu" atata timp cat ai o zona din oras care se numeste asa si care bineinteles e fix in partea ailalta a orasului ..
Din nou corect!....
PS1 Uitasem sa pomenesc (din nou) de statia Stefan cel Mare data dupa numele podului de pe Dragalina, nume care s-a schimbat tocmai in aceste zile in Podul Dragalina...
PS2 Cata dreptate avea BogdanTm intr-o postare in care sustinea/explica cum functioneaza un forum!...

Ajutor














