STP Timișoara Forum: ⌚ Gara de Nord - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

⌚ Gara de Nord

#301 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 decembrie 2015 - 20:50

Articolul 1 din LEGEA nr. 75 din 16 iulie 1994, publicata in Monitorul Oficial nr. 237 din 26 august 1994, zice ca:

Citeaza

ART. 1
Modelul drapelului României şi intensitatea culorilor acestuia sunt cele prevăzute în anexa nr. 1.
Drapelul României are formă dreptunghiulară. Laţimea drapelului este egală cu 2/3 din lungimea acestuia, iar dimensiunile fâşiilor culorilor sunt egale.


Din pacate, eu nu reusesc sa gasesc aceasta anexa. -_-
0

#302 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 28 decembrie 2015 - 21:09

http://lege5.ro/Grat...tutiile-publice
1

#303 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 28 decembrie 2015 - 21:32

Din anexa::up_arow:
Imagine atasata: drapel.JPG
0

#304 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 decembrie 2015 - 22:47

Se da cu putina vopsea si var si am renovat gara... Boschetarii tot acolo sunt, sobolanii si cainii la fel, buticurile infecte si improvizate tot alea is... Jenibil.
0

#305 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 decembrie 2015 - 01:03

Vezi postareamile, la 28 decembrie 2015 - 10:45, a spus:

Eu ma intreb de ce noile geamuri (ferestre) sunt impartite exact in patratele (ochiuri) mici ca si geamurile vechi si mai ales ma intreb de ce se pastreazaza si acele chenare galbene si pe aceleasi ochiuri precum era si pana acum...

Este o chestiune de renovare intocmai a situatiei initiale, respectiv o chestiune de autorizatii suplimentare, adica daca nu se schimba nimic, ramane totul cum a fost, este mai simplu din punct de vedere birocratic, sau...?


Nu m-am asteptat sa se intample asa legat de geamuri...


Pe scurt, da.

Citeaza

Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii

Art. 11.
(1) Se pot executa fără autorizaţie de construire următoarele lucrări care nu modifică structura de rezistenţă, caracteristicile iniţiale ale construcţiilor sau aspectul arhitectural al acestora:

b ) reparaţii şi înlocuiri de tâmplărie interioară şi exterioară, dacă se păstrează forma, dimensiunile golurilor şi tâmplăriei;


Si eu sunt de parere ca ar fi meritat un "facelift" mai serios, cu toata bataia de cap aferenta.

Aceasta postare a fost editata de mio: 29 decembrie 2015 - 01:04

1

#306 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 decembrie 2015 - 08:54

Cred ca lucrarea e doar ca sa mai schimbe fata garii pina cind intra culoarul IX in refactie, atunci ar fi posibil ca si cladirea sa intre in renovare ca si Aradul.

Ce e interesant, e faptul ca pompierii lasa sa functioneze 2 chioscuri in locul usilor de la fatada spre oras.Poate se gindesc ca nu mai e afluire mare de persoane si in caz de ceva fug spre linii.
1

#307 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 decembrie 2015 - 11:18

Vezi postareaAndy, la 28 decembrie 2015 - 21:32, a spus:

Din anexa::up_arow:
Atasament drapel.JPG



Si atunci intreb (pe toata lumea) ce legatura exista intre drapelul de pe cladirea garii (sau cel de la Finante sau de la hotelul Timisoara si de prin alte parti) si drapelul de stat al Romaniei?...

Chiar daca drapelul este pus pe verticala, culorile trebuie transversal pe lungimea drapelului. In acest caz lungimea lui este pe verticala...

Se pare ca si legiuitorul a scapat aspectul ca drapelul se poate pune si pe verticala, astfel exista portite variate de interpretare...Insa oricum am lua-o, benzile de culori nu se pot pune pe lungime precum avem in exemplele date...
0

#308 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 ianuarie 2016 - 16:32

http://www.cdep.ro/i...2015/r8554A.pdf

Imagine atasata: monthly_01_2016/post-2599-078394400 1452868327.txt

Mulțam lui NGC20 pentru vigilență :beer2:
3

#309 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 15 ianuarie 2016 - 18:27

Pina acum stiam ca CFR a cistigat la Paris

http://debanat.ro/20...ilor_59282.html

http://www.tion.ro/p...stui-an/1503430

iar mai apoi cica dupa ce au cistigat cu Poldmir nu s-au apucat de lucru ca a intentat proces consultantul belgian

http://timpolis.ro/r...stadiul-de-s-f/

ca sa vedem acuma ca de fapt ori CFR ne mintea prin presa ca sa ascunda faptul ca are de platit, ori CFR nu stie ce are in curte.DE FAPT NU CISTIGASERA.


Ba mai mult pe forumtrenuri aflam si sumele platite. Bani grei aruncati, cred ca reparau gara si cu boschetarii care stau la pomul laudat si cauta de lucru si tot iesea ceva.Toamna asta au reparat copertina la peronul 6-7 si din cele reparata mai inainte ploua deja, i-am si spus unuia de prin gara dar n-a zis nimic.

,,CFR- S.A. este obligata sa plateasca către Poldmir Construction Ltd Israel urmatoarele sume:
- 456.462,86 EUR, cu o dobanda la o rata de 6%, calculata anual de la data de 28 aprilie 2008 pana la plata completa.
- 326.451,60 EUR si 2.293,35 USD, reprezentand cheltuielile de judecata efectuate de aceasta din urma.
- la acestea se adauga suma de 550.000 USD, reprezentand onorariile si cheltuielile arbitrilor precum si cheltuielile administrative ICC, dupa cum acestea au fost fixate de către Curte, din care se va rambursa suma de 225.000 USD catre Poldmir Construction Ltd. Israel, reprezentand avansul plătit către ICC."
La acestea se adaugă şi vreo 140.000 euro pentru consultantul belgian.


http://www.forumtren...-revista-presei

Aceasta postare a fost editata de timis2: 15 ianuarie 2016 - 18:28

3

#310 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 ianuarie 2016 - 20:28

Chiar nu-mi dau seama ce fel de dreptate impart marii judecatori europeni? Mi-e si greata, si scarba!...

Adica te alegi dupa o licitatie cu un constructor total neserios care-si bate joc de tine, reziliezi contractul dupa mai multe incercari pe cale amiabila de a face constructorul sa duca lucrarile la bun sfarsit, ca apoi sa platesti sume considerabile in urma unei sentinte judecatoresti europene...

Halal justitie...

Cica firma izraeleana a si terminat 37 % din lucrari intre 2005 si 2008...Care-s alea, habar n-am!


Din documentul postat deasupra reiese ca se vor aloca 16 milioane de euro pentru reabilitarea garii TM Nord...Ma gandesc ca r trebui sa existe si un proiect in acest sens pentru ca nu-mi dau seama cum poti aloca niste bani unei investitii cand de fapt nici nu stii ce vei avea de construit...

Iar daca exista proiectul, de ce nu se face public sa vedem si noi cu ce ne vom alege, cand o fi sa fie?...

Cred ca avem in continuare de-a face cu o treaba incalcita rau de tot...

Iar peste toate astea vine si primarul cu trenul subteran ceea ce va face ca reabilitarea garii sa devina inutila in cativa ani...
1

#311 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 ianuarie 2016 - 20:58

Vezi postareamile, la 15 ianuarie 2016 - 20:28, a spus:

Din documentul postat deasupra reiese ca se vor aloca 16 milioane de euro pentru reabilitarea garii TM Nord...Ma gandesc ca r trebui sa existe si un proiect in acest sens pentru ca nu-mi dau seama cum poti aloca niste bani unei investitii cand de fapt nici nu stii ce vei avea de construit...

N-ai tu incredere in tehnocratii lui Iohanis? :04: Pai, acest proaspat ministru a fost chiar director la ... CFR, deci cel putin teoretic, ar trebui sa stie ce are de construit.
0

#312 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 30 ianuarie 2016 - 07:59

Vezi postareamile, la 15 ianuarie 2016 - 20:28, a spus:



Din documentul postat deasupra reiese ca se vor aloca 16 milioane de euro pentru reabilitarea garii TM Nord...Ma gandesc ca r trebui sa existe si un proiect in acest sens pentru ca nu-mi dau seama cum poti aloca niste bani unei investitii cand de fapt nici nu stii ce vei avea de construit...



Domnul Mile...nu intelegem noi "subtilitatile" europene....cele 16 milioane de euro probabil sunt pentru studiile de prefezabilitate, de oportunitate, de fezabiliate ..care studii desigur sunt decontate de indata ce sunt facute indiferent daca lucrarea se va realiza sau nu. Poate ne trezim apoi si la reabilitarea efectiva ca nu s-a cerut aviz de la mediu ca sa se taie acele tufe crescute intre liniile 4 si 5 unde sunt bancile personalului cfr la peron...si stagnam tot proiectul ca si la cel din calea sagului cu extinderea liniei de tramvai.... :intrebare:


off topic: in conditiile in care cei de la mediu nu au nici un chef sa mute conserva de tabla din sagului si nimeni nu vrea sa dea aviz...ce s-ar intampla daca s-ar modifica proiectul si efectiv s-ar ocoli cu linia acea porcarie? ...just asking....
0

#313 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 ianuarie 2016 - 09:51

Stati linistiti, gara va intra in reabilitare doar o data cu reabilitarea liniei Arad - Caransebes. Cand e gata SF-ul, o sa stim si cum va arata gara.

De pe forum.peundemerg.ro

[153517] / 30.08.2014: "Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebes -Timisoara-Arad"
Oferte deschise in 28.10.2014: 8 oferte
Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 29.12.2015 conform anuntului de atribuire [165991] / 19.01.2016 catre CONSIS PROIECT (loc ? ???)
Valoare estimata: 13.022.600,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 7.864.540,00 RON fara TVA
1

#314 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 ianuarie 2016 - 10:35

Citeaza

Valoarea estimativa a obiectivului de investitii este de 40 mil. euro,iar pentru modernizarea statiei de cale ferata Timisoara Nord valoarea estimativa este de 16 mil. euro.




OK dar de unde stim (de unde stiu autoritatile) de pe acum ca va arata de 16 milioane de euro?... :eusa_think:
0

#315 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 31 ianuarie 2016 - 19:45

Noua hala a reviziei de vagoane:
Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 017.jpg Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 018.jpg Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 019.jpg Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 020.jpg


Restul de poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 024.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 025.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 026.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 027.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 028.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 029.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 030.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 031.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 032.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 033.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 034.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 035.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 036.jpg
  • Imagine atasata: CBC si Solventul - 31.ian.16 - 037.jpg

3

#316 Useril este offline   Antal 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Temesvár

Postat 01 februarie 2016 - 18:18

Vezi postareaPelbartus, la 30 ianuarie 2016 - 09:51, a spus:

Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 29.12.2015 conform anuntului de atribuire [165991] / 19.01.2016 catre CONSIS PROIECT (loc ? ???

Sursa : catalog.clubferoviar.ro

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  consis.pdf (113.73K)
    Number of downloads: 1415

0

#317 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 mai 2016 - 21:45

Gara de Nord in reabilitare:
Imagine atasata: garatm-28.05.2016-001.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-002.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-003.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-004.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-005.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-006.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-007.jpg Imagine atasata: garatm-28.05.2016-008.jpg

8

#318 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 mai 2016 - 17:13

Eu nu as numi asta reabilitare, mai degraba, mententata total necesara functionarii in conditii de siguranta. Pun pariu ca daca nu ar fi existat un pericol, nu se facea nimic...
3

#319 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 30 mai 2016 - 06:25

Vezi postareacseh_17, la 29 mai 2016 - 17:13, a spus:

Eu nu as numi asta reabilitare, mai degraba, mententata total necesara functionarii in conditii de siguranta. Pun pariu ca daca nu ar fi existat un pericol, nu se facea nimic...

Corect si prea adevarat. Chiar m-am intrebast de multe ori de ce sunt mentinute traversele de lemn la sinele care merg la peroane...in loc sa fie inlocuite cu traverse de ciment...
Si acum hai sa fim seriosi..reabilitare a fost in gara din ARAD...nu ca dam cu var pe un perete si schimbam doua traverse putrezite....si eventual un scaun de plastic de pe peron spart de boschetari...in continuare desi visam sa fim capitala culturala europeana mareata gara arata ca un jeg...si arhitectonic si igienic..si...din toate punctele de vedere...strehaia halta cred ca arata mai frumos. Stiiiu...vor fi proiecte...vom face...totul...in ultimii 25 de ani s-au obosit sa spele geamurile cand au primit amenda de la primarie. ASTA e cartea noastra de visita...fie ca ne place...fie ca nu. Pana si acea tabela mare electronica a fost data jos pentru "reabilitare"...si cine nu merge frecvent cu cfr habar nu are ca trebuie sa caute cosmelia unde un display ordinar arata plecarile si sosirile..ma doare..mi-e rusine...dar asta aratam oricui pune piciorul in acest oras din intamplare sau voit. Cu asa intampinare... :nervos:

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 30 mai 2016 - 06:48

4

#320 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 mai 2016 - 20:33

Majoritatea traverselor de lemn sunt in zona macazelor pentru ca acolo trebuie ceva "custom" si nu merge o traversa standard din beton. Asta e solutia tehnica folosita cam peste tot in reteaua CFR...

La modernizari cum e si cea de la Arad macazul a venit pe platforma cu traverse cu tot (traverse care sunt facute la comanda) si a fost doar amplasat la fata locului - la acel macaz exista o prindere pe traverse pentru firul ce merge drept, o prindere pentru partea ce e mobila si o prindere ce se continua pe abatere deci aici foarte multe traverse sunt "unicate" si nu se pot schimba intre ele ca nu s-ar mai potivi gaurile de prindere la linia ce merge in abatere - asta in comparatie cu traversele din lemen unde se gaureste traversa in functie de cum e nevoie...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 mai 2016 - 21:48

3

Arata acest topic


  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi